Opinii de la clienții magazinului online eTOPSPORT.ro

Notă magazin

9,5 / 10

Calitatea livrării

9,47 / 10

Ne recomandă

96,06%

de la data înscrierii magazinului în program (07-07-2016)

Ultimele opinii adăugate de clienții eTOPSPORT.ro

Sunt dezamagit , mi-am dorit pantofii puma comandati de mine dar la primirea comenzii mi s au trimis aceeasi pantofi de culoare diferita ! Sunt total dezamagit ! Cumperi alb primesti maro ! O zi buna si va rog sa fiti seriosi !

RATING:

Raspuns magazin pe 27-04-2021 10:59

Buna ziua, Ne pare rau pentru cele intamplate. O mare parte din imaginile le primim de la furnizorii nostri. Sunt situatii in care exista diferente, mai mari sau mai mici, intre produsul real si fotografie. De cele mai multe ori, echipele noastre care pregatesc comenzile sesizeaza diferentele. Sunt si cazuri, ca al dumneavoastra, cand aceste diferente trec neobservate. Depunem eforturi pentru ca fiecare comanda sa ajunga in timp si sa contina produsele comandate. Sunt situatii, insa, cand gresim. Ne pare rau pentru neplacerea pe care v-am cauzat-o neintentionat. Va vom returna contravaloarea produsului si a transportului. Cu stima, Echipa eTopSport

Calitate super proasta!

RATING:

Raspuns magazin pe 19-04-2021 09:57

Buna ziua, Produsele pot fi returnate, in cazul in care nu va plac. Important este sa nu fie purtate. Toate produsele sunt originale si provin de la furnizorii oficiali, in cazul dumneavoastra adidas Romania. Cu drag, Echipa eTopSport

Nu este normal sa incasati transport si la retur si la trimiterea unei noi perechi etc. Ajunge produsul la valoare aproape dubla in cazul in care de exemplu nu s-a potrivit numarul.

RATING:

Raspuns magazin pe 19-04-2021 09:55

Buna ziua, Vom tine cont de parerea dumneavoastra. Va multumim pentru mesaj! Cu drag, Echipa eTopSport

La ultima comanda lucrurile nu mers cum trebuie si nu din cauza mea,prin urmare a fost ultina data cand am comandat de pe site-ul dumneavoastra

RATING:

Raspuns magazin pe 13-04-2021 02:37

Buna ziua, Ne pare rau pentru toate neplacerile cauzate. Depunem toate eforturile pentru ca fiecare client sa fie multumit si ne pare rau ca nu v-am putut demonstra, inca o data, acest lucru. Intelegem motivele pentru care nu mai doriti sa comandati de pe site-ul nostru si va cerem scuze pentru tot ce a decurs neplacut. In cazul in care mai aveti intrebari, va raspundem cu drag. O zi frumoasa, Echipa eTopSport

Din pacate la ultima comanda am fost foarte dezamagit!

RATING:

Raspuns magazin pe 13-04-2021 02:38

Buna ziua, Ne pare rau pentru toate neplacerile cauzate. Depunem toate eforturile pentru ca fiecare client sa fie multumit si ne pare rau ca nu v-am putut demonstra, inca o data, acest lucru. Intelegem motivele pentru care nu mai doriti sa comandati de pe site-ul nostru si va cerem scuze pentru tot ce a decurs neplacut. In cazul in care mai aveti intrebari, va raspundem cu drag. O zi frumoasa, Echipa eTopSport

Din pacate dupa un an de zile in care am facut cumparaturi de la etopsport la ultima comanda am foat foarte dezamagit. Am facut comanda am ales niste produse ni s-au luat banii,mi s-a dat mail de confirmare cu nr comenzii,dupa care daca nu sunam eu duoa cateva zile dupa ce am verificat in contul de pe etop si nu aoarea comanda sa aflu ca de fapt eu nu aveam nici o comanda deschisa...si unul din produse nu mai era disponibil...fiind nevoit sa cumpar altul la un pret mai mare...achitand diferenta!

RATING:

Raspuns magazin pe 12-04-2021 09:53

Buna ziua, Va multumim ca ati fost clientul nostru pentru o perioada asa de lunga. In ceea ce priveste ultima comanda, ne pare rau ca totul a decurs altfel. Din pacate, dumneavoastra ati intrat pe un alt site decat cel oficial. Ati plasat comanda acolo cu cardul si ati primit email cu numarul de intregistrare a comenzii. Acel email nu este unul de confirmare a comenzii, ci doar de inregistrare a comenzii. Din acest motiv nu v-am trimis comanda la timp si nici nu erau disponibile toate produsele. Nu era nevoie sa achitati diferenta de pret. Va puteam returna contravaloarea produsului in contul din care ati facut achizitia. Probabil ca a fost dorinta dumneavoastra sa inlocuim produsul. Ne pare rau pentru toata experienta de la ultima comanda. Va multumim pentru mesaj si va dorim cat mai multe experiente minunate! Cu drag, Echipa eTopSport

Sunt hoti am facut un retur la o pereche de adidasi dupa ce iam probat si mau sunat sami spuna ca nu ii pot returna adidasi deoarece sunt purtati ca am scos talpicile din ei tot cautau motive sa numi returneze bani

RATING:

Raspuns magazin pe 12-04-2021 09:44

Buna dimineata, Toate produsele retur sunt verificate amanuntit. Motivul este ca nu ne dorim ca un produs, care prezinta urme de uzura si/sau purtare, sa fie trimis unui viitor client. In cazul produsului returnat de dumneavoastra, urmele de purtare ne-au impiedicat sa acceptam returul. Este posibil sa fi probat acei pantofi in casa, langa casa, etc., pentru doar cinci minute. Durata probei nu constituie un motiv sa refuzam returul. Refuzul este conditionat de starea produsului la retur. Intelegem ca sunteti suparat si ne pare rau pentru sentimentele negative pe care le traiti. Va dorim o zi senina, Echipa eTopSport

Din cauza ca am comandat mai multe perechi, ei mi-au trimis doar una. Acest fapt a datorat neîncrederii in clienți si din aceasta cauza nu recomand. Ce firma nu dorește clienți care sa le cumpere stocul, am fost si sunat, ei necrezand ca vreau sa cumpăr toate perechile la un model. Per total, prost serviciul relație vânzător-cumpărător si nu as recomanda sa comandați mai multe perechi, va pierderii timpul!

RATING:

Raspuns magazin pe 01-02-2021 09:31

Buna ziua, Dumneavoastra ati plasat sase comenzi pe sase nume diferite, la sase adrese diferite. Am considerat ca aceste comenzi ridica semne de intrebare in ceea ce priveste credibilitatea lor. Ati fost contactat telefonic si vi s-a precizat ca va vom trimite o comanda. Va dorim o zi frumoasa, Echipa eTopSport

Onorați măcar comenzile confirmate :) nu găsiți scuze ca au fost confirmate "din greșeală"

RATING:

Raspuns magazin pe 01-02-2021 09:48

Buna ziua, Regretam faptul ca nu v-am putut livra produsul comandat. A fost, intr-adevar, o eroare umana. Va multumim pentru mesaj! Cu stima, Echipa eTopSport

cei mai scumpi din piata , produsele nu arata ca in poze ! Inchiderea !

RATING:

Raspuns magazin pe 13-01-2021 03:27

Buna ziua, Va multumim pentru mesaj! Asa cum va spuneam si mai devreme, orice mesaj este important pentru noi. Chiar si acesta. Va dorim succes in tot ceea ce faceti si va dorim sa fiti inconjurat de energie buna, frumoasa! Cu drag, Echipa eTopSport

Sunteti varza si foarte scumpi

RATING:

Raspuns magazin pe 13-01-2021 11:02

Buna ziua, Comanda dumneavoastra a fost returnata astazi. Tot astazi veti primi si contravaloarea produselor in cont. Recenziile pe care ni le lasati dumneavoastra, in calitate de client, alaturi de ale celorlati clienti sunt afoarte importante pentru noi. Ne ajuta sa schimbam ceva, acolo unde se impune o schimbare. Nemultumirea legata de preturi poate fi un motiv de recenzie negativa. Felul in care ati transmis aceasta nemultumire implica anumite actiuni din partea noastra. Am cantarit foarte mult ce actiuni sa luam pentru cazul dumneavoastra. In final, am ales calea adevarului: sunteti indreptatit sa ne faceti o recenzie negativa. La fel cum noi suntem indreptatiti sa nu cedam constrangerii pe care ne-ati impus-o, cu riscurile aferente. Pentru livrare ne-ati acordat nota zero. Ati plasat comanda la orele 14.55 si ati primit-o a doua zi, la aproape 24 de ore, adica la 14.38. Va multumim pentru mesaj si va dorim sa aveti un an nou pe masura asteptarilor dumneavoastra! Cu stima, Echipa eTopSport

Produsele după site nu sunt aceleași când primești comanda ai neplăcută surpriza sa vezi ca nu corespund!!

RATING:

Raspuns magazin pe 11-01-2021 11:54

Buna ziua, Produsul comandat de dumneavoastra a fost cel trimis in comanda. Daca va referiti la posibile diferente intre imagini si produse, este posibil sa apara unele diferente de nuante. Insa, produsele sunt aceleasi. Poate ca produsul comandat a fost sub asteptarile dumneavoastra. Caz in care, puteti apela oricand la retur. Pentru a evita viitoare neplaceri, pentru orice cumparatura online pe care o faceti, va recomandam sa cititi descrierile produselor. De cele mai multe ori, acestea contin informatii pretioase referitoare la produsele prezentate. In acest moment exista o componenta pe care comertul online nu o poate reda, si anume experienta simtului tactil. Totusi, incercam prin descrieri sa compensam acest neajuns. Ne pare rau ca ati fost nemultumita dar ne bucuram pentru mesaj. Orice mesaj este important pentru noi! Va multumim pentru efortul depus de a ne scrie si va promitem ca urmeaza sa evaluam descrierea produsului, pentru a hotari daca se impune o revizuire. Cu drag, Echipa eTopSport

Bună, orice firma care se respecta ,oferă posibilitatea deschiderii coletului, proba, apoi plată, dar ce să înțeleagă oamenii care nu primesc aceste servicii, că firma respectiva nu este una de principiu!

RATING:

Raspuns magazin pe 25-11-2020 10:19

Buna ziua, Ne respectam foarte mult si va respectam si mai mult pe dumneavoastra. Am suspendat serviciul de deschidere a coletului la debutul pandemiei. Motivul a fost limitarea transmiterii virusului. In cazul dumneavoastra, puteti merge la magazinul nostru Top Sport din str Libertatii, bl. L2-L3, parter. Acolo puteti proba absolut totul. O zi frumoasa, Echipa eTopSport

Nu sunteți seriosi in privința returului ,am comandat o pereche de adidași, au ajuns joi și vineri iam trimis înapoi, ati refuzat sa mi faceți retur pe motiv ca sunt murdari ,când dvoaatra ati facut toate tiptilurile sa nu mi face retur si ati decurs la altele,dar ma voi duce la protecția consumatorului sa va fac plângere.

RATING:

Raspuns magazin pe 13-10-2020 10:40

Buna ziua, Politica noastra este sa nu acceptam la retur produse purtate. Motivul este ca nu comercializam produse second-hand. O zi frumoasa in continuare, Echipa eTopSport

Foarte dezamăgit pe site-ul lor apare ca au produsul și de fapt ma suna și-mi spun ca mai au un singur exemplar și acela e degradat drept urmare nu pot să-l trimită. De ce nu actualizează site-ul? Ar mai fi o explicație în condițiile în care era ultimul exemplar, produsul care trebuia sa ajungă la mine a primit o alta prioritate și directie. Logic se poate.

RATING:

Raspuns magazin pe 09-10-2020 05:04

Buna ziua, Va intelegem supararea. In depozitele noastre exista mii de produse pe care nu le putem verifica manual decat atunci cand le pregatim pentru comenzi. Prin urmare, printre produsele de pe site pot aparea stocuri ale produselor defecte, cum a fost in cazul dumneavoastra. Acel produs comandat de dumneavoastra era ultimul si, desi stiam ca va v-a crea neplaceri, am preferat sa va spunem adevarul, si anume ca este defect. Da, a fost vina noastra dar nu am gasit o solutie pentru a putea verifica manual toate cele n-mii de produse din stoc. Daca aveti dumneavoastra o propunere, am fi incantati sa o auzim. Va multumim pentru intelegere! Echipa eTopSport

n am primit comanda

RATING:

Raspuns magazin pe 21-09-2020 09:37

Buna ziua, Orice comanda plasata pe site trebuie confirmata inainte de a fi expediata. Procentul de confirmare a comenzilor este mai mic de 100%, asta insemnand ca sunt situatii in care nu putem trimite comenzile plasate. Ne-am dori sa le putem trimite pe toate. Dumneavoastra nu ati primit comanda deoarece nu v-am confirmat-o. Despre acest aspect ati fost anuntat telefonic. Va multumim pentru mesaj si va dorim o zi frumoasa in continuare! Echipa eTopSport

Produs dezlipit,produs confecționat inegal

RATING:

Actualizati site-ul în funcție de reclama foarte agresiva pe care o faceti

RATING:

Raspuns magazin pe 15-07-2020 10:41

Buna ziua, Ne pare rau ca nu v-am putut livra produsele comandate. In mare parte, produsele de pe site pot fi livrate. Sunt si situatii, ca a dumneavoastra, cand produsele nu se gasesc fizic. Aceste cazuri sunt depistate punctual sau general, atunci cand realizam inventarierea. Ideal ar fi sa realizam inventarierea lunar. Totusi, volumul urias de produse nu ne permite acest lucru. Va multumim pentru mesaj si va dorim o zi frumoasa in continuare, Echipa eTopSport

Lipsa de intelegere si flexibilitate

RATING:

Raspuns magazin pe 15-07-2020 10:43

Buna ziua, La ce va referiti? Comanda dumneavoastra a avut un set de sosete, pe care vi l-am livrat. O alta comanda nu aveti la noi. Mai exact, cu ce problema v-ati confruntat? O zi frumoasa, Echipa eTopSport

În ziua în care produsul trebuia livrat mi-a fost comunicat faptul ca are un defect, neputând fi livrat. Consider ca se putea comunica din momentul comenzii ca există un defect al produsului.

RATING:

Raspuns magazin pe 15-07-2020 10:51

Buna ziua, Comanda dumneavoastra a fost plasata la orele 14.57 si ar fi urmat sa plece de la noi ziua urmatoare, adica atunci cand ati fost sunata. Pentru ca o comanda sa poata pleca in ziua in care este plasata, o conditie este ca acea comanda sa fie confirmata pana in orele 15.00. In cazul dumneavoastra, daca produsul ar fi fost in regula, comanda nu putea fi confirmata in trei minute. Oricum, am inteles idee ca va doreati sa fiti anuntata mai repede. Va multumim pentru mesa si va dorim o zi frumoasa in continuare, Echipa eTopSport

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.200. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020