Opinii de la clienții magazinului online Cafelepremiate.ro

Cafelepremiate.ro

Nota: 9,69 / 10 de la 2.384 de clienți verificați

Notă magazin

9,69 / 10

Ne recomandă

98,03%

de la data înscrierii magazinului în program (29-05-2017)

Ultimele opinii adăugate de clienții Cafelepremiate.ro

Mizerie

RATING:

Răspuns întârziat sau lipsa Plata curier pt retur produs sau schimb produs. Practic, nu își asuma nimic.

RATING:

După o săptămână de aștept mi s-a anulat comanda fără sa știu de ce

RATING:

Produsul achizitionat din magazinul dumneavoastra nu a fost intocmai prezentarii facute. Acesta fiind un cadou facut unor prieteni am fost pusa într-o situatie jenanta. Produsul nu era intocmai pt plita cu inductie.

RATING:

Răspuns magazin pe 11-05-2022 19:24

Din păcate produsul a avut un viciu ascuns care nu putea fi observat de colegii din depozit. Acesta a fost înlocuit cu un nou produs care speram că satisface cerințele dvs. Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat.

Cana de lapte a venit indoita si cu un gandac mort inauntru. Le-am trimis si lor pe pagina mesaj de feedback dar pare ca l-au ignorat complet. Au fost foarte draguti initial ca mi-au schimbat produsul cu unul de dimensiune mai mica dar atentia la ce livreaza a fost minima.

RATING:

Super recomand

RATING:

Mi-ați trimis un expresor care NU funcționează!!!!va reclam la Protecția consumatorilor

RATING:

Marfa este foarte veche, de obicei mai are 1-3 luni pana la expirare valabilitate, știut fiind ca o cafea prăjită are valabilitate de obicei 2 ani de la prajire.Asadar cafeaua lor este mai veche de un an și jumătate șiii reduc prețul cu doar15-25 % Ca sa o vândă. Nu voi mai cumpara niciodată de la ei, mai ales ca prima comanda a mea a fost un fiasco total. Oricum prețul cafelei este mare și nu se justifica cu asemenea practici.

RATING:

Răspuns magazin pe 10-06-2020 23:11

Este trist sa constatam cu cata usurinta faceti afirmatii grave despre structura stocurilor noastre de cafea fara sa ne cunoasteti! De peste 12 ani muncim cu toata responsabilitatea sa oferim clientilor nostri cafea de calitate la preturi corecte, practicand un adaos modest. Cafeaua se produce pe comanda noastra ferma in Italia si prin urmare ponderea cafelei proaspete (expirare martie-iunie 2022) este de peste 80% din stocuri, in timp ce cafeaua cu expirare in 3-6 luni reprezinta sub 1%. Oricat ne-am stradui noi sa adaptam perfect nivelul stocurilor cu cererea, nu toate produsele performeaza la fel. Poate nu suntem interesanti pentru cei care cauta promotii agresive, pentru ca noi putem face reducerile doar in limita adaosurilor practicate, dar marea noastra multumire este sa vedem clientii revenind mereu la noi pentru ca le oferim un portofoliu bogat in cafele premium cu un raport calitate pret optim!

Foarte neseriosi,am facut o comanda acum 10 zile si in afara de faptul ca au confirmat pe email comanda nu am mai primit nici un semn de la ei..

RATING:

Răspuns magazin pe 29-05-2020 17:50

Buna ziua! Ne cerem sincer scuze pentru orice inconvenient provocat! Comanda dvs. a plecat de la noi in prima zi lucratoare, dar din pacate localitatea de destinatie fiind in afara rutelor curierilor, comanda v-a fost livrat in a cincea zi lucratoare. In 12 ani de activitate nu am avut o situatie similara si ne cerem scuze ca nu am anticipat ca ar putea interveni o intarziere peste media noastra de livrare de 24-48 ore. Toate cele bune! Multa sanatate!

Colaboreaza cu tnt, curier care nu a avut sa-mi dea rest si mi-a zis: teapa, nu am sa va dau rest si a plecat. Era vorba de gest nu de cei 4 lei. Suportul clienti nu este deloc profesionist. Am returnat produsul cumparat cu 131 lei + transport platit de mine. Am primit pe card doar 100 de lei cu explicatia ca s-a scazut transportul. Nu primeam aceasta explicatie daca nu sunam eu la ei. Nu primesti nici o notificare ca ti s-au livrat banii in cont. Cand am facut returul la telefon a inceput o mica discutie de parca stateam de vorba cu un agent vanzari prin telefon care incerca sa ma faca sa nu returnez produsul. Nu ii recomand nimanui. Am cumparat se la majoritatea magazinelor online din tara si de pe .co.uk, de pe .com, pana acum cea mai proasta experienta la ei a fost.

RATING:

Răspuns magazin pe 15-12-2017 17:35

Stimate domnule Marian Bogdan,



Ne pare rau ca experienta de cumparare a fost sub asteptarile dumneavoastra. Va asiguram ca incercam de la o zi la alta sa imbunatatim serviciile oferite, insa nu putem sa imbunatatim si serviciile agentilor de la curier pentru ca, din pacate, ei nu reprezinta magazinul nostru.



In ceea ce priveste comanda dumneavoastra, ea a totalizat 131.99 lei cu tot cu transport. Din aceasta suma, 14.99 lei reprezentau contravaloarea transportului si 117 lei - contravaloarea produsului achizitionat.



Apoi, ati ales sa returnati produsul din motive subiective si nu pentru ca espressorul ar fi avut vreun defect. De aceea costul transportului de retur a fost suportat tot de dumneavoastra; este clauza pe care ati agreat-o atunci cand ati bifat ca sunteti de acord cu Termenii si Conditiile magazinului nostru on-line. De aici si suma pe care ati primit-o inapoi: 102.01 lei



Noi speram ca nu mai exista nicio nelamurire legata de suma restituita si va incurajam sa ne contactati daca, totusi, nu am reusit sa ne facem intelesi.



Cu stima,

Echipa Cafele Premiate

Neserioși...

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.323. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024