Opinii de la clienții magazinului online Dispotrading

Dispotrading

Nota: 9,25 / 10 de la 525 de clienți verificați

Notă magazin

9,25 / 10

Notă produse

9,41 / 10

Ne recomandă

93,52%

de la data înscrierii magazinului în program (20-05-2024)

Niște nserioși , am comandat mănusi mărime L și M și ei mi-au trimis XS și S

RATING:

Răspuns magazin pe 01-02-2025 14:43

Tot respectul, insa ati lasat un review la un produs marimea "XS" mentionand ca nu ati comandat marimea "XS"....

Niște nserioși , am comandat mănusi mărime L și M și ei mi-au trimis XS și S

RATING:

Răspuns magazin pe 01-02-2025 14:43

Tot respectul, insa ati lasat un review la un produs marimea "S" mentionand ca nu ati comandat marimea "S"....

😠 Niște nserioși , am comandat mănusi mărime L și M și ei mi-au trimis XS și S

RATING:

Răspuns magazin pe 01-02-2025 14:43

Tot respectul, insa ati lasat un review la un produs marimea "S" mentionand ca nu ati comandat marimea "S"....

foarte bune manusile

RATING:

Răspuns magazin pe 02-10-2024 11:50

Multumim! Totusi, am primit nota 1 :) Ar fi trebuit sa fie un 10? :)

Nu e bun!

RATING:

Răspuns magazin pe 22-07-2024 09:51

Ne pare rau ca produsul nu a fost pe plac. Pe site-ul nostru se regaseste o gama variata de modele de costume medicale, atat variante economice cat si premium. Desi nu toate produsele au cea mai ridicata calitate, incercam sa pastram un raport calitate-pret corect. In cazul acestei comenzi, se poate face retur cu usurinta pentru produsul respectiv, iar pe viitor un coleg va poate sugera un alt model mai calitativ.

Material ff slab. Mănușile se rup rapid ,material necalitativ.😞

RATING:

Răspuns magazin pe 10-07-2024 16:40

Buna ziua! Ne pare rau pentru experienta dvs :( Manusile Nitrylex sunt un produs indragit de multi clienti insa intr-adevar nu sunt cele mai groase. Materialul este bun, nitrilul in general, dar depinde de grosime. Incercam sa pastram mereu transparenta fata de clienti si sa avem un raport calitate / pret cat mai bun. Astfel, pe site puteti gasi diferite tipuri de manusi, de la cele mai subtiri (si implicit, cu un pret mai mic) pana la de 2 sau 3 ori mai groase. Desi stim ca un produs nu poate acoperi nevoile tuturor activitatilor, noi suntem aici sa va ajutam cu recomandari de produse in cazul in care doriti!

Răspuns client pe 10-07-2024 20:15:

Da ,dar sunt extrem de subțiri și se rup imediat.😐

😐

RATING:

Răspuns magazin pe 09-07-2024 18:56

😊

NU AM COMANDAT XS 😠

RATING:

Răspuns magazin pe 18-06-2024 18:05

Buna ziua, Desi suntem cu totii oameni si mai gresim si noi, in acest caz comanda dvs include 2 cutii de manusi XS, produse adaugate de dvs. Totusi, mereu exista optiunea de a face retur in cazul in care v-ati razgandit.

😠 nici doua zile nu m-au ținut bocanci.

RATING:

Răspuns magazin pe 12-03-2025 09:15

Buna ziua, Daca considerati ca a fost un defect de fabricare va rog sa ne lasati un mail si il schimbam. Producatorul ofera garantie 6 luni pentru acesti bocanci. In acelasi timp as dori sa mentionez ca acesta este bocancul cel mai ieftin pe care il avem, desi categoric se presupune ca ar trebui sa reziste mai mult de cateva zile.

V am plătit mănuși S și mi ați trimis XS a trebuit să mai dau o comandă ! Sunteți Jalnici ! Nu v a recomand și nu mai cumpăr de la voi !😠

RATING:

Răspuns magazin pe 12-03-2025 09:19

1) Va rog frumos sa vorbiti frumos. 2) Prima comanda plasata a fost pentru marimea XS. Am livrat ce ati comandat. A doua intr-adevar pentru marimea S, ceea ce probabil, din nou, am si livrat. 3) Greselile sunt umane si se intampla, in 25 de ani de activitate am rezolvat 100% din problemele aparute. Nu putem promite ca nu vom gresi vreodata, insa putem garanta solutionarea oricarei probleme. 4) Ati luat legatura cu cineva de la noi? Livram peste 50.000 cutii de manusi pe luna, uneori se mai incurca, dar le schimbam fara costuri aditionale.

Ca nu o sa mai cumpar niciodata de la ei. Te pun sa atesti o companie de transport la retur si te costa transportul mai mult decat comanda. Nu este corect. Alte companii fac retururile, gratis....mai ales cand este vorba doar de un schimb de masura!!!😠 Nu o sa mai recomand nimanui comp dispo trading!!! Sunt f suparata!!!😞😠

RATING:

Răspuns magazin pe 26-02-2025 22:15

Ne pare rau pentru experienta dvs. Fiecare companie isi construieste politica de retur in functie de oferta, preturile oferite de noi pentru produse sunt corecte si semnificativ mai mici decat pe alte site-uri similare. In schimbul acestui beneficiu speram ca odata cu plasarea comenzilor, in special pentru uniforme, se va tine cont de tabelul de marimi care este prezent pe fiecare produs. Companiile care ofera "gratuit" returul ascund costul in alte parti, precum costul produsului efectiv. Cu toate acestea daca se constata ca produsele sunt neconforme ne vom implica si vom rezolva problema fara costuri suplimentare, de fiecare data. Corectitudinea este una din valorile noastre.

nu am primit mesaj cu reducerea afisata pe site decat dupa ce am facut prima comanda

RATING:

Răspuns magazin pe 05-02-2025 19:09

Buna ziua, toate reducerile sunt aplicate 100% fara exceptie atat timp cat conditiile campaniilor sunt indeplinite. In cazul in care considerati ca a fost o eroare din partea noastra va rog sa ne lasati un email si dupa constatare remediem problema garantat. Suntem o firma corecta, nu riscam sa ne pierdem buna relatie cu clientul pentru un discount. In plus, tot ce ne dorim este sa fie clientul multumit.

Niște nserioși , am comandat mănusi mărime L și M și ei mi-au trimis XS și S
Imagine recenzie

RATING:

Răspuns magazin pe 01-02-2025 14:44

Buna ziua, Am livrat ce ati comandat. In comanda aveti manusi marimile XS,S,M,L.

Bună ziua ! Am așteptat după un pat de masaj cam 2 săptămâni,am sunat la ei zi de zi și mă mințeau ca ajunge patul în ziua respectivă! O companie de tot r…..l !!!

RATING:

Răspuns magazin pe 29-01-2025 14:10

Buna ziua, Noi nu vindem paturi. De la noi ati primit manusi...

Nu am primit comanda, cum să fiu mulțumit.😍

RATING:

Răspuns magazin pe 29-01-2025 14:09

Buna ziua, Ne pare rau pentru intarziere, insa din pacate tot ce putem face noi este sa expediem comanda cat mai repede, restul tine de curieri. Ajuta sa luati legatura cu noi cand exista intarzieri sa putem rezolva.

Pe site apare că este transportul gratuit întreg anul 2025, dacă se cumpără 10 bucăți. Am cumpărat 10 bucăți, dar tot nu am beneficiat de transport gratuit. 😐

RATING:

Răspuns magazin pe 28-01-2025 15:43

Buna ziua, Campania respectiva a fost valabila pana la 31 decembrie 2024, informatie ce a fost publica pe site pana la 1 ianuarie. Cei ce au achizitionat pana la 31 decembrie 2024 un bax de manusi vor beneficia anul acesta de transport gratuit.

Coletul încă nu a ajuns după o săptămână.....sta in depozitul fan curier de 3 zile....,păcat că aveți produse bune dar transportatori neserioși.TREBUIE SA VA ALEGETI ALT TRANSPORTATOR,FAN CURIER ESTE VARZA,NESERIOSI.

RATING:

Răspuns magazin pe 12-01-2025 19:55

Buna ziua! Ne pare rau pentru experienta dvs. Intr-adevar, in anumite cazuri livrarea lasa de dorit si din pacate nu putem face prea multe. In pagina de finalizare aveti optiunea de a alege intre Cargus/Fan, desi in timp am colaborat cu toate firmele de curierat si in functie de perioada sau zona toate au problemele lor. Firmele de curierat sunt depasite de situatie de ceva timp si nu fac fata, indiferent de companie. Ajuta totusi sa veniti catre noi cu o solicitare pentru a urgenta si din partea noastra livrarea. Multumesc pentru intelegere. Pandurita Andrei Director executiv

Comandă plasa acum o săptămână și jumătate …. Încă nu am primit-o

RATING:

Răspuns magazin pe 15-12-2024 23:13

Comanda dvs a fost plasata in ziua in care am avut migrarea sistemului operational, cea mai complexa operatiune care se poate efectua intr-un business. Din pacate in acea zi mai multe comenzi au fost pierdute din sistem. Ne cerem scuze pentru acest lucru. Am vazut ca ati plasat o alta comanda de curand, aceasta va fi expediata conform asteptarilor. Multumim pentru intelegere!

😞sunteți iresponsabili cei mai nașpa de pe rețele de socializare 😡 Am achitat curierul de doua ori rușine să vă fie

RATING:

Răspuns magazin pe 08-12-2024 12:33

Faptul ca returul produselor este in contul clientului este o informatie publica, vizibila tuturor clientilor, specificata in politica de retur, la fel cum este pe majoritatea site-urilor. Cu tot respectul, insa nu vedem unde este lipsa noastra de responsabilitate. Daca produsul era defect sau neconform, transportul pentru retur ar fi fost in contul nostru cu siguranta. Corectitudinea este una din valorile companiei noastre, cat si una din valorile mele personale. In cazul acesta s-a procedat conform. Pandurita Andrei Director Executiv

Pentru promptitudine ar fi nota maxima. Dar faptul ca returul e atât de greoi! Puteați avea o firma agreată cu care poți retrimite produsele la retur! Am renunțat sa fac retur! Dar nici nu recomand altcuiva sa achiziționeze ceva de la firma aceasta și nici nu voi mai cumpăra vreodată ceva de pe acest site! Sănătate sa avem cu toții!!!

RATING:

Răspuns magazin pe 20-11-2024 18:56

Buna ziua, Acceptam retururi prin orice firma de curierat. Sanatate si dvs!

Buna ziua. Ce as putea spune in 15.11.24 inca nu mi a ajuns coletul, o saptamana? aveam nevoie de aceasta tinuta, nu voi mai comanda de aici. Multumesc😠

RATING:

Răspuns magazin pe 18-11-2024 18:58

Buna ziua, Ne pare rau pentru experienta intampinata. Observ ca intre timp comanda dvs. a ajuns cu bine. Intarzierea s-a datorat faptului ca, comanda a fost plasata in ziua de Black Friday. Dupa cum stiti, in aceasta perioada absolut toate firmele de curierat sunt supraaglomerate cu livrarile, iar acesta este un aspect pe care atat noi cat nici altcineva nu il poate evita. In acelasi timp, firma de curier selectata a fost Sameday, care cel mai probabil a prioritizat livrarile altui mare magazin online din Romania, lucru care era de asptetat. Putem intelege supararea dvs. iar daca decideti sa nu mai reveniti la noi ne bucuram ca am putut sa va servim ca si client macar o data :) Cu drag, Pandurita Andrei Director Executiv

Am făcut 2 comenzi una a ,ajuns și sunt mici am cerut schimb sa trimite ti cu un nr mai mare și sa le ridice pe acestea ceea e nu sa intamplat și am mai făcut încă o comanda și nu a venit nici în ziua de azi

RATING:

Răspuns magazin pe 07-11-2024 00:32

Buna ziua, Ne pare rau pentru experienta dvs, insa colegele de la suport v-au raspuns si v-au transmis toate informatiile necesare pentru a rezolva situatia. A doua comanda nu a ajuns deoarece nu ati raspuns la confirmarea comenzii trimisa de catre noi, astfel ca am anulat-o. In acelasi timp, pentru retur este necesar sa chemati dvs un curier cum este specificat si in politica de retur. Curierul care ar fi venit sa lase a doua comanda nu ar fi putut ridica coletul de la dvs oricum pentru ca nu avea o comanda de ridicare, doar de livrare.

Fac greșeli enorme la facturare și nu le rezolva

RATING:

Răspuns magazin pe 02-09-2024 09:33

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru situatia neplacuta in legatura cu aceasta comanda. Comanda plasata de dvs a fost din contul asociat firmei dvs., iar in momentul de fata un cont poate fi asociat cu o singura entitate juridica. Astfel, facturarea s-a efectuat automat pe firma asociata contului. Suntem constienti de nevoia clientilor de a putea plasa comenzi atat pe persoana fizica cat si pe persoana juridica din acelasi cont, si lucram la o solutie care sa poata integra si acest lucru. Ce este notabil este faptul ca se pot numara pe degete platformele ce permit acest nivel de flexibilitate, majoritatea avand limitarea de mai sus. Problema va fi rezolvata 100%. Intarzierea solutionarii este datorata pierioadei concediilor, contabilul nostru fiind plecat. Speram sa ne puteti intelege acest lucru. Nu exista problema nerezolvata la Dispo. Fara exceptie.

😠

RATING:

Răspuns magazin pe 20-08-2024 11:09

Buna ziua! Ce probleme ati intamplinat in legatura cu comanda? Daca este ceva in legatura cu care va putem ajuta noi, va rugam sa ne contactati la contact@dispotrading.ro pentru a solutiona!

Răspuns client pe 20-08-2024 11:59:

Buna ziua. Aveti cumva o confirmare ca acest E-mail este al persoanei care a lansat comanda? V-a fost confirmata crearea contului de pe acest e-mail???

Dezamagitor

RATING:

Răspuns magazin pe 20-08-2024 12:52

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru situatia intampinata cu livrarea. In ultima vreme am tot intampinat situatii neplacute cu firmele de curierat si incercam sa remediem situatia cat mai mult posibil. Ma bucur ca am reusit sa luam legatura telefonic totusi si sa retrimitem comanda prin alta firma de curierat.

Am făcut comanda in 7 august 2024 și nu am primit-o nici azi 14.08.2024. Altădată au fost foarte prompți😐

RATING:

Răspuns magazin pe 17-08-2024 23:16

Buna ziua! Ne pare rau pentru intarziere. In acelasi timp, dorim sa ne cerem scuze in numele firmei de curierat care intarzie. Din pacate tot ce putem noi face este sa expediem comanda cat mai rapid posibil, iar in cazul aceste comenzi ea a fost expediata in termen de 24h. In acelasi timp oferim clientilor posibilitatea de a alege firma de curierat preferata, dar din pacate mai mult de atat nu putem face. Noi nu putem stii daca o comanda ajunge cu intarziere la client, si de aceasta incurajam clientii sa urmareasca coletele prin link-ul de tracking primit prin SMS. La nevoie, se poate lua legatura cu firma de curierat.

Recomandati produse foarte slab calitativ😠

RATING:

Răspuns magazin pe 17-08-2024 23:12

Buna ziua! Ne pare rau pentru experienta neplacuta cu produsul achizitionat. Pe site-ul nostru se pot gasi produse atat cu pret mic si calitate pe masura, dar si produse cu un pret mai mare dar de o calitate mai buna. Ce promitem noi clientilor este un raport pret-calitate bun, lasand clientul sa aleaga calitatea dorita, venind in intampinare cu cele mai mici preturi din piata.

Măsurile nu corespund Am comandat măsura 56 deși eu port 52 și halatul îmi este strâmt Normal trebuia sa fim atenționați ca nu lucrați după măsurile europene iar de schimbat nici vorba Bani aruncați la gunoi pe firme asiatice mincinoase

RATING:

Răspuns magazin pe 03-08-2024 23:29

Buna ziua! Ne pare rau ca produsul nu se potriveste masurii dvs. Fiecare produs vine impreuna cu un tabel de marimi unde sunt descrise dimensiunile conform. Astfel, se poate evita confuzia in legatura cu zona de referinta pentru masurile "standard". Totusi, daca produsul nu este potrivit, puteti oricand face o solicitare de retur in care sa cereti o marime diferita sau banii inapoi :)

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025