Opinii de la clienții magazinului online Descris.ro

Notă magazin

8.8 / 10

Calitatea livrării

8.6 / 10

Ne recomandă

90.57%

de la data înscrierii magazinului în program (30-05-2017)

Evoluție notă magazin

Ultimele opinii adăugate de clienții Descris.ro

Deloc de incredere. Primit SMS pe 30.10.2017 prin care mi se comunica faptul ca livrarea se face pe 31.10.2017. Pe data de 02.11.2017 am sunat sa intreb de starea comenzii. Mi s-a promis ca-mi vor trimite AWB-ul de livrare. Credeti ca au facut-?. Concluzie: evitati cit puteti.

RATING:

Raspuns magazin pe 03-11-2017 12:03

Buna ziua, ne pare rau pentru experienta negativa pe care ati avut-o. SMS-ul a fost transmis dar probabil a ajuns cu intarziere (a fost trimis numai dupa ce au fost ridicate coletele de firma de curierat - dupa ora 19:00). Va asiguram ca parerea dvs conteaza si ca incercam sa ne imbunatatim serviciile!

nu

RATING:

Raspuns magazin pe 12-10-2017 08:19

Ne pare rau pentru experienta negativa pe care ati avut-o cu magazinul nostru. Lucram in permanenta pentru a ne imbunatati serviciile, iar data viitoare speram ca veti avea o experienta placuta !

Neseriosi, nu au produse pe stoc, nu am primit nici acum coletul, dupa mai bine de o saptamana, cea mai neplacuta experienta online. Dezamagita...

RATING:

Raspuns magazin pe 12-08-2017 09:58

Bună ziua, Ne pare rău că nu am reusit sa fim mai rapizi. A fost o situaţie în care, cu toată dorinţa noastră de a reuşi să vă livrăm coletul la timp, a existat o problemă de coordonare cu furnizorul nostru principal. Sperăm ca saptamana viitoare sa rezolvam problema astfel oferindu-va sansa de a va schimba părerea în legătură cu magazinul nostru, ne străduim în fiecare zi să satisfacem cât mai bine şi rapid cerinţele fiecărui client . Vă mulţumim pentru înţelegere şi feedback

Servicii de proasta calitate

RATING:

Raspuns magazin pe 27-06-2017 07:13

Bună ziua, Ne pare rău că nu aţi fost mulţumit de serviciile noastre. A fost o situaţie în care, cu toată dorinţa noastră de a reuşi să vă livrăm coletul la timp, a existat o problemă de coordonare în privinţa transportului. Sperăm că ne veţi acorda o nouă şansă de a vă schimba părerea în legătură cu magazinul nostru, ne străduim în fiecare zi să satisfacem cât mai bine şi rapid cerinţele fiecărui client . Vă mulţumim pentru înţelegere şi feedback

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Creat in parteneriat cu: InboxTarget.ro Automatizare Marketing