Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 9,16 / 10 de la 429 de clienți verificați
Filtrează
Filtrează
Opinia clientului Matei din Bucuresti pentru magazin
Asteptam din patea Dvs un cadou sau o reducere avand in vedere ca am comandat mereu si ma consider client fidel.
Opinia clientului Biborka din Bradesti pentru magazin
Am comandat Aptamil HA ProExpert si mi s-a trimis Aptamil HA ProSyneo. Nu mi se pare corect....
Opinia clientului Jakab din Ilieni pentru magazin
Livrare f.rapidă, dar om cutie din cele 6 a fost strivită, probabil din cauza condițiilor de transport.
Opinia clientului Valentin din Constanta pentru magazin
Am sunat, nu mi s-au oferit detalii despre stocul unui produs, a rămas ca voi fi resunat. Nu s-a mai întâmplat. Am sunat din nou și nu a mai răspuns nimeni... Am trimis mail de anulare și totuși comanda a venit.. :)
Opinia clientului Anonim din Bucureşti pentru magazin
Opinia clientului Matei din BUCURESTI pentru magazin
Opinia clientului Mariana din Slatina pentru magazin
Opinia clientului Anonim97776371 din Timisoara pentru magazin
Opinia clientului Mateiu din Focșani pentru magazin
Sa fiți promti, amabili sa comunicați cu clienții și sa va respectați livrările și când sunt întârzieri sau produsele nu sunt pe stoc sa anunțați clienții.
Opinia clientului Rusu din Galati pentru magazin
Opinia clientului Ionut din Braila pentru magazin
Mi-ar fi placut sa fiu sunat,după ce am plasat comanda,să fiu anunțat cand va sosi,daca sunt in stoc produsele.
Opinia clientului Anonim65905092 din Ilfov pentru magazin
Opinia clientului Anonim85232692 din Falticeni pentru magazin
Atunci cand am plasat comanda am lasat un comentariu in campul obeservatii la care nu am primit raspuns si nici nu s-a solutionat intr-un fel problema
Opinia clientului Anonim65771664 din Râmnicu Vâlcea pentru magazin
Oferte cât mai bune legat de prețul produselor, în special la anumite categorii de lapte praf pt copiii cu nevoi mai speciale.
Opinia clientului Florin din Bucuresti pentru magazin
Nu am primit nici măcar un mail de confirmare a comenzii. Câteva zile mai târziu am primit un SMS că mi-a foat 'livrată' comanda și că ramburs e zero cu toate că am solicitat plata prin ramburs. Am sunat la Fan Courier pt detalii cum zicea în mesaj și mi-au închis telefonul. 3 zile mai târziu mi-a fost livrată comanda.
Cred că 9luni ar trebui să comunice mai eficient și să confirme comanda prin mail, să scrie SMS-ul corect spunând că pachetul a fost 'expediat' nu livrat, etc.
Opinia clientului Loredana din Curtea de Arges pentru magazin
Opinia clientului Anonim48856946 din Iasi pentru magazin
Un sfat: dati mai multe informatii referitor la statusul comenzii si cand va fi livrat produsul. Din momentul in care am dat comanda si pana a ajuns produsul la mine, nu am mai primit nicio informare.
Opinia clientului Corina din Dumbrava Rosie pentru magazin
Ar fi ok daca am primi mail/ sms de confirmare/ procesare a comenzii.
Opinia clientului Imola din Brașov pentru magazin
Opinia clientului Veronica din Bucuresti pentru magazin
Mulțumită, doar ca am ales culori albastre pentru bebe la ce am comandat, si am primit roz si portocaliu , fara macar sa fiu anuntata! Asa ca aveti grija la capitolul culori...
Versiunea : 2.0.316. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024