Opinii de la clienții magazinului online Brandgsm.ro

Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.

Brandgsm.ro

Nota: 8,84 / 10 de la 3.658 de clienți verificați

Notă magazin

8,84 / 10

Ne recomandă

87,89%

de la data înscrierii magazinului în program (01-06-2016)

Ultimele opinii adăugate de clienții Brandgsm.ro

o husa nu s-a potrivit ,cu toate ca zicea ca este compatibila,

RATING:

Am comandat o husa de telefon in data de 29 aprilie si suntem in data de 4 mai si inca nu imi poate spune nimeni, desi am vorbit cu un consultant de vanzari al magazinului, cand mi se livreaza produsul comandat si platit.

RATING:

Nu am fost anunțat că produsul nu este în stoc. Pe site-ul brandgsm scria că este pe stoc. 5 zile am sunat la telefon pana a răspuns cineva și în urma verificării stocului am fost anunțat că trebuie să aștept 6 săptămâni. Nu recomand magazinul!

RATING:

Am comandat o husa pt vechiul meu telefon Samsung J5 2016 si nu se potriveste. Cade telefonul din ea.

RATING:

Neseriozitate

RATING:

Am comandat 3 bratari fitness Xiaomi Bratara Fitness Mi Band 5, toate fiind defecte. Bateria nu tine nici macar 2 ore, conform specificatiilor bateria ar trebui sa tina 14-20 zile. De asemenea am platit si returul. Practic m-a costat 30 de lei sa testez niste produse defecte o zi.

RATING:

Nu se răspunde la mail-uri

RATING:

Răspuns magazin pe 16-11-2021 16:10

Buna ziua, ne cerem scuze pentru neplăcerile intampinate. Din păcate, uneori se mai întâmplă să fim depășiți de numărul mare de comenzi primite în anumite perioade ,dar va asiguram ca pe viitor vom remediem aceste probleme. Facem tot posibilul sa fim cat mai prompti.Zi buna!

"In stoc furnizor" este de fapt "Intreaba stoc furnizor". Nu exista nici o certitudine, ca acel produs este in stocul cuiva. O comanda achitata online va trebui returnata, banii blocati o perioada, etc.

RATING:

Răspuns magazin pe 03-11-2021 16:41

Buna ziua, ne cerem scuze pentru neplăcerile intampinate, Asa cum sunt specificate pe site si v am transmis si telefonic sunt produse care se afla in stoc furnizor sau precomanda, cum a fost si produsul dumneavoastra in momentul in care ati plasat comanda, iar aceste produse necesita un timp de livrare mai mare.Facem tot posibilul sa fim cat mai prompti.Zi buna!

Dezamagit deoarece dupa ce am plasat comanda m-au anuntat ca nu au marfa pe stoc!

RATING:

Răspuns magazin pe 25-10-2021 10:13

Buna ziua , va asiguram ca nu ne-am dorit nici o clipa sa va facem sa va indoiti de noi.Am luat la cunostiinta review-ul dvs si ne cerem scuze pentru experienta nesatisfacatoare avuta.Asa cum v am transmis si telefonic produsele care se afla in stoc furnizor sau precomanda,necesita un timp de livrare mai mare.Din pacate sunt situatii in care furnizorul ne comunica la unele produse ca nu vor mai fi disponibile.Facem tot posibilul sa fim cat mai prompti.Zi buna!

?

RATING:

Produsul nu corespundea descrierii

RATING:

Răspuns magazin pe 14-10-2021 11:21

Buna ziua, ne cerem scuze pentru neplăcerile intampinate.Va rog sa ne trimiteti un email pe hello@brandgsm.ro cu mai multe detalii legate de comanda dumneavoastra.Suntem siguri ca vom gasi o solutie .Va asteptam oricand!

Nu e posibila alegerea firmei de curierat ceea ce consider ca e un are dezavantaj

RATING:

Răspuns magazin pe 04-10-2021 10:50

Buna ziua,Am luat la cunostiinta review-ul dvs si ne cerem scuze pentru experienta nesatisfacatoare avuta.Va asiguram ca pe viitor vom remediem aceste probleme.Multumim pentru intelegere

Bla bla bla

RATING:

Timp de așteptare foarte mare (2 zile) pt confirmarea comenzii .

RATING:

Răspuns magazin pe 29-09-2021 09:57

Buna ziua ,Ne pare rau ca este nevoie de un termen mai mare de asteptare .Sunt situatii neprevazute pe care nu le putem preintampina.Asa cum v am transmis si telefonic produsele care sunt specificate pe site in stoc furnizor sau precomanda necesita un timp de livrare mai mare.Facem tot posibilul sa fim cat mai prompti.Zi buna!

Varza!

RATING:

Răspuns magazin pe 07-09-2021 12:32

Buna ziua , intelegem din recenzia dumneavoastra ca sunteti suparat si am fi tare recunoscatori sa avem sansa de a indrepta lucrurile!Comanda dumnevoastra din cate observam a ajuns la dumnevoastra dar ati refuzat coletul ,drept urmare ea s a intors la noi si s a stornat . Va rog sa ne trimiteti un email pe hello@brandgsm.ro cu mai multe detalii legate de problema care ati intampinat o .Suntem siguri ca vom gasi o solutie .Va asteptam oricand!

Am luat foliile dar sunt de calitate proasta. Se văd urme și zgârieturi pe folii și eticheta 2 se da jos foarte greu. Pentru fața foliei mai trebuia o folie de protecție nu doar pe partea care se aplica pe telefon

RATING:

Răspuns magazin pe 26-07-2021 10:21

Buna ziua , intelegem din recenzia dumneavoastra ca sunteti suparat si am fi tare recunoscatori sa avem sansa de a indrepta lucrurile! .Va rog sa ne trimiteti un email pe hello@brandgsm.ro cu mai multe detalii legate de comanda dumneavoastra .Suntem siguri ca vom gasi o solutie .Va asteptam oricand!

Daca un produs nu este , ar trebuii pus ca absent

RATING:

Răspuns magazin pe 08-06-2021 12:09

Buna ziua , Ne pare rau ca a fost nevoie de un termen asa de mare de asteptare..Asa cum v am transmis si telefonic produsele care sunt specificate pe site in stoc furnizor sau precomanda necesita un timp de livrare mai mare.Facem tot posibilul sa fim cat mai prompti. Va multumim frumos!

Am facut o comanda la un produs ce aparea la precomanda si sub care scria ca voi fi contactat telefonic pentru confirmarea termenului de livrare. Am asteptat 3 zile lucratoare dupa am incercat eu sa sun la numarul unic de contact de pe site insa in zadar. Nimeni nu raspunde acolo. Am trimis pana la urma un mail, aceea fiind ultima optiune de comunicare, prin care i-am informat ca doresc anularea comenzii cumparand produsul din alta parte. Au nevoie sa mai lucreze mult la comunicarea cu clientii, pentru mine a fost total dezamagitor si ma impiedica sa mai comand de pe site-ul lor.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-05-2021 15:00

Buna ziua, ne cerem scuze pentru neplăcerile intampinate.Asa cum sunt specificate pe site sunt produse care se afla in stoc furnizor sau precomanda, asa cum a fost si produsul dumneavoastra in momentul in care ati plasat comanda, iar aceste produse necesita un timp de livrare mai mare.Facem tot posibilul sa fim cat mai prompti.Zi buna!

Am dat comanda acum o saptaman de o husa. Nici pana acum nu am fost contactat de magazin, nu am statusul comenzii. Desi plata am facut-o online. E ok. Data viitoare ma pot lipsi.

RATING:

Răspuns magazin pe 23-04-2021 15:39

Buna ziua , Ne pare rau ca a fost nevoie de un termen asa de mare de asteptare.Din păcate, uneori se mai întâmplă să fim depășiți de numărul mare de comenzi primite în anumite perioade ,dar va asiguram ca pe viitor vom remediem aceste probleme.Am observat ca ati ridicat comanda , speram ca sunteti multumit de produs..Facem tot posibilul sa fim cat mai prompti. Va multumim frumos!

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024