Opinii de la clienții magazinului online DPAP.ro

Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.

DPAP.ro

Nota: 8,39 / 10 de la 3.775 de clienți verificați

Notă magazin

8,39 / 10

Ne recomandă

83,74%

de la data înscrierii magazinului în program (22-06-2016)

Ultimele opinii adăugate de clienții DPAP.ro

Nimic

RATING:

A se actualiza stocul si pe site.

RATING:

O sugestie: pe contul meu am mai multe societati pentru care achizitionez. Cand selectez pentru cine se factureaza este foarte dificil fiindca nu pune nule companiei ci adresa, si la aceeasi adresa sunt (in cazul meu) mai multe companii

Multumesc frumos

RATING:

nu este normal sa incasati anticipat on-line contravaloarea produselor postate pe site daca nu le aveti in stoc sau nu le puteti aduce!

RATING:

Comand de la acest magazin online de cativa ani si nu m-a dezamagit niciodata.

RATING:

Foarte prompti !

RATING:

Cutia a ajuns aproape desfacuta. Continutul era intact. Atentie mai mare la transport pentru firma de curierat.

RATING:

Apreciez profesionalismul d-rei Georgiana Roman. Merită cu prisosință nota 10.

RATING:

Cu parere de rau, nu am putut colabora pana la final, fiindca majoritatea produselor din comanda nu erau pe stoc iar procesul de livrare ar fi durat o saptamana. In alta parte am rezolvat de pe o zi pe alta. Asta este nemultumirea, in rest, nu am ce reprosa - angajatii amabili la telefon. Succes!

RATING:

Cred ca ar trebui ca metoda de plata pentru firmele cu care exista un istoric bun cum este cu a noastra, plata sa se realizeze cu OP la cel putin 30 zile.

Multumesc.

RATING:

Buna ziua.



Vreau sa va spun ceva, un gand care m-a cam macinat in ziua in care un telefon m-a indispus toata ziua. Despre ce e vorba ?!



Fac o comanda la firma voastra si citesc: la o comanda de minim 200 lei, transportul este GRATUIT. Asadar, caut produse care m-ar interesa care mi-ar fi de ajutor in munca mea de cadru didactic. Gasesc produse interesante , unele la preturi rezonabil, altele la preturi destul de piperate. Penttu o firma a cumpara de minim 200 lei poate nu e o misiune imposibila dar pentru o persoana fizica e destul de greu.



In fine, gasesc produse de 200 leo si lansez comanda.



A doua zi primesc un telefon. O doamna, la capatul celalalt al conexiunii ma intreaba daca confirm comanda , eu zic DA dar zice doamna ,,Va trebui sa platiti vreo 8 lei pentru transportul coletului firmei de curierat,,. Pai , cum , zic, e gratuit dar nu chiar gratuit ?!



Atunci, zic, pentru reclama si imformatie falsa, renunt. Ceea ce, m- a deranjat. Eu am pierdut minute bune pana am gasit produse. Si pentru ce? Pentru a anula comanda din cauza ca ne-am impiedicat de 8 lei. M-as fi asteptat sa mi se spuna ca suma nefiind una care sa falimenteze firma, suma respectiva de 8 lei va fi suportata de firma voastra.



 Dar, NU ! Noi romanii , vrem sa facem profit maxim. Preferam sa pierdem 200 lei pentru 8 lei ! O atitudine demna de afacerist roman !

. Regret ca am avut de-a face cu o astfel de situatie jenanta dar as vrea ca mailul meu sa fie citit si de cineva de mai sus din conducerea firmei sa se vada cum angajatii sai fac o afacere rentabila! Daca nu ar fi aparut chestia cu transportul gratuit , acceptam . Dar prosteala cu taxa de 8 lei m- deranjat. Si  stiti ca e de manual pentru afaceristi incepatori vorba aceea ,, un client nultumit iti atrage 3 noi clienti iar unul nemultumit, iti indeparteaza 10 potentiali clienti,, , pentru ca sa nu mai treaca alte persoane prin ceea ce am trecut eu, voi posta patania mea.



Multumesc , DPAP.





RATING:

Sa apară în dreptul produselor fără stoc aceasta informație.

Administrez un site de produse și atunci când un produs nu mai este disponibil este oprita posibilitatea de a comanda acel produs.

Manuela

RATING:

Sunt client foarte vechi dar in ultima vreme preturile au crescut foarte mult.

Pe langa acest lucru, plasezi o comanda pentru un produs si iti trimit un altul care este in stoc, fara a solicita aprobarea ta.

Produsele sunt livrate bulk, fara a fi ambalate individual.

La 3 din 5livrari, soferii incurca produsele !

RATING:

La aceasta comanda, desi aveam in cont trecuta adresa de livrare.(alta decat cea de livrare)..pe comanda finala aparea adresa de facturare si nici nu am putut sa o selectez de pe undeva. Merita verificat ce e in neregula

RATING:

Sugerez schimbarea firmei care livreaza comanda.

RATING:

nu gestioneaza stocurile si afiseaza produse out of stock. Este a doua comanda la care se intampla asta, In rest, client service OK si promptitudine OK, daca nimeresti sa fie produsul tau pr stoc

RATING:

Felicitari pentru personal si modul de tratare clienti!

RATING:

Sunteti foarte promti in proces, se vede ca lucrati constant la partea de Costumer Experience.



Doar sa aveti grija pe partea de stoc, la ultima comanda nu am avut probleme, dar de regula trebuie sa modific comanda cu un consultant la telefon pentru ca nu aveti produsele respective in stoc.

RATING:

Au probleme cu actualizarea stocurilor .

RATING:

profesionisti

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.350. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024