Opinii de la clienții magazinului online DPAP.ro

Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.

DPAP.ro

Nota: 8,39 / 10 de la 3.775 de clienți verificați

Notă magazin

8,39 / 10

Ne recomandă

83,74%

de la data înscrierii magazinului în program (22-06-2016)

Ultimele opinii adăugate de clienții DPAP.ro

Daca pe site scrie ca aveti produsele pe stoc si voi nu le aveti de ce le mai vinteti??

RATING:

Neseriozitate maximă, nici după două săptămâni de la comandă nu am primit ce am comandat. Am trimis mail nu mi s-a răspuns, am sunat persoana care îmi apărea că a preluat comanda mi-a fost respins apelul.....

RATING:

Am facut comanda si nici un telefon pana acum.. daca e pe stoc sau nu.. au trecut 12 zile

RATING:

Sa fie mai profesionisti si sa nu mai minta clientii!

RATING:

mai nimic pe stoc...la preluarea comenzii termenul de livrare pt produsele comandate era 4/6 zile....dupa alte 4 zile....suna o doamna aroganta.....si din toata comanda...mai nimic nu este livrabil. rezumat pierdere de timp

RATING:

Nu am primit nici pana astăzi comanda...

RATING:

dati macar un mesaj clientilor..

RATING:

Am comandat fix pentru ca spunea ca livreaza rapid, si au trecut 10 zile si nimic. Foarte dezamagita. Daca stiam comandam de la emag si ajungeau in 2 zile.

RATING:

Chiar dacă produsele apareau in stoc la momentul comenzii, am fost sunata ca nu se pot livra pentru ca nu mai sunt in stoc. Trebuia sa achit transport pentru produsele ce se aflau pe stoc pentru ca valoarea totală a comenzii scădea din cauza ca nu imi puteau livra produsele din culpă lor

RATING:

Ce c-da???? NESIMȚIRE!!! Am c-dat în 06.04, au confirmat c-da și pana astăzi 16.04 nu s-a petrecut nimic!!! Nu răspund la tf, la mail., nu am fost sunata, NIMIC!!! Bătaie ce joc pt timpul pe care l-am petrecem pe site-l lor, ca să ce??? Nu recomand, CLAR!!! Asemenea firme TREBUIE ÎNCHISE!!!!

RATING:

Nu am primit nici acum comanda. Neseriosi, nu recomand!

RATING:

Marfa nu a fost livrata pana azi 15.04. Fara comentarii

RATING:

nici macar nu ati livrat produsele, dar pe site apar ca fiind in stoc

RATING:

Inca nu am primit comanda,cu toate ca in cont apare ca a fost preluată. Am incercat sa i-au legătura cu ei, dar nu raspund nici la e-mail si nici la telefon.

RATING:

Este o mare pierdere de timp. După ce ești sunat și anunțat in ce zi sa aștepți livrarea comenzilor, o aștepți degeaba!!!! Comanda nu ajunge pt ca de fapt nu au produsul respectiv, dar nu te suna nimeni sa te anunte, ce sa mai zic de posibile scuze!!!!

Și am repetat de trei ori experiența, ca sa ma conving ca asta este realitatea, nu doar o întâmplare scuzabila

RATING:

nu am primit comanda nici acum

RATING:

Buna ziua.



Vreau sa va spun ceva, un gand care m-a cam macinat in ziua in care un telefon m-a indispus toata ziua. Despre ce e vorba ?!



Fac o comanda la firma voastra si citesc: la o comanda de minim 200 lei, transportul este GRATUIT. Asadar, caut produse care m-ar interesa care mi-ar fi de ajutor in munca mea de cadru didactic. Gasesc produse interesante , unele la preturi rezonabil, altele la preturi destul de piperate. Penttu o firma a cumpara de minim 200 lei poate nu e o misiune imposibila dar pentru o persoana fizica e destul de greu.



In fine, gasesc produse de 200 leo si lansez comanda.



A doua zi primesc un telefon. O doamna, la capatul celalalt al conexiunii ma intreaba daca confirm comanda , eu zic DA dar zice doamna ,,Va trebui sa platiti vreo 8 lei pentru transportul coletului firmei de curierat,,. Pai , cum , zic, e gratuit dar nu chiar gratuit ?!



Atunci, zic, pentru reclama si imformatie falsa, renunt. Ceea ce, m- a deranjat. Eu am pierdut minute bune pana am gasit produse. Si pentru ce? Pentru a anula comanda din cauza ca ne-am impiedicat de 8 lei. M-as fi asteptat sa mi se spuna ca suma nefiind una care sa falimenteze firma, suma respectiva de 8 lei va fi suportata de firma voastra.



 Dar, NU ! Noi romanii , vrem sa facem profit maxim. Preferam sa pierdem 200 lei pentru 8 lei ! O atitudine demna de afacerist roman !

. Regret ca am avut de-a face cu o astfel de situatie jenanta dar as vrea ca mailul meu sa fie citit si de cineva de mai sus din conducerea firmei sa se vada cum angajatii sai fac o afacere rentabila! Daca nu ar fi aparut chestia cu transportul gratuit , acceptam . Dar prosteala cu taxa de 8 lei m- deranjat. Si  stiti ca e de manual pentru afaceristi incepatori vorba aceea ,, un client nultumit iti atrage 3 noi clienti iar unul nemultumit, iti indeparteaza 10 potentiali clienti,, , pentru ca sa nu mai treaca alte persoane prin ceea ce am trecut eu, voi posta patania mea.



Multumesc , DPAP.





RATING:

Ce pot să spun: Am făcut o comandă nimic nou. Mi s-a spus că voi fi căutat în câteva minunte, pauză. Am întrebat de comandă. Ea nu s-a mai aflat în stoc dar poate fi adusă pe comandă în... 1-2 zile și iarăși pauză.

RATING:

Scrie livrare a doua zi si au trecut 4 zile si comanda nu q sosit

RATING:

i prodotti acquista e consegnati non erano conformi a quelli ordinati, e la confezione della merce era approssimativa. Esperienza molto negativa e da non rifare mai più

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.350. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024