Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 9,83 / 10 de la 3.088 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Manea din Calarasi pentru empria.ro
Răspuns magazin pe 05-01-2024 10:42
Buna ziua! Ne pare rău că sunteți nemulțumit de calitatea produsului achiziționat. Deoarece la primul apel nu am reușit să discutam cu dumneavoastră despre comanda și despre nemulțumirile referitoare la produs, am încercat să revenim cu alte apeluri însă nu am mai reușit să luam legătură cu dvs. În multe cazuri, un montaj incorect lasă clientul cu o opinie eronata asupra produsului, de aceea este importanta comunicarea în aceste cazuri pentru a primii toate informațiile necesare referitoare la procedura de montaj. Echipa Empria vă poate oferi consultanta fie pe WhatsApp, fie telefonic la numărul 0371.230.387 - program L-V :07:00 - 22:00, S-D:10:00 - 20:00. În cazul în care doriți să discutați cu un consultant Empria, noi suntem aici să vă ajutam! Toate cele bune! Echipa Empria.
Opinia clientului florina din Arad pentru empria.ro
Foarte slab nu sta lipit deloc ,am un bebelus care abia acuma începe sa umble și am comandat protectie Colțuri și protectie pentru mobila și a doua zi a trebuit sa le arunc ca se dezlipeau
Răspuns magazin pe 21-09-2023 15:39
Va multumim pentru feedback-ul dvs. sincer si ne pare foarte rau sa auzim ca nu ati fost multumita de produsul achizitionat. Intelegem complet preocuparea dvs., mai ales cand este vorba de siguranta unui copil care incepe sa mearga. Asa cum am discutat zilele trecute, pentru a asigura o instalare corecta si durabila a produselor, sunt necesari cativa pasi care trebuie respectati cu atentie. Este crucial sa curatati bine suprafata pe care urmeaza sa aplicati protectiile, sa fixati produsul conform instructiunilor si sa il pastrati neatins pentru cel putin 24 de ore. De asemenea, este important de mentionat ca, in cazul in care suprafata este expusa la caldura sau umezeala, produsul se poate dezlipi. Din discutia noastra telefonica, am inteles ca benzile de protectie au fost in regula, si va putem recomanda acelasi tip de coltare. Daca aveti orice alte intrebari sau nelamuriri, puteti sa ne contactati pentru consultanta in alegerea produsului cel mai potrivit pentru nevoile dvs. Regretam sincer situatia si suntem aici pentru a va ajuta, fie ca este vorba de alegerea unor produse potrivite, fie ca aveti dubii cu privire la montaj. Ne dorim sa va oferim suportul necesar pentru a asigura o experienta pozitiva cu produsele noastre. Cu toata consideratia si disponibilitatea, Iulia - Empria.ro
Opinia clientului Laura din Bucuresti pentru empria.ro
Protectia de pat cumparata, nu este atat de usor de montat. Sincer, serviciul ar trebui sa includa si montajul. Daca esti mama singura sau destul de ocupata, chiar nu poti sa te ocupi de asa ceva. Pretul este mare, iar produsul lasa de dorit.
Răspuns magazin pe 16-05-2023 08:54
Va multumim pentru timpul acordat pentru a ne impartasi experienta dumneavoastra cu privire la bariera de pat achizitionata. Ne pare rau sa auzim ca nu ati fost complet multumita de achizitia dumneavoastra. Noi asteptam sa continuam discutia pe WhatsApp. Daca va amintiti, inainte de achizitie ne-ati intrebat despre montaj si v-am spus ca putem discuta dupa ce primiti bariera pentru a va acorda asistenta telefonica/video pentru montaj. Nu ati revenit cu o astfel de solicitare. Intelegem ca montajul poate fi o sarcina dificila pentru unii clienti. Cu toate acestea, experienta noastra este ca aceste dificultati pot fi depasite. Si noi suntem mamici si intelegem dificultatile perioadei. De aceea avem disponibilitatea de a oferi consiliere telefonica sau video prin WhatsApp. Fiind totusi un magazin online nu este in oferta noastra oferirea de servicii de montaj la domiciliu, nici in Bucuresti nici la nivel national. In ceea ce priveste pretul produsului, acesta reflecta calitatea sa. Aceasta stim ca este la un nivel ridicat, situatie atestata de sutele de marturii ale clientilor multumiti. Va multumim din nou pentru feedback-ul dumneavoastra si speram ca veti gasi utila bariera achizitionata de la noi. Cu sinceritate, Echipa de suport clienti Empria
Opinia clientului Violeta din Alba pentru empria.ro
Și omiterea unor informatii tot minciună este. Dezamagitor produsul. Nu face chiar ce ar trebui....doar pe jumatate.
Răspuns magazin pe 27-03-2022 11:34
Bună ziua. Ne pare rău că ați fost nemulțumită de zgomotul pe care îl face butonul ce permite coborârea barierei. Vom realiza un material video în care să prezentăm o comparație a zgomotului de deblocare pe care îl fac diferitele modele de bariere pe care le avem. În orice caz, sperăm că sfaturile oferite de colegele noastre cu privire la deblocarea mai silențioasă a barierei vă sunt de folos. Desigur, rămâne valabilă și opțiunea returului, după cum v-am menționat și telefonic. Vă mulțumim pentru feedback!
Opinia clientului Gyorgy din Mures pentru empria.ro
Mi-o placut scrisoarea pe care ati scris cu mana chiar am fost surprins! Doar sa fiti atenti sa trimiteti cea ce comanda clientul.
Răspuns magazin pe 17-01-2022 10:58
Ne cerem scuze pentru transmiterea eronata a altor produse decat cele comandate de dvs. Am pregatit coletul cu produsele de care aveti nevoie, pleaca azi de la noi. Speram sa reveniti in viitor si sa avem ocazia de a va oferi serviciile de calitate ridicata cu care ne mandrim.
Opinia clientului Corina din Bucuresti pentru empria.ro
produsele cumparate sunt okish dar in niciun caz nu merita 500 lei (cele 2 laterale)
Versiunea : 2.0.350. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024