Opinii de la clienții magazinului online empria.ro

Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.

empria.ro

Nota: 9,83 / 10 de la 3.088 de clienți verificați

Notă magazin

9,83 / 10

Ne recomandă

98,87%

de la data înscrierii magazinului în program (01-04-2020)

Ultimele opinii adăugate de clienții empria.ro

Lucruri de foarte slabă calitate

RATING:

Răspuns magazin pe 05-01-2024 10:42

Buna ziua! Ne pare rău că sunteți nemulțumit de calitatea produsului achiziționat. Deoarece la primul apel nu am reușit să discutam cu dumneavoastră despre comanda și despre nemulțumirile referitoare la produs, am încercat să revenim cu alte apeluri însă nu am mai reușit să luam legătură cu dvs. În multe cazuri, un montaj incorect lasă clientul cu o opinie eronata asupra produsului, de aceea este importanta comunicarea în aceste cazuri pentru a primii toate informațiile necesare referitoare la procedura de montaj. Echipa Empria vă poate oferi consultanta fie pe WhatsApp, fie telefonic la numărul 0371.230.387 - program L-V :07:00 - 22:00, S-D:10:00 - 20:00. În cazul în care doriți să discutați cu un consultant Empria, noi suntem aici să vă ajutam! Toate cele bune! Echipa Empria.

Foarte slab nu sta lipit deloc ,am un bebelus care abia acuma începe sa umble și am comandat protectie Colțuri și protectie pentru mobila și a doua zi a trebuit sa le arunc ca se dezlipeau

RATING:

Răspuns magazin pe 21-09-2023 15:39

Va multumim pentru feedback-ul dvs. sincer si ne pare foarte rau sa auzim ca nu ati fost multumita de produsul achizitionat. Intelegem complet preocuparea dvs., mai ales cand este vorba de siguranta unui copil care incepe sa mearga. Asa cum am discutat zilele trecute, pentru a asigura o instalare corecta si durabila a produselor, sunt necesari cativa pasi care trebuie respectati cu atentie. Este crucial sa curatati bine suprafata pe care urmeaza sa aplicati protectiile, sa fixati produsul conform instructiunilor si sa il pastrati neatins pentru cel putin 24 de ore. De asemenea, este important de mentionat ca, in cazul in care suprafata este expusa la caldura sau umezeala, produsul se poate dezlipi. Din discutia noastra telefonica, am inteles ca benzile de protectie au fost in regula, si va putem recomanda acelasi tip de coltare. Daca aveti orice alte intrebari sau nelamuriri, puteti sa ne contactati pentru consultanta in alegerea produsului cel mai potrivit pentru nevoile dvs. Regretam sincer situatia si suntem aici pentru a va ajuta, fie ca este vorba de alegerea unor produse potrivite, fie ca aveti dubii cu privire la montaj. Ne dorim sa va oferim suportul necesar pentru a asigura o experienta pozitiva cu produsele noastre. Cu toata consideratia si disponibilitatea, Iulia - Empria.ro

Protectia de pat cumparata, nu este atat de usor de montat. Sincer, serviciul ar trebui sa includa si montajul. Daca esti mama singura sau destul de ocupata, chiar nu poti sa te ocupi de asa ceva. Pretul este mare, iar produsul lasa de dorit.

RATING:

Răspuns magazin pe 16-05-2023 08:54

Va multumim pentru timpul acordat pentru a ne impartasi experienta dumneavoastra cu privire la bariera de pat achizitionata. Ne pare rau sa auzim ca nu ati fost complet multumita de achizitia dumneavoastra. Noi asteptam sa continuam discutia pe WhatsApp. Daca va amintiti, inainte de achizitie ne-ati intrebat despre montaj si v-am spus ca putem discuta dupa ce primiti bariera pentru a va acorda asistenta telefonica/video pentru montaj. Nu ati revenit cu o astfel de solicitare. Intelegem ca montajul poate fi o sarcina dificila pentru unii clienti. Cu toate acestea, experienta noastra este ca aceste dificultati pot fi depasite. Si noi suntem mamici si intelegem dificultatile perioadei. De aceea avem disponibilitatea de a oferi consiliere telefonica sau video prin WhatsApp. Fiind totusi un magazin online nu este in oferta noastra oferirea de servicii de montaj la domiciliu, nici in Bucuresti nici la nivel national. In ceea ce priveste pretul produsului, acesta reflecta calitatea sa. Aceasta stim ca este la un nivel ridicat, situatie atestata de sutele de marturii ale clientilor multumiti. Va multumim din nou pentru feedback-ul dumneavoastra si speram ca veti gasi utila bariera achizitionata de la noi. Cu sinceritate, Echipa de suport clienti Empria

Și omiterea unor informatii tot minciună este. Dezamagitor produsul. Nu face chiar ce ar trebui....doar pe jumatate.

RATING:

Răspuns magazin pe 27-03-2022 11:34

Bună ziua. Ne pare rău că ați fost nemulțumită de zgomotul pe care îl face butonul ce permite coborârea barierei. Vom realiza un material video în care să prezentăm o comparație a zgomotului de deblocare pe care îl fac diferitele modele de bariere pe care le avem. În orice caz, sperăm că sfaturile oferite de colegele noastre cu privire la deblocarea mai silențioasă a barierei vă sunt de folos. Desigur, rămâne valabilă și opțiunea returului, după cum v-am menționat și telefonic. Vă mulțumim pentru feedback!

Mi-o placut scrisoarea pe care ati scris cu mana chiar am fost surprins! Doar sa fiti atenti sa trimiteti cea ce comanda clientul.

RATING:

Răspuns magazin pe 17-01-2022 10:58

Ne cerem scuze pentru transmiterea eronata a altor produse decat cele comandate de dvs. Am pregatit coletul cu produsele de care aveti nevoie, pleaca azi de la noi. Speram sa reveniti in viitor si sa avem ocazia de a va oferi serviciile de calitate ridicata cu care ne mandrim.

produsele cumparate sunt okish dar in niciun caz nu merita 500 lei (cele 2 laterale)

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.350. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024