Opinii de la clienții magazinului online empria.ro

Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.

empria.ro

Nota: 9,83 / 10 de la 3.088 de clienți verificați

Notă magazin

9,83 / 10

Ne recomandă

98,87%

de la data înscrierii magazinului în program (01-04-2020)

Ultimele opinii adăugate de clienții empria.ro

Nu a fost perinița că și în descriere!!!

RATING:

Răspuns magazin pe 20-12-2023 10:03

Buna ziua, In urma discutiei cu dvs. am inteles ca a fost o eroare pe undeva. Poate v-ati uitat la un produs si ati pus altul in cos sau cine stie ce s-a intamplat. Noi v-am trimis produsul care a fost pe comanda. Dar, daca nu este ceea ce va doriti, ramane cum am stabilit in discutia directa: puteti face retur urmand sa luati apoi modelul de pernuta mai buna. In orice varianta, va multumim pentru comanda si va asteptam sa reveniti la noi, asigurandu-va de intreaga noastra atentia!

Am cu pârât încuietori felexibile pt uși și dulapuri..nu stau absolut deloc lipite....

RATING:

Răspuns magazin pe 23-06-2023 11:34

Bună ziua, Îți mulțumim că ai ales magazinul nostru online pentru achiziționarea siguranțelor flexibile pentru uși și dulapuri. Îți cerem scuze că produsul nu a corespuns așteptărilor tale și că ai avut o experiență neplăcută. Înțelegem cât de important este să îți poți asigura corespunzător ușile și să ai încredere în produsele pe care le cumperi. Suntem dedicați să oferim produse de calitate și suntem dezamăgiți să aflăm că siguranțele achiziționate nu s-au lipit cum trebuie. Dorim să remediem această situație cât mai repede posibil și să te asigurăm că ne luăm în serios feedback-ul clienților noștri. Deja am discutat și telefonic, te asigurăm încă o dată că posibilitatea returului este deschisă. Din nou, ne pare sincer rău pentru disconfortul creat și îți mulțumim pentru încrederea acordată. Suntem aici pentru a te ajuta și pentru a ne asigura că ești pe deplin mulțumită de produsele tale. Cu cele mai bune urări, Echipa Empria

Varza, stres, nu merita, slaba comunicare, curier de evul mediu, nepregătiți, cu tupeu, prosti,

RATING:

Răspuns magazin pe 27-01-2023 13:43

Bună ziua. Ne-am bucurat să vă avem de client, ne-a întristat atitudinea dvs. și modul în care ne evaluați activitatea, deși v-am gestionat impecabil comanda. Ați plasat o comandă în data de 22 ianuarie și ați solicitat să fie livrată la o altă persoană, în data de 27 ianuarie. Comanda a fost livrată după cum ați cerut, în 27 ianuarie, la ora 11:34. Deci totul a fost făcut bine și de noi și de curier. Nu ați menționat nimic de calitatea produsului comandat deci presupunem că acesta este foarte bun, după cum atestă restul cumpărătorilor noștri. Totuși, în dimineața zilei de 27 ianuarie ne-ați sunat de 2 ori, supărat că nu vă este livrată comanda. După primul telefon noi am făcut o solicitare de urgentare a livrării către curier, deși era încă dimineața zilei în care era programată livrarea. Al doilea telefon al dvs. a fost să vă plângeți că nu sunt făcute bine lucrurile, că mereu când vă întoarceți în România lucrurile merg prost, pe banii dvs. și de ce nu v-a ajuns deja coletul care ați solicitat să fie livrat în acea zi. Vi s-a explicat că livrarea într-o anumită zi se face în funcție de programul curierului, nu avem cum să influențăm noi ora exactă de livrare dar v-am sfătuit să aveți răbdare pentru că verificasem anterior și în sistem comanda apărea ca având status “În livrare”. Pe firma de curierat erați supărat că nu au vrut să vă dea prea multe detalii despre comandă deși vă explicaseră de ce – ați solicitat livrarea pe numele unei doamne (numele din recenzie), cu numărul dânsei de telefon și ați sunat dvs., bărbat, cu un alt număr de telefon. Din punct de vedere al protecției datelor, atitudinea lor a fost corectă. Partea cea mai simpatică însă este că atunci când dvs. ne-ați sunat să ne faceți această lungă serie de reproșuri coletul FUSESE DEJA LIVRAT la persoana pe care ați indicat-o în comanda. Am revenit cu un telefon să vă informăm de acest lucru. La scurt timp, în loc de scuze pentru colega care s-a străduit să facă față problemelor dvs. legate de modul în care sunteți tratat în România ați revenit cu acest feedback jignitor. Cum spuneam, această atitudine ne întristează. Ne bucură însă faptul că restul clienților noștri sunt persoane de înțeles, cu care este o plăcere să comunicăm și cărora le mulțumim că aleg să fie alături de noi.

Răspuns client pe 27-01-2023 13:50:

Nu am fost deloc multumita

RATING:

Răspuns magazin pe 04-10-2022 13:27

Ne pare rau ca ati avut o experienta neplacuta. Speram ca sfaturile pe care vi le-a dat colega noastra sa va fie de folos. Va asiguram ca suntem mereu disponibili pentru a incerca sa clarificam lucrurile sau sa ajutam cu ce putem. De aceea venim si cu materiale video sau descrieri ale produselor cat mai clare. Dar, daca avem unele lipsuri in acest sens, ne bucuram sa primim feedback-ul dvs. pentru a incerca sa imbunatatim lucrurile. Speram sa reveniti curand cu o noua comanda, pregatim noi produse si oferte interesante.

X$xxxxxxxx xxxxxxx xxxxxx

RATING:

Răspuns magazin pe 04-06-2021 11:11

Ne pare tare rau ca ati fost nemultumita de experienta cu magazinul nostru. Intelegem faptul ca odata ce ati plasat comanda va asteptati sa o si primiti. Dat fiind specificul produselor noastre, am constatat ca de foarte multe ori clientii isi ajusteaza comenzile si de aceea le expediem dupa o confirmare telefonica. Confirmarea numarului de telefon este necesara si pentru a ne asigura ca curierul va putea sa va gaseasca atunci cand livreaza coletul. Nu sunt rare situatiile in care, din graba, clientii introduc un numar de telefon gresit. De aceea, o astfel de verificare este utila si pentru noi si pentru clienti. Am incercat in numeroase randuri sa va contactam telefonic si prin sms dar am reusit sa discutam cu dvs. doar dupa ce ati considerat ca este prea tarziu pentru a accepta comanda. Regretam neadecvarea procedurilor noastre la asteptarile dvs. Speram ca ati reusit sa gasiti produsele necesare astfel incat sa reduceti disconfortul creat. Oricand, va asteptam cu drag sa reveniti la noi.

Instructiunile de folosire sunt fara noima, si aparatoarea este un pic instabila, si panza este usor de rupt de catre copil.

RATING:

Răspuns magazin pe 01-01-2021 14:26

Buna ziua. Ne pare rau ca ati avut o experienta negativa. Facem toate eforturile sa rezolvam orice problema ati avea. Nu am reusit sa va gasim intr-un moment prielnic la telefon, dar ne puteti suna la 0744.300.387 sau ne puteti spune cand ati dori sa fiti sunata. Pentru acest produs avem foarte multe aprecieri excelente, de aceea suntem increzatori in calitatea lui. Dar nu excludem posibilitatea ca la comanda dvs. sa fi survenit o problema. De aceea, va rugam sa ne spuneti ce doriti pentru imbunatatirea situatiei. Va dorim un an 2021 minunat!

Produs de proasta calitate. Produsul este defect la Inchidere (m-ai exact sare o piesă din el când se deschide) fiind obligat de fiecare data cand se deschide poarta să îl pozitionez la loc. Acest produs a fost vizibil vândut a doua oară (ambalaj lipit cu scoci de proasta calitate).

RATING:

Răspuns magazin pe 11-11-2020 11:02

Buna ziua. Ne pare foarte rau pentru experienta neplacuta pe care ati avut-o cu produsul comandat. Dupa cum am discutat, daca doriti, din partea noastra este toata disponibilitatea pentru a remedia problema. Tinem foarte mult sa oferim produse si servicii de calitate clientilor nostri si orice problema aparuta accidental este o prioritate pentru noi.

Comanda neonorata dupa 1 saptamana

RATING:

Răspuns magazin pe 13-07-2020 09:59

Buna ziua. Ne pare rau pentru aceasta situatie. De cand ati plasat comanda am incercat zilnic sa va contactam, telefonic si prin email. Numarul de telefon cu care ati inregistrat comanda nu pare a fi alocat iar la email nu am primit niciun raspuns. Va rugam sa ne transmiteti un numar de telefon valid sau sa ne sunati dvs. la 0744.300.387 pentru a putea rezolva rapid aceasta problema.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024