Opinii de la clienții magazinului online Brandgsm.ro

Notă magazin

8,82 / 10

Calitatea livrării

8,76 / 10

Ne recomandă

87,62%

de la data înscrierii magazinului în program (01-06-2016)

Ultimele opinii adăugate de clienții Brandgsm.ro

Am dat comanda acum o saptaman de o husa. Nici pana acum nu am fost contactat de magazin, nu am statusul comenzii. Desi plata am facut-o online. E ok. Data viitoare ma pot lipsi.

RATING:

Raspuns magazin pe 23-04-2021 03:39

Buna ziua , Ne pare rau ca a fost nevoie de un termen asa de mare de asteptare.Din păcate, uneori se mai întâmplă să fim depășiți de numărul mare de comenzi primite în anumite perioade ,dar va asiguram ca pe viitor vom remediem aceste probleme.Am observat ca ati ridicat comanda , speram ca sunteti multumit de produs..Facem tot posibilul sa fim cat mai prompti. Va multumim frumos!

Absolut îngrozitor customer service. Ceva mai rău n-am găsit pana acuma.

RATING:

Raspuns magazin pe 07-04-2021 01:19

Buna ziua , va asiguram ca nu ne-am dorit nici o clipa sa va facem sa va indoiti de noi.Am luat la cunostiinta review-ul dvs si ne cerem scuze pentru experienta nesatisfacatoare avuta.Pentru noi este important orice review, pentru a putea intelege fiecare situatie in parte si pentru a lua masurile necesare.Va multumim pentru intelegere!

Am trimis mail, am sunat in legatura cu un produs cumparat, dar n-am primit raspuns.

RATING:

Raspuns magazin pe 07-04-2021 01:26

Buna ziua , Ne pare rau ca a fost nevoie de un termen asa de mare de asteptare..Asa cum v am transmis si telefonic am vrut totusi sa rezolvam problema cat mai repede ,dar dumnevoastra nu ati mai fost de acord .Facem tot posibilul sa fim cat mai prompti. Va multumim frumos!

Produs comandat în data de 24.03.21 pana în data de 30.03.21 nu am primit nici un semn din partea Brandgsm.ro

RATING:

Raspuns magazin pe 30-03-2021 01:03

Buna ziua ,Ne pare rau ca a fost nevoie de un termen asa de mare de asteptare .Sunt situatii neprevazute pe care nu le putem preintampina.Asa cum v am transmis si telefonic produsele care sunt specificate pe site in stoc furnizor sau precomanda si necesita un timp de livrare mai mare..Din pacate sunt situatii in care furnizorul ne comunica la unele produse ca nu vor mai fi disponibile.Facem tot posibilul sa fim cat mai prompti.Zi buna!

Pentru comanda mea, produsul figura ''stoc la furnizor'', dupa cateva zile am sunat sa ma interesez de livrare si am aflat ca trebuie sa astept 3 saptamani. Am renuntat la comanda.

RATING:

Raspuns magazin pe 25-02-2021 04:15

Buna ziua ,Ne pare rau ca a fost nevoie de un termen asa de mare de asteptare .Sunt situatii neprevazute pe care nu le putem preintampina.Asa cum v am transmis si telefonic produsele care sunt specificate pe site in stoc furnizor sau precomanda si necesita un timp de livrare mai mare.

Imi trimiteti sa dau feedback cand nici macar nu mi'ati librat produsele comandate...

RATING:

Raspuns magazin pe 23-02-2021 10:51

Buna ziua ,ne pare rau ca a fost nevoie de un termen asa de mare de asteptare .Sunt situatii neprevazute pe care nu le putem preintampina.Asa cum v am transmis si telefonic produsele care sunt specificate pe site in stoc furnizor sau precomanda si necesita un timp de livrare mai mare.Facem tot posibilul sa fim cat mai prompti.Zi buna!

Asistenta este praf, am sunat câteva zile la rând, am dat și mail, nu răspunde nimeni.

RATING:

Raspuns magazin pe 02-02-2021 05:03

Buna ziua , intelegem din recenzia dumneavoastra ca sunteti suparat si am fi tare recunoscatori sa avem sansa de a indrepta lucrurile!Va rog sa ne trimiteti un email pe hello@brandgsm.ro cu mai multe detalii legate de comanda dumneavoastra .Suntem siguri ca vom gasi o solutie .Va asteptam oricand!

Am comandat un încărcător de Samsung și abia după 3 zile m-au sunat să îmi spună că nu este pe stoc și că nici nu va mai fi, deși pe site apărea ca fiind pe stoc. Noroc că nu am plătit cu cardul, că cine știe când mi-aș fi recuperat banii.

RATING:

Raspuns magazin pe 25-01-2021 04:43

Buna ziua ,Ne pare rau ca a fost nevoie de un termen asa de mare de asteptare .Sunt situatii neprevazute pe care nu le putem preintampina.Asa cum v am transmis si telefonic produsele care sunt specificate pe site in stoc furnizor sau precomanda si necesita un timp de livrare mai mare..Din pacate sunt situatii in care furnizorul ne comunica la unele produse ca nu vor mai fi disponibile.Facem tot posibilul sa fim cat mai prompti.Zi buna!

Comanda cu livrare in 24 de ore intarziata o saptamana, niciun raspuns la mailul referitor la ce se intampla cu aceasta comanda.

RATING:

Raspuns magazin pe 20-01-2021 12:51

Buna ziua , Ne pare rau ca a fost nevoie de un termen asa de mare de asteptare.Din păcate, uneori se mai întâmplă să fim depășiți de numărul mare de comenzi primite în anumite perioade ,dar va asiguram ca pe viitor vom remediem aceste probleme. .Asa cum v am transmis is telefonic comanda dumnevoastra va pleca cu o mica intaziere.Comanda dumneavoastra va fi predata astazi curierului si va ajunge la dumneavoastra in 1-2 zile lucratare ..Facem tot posibilul sa fim cat mai prompti! Va multumim frumos!

Comenziile nu sosesc. Comanda nu a ajuns la mine pana acum.

RATING:

Raspuns magazin pe 21-01-2021 03:30

Buna ziua , va asiguram ca nu ne-am dorit nici o clipa sa va facem sa va indoiti de noi. Sunt situatii neprevazute pe care nu le putem preintampina.Am incercat sa va contactam telefonic pentru a va informa ca produsele care sunt specificate pe site cu stadiul de stoc furnizor sau precomanda necesita un timp de livrare mai mare .Din pacate sunt situatii in care furnizorul ne comunica la unele produse ca nu vor mai fi disponibile.Facem tot posibilul sa fim cat mai prompti.Zi buna!

Am dat comanda de un produs pe site unde nu era specificat, sau nu era specificat într-un loc foarte vizibil si marcat ca atenționare, ca depozitul se afla in inventar! Automat nu s-a mai respectat termenul de livrare. Este de inteles faptul ca ar fi putut avea inventar dar nu este de inteles de ce nu a fost specificat si pentru clienți!

RATING:

Raspuns magazin pe 20-01-2021 12:58

Buna ziua ,am luat la cunostiinta review-ul dvs si ne cerem scuze ca a fost nevoie de un termen asa de mare de asteptare .Vom tine cont de sfatul dumneavoastra, iar pe viitor vom fi mai prompti.Am observat ca ati ridicat comanda de la curier , speram ca totul este in regula si sunteti multumit de produse .Va multumim de intelegere!

Nu livrează in cât spun ca livrează și nici nu dau mesaje.

RATING:

Raspuns magazin pe 20-01-2021 12:36

Buna ziua, ne cerem scuze pentru neplăcerile intampinate, facem tot posibilul pentru ca clienții noștri să aibă o experiență cât mai plăcută în relația cu magazinul nostru. Din păcate, uneori se mai întâmplă să fim depășiți de numărul mare de comenzi primite în anumite perioade ,dar va asiguram ca pe viitor vom remediem aceste probleme..Am observat ca ati ridicat comanda , speram ca sunteti multumita de produs..Facem tot posibilul sa fim cat mai prompti! Va multumim frumos!

Folie față/spate I-Phone 11 de o foarte proasta calitate . Pe partea din fata a început sa se dezlipească . Foarte subțire , este ca o folie de alimente de Bucătărie . Asta este . M/am păcălit din nou și nu o sa mai comand online . Foarte dezamăgit de produs . 😡

RATING:

Raspuns magazin pe 01-02-2021 04:45

Buna ziua , va asiguram ca nu ne-am dorit nici o clipa sa va facem sa va indoiti de noi.Din ce observam in comanda dumnevoastra nu este folie de protectie ..Pentru ca ne dorim sa pastram standardul serviciilor noastre si dorim sa remediem acest incidente pe viitor, va rugam , daca se poate, sa ne ajutati cu mai multe detalii In acest sens va rugam sa ne trimiteti un email pe adresa hello@brandgsm.ro ,pentru a afla cu exactitatea ce v-a nemultumit si cum putem remedia situatia creata.Opiniile clientilor nostri ne intereseaza pentru imbunatatirea serviciilor .

Comanda ajunge foarte greu. Am comandat marți și nici vineri comanda mea nu a fost predata curierului.

RATING:

Raspuns magazin pe 20-01-2021 11:30

Buna ziua , Ne pare rau ca a fost nevoie de un termen asa de mare de asteptare.Din păcate, uneori se mai întâmplă să fim depășiți de numărul mare de comenzi primite în anumite perioade ,dar va asiguram ca pe viitor vom remediem aceste probleme. .Asa cum v am transmis is telefonic comanda dumnevoastra va pleca cu o mica intaziere .Am observat ca ati ridicat comanda , speram ca sunteti multumita de produs..Facem tot posibilul sa fim cat mai prompti pe viitor. Va multumim frumos!

Am facut o comanda care nu a fost preluata timp de mai multe zile, nu pot sa o anulez din cont si nimeni nu mi-a raspuns la emailul trimis.

RATING:

Raspuns magazin pe 07-01-2021 03:19

Buna ziua , ne cerem scuze pentru neplăcerile intampinate, facem tot posibilul pentru ca clienții noștri să aibă o experiență cât mai plăcută în relația cu magazinul nostru.Din păcate, uneori se mai întâmplă să fim depășiți de numărul mare de comenzi primite în anumite perioade ,dar va asiguram ca pe viitor vom remediem aceste probleme.Am observat mailul dumneavoastra ,iar comanda s a anulat asa cum ati solicitat .Va multumim!

Am dat o comandă despre care nu pot să mai aflu nimic. Am dat câteva mail-uri, am sunat o zi întreaga la ei pentru a afla dacă comanda va ajunge la timp deoarece nu am mai primit niciun mesaj referitor la comandă și nimic. Nu mi-a răspuns nimeni nici la mail, nici la apel.

RATING:

Raspuns magazin pe 04-01-2021 04:54

Buna ziua , Ne pare rau ca a fost nevoie de un termen asa de mare de asteptare .Sunt situatii neprevazute pe care nu le putem preintampina. Din păcate, uneori se mai întâmplă să fim depășiți de numărul mare de comenzi primite în anumite perioade ,dar va asiguram ca pe viitor vom remediem aceste probleme.Asa cum am observat comanda a fost ridicata de catre dumnevoastra din magazinul solicitat si speram ca sunteti multumita de produs.Facem tot posibilul sa fim cat mai prompti Va multumim frumos!

Produse ajunse fara sigiliul original.

RATING:

Raspuns magazin pe 17-12-2020 10:57

Buna ziua , va asiguram ca nu ne-am dorit nici o clipa sa va facem sa va indoiti de noi.Unele produse nu au un sigiliu aparte ..Multumim pentru intelegere!

Plata cu cardul on-line obligatorie mi se pare o prostie, dacă n-ai card pe persoana juridică asta e, nu va pasă.

RATING:

Raspuns magazin pe 10-12-2020 05:09

Buna ziua ,Am luat la cunostiinta review-ul dvs si ne cerem scuze pentru experienta nesatisfacatoare avuta.Pentru noi este important orice review, pentru a putea intelege fiecare situatie in parte si pentru a lua masurile necesare.Zi buna!

Unele produce sunt contrafacute

RATING:

Raspuns magazin pe 08-01-2021 04:43

Buna ziua , Am luat la cunostiinta review-ul dvs si ne cerem scuze pentru experienta nesatisfacatoare avuta.Va asiguram ca produsele nostre sunt originale .Va multumim!

Produsul a fost livrat în 5 zile cu ridicare din magazin

RATING:

Raspuns magazin pe 27-11-2020 04:05

Buna ziua, ne cerem scuze pentru neplăcerile intampinate, facem tot posibilul pentru ca clienții noștri să aibă o experiență cât mai plăcută în relația cu magazinul nostru. Din păcate, uneori se mai întâmplă să fim depășiți de numărul mare de comenzi primite în anumite perioade ,dar va asiguram ca pe viitor vom remediem aceste probleme.Multumim

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.200. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020