Opinii de la clienții magazinului online Artaceaiului.ro

Notă magazin

9,6 / 10

Calitatea livrării

9,5 / 10

Ne recomandă

97,3%

de la data înscrierii magazinului în program (30-05-2016)

Ultimele opinii adăugate de clienții Artaceaiului.ro

preturi speciale pentru clienti speciali

RATING:

Raspuns magazin pe 16-12-2020 08:42

Buna ziua, Va multumim pentru cumparaturile facute in magzinul nostru. Nu am inteles mesajul dumneavoastra legat de preturi. Daca ati intampinat vreo problema in acest sens, va rugam sa ne transmiteti mai multe detalii pe adresa comenzi@artaceaiului.ro

Cum sa fac recenzie la o comanda care nu a ajuns încă la mine?

RATING:

Raspuns magazin pe 16-12-2020 08:45

Buna ziua, Va multumim pentru cumparaturile facute in magzinul nostru. Ne cerem scuze pentru intarzierea livrarii, insa, din cauza volumului foarte mare de comenzi din perioada Black Friday, termenul de livrare a fost mai mare decat de obicei. Speram sa ne acordati totusi ocazia sa va demonstram ca a fost o exceptie, nu o regula.

Cum puteți să-mi cereți o perere pentru ceva comandat pe 15.11.2020 și în data de 22.11.2920 nu am primit nimic? Până în acest moment sunt dezamăgită,sper să nu am surprize neplăcute privind calitatea produselor comandate.

RATING:

Raspuns magazin pe 16-12-2020 08:45

Buna ziua, Va multumim pentru cumparaturile facute in magzinul nostru. Ne cerem scuze pentru intarzierea livrarii, insa, din cauza volumului foarte mare de comenzi din perioada Black Friday, termenul de livrare a fost mai mare decat de obicei. Speram sa ne acordati totusi ocazia sa va demonstram ca a fost o exceptie, nu o regula.

Păi mi se pare o porcarie sa imi cereti feedback cand nici măcar acum nu am primit comanda.

RATING:

Raspuns magazin pe 16-12-2020 08:45

Buna ziua, Va multumim pentru cumparaturile facute in magzinul nostru. Ne cerem scuze pentru intarzierea livrarii, insa, din cauza volumului foarte mare de comenzi din perioada Black Friday, termenul de livrare a fost mai mare decat de obicei. Speram sa ne acordati totusi ocazia sa va demonstram ca a fost o exceptie, nu o regula.

Nu am primit inca comanda!!!

RATING:

Raspuns magazin pe 16-12-2020 08:43

Buna ziua, Va multumim pentru cumparaturile facute in magzinul nostru. Ne cerem scuze pentru intarzierea livrarii, insa, din cauza volumului foarte mare de comenzi din perioada Black Friday, termenul de livrare a fost mai mare decat de obicei. Speram sa ne acordati ocazia sa ve demonstram ca a fost o exceptie, nu o regula.

La întrebarea nr 3,nu pot răspunde cu da sau nu,pentru ca nu mi-a ajuns încă comanda,asa ca nu ma pot pronunța.(aleg varianta nu,din alte puncte de vedere) Din punct de vedere al livrării,este unul josnic. O comanda plasată pe 15 noiembrie sa nu ajungă nici până pe 22 noiembrie ,este ceva ireal. Ce nu mi-a plăcut deloc,a fost că o informație pe care am primit-o, nu s-a respectat. Am primit informația asa: "comanda va ajunge la dumneavoastră în ziua de vineri" ,dar,în ziua de vineri când am sunat iar,informația a fost "încă nu a plecat din depozit". Aici,nu ma interesează ca au fost n colete,ca a fost problema x, ca din motivul z ,nu se poate livra în ziua de vineri. Asta este lipsa de respect din parte artaceaiului.ro către client,ceea ce eu nu accept asta. Din aceste puncte de vedere,comanda pe care am dat-o,a fost prima ,dar,si ultima.

RATING:

Raspuns magazin pe 16-12-2020 08:44

Buna ziua, Va multumim pentru cumparaturile facute in magzinul nostru. Ne cerem scuze pentru intarzierea livrarii, insa, asa cum au mentionat si colegii nostri, din cauza volumului foarte mare de comenzi din perioada Black Friday, termenul de livrare a fost mai mare decat de obicei. Speram sa ne acordati totusi ocazia sa va demonstram ca a fost o exceptie, nu o regula.

Calitatea serviciilor lasă de dorit. Comanda plasata în data de 14 noiembrie, astăzi 21 noiembrie, nici măcar nu a fost procesata.

RATING:

Raspuns magazin pe 16-12-2020 08:43

Buna ziua, Va multumim pentru cumparaturile facute in magzinul nostru. Ne cerem scuze pentru intarzierea livrarii, insa, din cauza volumului foarte mare de comenzi din perioada Black Friday, termenul de livrare a fost mai mare decat de obicei. Speram sa ne acordati ocazia sa ve demonstram ca a fost o exceptie, nu o regula.

In afara de ambalare si livrare corespunzatoare nimica. Gust oribil (si cu zahar si cu miere si simpul) Spetacol: 0 din 10 floarea nu sa deschis nici pe departe ca in imagine Intru-un comentariu era cineva care zicea ca sunt cusute. Confirm Nu se merita achizitia.

RATING:

Raspuns magazin pe 16-12-2020 08:34

Buna ziua, Va multumim pentru cumparaturile facute in magzinul nostru. Pentru ca ceaiurile blooming sa "infloreasca" in mod corespunzator, trebuie sa tinem cont de anumite conditii, in special de temperatura apei si cantitatea folosita.

Calitatea produselor este indoielnica. Cafeaua cu arome de 200 grame este foarte proasta calitativ, nu are nicio treaba cu ce trebuia sa fie. Sunt foarte dezamagita

RATING:

Raspuns magazin pe 16-12-2020 08:33

Buna ziua, Va multumim pentru cumparaturile facute in magzinul nostru. Ne pare rau ca produsul comandat nu a fost pe placul dumneavoastram. Speram, insa, sa incercati si alte produse.

Am facut comanda de capsule pt cafea...bineinteles nu au ce am cerut!... mi au inlocuit cu o alta mai ieftina dar si de cea mai proasta calitate !

RATING:

Raspuns magazin pe 16-12-2020 08:31

Buna ziua, Va multumim pentru cumparaturile facute in magzinul nostru. Nu pare rau ca experienta cu produsele comandate nu a fost una grozava. Se intampla uneori sa ramanem fara stoc pe anumite produse, insa inlocuirea se face cu produse din aceeasi clasa calitativa si valorica, sau cu returnarea diferentei si numai cu acordul clientului.

După o săptămână inca nu am primit nimic...

RATING:

Raspuns magazin pe 09-10-2020 06:55

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru situatia intampinata. Comanda a ajuns intre timp la dumneavoastra, va rugan sa ne spuneti cum vi se par produsele. Va multumim,

Nu a ajuns comanda

RATING:

Raspuns magazin pe 09-10-2020 06:44

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru aceasta situatie. Comanda a plecat in termenul stabilit de la noi, vom incerca ce anume s-a imntamplat in timp ce comanda dumneavoastra s-a aflat in posesia firmei de curierat.

O mulțime de produse pe site, dar toate doar pe site

RATING:

Raspuns magazin pe 09-10-2020 06:47

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru aceasta situatie. Facem tot posibilul pentru ca stocurile noastre sa fie actualizate cat mai bine iar clientii sa primeasca produsele pe care le doresc. Din pacate, uneori apar si erori tehnice care pot conduce la afisarea unor stocuri incorecte, se intampla cu siguranta la multe dintre magazinele online.

Site fără stocuri reale

RATING:

Raspuns magazin pe 09-10-2020 06:47

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru aceasta situatie. Facem tot posibilul pentru ca stocurile noastre sa fie actualizate cat mai bine iar clientii sa primeasca produsele pe care le doresc. Din pacate, uneori apar si erori tehnice care pot conduce la afisarea unor stocuri incorecte, se intampla cu siguranta la multe dintre magazinele online.

Dk nu aveți ceai de musatel în stoc

RATING:

NIMIC

RATING:

Raspuns magazin pe 06-07-2020 10:28

Buna ziua! Va rugam sa ne spuneti ce nu v-a placut la modul in care ati interactionat cu artaceaiului.ro . Feedback-ul dvs este foarte important pentru noi si ne ajuta sa devenim mai buni pentru clientii nostri.

NIMIC

RATING:

Raspuns magazin pe 03-07-2020 01:50

Buna ziua, Va rugam sa ne ajutati sa intelegem ce nu a funtionat la livrarea dvs. Care este motivul pentru care nu sunteti multumiti de magazinul artaceaiului?

Vand produse fabricate in 2018 care expira in 2020, fara sa specifice acest lucru. Practic toate produsele comandate de pe.aces site (10) au ca data de expirare 09.2020/ respectiv 11.2020. Iar asta ma face sa inteleg ca acest site este vinde produse cu stoc vechi.

RATING:

Raspuns magazin pe 18-06-2020 12:41

Va mulțumim pentru cumpărăturile făcute în magazinul nostru. Referitor la data de expirare a produselor: rulam cantități destul de importante de ceai, astfel că stocul nostru se reînnoiește frecvent. In oferta noastră pot exista însă, ca in cazul oricărui magazin online sau offline, și câteva produse pe care există o cerere mai mică decât în cazul majorității produselor, astfel că stocurile nu se epuizează atât de rapid. Va asiguram insa că produsele sunt in perfecta stare, iar termenul de valabilitate este specificat pe eticheta fiecărui produs in parte.

Am cumparat mai multe sortimente de cafea si niciuna dintre ele nu aveau macar putina aroma, intesitate, nimic deosebit. Iti da senzatia ca este o cafea veche, care nu a fost pastrata in conditii bune, printre ele am cumparat si sortimentul Republica Dominica Paraiso care vine intr-un ambalaj negru si am dezlipit traducerea pusa de cei de la arta ceaiului sa vad de cand este cafeau si era din 2019 feb avand termen de valabilitate pana in 2021. Cu siguranta nu voi mai cumpara.

RATING:

Raspuns magazin pe 25-05-2020 12:05

Ne pare rău că produsele nu au fost pe masura așteptărilor dumneavoastră. Cafelele de origine pe care le avem in portofoliu provin de la producători cu tradiție în domeniu și au fost foarte apreciate de clienții noștri. De aceea, recunoastem că am fost surprinși de feedback-ul dumneavoastra, astfel că vom verifica in amănunt cele semnalate. Dorim sa va returnam contravaloarea produselor, colegii noștri va vor contacta in acest sens.

Cum sa recomand și altora când primesc discount, dar suma respectiva in loc sa fie scăzută e adăugată la factură?

RATING:

Raspuns magazin pe 25-05-2020 12:04

Va mulțumim pentru cumpărăturile facute in magazinul nostru. Într-adevăr, s-a produs o eroare în ceea ce era afișat în factura, însă în fapt s-a încasat suma corecta.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.200. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020