Opinii de la clienții magazinului online Camerabebelusului.ro

Notă magazin

9,6 / 10

Calitatea livrării

9,3 / 10

Ne recomandă

97,72%

de la data înscrierii magazinului în program (21-10-2019)

Ultimele opinii adăugate de clienții Camerabebelusului.ro

In magazin aveți produse frumoase și de calitate. Pe site, culorile sunt total diferite. Am anulat comanda datorita diferenței mari de culoare (am comandat un costum gri și de fapt era bej).

RATING:

Raspuns magazin pe 22-04-2021 02:50

Buna ziua, dvs ati comandat produsul: " Costum Botez bebelusi Bej Carouri Mari Si Camasa Alba AnneBebe - 1 - 3 Luni " - inca din titlu va puteti dea seama si de culoarea costumasului. Culoarea produsului este mentionata si in descrierea produsului. Imaginile de pe website-ul nostru au caracter informativ, iar nuanta, tonul si intensitatea culorii pot varia in functie de monitor.

Produse de calitate inferioara, cu defecte, livrate online in mod repetitiv. La comanda online nu beneficiezi de livrare cu verificare in ciuda faptului ca transportul il achiti. Ca urmare, dupa ce achiti, deschizi coletul, constati ca produsele sunt defecte, patate, de calitate proasta si ce faci? Achiti un nou curier pt livrare retur si astepti o lluna pana iti inapoiaza banii in cont, chiar daca ai achitat cash la curier ... Sau iti pierzi vremea sa mergi la magazin pt a returna produsele ... NU RECOMAND! NU COMANDATI ONLINE! VETI PRIMI PRODUSE CU DEFECT!

RATING:

Raspuns magazin pe 01-03-2021 11:21

Buna ziua, Ne pare rau pentru mesajul pe care ni l-ati transmis! Nu avem produse defecte si daca se constata defecte, acestea sunt scoase de la vanzare. Produsele magazinului nostru sunt importate din Spania, Germania, Franta, Italia sau produse in Romania, prin urmare calitatea este foarte foarte buna! Deschiderea coletului se face la solicitarea clientului, pentru ca exista o taxa suplimentara care se achita curierului si nu ne dorim sa fiti taxati suplimentar fara motiv. Cred ca suntem printre putinele firme care returneaza banii in 24-48 de ore de la primirea si verificare coletului, prin urmare termenul pe care il amintiti dvs. nu este pentru site-ul nostru. Personal, Nu consider ca meritam 1* pentru faptul ca ne pretuim clientii si incercam tot timpul sa gasim cele mai bune si rapide modalitati de rezolvare a micilor probleme pe care le semnaleaza! Suntem de 21 de ani pe piata, producatori, distribuitori, importatori si am inteles cu brio in toata aceasta perioada ca nu putem fi perfecti in 100% din cazuri! Va multumim mult si speram sa ne vizitati online sau in magazine si sa cumparati si din noua colectie pe care urmeaza sa o prezentam! Cu orice problema pe care doriti sa o semnalati in viitor sau daca doriti sa programati o prezentare privata in oricare alt magazin AnneBebe Baneasa, SunPlaza, CameraBebelusului sau Annelino, va rog frumos sa-mi scrieti pe adresa de e-mail office@annebebe.ro, si va ajut personal cu tot ce aveti nevoie! Alexandru Prunoiu

Sunte-ti neseriosi

RATING:

Raspuns magazin pe 01-03-2021 11:28

Buna ziua, Ne pare rau pentru mesajul transmis. Dvs. ati facut acceasi comanda de 2 ori in site, cu acelasi produs, in data de 23.12.2020. Intrucat produsul nu s-a putatut importa de la furnizor in acea perioada, vi s-a comunicat ca produsul nu este pe stoc si nu poate fi adus. Comanda in Spania, va fi plasata in perioada urmatoare, prin urmare daca doriti papusa Tina, cea pe care ati ales-o pentru comanda din Decembrie, va rog mult sa-mi trimiteti un email pe office@annebebe.ro. Personal, nu consider ca meritam 2* pentru faptul ca ne pretuim clientii si incercam tot timpul sa gasim cele mai bune si rapide modalitati de rezolvare a micilor probleme pe care le semnaleaza! Suntem de 21 de ani pe piata, producatori, distribuitori, importatori si am inteles cu brio in toata aceasta perioada ca nu putem fi perfecti in 100% din cazuri! Va multumim mult si speram sa ne vizitati online sau in magazine si sa cumparati si din noua colectie pe care urmeaza sa o prezentam! Cu orice problema pe care doriti sa o semnalati in viitor sau daca doriti sa programati o prezentare privata in oricare alt magazin AnneBebe Baneasa, SunPlaza, CameraBebelusului sau Annelino, va rog frumos sa-mi scrieti pe adresa de e-mail office@annebebe.ro, si va ajut personal cu tot ce aveti nevoie! Alexandru Prunoiu

Schimbați compania de curierat.FunCurierul sunt cei mai nesimțiți.Asta este părerea mea personala👍

RATING:

Raspuns magazin pe 02-11-2020 02:25

Multumim mult pentru recomandare! La momentul actual suntem in discutie cu alte 2 companii de curierat. Daca aveti recomandari, va rugam frumos sa ne scrieti pe office@annebebe.ro. O saptamana frumoasa!

Patutul si toate accesoriile lui sunt foarte ok. Laterala culisanta merge putin mai greu, sper ca e doar din cauza faptului ca e noua, insa ramane de vazut pe viitor cum se va comporta. Marea dezamagire e pliantul cu instructiunile de montare, care in loc sa te ajute mai mult te incurca. In rest, totul ok + e foarte usor de manevrat datorita rotilor. :)

RATING:

Raspuns magazin pe 02-11-2020 02:32

Multuim mult pentru feedback. Laterala va functiona mai greu la inceput, uramand ca mai apoi dupa rodajului mecanismului sa functioneze lin si fara culisare ingreunata. Pentru orice problema aveti, chiar si dupa expirarea garantiei, ne puteti suna si va ajutam cu mare drag! Lucram la un video tutorial pentru a usura montajul... va trimitem la urmatoarele produse :) O saptamana frumoasa sa aveti!

Oricât de mult aștepți sau insiști sa primești un număr de cont nu are sens. Produsele care apar pe stoc on line nu sunt de fapt pe stoc. Mi s a spus ca dacă Fan curierul nu livrează se pierd 28 de lei cu mine. Eu ce vina am ca a-ți încheiat contract cu cea mai neserioasa firma de curierat!!!!?? AȘTEPT COMENNZILE PLASATE CU LIVRARE LA DOMICILIU!!!! PĂCAT DE FRUMUSEȚEA PRODUSELOR!

RATING:

Raspuns magazin pe 21-09-2020 10:58

Multumim mult pentru feedbackul transmis. Datorita starii generate de Covid19, au loc mici intarzieri in procesul de receptie, inregistrare, depozitare si livrarea produselor. Pentru siguranta Dvs. am luat toate masurile necesare si ne dorim ca produsele pe care le vindem pe site sa fie sigure pentru dvs. si pentru copii dvs. Din aceasta cauza, in momentul in care produsele intra in depozit ele apar cu statusul "in stoc" dar pana finalizarea tuturor proceselor si pregatirea marfurilor dureaza putin mai multe zile fata de normal. Din punctul nostru de vedere FanCourier este cea mai dezvoltata si sigura companie de transport. In trecut am lucrat si cu alte companii care nu s-au dovedit lafel de serioase... asta depinde foarte mult de zona, curier, depozit. Vom incepe colaborarea in curand si cu Bookurier, care sper sa ajunga si sa depaseasca calitatea serviciilor FanCourier. Va multuim si sper sa reveniti la cumparaturi pe siteul CameraBebelusului.ro

Timp mare de livrare a comenzii

RATING:

Raspuns magazin pe 21-09-2020 11:08

Buna ziua, Va rugam mult sa ne transmiteti parerea dvs. cu privire la relatia cu magazinul Camerabebelusului.ro pentru a va satisface toate asteptarile. Intrucat nota 1, nu ne caracterizeaza ne dorim foarte mult sa stim lucrurile care au stat la baza acestui rating. Va multumim

Haine de calitate insa consider ca marimile nu sunt incadrate corect. Din pacate a fost mic ce am comandat.

RATING:

Raspuns magazin pe 21-09-2020 11:10

Multumim mult pentru feedbackul transmis. Avem in vedere modificarea dimensiunilor produselor si incadrarea lor intr-o plaja mult mai documentata si care sa va fie de ajutor in momentul alergerii produsului. Daca doriti sa schimbati produsul, va asteptam cu mare drag in oricare din magazinele AnneBebe Baneasa & Unirea & Sunplaza sau in magazinul Annelino din Mall Baneasa zilnic intre 10:00 - 22:00. Va multumim si va asteptam cu mare drag in viitor si cu alte comenzi !

Comanda lansata in 23.08.2020 și care a fost achită nu a fost încă primită. Am trimis un mesaj in acest sens, dar nu am primit niciun răspuns. Aștept o reacție din partea celor care coordonează activitatea firmei.

RATING:

Raspuns magazin pe 02-09-2020 02:02

Buna ziua, Comanda dvs a plecat de la noi, ne cerem scuze pentru intarzieri. Va multumim pentru intelegere! O zi frumoasa!

A fost o experiență foarte neplacuta. Pe sit scrie ca livrarea se va face in 24 de ore, in cazul meu a durat 8 zile. Dupa 4 zile de la plasarea comenzii am sunat sa le reamintesc iar in locul scuzelor mi au transmis "din fericire avem multe comenzi si sunt intarzieri" M-au asigurat ca va fi plasată comanda catre curier chiar in acea zi. Comanda a mai intarziat vre o 4 zile. In ziua a 7 ma suna curierul sa mi livreze comanda la o alta adresa pentru ca doamnele au gresit adresa data curierului. Am sunat din nou dar surpriza, in locul scuzelor cineva mi a explicat senin ca s a gresit comanda, si sa stau linistită că va fi livrata comanda, ca se croieste SPECIAL pentru mine ACUM. La deschiderea coletului surpriza a fost si mai mare croiul stramb al hainutelor si calitatea materialelor m au dezamagit sa nu mai spun mirosul.

RATING:

Raspuns magazin pe 12-06-2020 11:59

Buna ziua, Referitor la neclaritatea dvs privind transportul - produsele se livreaza in termen de 24 - 48 de ore dupa ce a fost confirmata telefonic comanda, nu la 24 ore dupa ce ati plasat dvs comanda. Acest lucru a fost specificat si pe site-ul nostru in pagina produsului dar si in emailul primit de la noi. Comanda dvs a ajuns intr-un termen mai mare de timp din 3 motive: 1) volumul mare de comenzi in aceasta perioada - avand toate magazinele fizice inchise ; 2) adaugarea unor produse extra in comanda, produse pe care dvs le ati comunicat telefonic colegelor mele care s-au ocupat de comanda dvs. ; 3) Curierii fiind foarte suprasolicitati, in aceasta perioada nu pot livra in 24 ore! Vi s-a comunicat telefonic ca aceste produse nu se pot livra in termen de 24 ore si ati fost de accord cu termenul de livrare putin mai mare. Din pacate colegele mele cand au facut AWB ul pentru dvs au incurcat o cifra la strada. Acest lucru a fost rezolvat rapid ( in aceeasi zi) de colegele noastre. Costumasul comandat de dvs se afla in stoc, nu a fost croit special pentru dvs. In cazul in care nu sunteti multumita de calitatea produselor noastre puteti returna produsele. Mai multe detalii despre retur regasiti pe pagina dedicata: https://camerabebelusului.ro/pages/politica-de-returnare O zi frumoasa!

Am comandat 20 de masti de protectie. Nu toate aveau filtre, una era o dimensiune mai mica (desi inclusiv pe factura erau 3 bucati masti crem model brodat marimea Adult, am primit 2 de adult si una de copil). Desi mentionati livrare rapida, dupa 7 zile lucratoare a trebuit sa sun eu si sa trimit si mail catre suport sa vad ce se intampla cu respectiva comanda. Materialele par ok, dar serviciile si detaliile pregatirii comenzii sunt neprofesioniste.

RATING:

Raspuns magazin pe 24-08-2020 08:54

Buna ziua, toate mastile noastre se realizeaza prin precomanda. Timpul de livrare pentru produsele in precomanda este de la o saptamana pana la o luna. Aceste masti sunt produse personalizate ( cu broderie aplicata) si sunt produse in atelierele noastre. Fiind o comanda mai mare termenul de realizare si livrare a mascutelor a fost de 7 zile. Va multumim pentru intelegere!

Nu am primit nici o comanda

RATING:

Raspuns magazin pe 01-05-2020 01:25

Buna ziua, Produsul comandat de dvs. se afla in Precomanda. Acest produs se poate livra in intervalul 15 - 30 Mai. Acest termen de livrare este specificat si pe site-ul nostru. Vi s-a comunicat si telefonic acest termen de livrare si ati fost de accord sa asteptati pana ne ajunge produsul in stoc. Multumim frumos! O zi frumoasa!

Sunt niste excroci! Desi aveau produsele pe care eu le doream in stoc, afisate pe site in pachete de 3-4 piese, nu au vrut sa le vanda decat individual pentru a face mai multi bani! Dezamagit ca te lasa sa te atasezi de abunite produse iti faci anumite calcule si apoi profita!

RATING:

Raspuns magazin pe 25-04-2020 10:58

Multumim mult pentru feedbackul acordar, chiar si asa negativ dupa telefoanele si detaliile pe care vi le-am oferit in urma celor 2 comenzi facute. Ideea este una simpla, pe care v-am spus-o si la telefon si o transmitem oficial si pe acest canal. Data fiind situatia actuala impusa de Coronavirus, ultimul transport care a venit din Italia la mijlocul lunii Martie a avut o valoare de 5 ori mai mare fata de costurile normale de transport ... prin urmare toate produsele din stocul magazinului in perioada 15 Martie - 15 Mai, pana la finalizarea stocului sunt cu o valoare mai mare fata de pretul normal datorita valorii adaugate a transportului in aceasta perioada. In momentul in care Dvs. ati comandat pachetul de mobilier, produsul comandat avea termen de livrare Luni Mai - adica dupa terminarea crizei, in momentul in care preturile de transport scadeau si puteam livra la preturi normale, de pachete. Seturile de mobilier sunt oferte premium pentru livrari la termene pentru ca si fabrica din Italia ne ofera discounturi mai mari in momentul in care livreaza tot pachetul si nu ne ofera nici un discount pentru situatia in care se comanda doar cate 1 produs. V-am expus mai sus toate lucrurile care au stat la baza pretului mai mare pentru produsele unitare aflate in stoc si pretului mai mic pentru produsul pe care Dvs. l-ati comandat cu livrare ulterioara ! Speram sa treaca cat mai repede situatia impusa de CoronaVirus si sa revenim la serviciile premium pe care le oferim clientilor si care au facut sa fim recomandati ! Multa sanatate

Comunicare execrabila

RATING:

Raspuns magazin pe 09-04-2020 11:28

Buna ziua, Aceasta problema a fost din cauza inchiderii fortata a showroomului nostru si blocarea produselor. Banii v-au fost inapoiati iar comanda a fost anulata. Datorita faptului ca cei din conducerea Unirea Shopping Center ne-au blocat depozitele in urma Ordonanetei Militare Nr.2, produsul Dvs nu a putut fi livrat in timp util. V-am anuntat telefonic ca ziua urmatoare urma sa primim alte pernute care o pot inlocui pe cea pe care ati comandat-o dvs. O zi frumoasa!

Stocuri neactualizate si nerelevante, pe site la un produs scria in stoc, dar adevarul este ca nu era in stoc furnizor, ori stoc propriu este diferit stoc furnizor! Ar strebui specificata natura stocului.

RATING:

Raspuns magazin pe 25-04-2020 11:04

Multumim mult pentru feedbackul acordat. In urma ordonantei militare nr.2, Conducerea mallului Unirea a decis peste noapte Sigilarea tuturor spatiilor si interzicerea accesului la marfa aflata in magazine. Am avut nevoie de 2 saptamani, sa refacem stocurile pe site cu produsele din depozit si sa ne putem onora cat mai corect toate comenzile luate anterior si in perioada in care si Dvs. ati plasat comanda! Produsele pe care le vindem pe site sunt produse pe care le vindem direct din stocul magazinului sau din depozit si nu facem dropshipping pentru a putea oferi servicii de calitate clientilor AnneBebe. Speram sa treaca cat mai repede situatia impusa de CoronaVirus si sa revenim la serviciile premium pe care le oferim clientilor si care au facut sa fim recomandati ! Multa sanatate si ne pare rau ca nu v-am putut onora comand plasata...speram sa nu va fi incurcat!

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.200. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020