Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 8,39 / 10 de la 3.775 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Anonim75383117 pentru DPAP.ro
Ar fi bine sa și aibă pe stoc, in vederea livrării, produsele ce apar disponibile pe site.
Opinia clientului TOMESCU pentru DPAP.ro
Am comandat si nu am primit comanda. Am telefonat și am adus în atenția reprezentanților problema si nu s au luat măsuri. Prin urmare am anulat comanda si nu voi mai comanda niciodata.
Opinia clientului UDREA pentru DPAP.ro
Opinia clientului Anonim75872029 pentru DPAP.ro
Sa nu mai afiseze pe site produse pe care nu le mai au pe staoc sau nu le mai pot livra!
Opinia clientului Horia pentru DPAP.ro
Delistati produsele care nu sunt pe stoc si nu pot fi aduse la comanda
Opinia clientului Anonim63325035 pentru DPAP.ro
Am comandat cam 10 produse de pe magazinul on line ca sa ma sune sa-mi spuna ca nu au niciun produs pe stoc😡
Opinia clientului Anonim85314415 pentru DPAP.ro
Daca informati clientul ca ceea ce a comandat ii va fi livrat in 24 de ore, nu il anuntati dupa 2 zile lucratoare ca de fapt produsul abia a iesit din depozit.
Clientul s-ar putea sa nu mai aiba nevoie de acel produs, din cauza livrarii intarziate.
Opinia clientului Adrian pentru DPAP.ro
Opinia clientului Fratila pentru DPAP.ro
Suport clienti prea lejer. Procedeaza comenzi greu si esti sunat a 2 a sau a mai multa zi in cazul weekend-ului sau a unei sarbatori.
Opinia clientului Andrei pentru DPAP.ro
Opinia clientului Rusu pentru DPAP.ro
Nu am primit comanda,nici macar un mail/sms sa mi se spuna motivul
Opinia clientului Daniel pentru DPAP.ro
Opinia clientului Anonim33146858 pentru DPAP.ro
Prompti in contactare la comanda, lipsa raspuns dupa livrare comanda cu probleme (pret, produs)
Opinia clientului IONITA pentru DPAP.ro
Opinia clientului Anonim34355077 pentru DPAP.ro
Am cumparat si platit cu cardul o licenta electronica Microsoft, asa cum era pe site. Ca nu m-a contactat nimeni pana ce am sunat eu, este cea mai mica problema. Cand mi-au raspuns, mi-au spus ca nu imi pot livra licenta, evident motivul aruncandu-l pe Microsoft, ca a modificat produsele, ca imi pot livra dar pretul va fi mai mare si daca vreau sa cumpar, sa platesc diferenta. Asta e una. Alta a fost cand au revenit la telefon ca nu imi pot livra licenta electronica, ci USB. Comertul electronic se desfasoara dupa niste legi, cu drepturi si obligatii contractuale. Zero obligatii din partea lor. De bine, de rau, mi-au returnat banii. Dar timpul si treburile mele, au suferit decalaje.
Opinia clientului Bende pentru DPAP.ro
Pagina functioneaza oribil, nu apare icoane, cand am reusit cumva sa ajung la cos de cumparaturi, am dat toate datele, si am asteptat sa fiu connectat, m-a sunat cu o zi mai tarziu cineva, si mi-a vorbit cu mine ca un idiot... spunand ca nu am cum sa stiu pretul produsului, pentru ca n-am apasat nu stiu ce fel de setari... de unde vine atunci suma de 197,34 bani?... chiar oribil... aaa, si n-am finalizat cumva comanda.... si am primit cam 10 reclame in urmatoarele doua zile....lasa ma in pace cu marketing, daca nu puteti sa vorbiti cu clienti normal....macar normal...
Opinia clientului Anonim28934868 pentru DPAP.ro
Nu au pe stoc produse prezentate pe site. Pentru ramburs a trebuit sa sun de cateva ori la Serviciul Clienți și la bancă, după ce am fost acuzat că eu as fi de vina sau banca Transilvania că nu mi-au întrat banii pe care ei nu i-au virat, ci doar au mințit. Nu recomand sub nici o formă nici o colaborare cu această firmă.
Opinia clientului Marincescu pentru DPAP.ro
Am făcut comanda vineri și am fost sunată miercuri ca nu aveți un produs in stoc ! Fenomenal!
Opinia clientului Voicu pentru DPAP.ro
Opinia clientului Bruca pentru DPAP.ro
Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024