Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 9,16 / 10 de la 429 de clienți verificați
Filtrează
Filtrează
Matei - Bucuresti
Asteptam din patea Dvs un cadou sau o reducere avand in vedere ca am comandat mereu si ma consider client fidel.
Biborka - Bradesti
Am comandat Aptamil HA ProExpert si mi s-a trimis Aptamil HA ProSyneo. Nu mi se pare corect....
Jakab - Ilieni
Livrare f.rapidă, dar om cutie din cele 6 a fost strivită, probabil din cauza condițiilor de transport.
Valentin - Constanta
Am sunat, nu mi s-au oferit detalii despre stocul unui produs, a rămas ca voi fi resunat. Nu s-a mai întâmplat. Am sunat din nou și nu a mai răspuns nimeni... Am trimis mail de anulare și totuși comanda a venit.. :)
Anonim - Bucureşti
Matei - BUCURESTI
Sunt ok
Petronela - Bucuresti
Aprovizionarea se face foarte greu,prea mare suma pt transport gratuit ,iar comenzile întârzie câteodată.
Mariana - Slatina
Anonim97776371 - Timisoara
Mateiu - Focșani
Sa fiți promti, amabili sa comunicați cu clienții și sa va respectați livrările și când sunt întârzieri sau produsele nu sunt pe stoc sa anunțați clienții.
Rusu - Galati
Ionut - Braila
Mi-ar fi placut sa fiu sunat,după ce am plasat comanda,să fiu anunțat cand va sosi,daca sunt in stoc produsele.
Anonim65905092 - Ilfov
.....
Anonim85232692 - Falticeni
Atunci cand am plasat comanda am lasat un comentariu in campul obeservatii la care nu am primit raspuns si nici nu s-a solutionat intr-un fel problema
Anonim65771664 - Râmnicu Vâlcea
Oferte cât mai bune legat de prețul produselor, în special la anumite categorii de lapte praf pt copiii cu nevoi mai speciale.
Florin - Bucuresti
Nu am primit nici măcar un mail de confirmare a comenzii. Câteva zile mai târziu am primit un SMS că mi-a foat 'livrată' comanda și că ramburs e zero cu toate că am solicitat plata prin ramburs. Am sunat la Fan Courier pt detalii cum zicea în mesaj și mi-au închis telefonul. 3 zile mai târziu mi-a fost livrată comanda.
Cred că 9luni ar trebui să comunice mai eficient și să confirme comanda prin mail, să scrie SMS-ul corect spunând că pachetul a fost 'expediat' nu livrat, etc.
Loredana - Curtea de Arges
Anonim48856946 - Iasi
Un sfat: dati mai multe informatii referitor la statusul comenzii si cand va fi livrat produsul. Din momentul in care am dat comanda si pana a ajuns produsul la mine, nu am mai primit nicio informare.
Corina - Dumbrava Rosie
Ar fi ok daca am primi mail/ sms de confirmare/ procesare a comenzii.
Imola - Brașov
Versiunea : 2.0.285. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2023