Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 8,97 / 10 de la 342 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Alex din Craiova pentru Broxo.ro
Opinia clientului Anonim72103537 din Iasi pentru Broxo.ro
As dori sa găsesc pe Broxo o varietate mai mare de modele exclusiviste de sneaker-si
Răspuns magazin pe 21-04-2018 19:50
Buna ziua, va multumim pentru feedback. Vom lua in considerare dorinta dumneavoastra.
Opinia clientului Elena pentru Broxo.ro
Comunicarea cu clientul trebuie imbunatatita. Clientul asteapta mult prea mult un raspuns din partea lor in vederea stocului la comanda online ceea ce duce la un client mai putin multumit de serviciile lor.
Răspuns magazin pe 21-04-2018 20:05
Buna ziua, va multumim pentru feedback. In scopul imbunatatirii serviciilor noastre, va rugam sa ne ajutati cu mai multe informatii specifice referitoare la problema pe care ati intampinat-o. Va multumim.
Opinia clientului Anonim19123245 din Bucurest pentru Broxo.ro
Opinia clientului Petre din Brasov pentru Broxo.ro
Opinia clientului Robert din Bucuresti pentru Broxo.ro
Opinia clientului Robert din Selimbar pentru Broxo.ro
Opinia clientului Levente din Cluj-Napoca pentru Broxo.ro
Ar trebui sa modifice site-ul online, am comandat o pereche care aparea ca si in stoc, dupa care m-au sunat a doua zi ca din pacate nu mai este. Punct pozitiv mi-au oferit un voucher de reducere pentru comanda anulata.
Răspuns magazin pe 21-04-2018 20:20
Buna ziua, va multumim pentru feedback si ne cerem scuze inca o data pentru neplacerile create.
Opinia clientului Anonim46941535 din Bucuresti pentru Broxo.ro
Opinia clientului Ovidiu din Constanta pentru Broxo.ro
Opinia clientului Paduraru din Piatra-Neamt pentru Broxo.ro
Opinia clientului Alexandru din Bucuresti pentru Broxo.ro
Răspuns magazin pe 21-04-2018 20:30
Buna ziua, va multumim pentru feedback. In momentul inregistrarii acestei comenzi ati putut remarca termenul de livrare in pagina produsului pe website, prin simpla selectare a masurii. In momentul finalizarii comenzii ati primit confirmarea prin e-mail si sms, confirmare ce includea termenul specific de livrare a produsului selectat.
Opinia clientului Vlad din Iasi pentru Broxo.ro
Am primit cutia cu ghetele care le-am comandat, fara un saculet negru, special pentru transport si foarte folositor.
Răspuns magazin pe 21-04-2018 20:39
Buna ziua, va multumim pentru feedback. Saculetul in cauza se afla in partea inferioara a cutiei, sub hartia de pergament. Colegii nostri au constat acest lucru la receptia pachetului, dupa ce ati returnat produsul.
Opinia clientului Alexa din Bucuresti pentru Broxo.ro
Opinia clientului Ion din Braila pentru Broxo.ro
Opinia clientului Alexandra din Iasi pentru Broxo.ro
Opinia clientului Cristian din Sector 3 pentru Broxo.ro
Opinia clientului Gheorghe din Bucuresti pentru Broxo.ro
Opinia clientului Bogdana din Bistrita pentru Broxo.ro
Opinia clientului Ovidiu din Gherla pentru Broxo.ro
Versiunea : 2.0.323. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024