Opinii de la clienții magazinului online eTOPSPORT.ro

Notă magazin

9,48 / 10

Calitatea livrării

9,45 / 10

Ne recomandă

95,8%

de la data înscrierii magazinului în program (07-07-2016)

Ultimele opinii adăugate de clienții eTOPSPORT.ro

Bună, orice firma care se respecta ,oferă posibilitatea deschiderii coletului, proba, apoi plată, dar ce să înțeleagă oamenii care nu primesc aceste servicii, că firma respectiva nu este una de principiu!

RATING:

Raspuns magazin pe 25-11-2020 10:19

Buna ziua, Ne respectam foarte mult si va respectam si mai mult pe dumneavoastra. Am suspendat serviciul de deschidere a coletului la debutul pandemiei. Motivul a fost limitarea transmiterii virusului. In cazul dumneavoastra, puteti merge la magazinul nostru Top Sport din str Libertatii, bl. L2-L3, parter. Acolo puteti proba absolut totul. O zi frumoasa, Echipa eTopSport

Nu sunteți seriosi in privința returului ,am comandat o pereche de adidași, au ajuns joi și vineri iam trimis înapoi, ati refuzat sa mi faceți retur pe motiv ca sunt murdari ,când dvoaatra ati facut toate tiptilurile sa nu mi face retur si ati decurs la altele,dar ma voi duce la protecția consumatorului sa va fac plângere.

RATING:

Raspuns magazin pe 13-10-2020 10:40

Buna ziua, Politica noastra este sa nu acceptam la retur produse purtate. Motivul este ca nu comercializam produse second-hand. O zi frumoasa in continuare, Echipa eTopSport

Foarte dezamăgit pe site-ul lor apare ca au produsul și de fapt ma suna și-mi spun ca mai au un singur exemplar și acela e degradat drept urmare nu pot să-l trimită. De ce nu actualizează site-ul? Ar mai fi o explicație în condițiile în care era ultimul exemplar, produsul care trebuia sa ajungă la mine a primit o alta prioritate și directie. Logic se poate.

RATING:

Raspuns magazin pe 09-10-2020 05:04

Buna ziua, Va intelegem supararea. In depozitele noastre exista mii de produse pe care nu le putem verifica manual decat atunci cand le pregatim pentru comenzi. Prin urmare, printre produsele de pe site pot aparea stocuri ale produselor defecte, cum a fost in cazul dumneavoastra. Acel produs comandat de dumneavoastra era ultimul si, desi stiam ca va v-a crea neplaceri, am preferat sa va spunem adevarul, si anume ca este defect. Da, a fost vina noastra dar nu am gasit o solutie pentru a putea verifica manual toate cele n-mii de produse din stoc. Daca aveti dumneavoastra o propunere, am fi incantati sa o auzim. Va multumim pentru intelegere! Echipa eTopSport

n am primit comanda

RATING:

Raspuns magazin pe 21-09-2020 09:37

Buna ziua, Orice comanda plasata pe site trebuie confirmata inainte de a fi expediata. Procentul de confirmare a comenzilor este mai mic de 100%, asta insemnand ca sunt situatii in care nu putem trimite comenzile plasate. Ne-am dori sa le putem trimite pe toate. Dumneavoastra nu ati primit comanda deoarece nu v-am confirmat-o. Despre acest aspect ati fost anuntat telefonic. Va multumim pentru mesaj si va dorim o zi frumoasa in continuare! Echipa eTopSport

Produs dezlipit,produs confecționat inegal

RATING:

Actualizati site-ul în funcție de reclama foarte agresiva pe care o faceti

RATING:

Raspuns magazin pe 15-07-2020 10:41

Buna ziua, Ne pare rau ca nu v-am putut livra produsele comandate. In mare parte, produsele de pe site pot fi livrate. Sunt si situatii, ca a dumneavoastra, cand produsele nu se gasesc fizic. Aceste cazuri sunt depistate punctual sau general, atunci cand realizam inventarierea. Ideal ar fi sa realizam inventarierea lunar. Totusi, volumul urias de produse nu ne permite acest lucru. Va multumim pentru mesaj si va dorim o zi frumoasa in continuare, Echipa eTopSport

Lipsa de intelegere si flexibilitate

RATING:

Raspuns magazin pe 15-07-2020 10:43

Buna ziua, La ce va referiti? Comanda dumneavoastra a avut un set de sosete, pe care vi l-am livrat. O alta comanda nu aveti la noi. Mai exact, cu ce problema v-ati confruntat? O zi frumoasa, Echipa eTopSport

În ziua în care produsul trebuia livrat mi-a fost comunicat faptul ca are un defect, neputând fi livrat. Consider ca se putea comunica din momentul comenzii ca există un defect al produsului.

RATING:

Raspuns magazin pe 15-07-2020 10:51

Buna ziua, Comanda dumneavoastra a fost plasata la orele 14.57 si ar fi urmat sa plece de la noi ziua urmatoare, adica atunci cand ati fost sunata. Pentru ca o comanda sa poata pleca in ziua in care este plasata, o conditie este ca acea comanda sa fie confirmata pana in orele 15.00. In cazul dumneavoastra, daca produsul ar fi fost in regula, comanda nu putea fi confirmata in trei minute. Oricum, am inteles idee ca va doreati sa fiti anuntata mai repede. Va multumim pentru mesa si va dorim o zi frumoasa in continuare, Echipa eTopSport

Nu sunt mulțumit deloc

RATING:

Raspuns magazin pe 15-07-2020 10:52

Buna ziua, Puteati returna produsul daca nu v-a placut. Ce anume v-a nemultumit? Va multumim pentru mesaj si va dorim o zi frumoasa in continuare, Echipa eTopSport

Astepta-ti prea mult

RATING:

Raspuns magazin pe 19-06-2020 05:51

Buna ziua, Ati plasat comanda duminica dupa-amiaza, am expediat-o luni iar marti, cand a ajuns la dumneavoastra, ati refuzat-o. Curierii nu lucreaza duminica. Ce trebuia sa facem in situatia data si nu am facut? Sunt situatii in care gresim si ne asumam aceste greseli. Aceasta este o alta situatie iar nota, pe care ne-ati acordat-o, o consideram nedreapta. E important pentru noi sa va cunoastem parerea privind calitatea serviciilor si a produselor oferite. Dca ne-ati ajuta cu un sfat practic, l-am putea include in fluxul de operare. Va multumim pentru mesaj! Echipa eTopSport

Preturi exagerat de mari, se mai percep si taxe de transport, marimile nu corespund.

RATING:

Nu sunt mulțumită de calitatea serviciilor dvs,pe lângă faptul k timpul de livrare este foarte mare,am primit un produs tăiat,după ce s a ridicat produsul am primit raspuns la aproape 2 săpt, iar k s a primesc un alt produs m au pus sa plătesc tot eu transportul, ce s a spus multumesc

RATING:

Raspuns magazin pe 10-06-2020 04:24

Buna ziua, Produsele sunt verificate inainte de livrare. Sunt si cazuri in care desi produsele prezinta unele defecte aceste defecte nu sunt observate. In situatia dumneavoastra, am luat inapoi produsul defect si ati agreat sa primiti alt produs. Pentru acesta, nu veti mai plati nimic, nici transportul. In ceea ce priveste timpii mari de livrare, am anuntat firma de curierat sa urgenteze livrarea. Ne pare rau pentru experienta neplacuta! Va dorim o zi frumoasa in continuare, Echipa eTopSport

Abureala cu plata un rate..

RATING:

Prompt ,lucruri de calitate.

RATING:

Raspuns magazin pe 10-06-2020 02:22

Buna ziua, Mesajul lasat de dumneavoastra pare ca ar fi unul de apreciere. Totusi, pentru magazin ne-ati lasat nota 1, adica cea mai mica, de la o scara de la 1 la 10. Ati intampinat vreo problema? Va multumim pentru comanda si pentru mesaj! Echipa eTopSport

Deoarece după 3 zile îmi confirmați comanda în contextul k eu am plătit online cu cardul produsul.

RATING:

Raspuns magazin pe 03-06-2020 05:48

Buna ziua, Din cauza faptului ca mall-urile si centrele comerciale sunt inchise, avem acces restrictionat la unul din depozitele noastre, situat intr-o astfel de locatie. Ne pare rau daca v-am cauzat neplaceri! Suntem si noi clienti ai altor magazine online si stim ce neplacut este sa ni se intarzie comenzile...asa ca va intelegem pe deplin... Va multumim pentru mesaj si va dorim o dupa-amiaza minunata! Echipa eTopSport

JALEEEE...ORGANIZARE ZEROOO..

RATING:

Stoc extrem de limitat, varietate redusa

RATING:

Raspuns magazin pe 29-05-2020 06:10

Buna ziua, Ne pare rau ca nu ati gasit ceva care sa va multumeasca :(. Echipa eTopSport

O singura data am comandat la Topsport.ro si nu o sa mai comand niciodata.Sapca comandata a fost plina de praf ...am fost f dezamagita ...

RATING:

Raspuns magazin pe 22-05-2020 03:19

Buna ziua, Ne pare rau ca s-a intamplat asa. Am incercat sa va contactam pentru a remedia situatia dar nu ne-ati raspuns. Ne puteti contacta la 0371781001. Cu stima, Echipa eTopSport

Am comandat 4 tricouri. Unul dintre ele find rupt pe cusatura.

RATING:

Raspuns magazin pe 20-05-2020 01:54

Buna ziua, Pentru astfel de probleme, va rugam sa ne contactati la 0371781001. Va multumim, Echipa eTopSport.ro

Am comandat și abea după 3 zile când am sunat mi sa spun ca nu mai e mărimea care am comandat-o eu, dezamăgită de acest site

RATING:

Raspuns magazin pe 19-05-2020 11:28

Buna ziua, Va intelegem dezamagirea, mai ales ca ne dorim sa putem livra toate comenzile... In ultimele doua luni ne-am confruntat cu un volum foarte mare de comenzi. Asta a dus si la o intarzierea de reactie a noastra. In general, atunci cand nu putem trimite un produs, fie ca este defect, lipsa inventar, etc., anuntam persoana care a comandat imediat. La dumneavoastra nu s-a intamplat asta si ne pare sincer rau. Va dorim o saptamana minunata si multa sanatate! Echipa eTopSport

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.199. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020