Opinii de la clienții magazinului online BBMoto

BBMoto

Nota: 9,61 / 10 de la 253 de clienți verificați

Notă magazin

9,61 / 10

Ne recomandă

97,23%

de la data înscrierii magazinului în program (02-09-2020)

Ultimele opinii adăugate produselor BBMoto

Nu există opinii care să satisfacă filtrele selectate!

Ultimele opinii adăugate de clienții BBMoto

Plata facuta pentru produse care nu sunt disponibile.

RATING:

Răspuns magazin pe 19-04-2022 10:59

Ne pare foarte rău de această inconveniență. Avem peste 4500 de articole pe site și într-adevăr este posibil să apară greșeli. Încercăm să facem tot posibilul ca informațiile de pe website să fie corecte, în timp real.

Timp prea mare pentru a aduce o casca.

RATING:

Răspuns magazin pe 17-07-2021 09:16

Buna ziua! Ne pare rau, perioadele de livrare de la producator au crescut anul trecut. Din pacate acest lucru nu depinde de noi. Ne pare rau de eventualele neplaceri cauzate.

Am lansat o comanda acum 5 zile,la cele doua numere de telefon nu răspunde nimeni!!! Am primit e-mail de confirmare a comenzii!

RATING:

Răspuns magazin pe 26-05-2021 19:45

Bună ziua! Ne pare rău de neplăcerile cauzate. Colegii din magazin lucrează de marți până sâmbătă, probabil ați încercat să luați legătura cu ei luni, ziua în care ei sunt liberi. Comenzile sunt pregătite în zilele lucrătoare, cât mai repede posibil, dar există cazuri în care vă sună înainte de livrare pentru a vă oferi detalii suplimentare despre produsele comandate (de exemplu la Bagaje moto - cum se fixează pe motocicletă). Sperăm că veți înțelege că nu am avut intenția de a vă supăra.

Am făcut o comanda pe site pentru 2 produse iar a doua zi am primit telefon din partea firmei cum ca cele doua produse au alte preturi ,ca au probleme de sistem...etc...de aceea sunt total nemulțumit.

RATING:

Răspuns magazin pe 03-03-2021 08:21

Bună ziua! Ne pare rău de neplăcerile cauzate. Avem peste 5000 de articole moto pe website, există posibilitatea ca anumite prețuri, descrieri să fie incorecte, din această cauză întotdeauna notificăm clienții noștri și le oferim produse alternative în cazul în care prețul corect al produsului comandat nu este acceptat de ei. Încercăm să facem tot posibilul ca totul să fie pus la punct, dar cu munca vin și erorile. Sperăm că vă revedem cândva în magazinele noastre fizice pentru o discuție lângă o cafea bună.

Slab nu recomand

RATING:

Răspuns magazin pe 26-12-2020 21:22

Buna ziua! Dorim sa imbunatatim continuu serviciile noastre si oferta de echipamente. Am dori sa stim de ce ati acordat nota de 1. A fost din cauza produsului sau a serviciilor oferite? Am dori sa discutam mai in detaliu despre acest lucru, speram sa schimbam parerea Dvs. Putem sa schimbam produsele comandate si sa va oferim asistenta in alegerea unui alt produs. Cu respect, Echipa BBmoto

Răspuns client pe 27-12-2020 09:07:

Nu recomand

Am comandat o geaca de schi de pe site-ul lor Pe site era pe stoc la un preț primesc factura pe email cu prețul respectiv aștept o săptămână după care am sunat sa întreb de colet "Stiiti ca a fost o greșeală pe site prețul era de 550 lei dar geaca costa 1490 lei"

RATING:

Răspuns magazin pe 27-10-2020 12:16

Bună ziua! Ne pare rău de neplăcerile cauzate. Avem o gamă largă de produse și din păcate apar astfel de greșeli pe website. Încerăm în fiecare zi să aducem la zi toate informațiile de pe ea, dar se mai întâmplă să apară erori. Vă invităm să veniți în magazinul BBmoto din Otopeni să alegeți un alt model și vă oferim 10% reducere pentru achiziție. Sau puteți trimite comanda Dvs. și prin website, și ne anunțați să aplicăm reducerea. Ne pare rău de neplăcerile cauzate, ne-ați ajuta mult dacă ați putea modifica recenzia Dvs., deoarece influențează în direct viitorii clienții a companiei noastre. Nu ezitați să ne contactați!

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.249. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2022