Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 9,58 / 10 de la 3.989 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului FANICA din Ialomita pentru Artaceaiului.ro
SUNT F NEMULTUMITA, eu am facut comanda cu expediere la domiciliu, primesc un mesaj ca trebuie sa ridic coletul de la sediu fan , nu este corect, ma deplasez 30 km sa ridic un colet? NICIODATA
Opinia clientului Ioan din Timis pentru Artaceaiului.ro
Am comandat un kg de cafea măcinată și când am primit coletul am avut o surpriză: un kg de cafea boabe. Acum va tebui să cumpăr și o râșmiță. Voi evita să mai comand ceva de pe siteul acesta.
Opinia clientului Anonim din Timis pentru Artaceaiului.ro
Nu am primit produsul, după 2 sau 3 zile am primit email ca nu e pe stoc. Dezamăgitor!
Opinia clientului Pompiliu din Dambovita pentru Artaceaiului.ro
La ultima comanda am comandat un tip de cafea si am primit alceva!Ce sa mai comentam?
Opinia clientului lemar din Giurgiu pentru Artaceaiului.ro
Răspuns magazin pe 16-12-2020 20:42
Buna ziua, Va multumim pentru cumparaturile facute in magzinul nostru. Nu am inteles mesajul dumneavoastra legat de preturi. Daca ati intampinat vreo problema in acest sens, va rugam sa ne transmiteti mai multe detalii pe adresa comenzi@artaceaiului.ro
Opinia clientului Iacob din Bucuresti pentru Artaceaiului.ro
Am mai comandat de la dvs. si am fost multumita...pana acum. Dupa 7 zile de la data plasarii comenzii, am sunat la dvs. si abia atunci mi s-a comunicat faptul ca nu mai aveti produsul in stoc. Multe dintre produsele dvs. sunt achizitionate pentru a fi facute cadou si este foarte frustrant ca dupa o saptamana sa fii obligat sa te reorientezi, mai ales in luna Decembrie, de Sarbatori.
Opinia clientului Zugravu din Iasi pentru Artaceaiului.ro
Cum sa fac recenzie la o comanda care nu a ajuns încă la mine?
Răspuns magazin pe 16-12-2020 20:45
Buna ziua, Va multumim pentru cumparaturile facute in magzinul nostru. Ne cerem scuze pentru intarzierea livrarii, insa, din cauza volumului foarte mare de comenzi din perioada Black Friday, termenul de livrare a fost mai mare decat de obicei. Speram sa ne acordati totusi ocazia sa va demonstram ca a fost o exceptie, nu o regula.
Opinia clientului CLAUDIA din Bucuresti pentru Artaceaiului.ro
Cum puteți să-mi cereți o perere pentru ceva comandat pe 15.11.2020 și în data de 22.11.2920 nu am primit nimic? Până în acest moment sunt dezamăgită,sper să nu am surprize neplăcute privind calitatea produselor comandate.
Răspuns magazin pe 16-12-2020 20:45
Buna ziua, Va multumim pentru cumparaturile facute in magzinul nostru. Ne cerem scuze pentru intarzierea livrarii, insa, din cauza volumului foarte mare de comenzi din perioada Black Friday, termenul de livrare a fost mai mare decat de obicei. Speram sa ne acordati totusi ocazia sa va demonstram ca a fost o exceptie, nu o regula.
Opinia clientului Alin din Prahova pentru Artaceaiului.ro
Păi mi se pare o porcarie sa imi cereti feedback cand nici măcar acum nu am primit comanda.
Răspuns magazin pe 16-12-2020 20:45
Buna ziua, Va multumim pentru cumparaturile facute in magzinul nostru. Ne cerem scuze pentru intarzierea livrarii, insa, din cauza volumului foarte mare de comenzi din perioada Black Friday, termenul de livrare a fost mai mare decat de obicei. Speram sa ne acordati totusi ocazia sa va demonstram ca a fost o exceptie, nu o regula.
Opinia clientului coser din Bucuresti pentru Artaceaiului.ro
Răspuns magazin pe 16-12-2020 20:43
Buna ziua, Va multumim pentru cumparaturile facute in magzinul nostru. Ne cerem scuze pentru intarzierea livrarii, insa, din cauza volumului foarte mare de comenzi din perioada Black Friday, termenul de livrare a fost mai mare decat de obicei. Speram sa ne acordati ocazia sa ve demonstram ca a fost o exceptie, nu o regula.
Opinia clientului Stefan din Dambovita pentru Artaceaiului.ro
La întrebarea nr 3,nu pot răspunde cu da sau nu,pentru ca nu mi-a ajuns încă comanda,asa ca nu ma pot pronunța.(aleg varianta nu,din alte puncte de vedere) Din punct de vedere al livrării,este unul josnic. O comanda plasată pe 15 noiembrie sa nu ajungă nici până pe 22 noiembrie ,este ceva ireal. Ce nu mi-a plăcut deloc,a fost că o informație pe care am primit-o, nu s-a respectat. Am primit informația asa: "comanda va ajunge la dumneavoastră în ziua de vineri" ,dar,în ziua de vineri când am sunat iar,informația a fost "încă nu a plecat din depozit". Aici,nu ma interesează ca au fost n colete,ca a fost problema x, ca din motivul z ,nu se poate livra în ziua de vineri. Asta este lipsa de respect din parte artaceaiului.ro către client,ceea ce eu nu accept asta. Din aceste puncte de vedere,comanda pe care am dat-o,a fost prima ,dar,si ultima.
Răspuns magazin pe 16-12-2020 20:44
Buna ziua, Va multumim pentru cumparaturile facute in magzinul nostru. Ne cerem scuze pentru intarzierea livrarii, insa, asa cum au mentionat si colegii nostri, din cauza volumului foarte mare de comenzi din perioada Black Friday, termenul de livrare a fost mai mare decat de obicei. Speram sa ne acordati totusi ocazia sa va demonstram ca a fost o exceptie, nu o regula.
Opinia clientului Filip din Bucuresti pentru Artaceaiului.ro
Calitatea serviciilor lasă de dorit. Comanda plasata în data de 14 noiembrie, astăzi 21 noiembrie, nici măcar nu a fost procesata.
Răspuns magazin pe 16-12-2020 20:43
Buna ziua, Va multumim pentru cumparaturile facute in magzinul nostru. Ne cerem scuze pentru intarzierea livrarii, insa, din cauza volumului foarte mare de comenzi din perioada Black Friday, termenul de livrare a fost mai mare decat de obicei. Speram sa ne acordati ocazia sa ve demonstram ca a fost o exceptie, nu o regula.
Opinia clientului eugen din Bihor pentru Artaceaiului.ro
Daca am comandat si am platit produsul solicitat de ce a-ti trimis altele?Este a doua oara cand faceti aceiasi iresponsabilitate.
Opinia clientului Anonim din Arad pentru Artaceaiului.ro
Lipsa de profesionalism ! Plătești online și mai plătești si ramburs la primire pentru aceiași comanda.
Opinia clientului Lucica din Prahova pentru Artaceaiului.ro
In afara de ambalare si livrare corespunzatoare nimica. Gust oribil (si cu zahar si cu miere si simpul) Spetacol: 0 din 10 floarea nu sa deschis nici pe departe ca in imagine Intru-un comentariu era cineva care zicea ca sunt cusute. Confirm Nu se merita achizitia.
Răspuns magazin pe 16-12-2020 20:34
Buna ziua, Va multumim pentru cumparaturile facute in magzinul nostru. Pentru ca ceaiurile blooming sa "infloreasca" in mod corespunzator, trebuie sa tinem cont de anumite conditii, in special de temperatura apei si cantitatea folosita.
Opinia clientului Anonim din Dolj pentru Artaceaiului.ro
Calitatea produselor este indoielnica. Cafeaua cu arome de 200 grame este foarte proasta calitativ, nu are nicio treaba cu ce trebuia sa fie. Sunt foarte dezamagita
Răspuns magazin pe 16-12-2020 20:33
Buna ziua, Va multumim pentru cumparaturile facute in magzinul nostru. Ne pare rau ca produsul comandat nu a fost pe placul dumneavoastram. Speram, insa, sa incercati si alte produse.
Opinia clientului Bratu din Brasov pentru Artaceaiului.ro
Am facut comanda de capsule pt cafea...bineinteles nu au ce am cerut!... mi au inlocuit cu o alta mai ieftina dar si de cea mai proasta calitate !
Răspuns magazin pe 16-12-2020 20:31
Buna ziua, Va multumim pentru cumparaturile facute in magzinul nostru. Nu pare rau ca experienta cu produsele comandate nu a fost una grozava. Se intampla uneori sa ramanem fara stoc pe anumite produse, insa inlocuirea se face cu produse din aceeasi clasa calitativa si valorica, sau cu returnarea diferentei si numai cu acordul clientului.
Opinia clientului Cristina din Alba pentru Artaceaiului.ro
Răspuns magazin pe 09-10-2020 18:55
Buna ziua, Ne cerem scuze pentru situatia intampinata. Comanda a ajuns intre timp la dumneavoastra, va rugan sa ne spuneti cum vi se par produsele. Va multumim,
Răspuns client pe 09-10-2020 19:50:
Inca nu a ajuns....! Deci nu pot spune cum sunt produsele!
Opinia clientului DURLEA din Arges pentru Artaceaiului.ro
Răspuns magazin pe 09-10-2020 18:44
Buna ziua, Ne cerem scuze pentru aceasta situatie. Comanda a plecat in termenul stabilit de la noi, vom incerca ce anume s-a imntamplat in timp ce comanda dumneavoastra s-a aflat in posesia firmei de curierat.
Opinia clientului Andrei din Olt pentru Artaceaiului.ro
După ce plasez comanda îmi vine mesaj după 4-5 că nu au produsele în stoc.
Răspuns magazin pe 09-10-2020 18:48
Buna ziua, Ne cerem scuze pentru aceasta situatie. Facem tot posibilul pentru ca stocurile noastre sa fie actualizate cat mai bine iar clientii sa primeasca produsele pe care le doresc. Din pacate, uneori apar si erori tehnice care pot conduce la afisarea unor stocuri incorecte, se intampla cu siguranta la multe dintre magazinele online.
Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024