Opinii de la clienții magazinului online DPAP.ro

Notă magazin

8.6 / 10

Calitatea livrării

8.3 / 10

Ne recomandă

87.18%

de la data înscrierii magazinului în program (22-06-2016)

Evoluție notă magazin

Ultimele opinii adăugate de clienții DPAP.ro

NU AM PRIMIT COLETUL

RATING:

Am mai cumparat de la acest magazin, dar de data aceasta nu stiu ce s-a intamplat cu livrarea. Am comandat in 14 februarie si in 19 inca nu am primit coletul, in conditiile in care pe site se bifa inclusiv ora la care va ajunge a doua zi.

RATING:

Multumim pentru produse, sunteti destul de prompti si cu siguranta vom mai face comenzi pe viitor.

RATING:

La apa as dori mai multe sortimente (marci) de unde sa aleg.

RATING:

imi place sa comand . sunteti poarte rapizi. si este deja a 3 a comanda si serviciile sunt foarte bune

RATING:

Produsele de pe site nu sunt in stoc, raport calitate/pret mic

RATING:

Fff.seriosi si prompti. Livrările sunt făcute cu mare rapiditate. Multumim frumos!! Sunteti cei mai buni!!!

RATING:

NU AM

RATING:

Profesionisti .

RATING:

Aveți un sortiment diversificat .

RATING:

Un serviciu excelent !

RATING:

Nu am fost anunțat în dimineața zilei de livrare. Se putea sa nu fie nimeni la domiciliu. Coletul a venit fără vreun anunț.

RATING:

Am încărcat un voucher care nu a fost luat în considerare.

RATING:

multe dintre articole nu sunt pe stoc; acest lucru îl afli în momentul confirmării telefonice când nu mai esti în fața unui calculator pentru a le înlocui ... deși primești voucher pentru cumpărături de multe ori uită de el în momentul în care dorești să îl folosești ...

RATING:

As imbunatatii situatia stocurilor pe site si sa nu fim anuntati ulterior, mai ales dupa ce s-a facut plata cu cardul, ca unele produse de fapt nu sunt pe stoc. Stiu ca este destul de greu si inseamna o logistica specifica, dar ar imbunatati rata satisfactiei clientilor si situatii nedorite cum este livrarea in doua transe a produselor. Multumesc si succes.

RATING:

Produsele indisponibile in stoc nu sunt “blocate” la realizarea on-line a comenzii. Dupa lansarea si procesarea comenzii, esti apelat de catre un reprezentant al DPAP si esti informat ca produsele A, B,...X nu sunt disponibile si iti sunt propuse produse alternative. Insa, daca in timpul lansarii comenzii faci o comparatie calitate/pret, la momentul apelului de catre reprezentantul DPAP, acceptarea produselor alternative o faci fara a-ti mai aminti preturile si caracteristicile produsului alternativ. Deci...ori este o strategie de marketing ori un aspect neprofesionist prin lipsa “blocarii” la comanda a produselor indisponibile in stoc.

RATING:

Am primit un alt produs decit cel comandat (le-am trimis si poza, pentru demonstrare). I-am rugat sa verifice daca au in depozit exact produsul pe care l-am comandat si sa ma sune, ca sa pot trimite pe cineva sa il cumpere (am vrut sa platesc inca o data produsul, deoarece voiam sa il ofer cadou!). Nu am mai fost sunat niciodata!

RATING:

Suport clienti prea lejer. Procedeaza comenzi greu si esti sunat a 2 a sau a mai multa zi in cazul weekend-ului sau a unei sarbatori.

RATING:

ok din toate punctele de vedere

RATING:

Este un magazin cu de toate. Si mai este si in programul de fidelizare a clientilor cel mai performant

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Creat in parteneriat cu: InboxTarget.ro Automatizare Marketing