Opinii de la clienții magazinului online Cafelepremiate.ro

Notă magazin

9,63 / 10

Calitatea livrării

9,67 / 10

Ne recomandă

98,03%

de la data înscrierii magazinului în program (29-05-2017)

Ultimele opinii adăugate de clienții Cafelepremiate.ro

Marfa este foarte veche, de obicei mai are 1-3 luni pana la expirare valabilitate, știut fiind ca o cafea prăjită are valabilitate de obicei 2 ani de la prajire.Asadar cafeaua lor este mai veche de un an și jumătate șiii reduc prețul cu doar15-25 % Ca sa o vândă. Nu voi mai cumpara niciodată de la ei, mai ales ca prima comanda a mea a fost un fiasco total. Oricum prețul cafelei este mare și nu se justifica cu asemenea practici.

RATING:

Raspuns magazin pe 10-06-2020 11:11

Este trist sa constatam cu cata usurinta faceti afirmatii grave despre structura stocurilor noastre de cafea fara sa ne cunoasteti! De peste 12 ani muncim cu toata responsabilitatea sa oferim clientilor nostri cafea de calitate la preturi corecte, practicand un adaos modest. Cafeaua se produce pe comanda noastra ferma in Italia si prin urmare ponderea cafelei proaspete (expirare martie-iunie 2022) este de peste 80% din stocuri, in timp ce cafeaua cu expirare in 3-6 luni reprezinta sub 1%. Oricat ne-am stradui noi sa adaptam perfect nivelul stocurilor cu cererea, nu toate produsele performeaza la fel. Poate nu suntem interesanti pentru cei care cauta promotii agresive, pentru ca noi putem face reducerile doar in limita adaosurilor practicate, dar marea noastra multumire este sa vedem clientii revenind mereu la noi pentru ca le oferim un portofoliu bogat in cafele premium cu un raport calitate pret optim!

Produse bune, servicii slabe!

RATING:

Raspuns magazin pe 29-11-2019 12:02

Buna ziua!

Ne pare rau ca ati considerat ca serviciile noastre au fost slabe! Faptul ca o parte din produse au ajuns deteriorate se datoreaza manipularii curierilor. Desi am ales sa lucram cu firme de curierat care au cele mai mici incidente de acest gen, totusi mici deteriorari se pot intampla produselor sensibile. Am gasit totusi solutia de rezolvare a problemei si v-am trimis un coleg sa inlocuiasca acele produse. Speram din toata inima ca totul este in regula acum! Tot ce ne dorim este sa avem clienti multumiti si care sa ne recomande! Toate cele bune!

Pe site este trecută livrare gratuită pentru comanda ce depășește 150 lei. Comanda mea beneficia de livrare gratuită, dar am fost contactat și mi s-a spus că trebuie să plătesc km. suplimentari aprox. 80 lei. pentru că nu sînt în aria de acoperire a curierului, lucru nespecificat în termeni și condiții. Am pierdut 20 de minute degeaba făcînd comanda ca să aflu că livrarea este gratuită, dar cu bani, lucru ce denotă neseriozitate în relația cu clientul. Nu recomand achiziționarea de mărfuri de pe acest site.

RATING:

Raspuns magazin pe 12-03-2018 04:29

Stimate domn,

Ne pare foarte rau ca sunteti nemultumit de politica noastra. Din pacate nu ne putem permite sa platim kilometri suplimentari pentru orice comanda care depaseste 150 de lei. Ba mai mult, in cazul dumneavoastra, transportul reprezenta mai mult de jumatate din suma pe care urma sa o achitati. Vom fi mai clari in exprimare pe viitor. Multumim ca ne-ati atras atentia!

Neprofesionalismul serviciului de curierat este un minus pentru magazin.

RATING:

Raspuns magazin pe 05-03-2018 10:23

Stimate domn,



Ne pare foarte rau pentru experienta neplacuta pe care ati avut-o cu firma de curierat. Asa cum v-am spus si telefonic, va asiguram ca noi incercam permanent sa imbunatatim serviciile pe care le oferim clientilor nostri, insa nu putem sa controlam sau sa imbunatatim serviciile curierilor deoarece, din pacate, ei nu reprezinta magazinul nostru.

Prea putine sortimente de cafea.

RATING:

Raspuns magazin pe 03-01-2018 11:07

Stimata doamna,



Ne pare rau ca numarul sortimentelor de cafea din magazinul nostru online va dezamageste. Colaboram cu 6 producatori, alesi cu grija dintre cei mai apreciati producatori de cafea tocmai pentru ca ne dorim sa le oferim clientilor nostri calitate inaintea cantitatii. Cu toate acestea, fiecare dintre cei 6 producatori ofera o varietate de mixuri, de la clasicele combinatii Arabica/Robusta in diverse procentaje, pana la cele bio, single origin, cafea verde sau cu ginseng.

Nu am primit ce am comandat!!!

Pe comanda mea era un Set Espresso Bialetti Red Pasion - 0004930 (cu 2 cesti si 2 farfurii) si am primit un set (care acum nu mai apare pe site) si care are 3 cescute si fara farfurii deci nu ce am dorit eu. Un alt produs din comanda - Set cappuccino Ischia (2+2) mi s-a spus ca nu mai era disponibil desi eu l-am putut aduga in comanda... Deci in general o parere foarte proasta despre acest site...

RATING:

Raspuns magazin pe 19-01-2018 02:17

L-am contactat pe domnul Golet, ne-am cerut scuze pentru eroarea produsa si neplacerile create, iar dumnealui ne-a spus ca nu doreste schimbarea produsului trimis gresit si ca este multumit de produsul primit.

Colaboreaza cu tnt, curier care nu a avut sa-mi dea rest si mi-a zis: teapa, nu am sa va dau rest si a plecat. Era vorba de gest nu de cei 4 lei. Suportul clienti nu este deloc profesionist. Am returnat produsul cumparat cu 131 lei + transport platit de mine. Am primit pe card doar 100 de lei cu explicatia ca s-a scazut transportul. Nu primeam aceasta explicatie daca nu sunam eu la ei. Nu primesti nici o notificare ca ti s-au livrat banii in cont. Cand am facut returul la telefon a inceput o mica discutie de parca stateam de vorba cu un agent vanzari prin telefon care incerca sa ma faca sa nu returnez produsul. Nu ii recomand nimanui. Am cumparat se la majoritatea magazinelor online din tara si de pe .co.uk, de pe .com, pana acum cea mai proasta experienta la ei a fost.

RATING:

Raspuns magazin pe 15-12-2017 05:35

Stimate domnule Marian Bogdan,



Ne pare rau ca experienta de cumparare a fost sub asteptarile dumneavoastra. Va asiguram ca incercam de la o zi la alta sa imbunatatim serviciile oferite, insa nu putem sa imbunatatim si serviciile agentilor de la curier pentru ca, din pacate, ei nu reprezinta magazinul nostru.



In ceea ce priveste comanda dumneavoastra, ea a totalizat 131.99 lei cu tot cu transport. Din aceasta suma, 14.99 lei reprezentau contravaloarea transportului si 117 lei - contravaloarea produsului achizitionat.



Apoi, ati ales sa returnati produsul din motive subiective si nu pentru ca espressorul ar fi avut vreun defect. De aceea costul transportului de retur a fost suportat tot de dumneavoastra; este clauza pe care ati agreat-o atunci cand ati bifat ca sunteti de acord cu Termenii si Conditiile magazinului nostru on-line. De aici si suma pe care ati primit-o inapoi: 102.01 lei



Noi speram ca nu mai exista nicio nelamurire legata de suma restituita si va incurajam sa ne contactati daca, totusi, nu am reusit sa ne facem intelesi.



Cu stima,

Echipa Cafele Premiate

Daca un produs ajunge spart ,nu cred ca trb sa plătesc tot eu curierul ! Dar asta tine de personal ,un client pierdut daca te uiti la 15 ron

RATING:

Raspuns magazin pe 29-11-2017 10:00

Buna ziua!

Ne cerem scuze daca am pricinuit neplaceri! Am cautat sesizarea dvs. catre noi pentru aceasta problema si nu am gasit nici o informatie! Noi nu taxam clientii pentru greselile noastre sau ale curierilor. Rog reveniti cu detalii pentru a solutiona problema!

Multumesc!

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.195. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020