Opinii de la clienții magazinului online Dispotrading

Dispotrading

Nota: 9,27 / 10 de la 576 de clienți verificați

Notă magazin

9,27 / 10

Notă produse

9,42 / 10

Ne recomandă

93,58%

de la data înscrierii magazinului în program (20-05-2024)

Nu este stretch, doar elasticul de la pantaloni de întinde. In rest cam poliester pur textura. Mărimi discordante pt L top ff mare pantaloni mici. Nu se pot alege separat😐

RATING:

Răspuns magazin pe 04-04-2025 02:39

Buna ziua, compozitia materialului este: 94% poliester / 6% elastan, 170 gr/m². 6% elastan este foarte mult, maximul care se gaseste de obicei in uniforme este de 7%, iar majoritatea au 2%. Ne pare rau ca nu este pe plac, insa costumul este stretch.

😠😠

RATING:

Pentru mărimea M este cam larga bluza.pantalonii sunt cam mici în talie.Dar materialul e super ok.

RATING:

Bluza f mare pt marimea M

RATING:

Nu corespunde marimea,e mare😐

RATING:

Nu l am folosit inca că nu a ajuns,dar cunosc produsul este calitativ.

RATING:

Croială unisex care nu se prea potrivește pentru toată lumea...nu recomand! *Material de calitate! Buni de lucru pentru bărbați !!!

RATING:

Rămân scame în interior.... Slaba calitate 😞

RATING:

😞Trebuie să confirmați telefonic mărimile

RATING:

Răspuns magazin pe 01-04-2025 21:16

Ne pare rau ca marimea nu a fost cea dorita. Din pacate desi ne-am dorit timpul nu ne permite sa confirmma toate comenzile telefonic intrucat sunt foarte multe. Ne bazam in schimb mult pe atentia clientilor inainte sa le plaseze :)

😐

RATING:

Pe site apare că este transportul gratuit întreg anul 2025, dacă se cumpără 10 bucăți. Am cumpărat 10 bucăți, dar tot nu am beneficiat de transport gratuit. 😐

RATING:

Răspuns magazin pe 28-01-2025 15:43

Buna ziua, Campania respectiva a fost valabila pana la 31 decembrie 2024, informatie ce a fost publica pe site pana la 1 ianuarie. Cei ce au achizitionat pana la 31 decembrie 2024 un bax de manusi vor beneficia anul acesta de transport gratuit.

Încă nu am primit marfa😠

RATING:

Pentru promptitudine ar fi nota maxima. Dar faptul ca returul e atât de greoi! Puteați avea o firma agreată cu care poți retrimite produsele la retur! Am renunțat sa fac retur! Dar nici nu recomand altcuiva sa achiziționeze ceva de la firma aceasta și nici nu voi mai cumpăra vreodată ceva de pe acest site! Sănătate sa avem cu toții!!!

RATING:

Răspuns magazin pe 20-11-2024 18:56

Buna ziua, Acceptam retururi prin orice firma de curierat. Sanatate si dvs!

Buna ziua. Ce as putea spune in 15.11.24 inca nu mi a ajuns coletul, o saptamana? aveam nevoie de aceasta tinuta, nu voi mai comanda de aici. Multumesc😠

RATING:

Răspuns magazin pe 18-11-2024 18:58

Buna ziua, Ne pare rau pentru experienta intampinata. Observ ca intre timp comanda dvs. a ajuns cu bine. Intarzierea s-a datorat faptului ca, comanda a fost plasata in ziua de Black Friday. Dupa cum stiti, in aceasta perioada absolut toate firmele de curierat sunt supraaglomerate cu livrarile, iar acesta este un aspect pe care atat noi cat nici altcineva nu il poate evita. In acelasi timp, firma de curier selectata a fost Sameday, care cel mai probabil a prioritizat livrarile altui mare magazin online din Romania, lucru care era de asptetat. Putem intelege supararea dvs. iar daca decideti sa nu mai reveniti la noi ne bucuram ca am putut sa va servim ca si client macar o data :) Cu drag, Pandurita Andrei Director Executiv

Fac greșeli enorme la facturare și nu le rezolva

RATING:

Răspuns magazin pe 02-09-2024 09:33

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru situatia neplacuta in legatura cu aceasta comanda. Comanda plasata de dvs a fost din contul asociat firmei dvs., iar in momentul de fata un cont poate fi asociat cu o singura entitate juridica. Astfel, facturarea s-a efectuat automat pe firma asociata contului. Suntem constienti de nevoia clientilor de a putea plasa comenzi atat pe persoana fizica cat si pe persoana juridica din acelasi cont, si lucram la o solutie care sa poata integra si acest lucru. Ce este notabil este faptul ca se pot numara pe degete platformele ce permit acest nivel de flexibilitate, majoritatea avand limitarea de mai sus. Problema va fi rezolvata 100%. Intarzierea solutionarii este datorata pierioadei concediilor, contabilul nostru fiind plecat. Speram sa ne puteti intelege acest lucru. Nu exista problema nerezolvata la Dispo. Fara exceptie.

Am făcut comanda in 7 august 2024 și nu am primit-o nici azi 14.08.2024. Altădată au fost foarte prompți😐

RATING:

Răspuns magazin pe 17-08-2024 23:16

Buna ziua! Ne pare rau pentru intarziere. In acelasi timp, dorim sa ne cerem scuze in numele firmei de curierat care intarzie. Din pacate tot ce putem noi face este sa expediem comanda cat mai rapid posibil, iar in cazul aceste comenzi ea a fost expediata in termen de 24h. In acelasi timp oferim clientilor posibilitatea de a alege firma de curierat preferata, dar din pacate mai mult de atat nu putem face. Noi nu putem stii daca o comanda ajunge cu intarziere la client, si de aceasta incurajam clientii sa urmareasca coletele prin link-ul de tracking primit prin SMS. La nevoie, se poate lua legatura cu firma de curierat.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025