Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 8,39 / 10 de la 3.775 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Neagu pentru DPAP.ro
Am comandat si platit online in data de 27.05.2017 si nici in data de 04.06.2017, cand mi s-a cerut un feedback la comanda si livrare, nu am primit produsele comandate si platite! Nu recomand!
Opinia clientului Mudava pentru DPAP.ro
Am facut o comanda de cartuse imprimanta. Mi s a spus ca se vor livra a doua zi, iar la telefon au zis a treia zi. In a patra zi am cumparat de la alt magazin, iar in a sasea zi mi s ar fi livrat comanda de la dpap, dar nu mai este nevoie. Ce sa mai zic..
Opinia clientului Cosma pentru DPAP.ro
am comandat un Ipad pro si un Ipad pe ,valoare 5100 ron ,am primit nr de comanda 100025262 ,conform sit-ului DPAP trebuia sa fiu sunat in '15 minute de un consultant ' nu ma sunat nimeni 24 de ore ,am cerut contra taxei aferente livrarea in 24 de ore .am revenit personal dupa 24 de ore sa vad unde este comanda si cand soseste primul consultant mi-a spus ca nu am nici o comanda si voi fi resunat ,am fost sunat de consultanta Georgiana care mi-a spus ca partenerul Apple nu mai comercializeaza in romania asemenea produse !!!pe situl DPAP figurau in continuare produsele la vanzare !!!ma gandesc cu groaza daca plateam in avans cu cardul cum mai scoteam banii de la dumneavoastra .nu se poate in 2017 la ce prezentare de brand aveti ,care iti da senzatia de incredere ,sa prostesti oamnii vanzand ce nu ai .Apple comercializeaza in continuare Ipad pro si Ipad pen ,sa stie si georgiana .
Opinia clientului Dimonu pentru DPAP.ro
Comanda #100025197 (din data de May 19, 2017 12:23:25 PM EEST).
Nici astazi, 24.05.2017 nu am primit factura proforma pentru produsele solicitate!!! Ma indoiesc ca vom avea vreo colaborare in viitor.
Opinia clientului Marin pentru DPAP.ro
Opinia clientului Voiculet pentru DPAP.ro
Opinia clientului Rus pentru DPAP.ro
Mi se pare aberant sa stea o comanda 4 zile pe 'on hold' din cauza unui produs care costa aprox 6 lei.Era bine sa fiu sunata si eventual intrebata daca nu as dori altceva in loc. Eu nu anulam comanda si dvs aveati vanzarea.
Opinia clientului Ionescu pentru DPAP.ro
Opinia clientului Gheonea pentru DPAP.ro
Opinia clientului Anonim78223124 pentru DPAP.ro
La fel ca multe alte magazine ce e prezentat pe site 'nu mai e pe stoc'. PIERDERE DE TIMP
Opinia clientului Costache pentru DPAP.ro
Am facut comanda pe data de 10 aprilie, am primit acel mail automat ca a fost inregistrata si ca voi fi contactat de un reprezentant insa nici pana azi, 15 aprilie nu m-a contactat nimeni sa imi confirme ca pot sa merg la depozit sa ridic comanda!
Opinia clientului Gheorghitan pentru DPAP.ro
Am comandat un adaptor Apple Thunderbolt to Fireware, produs care se află și în momentul de față pe site-ul dpap.ro: http://i.imgur.com/kvWwR1e.png.
După 24h sunt sunat și mi se confirmă că respectiva comandă este trimisă către depozit. După alte 4 ore, sunt contactat ca să mi se comunice că produsul nu se află pe stoc și mi-l vor livra în 4 săptămâni, dacă doresc, sau mi se returnează banii.
Domnișoara care m-a contactat mi-a spus că pe site scrie că produsul este în stoc limitat și ar fi trebuit să mă aștept să nu îl mai aibă în depozit :). Eu nu găsesc pe site această mențiune, dar, totodată, stoc limitat înseamnă că există cel puțin o bucată în depozit. Dacă nu îl mai aveau în depozit, ar fi trebuit să nu îl pot comanda.
Opinia clientului Anonim56174484 pentru DPAP.ro
Opinia clientului Ciolacu pentru DPAP.ro
Actualizati oferta astfel incat sa nu-mi mai pierd timpul comandand produse despre care sa aflu ulterior ca sunt indisponibile.
Opinia clientului Cocea pentru DPAP.ro
A fost o experienta jenanta.Am comandat prin internet un produs ce figura in stoc.Am asteptat sa fiu contactat de un reprezentant sau sa primesc prin curier produsul contractat.In mod normal-normalitate ce tine nu numai de domeniul contractual ci si de simpla etica a afacerilor-un produs contractat trebuie livrat.Am asteptat,am asteptat...nimic.Doar dupa formularea unei interogatii-somatii,am primit un telefon de la o duduita candida care m-a anuntat ca produsul nu e pe stoc.Eu mi-am modificat programul sa astept curierul si am avut surpriza ca,nici macar,sa nu fiu anuntat din oficiu,de catre firma,ca produsul desi figureaza pe stoc in sait,de fapt nu poate fi livrat fiind inexistent in depozit.Pacat ! Cu stima,av.Radu Cocea
Opinia clientului Erdal pentru DPAP.ro
Am facut comanda joi dimineata, am fost sunat ca e ok si se va livra vineri in CT (ceea ce era ok, chiar si sambata era o ca seara aveam aniversarea pentru care facusem comanda). A trebuit sa ma duc sambata la aniversare fara cadou. Luni am fost sunat iar ca a venit pe stoc ce am comandat eu (wtf?) si ca o sa se faca livrarea. Nu, multumesc!
Opinia clientului TUDORACHE pentru DPAP.ro
Opinia clientului Remus pentru DPAP.ro
neseriozitate totala; dupa ce ti se valideaza cumpararea esti anuntat dupa 2-3 zile cind astepti sa ti se livreze produsul ca de fapt nu mai e pe stoc..halal
Opinia clientului Anonim88438831 pentru DPAP.ro
Preturi false si termene de livrare neadevarate. Am comandat un Adaptor USB Wireless, Dual-Band 300 + 867Mbps, negru, D-LINK AC 1200 DWA-182 la pretul de 129 lei. Am fost contactat in 10 minute de la efectuarea comenzii si mi s-a cerut CNP-ul pentru facturarea produsului ce urma sa-l primesc a II-a zi. A doua zi, surpriza. Sunt sunat din nou de reprezentanta DPAP si imi spune ca produsul este la pretul de 180 lei pentru ca este un model mai nou... Am refuzat comanda si am luat de la alt magazin. In plus se plateste taxa de ramburs.
Opinia clientului Teiosanu pentru DPAP.ro
Am comandat pe 13 Februarie. M-a contactat un consultant de vanzari si mi-a spus ca va ajunge comanda pe 15 feb, in loc de 14 februarie. Am inteles situatia, nu suntem absurzi. Pana pe 16 feb dupa-amiaza nu am primit coletul, dupa multe incercari am reusit sa prindem pe cineva la telefon. Care ne-a spus ca abia in aceea zi a plecat coletul de la ei - fara nici o alta notificare, fara nici un fel de comunicare cu noi. Cand vinzi consumabile, de care ai nevoie stringenta, nu ajutati ecommerce-ul cu asemenea servicii, fara nici un fel de comunicare cu clientul (am scris un mail cu aceast feedback dar nu am primit inca raspuns).
Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024