Opinii de la clienții magazinului online eTOPSPORT.ro

Notă magazin

9,51 / 10

Calitatea livrării

9,46 / 10

Ne recomandă

96,19%

de la data înscrierii magazinului în program (07-07-2016)

Ultimele opinii adăugate de clienții eTOPSPORT.ro

In primul rand au trecut atâtea zile si comanda nu a ajuns asta ii bataie de joc

RATING:

Raspuns magazin pe 18-10-2021 02:01

Buna ziua, Ne pare tare rau pentru intarziere. Uneori, firmele de curierat mai au intarzieri. Vom anunta firma de curierat sa urgenteze livrarea. Va rugam sa ne scuzati pentru neplacerile cauzate. Cu drag, Echipa eTopSport

Când veți avea deschiderea coletului,abia atunci sunteți firmă recomandabila și serioasă!

RATING:

Raspuns magazin pe 18-10-2021 02:03

Buna ziua, Inainte de pandemie am avut activ serviciul de deschidere colet. De la debutul acesteia, am renuntat la el, ca o masura de limitare a raspandirii virusului SARS COV2. Ne pare rau pentru situatie. Si noi ne dorim o revenire cat mai rapida la normalitate. Cu drag, Echipa eTopSport

Sunt neserioși și nu își achita comenzile fata de cumpărători !! 👎👎

RATING:

Raspuns magazin pe 27-09-2021 11:04

Buna ziua, Ati plasat sapte comenzi la noi, din care ati refuzat sase. Neseriozitatea este un cuvant pe care il cunoasteti foarte bine. Speram sa gasiti un magazin pe gustul dumneavoastra. O zi excelenta, Echipa eTopSport

Am făcut un retur și nu avrut să-mi schimbe perechea de papuci pe care am comandat-o pe baza ca au fot purtați, daoar să cunpar perechea pe care am vrut s-o iau la schimb, sunt foarte nemulțumită pe chestia asta 😔

RATING:

Raspuns magazin pe 15-09-2021 10:38

Buna ziua, Ne pare rau ca nu v-am putut ajuta cu returul si va intelegem nemultumirea! Motivul pentru care nu am procesat returul dumneavoastra este faptul ca incaltamintea pe care ne-ati trimis-o fusese purtata. Produsele pe care le oferim pentru comercializare pe site sunt noi. Daca am accepta returul dumneavoastra, ar insemna sa punem la vanzare un produs second-hand, ceea ce contravine politicilor noastre de functionare. Va dorim liniste si multa sanatate! Cu drag, Echipa eTopSport

Comanda nu am primit o!

RATING:

Raspuns magazin pe 15-09-2021 10:41

Buna ziua, Ne pare rau ca nu ati primit comanda de la noi. Ne pare rau, de asemenea, ca nu ati ridicat comenzile realizate pe site-ul nostru. Va dorim sanatate si voie buna! Cu drag, Echipa eTopSport

Am platit taxa curier tur-retur din cauza ca una scrie pe site si alta primesti!! Nu recomand!!

RATING:

Raspuns magazin pe 21-07-2021 02:51

Buna ziua, Ne pare rau ca modelul nu vi s-a potrivit. Va recomandam ca pe viitor sa verificati cu atentie fotografiile existente pe site, pentru a comanda exact ceea ce vi se potriveste. O zi frumoasa in continuare, Echipa eTopSport

Neseriosi,nu recomand.Am plasat o comanda,am primit confirmarea pe mail cu detaliile comenzii si dupa 3 zile am fost sunat cum ca nu mai au produsul.Dezamagitor si neseriosi

RATING:

Raspuns magazin pe 22-06-2021 11:00

Buna ziua, Ne pare rau pentru toata situatia neplacuta pe care vi-am creat-o. Aveti dreptate, vi s-a confirmat comanda pentru ca, apoi, sa revenim cu un telefon. A fost o greseala operationala, pe care ne dorim sa nu o repetam pe viitor. Ne pare rau si ca nu am putut sa va sunam mai repede. Dumneavoastra ati plasat comanda undeva in apropiere de miezul noptii, iar serviciul nostru de Relatii cu Clientii opereaza doar intre orele 09.00 - 17.30 de luni pana vineri. Din acest motiv am revenit a doua zi cu telefon, in jurul pranzului. Intelegem ca greseala noastra v-a cauzat suparare si frustare. Ne cerem inca o data scuze. Va multumim ca ne-ati adus in vedere acest incident si va dorim o zi senina! Cu drag, Echipa eTopSport

Este a doua oara cand mi se livreaza produse defecte. Total dezamagita si nemultumita!!!!

RATING:

Raspuns magazin pe 18-05-2021 10:21

Buna ziua, Va intelegem supararea, cu atat mai mult cu cat spuneti ca ati primit doua comenzi cu produse defecte. Trebuia sa ne anuntati inca de prima data, pentru a rezolva situatia. Pentru a doua comanda, colegele de la Relatii cu Clientii ne-au anuntat ca s-a remediat problema. Ne pare rau pentru cele intamplate. Stim ca nu ajuta parerile de rau. Ne dorim sa nu mai apara astfel de situatii si depunem eforturi pentru a reduce aceste situatii. Va dorim o zi frumoasa, Echipa eTopSport

Sunt dezamagit , mi-am dorit pantofii puma comandati de mine dar la primirea comenzii mi s au trimis aceeasi pantofi de culoare diferita ! Sunt total dezamagit ! Cumperi alb primesti maro ! O zi buna si va rog sa fiti seriosi !

RATING:

Raspuns magazin pe 27-04-2021 10:59

Buna ziua, Ne pare rau pentru cele intamplate. O mare parte din imaginile le primim de la furnizorii nostri. Sunt situatii in care exista diferente, mai mari sau mai mici, intre produsul real si fotografie. De cele mai multe ori, echipele noastre care pregatesc comenzile sesizeaza diferentele. Sunt si cazuri, ca al dumneavoastra, cand aceste diferente trec neobservate. Depunem eforturi pentru ca fiecare comanda sa ajunga in timp si sa contina produsele comandate. Sunt situatii, insa, cand gresim. Ne pare rau pentru neplacerea pe care v-am cauzat-o neintentionat. Va vom returna contravaloarea produsului si a transportului. Cu stima, Echipa eTopSport

Calitate super proasta!

RATING:

Raspuns magazin pe 19-04-2021 09:57

Buna ziua, Produsele pot fi returnate, in cazul in care nu va plac. Important este sa nu fie purtate. Toate produsele sunt originale si provin de la furnizorii oficiali, in cazul dumneavoastra adidas Romania. Cu drag, Echipa eTopSport

Nu este normal sa incasati transport si la retur si la trimiterea unei noi perechi etc. Ajunge produsul la valoare aproape dubla in cazul in care de exemplu nu s-a potrivit numarul.

RATING:

Raspuns magazin pe 19-04-2021 09:55

Buna ziua, Vom tine cont de parerea dumneavoastra. Va multumim pentru mesaj! Cu drag, Echipa eTopSport

La ultima comanda lucrurile nu mers cum trebuie si nu din cauza mea,prin urmare a fost ultina data cand am comandat de pe site-ul dumneavoastra

RATING:

Raspuns magazin pe 13-04-2021 02:37

Buna ziua, Ne pare rau pentru toate neplacerile cauzate. Depunem toate eforturile pentru ca fiecare client sa fie multumit si ne pare rau ca nu v-am putut demonstra, inca o data, acest lucru. Intelegem motivele pentru care nu mai doriti sa comandati de pe site-ul nostru si va cerem scuze pentru tot ce a decurs neplacut. In cazul in care mai aveti intrebari, va raspundem cu drag. O zi frumoasa, Echipa eTopSport

Din pacate la ultima comanda am fost foarte dezamagit!

RATING:

Raspuns magazin pe 13-04-2021 02:38

Buna ziua, Ne pare rau pentru toate neplacerile cauzate. Depunem toate eforturile pentru ca fiecare client sa fie multumit si ne pare rau ca nu v-am putut demonstra, inca o data, acest lucru. Intelegem motivele pentru care nu mai doriti sa comandati de pe site-ul nostru si va cerem scuze pentru tot ce a decurs neplacut. In cazul in care mai aveti intrebari, va raspundem cu drag. O zi frumoasa, Echipa eTopSport

Din pacate dupa un an de zile in care am facut cumparaturi de la etopsport la ultima comanda am foat foarte dezamagit. Am facut comanda am ales niste produse ni s-au luat banii,mi s-a dat mail de confirmare cu nr comenzii,dupa care daca nu sunam eu duoa cateva zile dupa ce am verificat in contul de pe etop si nu aoarea comanda sa aflu ca de fapt eu nu aveam nici o comanda deschisa...si unul din produse nu mai era disponibil...fiind nevoit sa cumpar altul la un pret mai mare...achitand diferenta!

RATING:

Raspuns magazin pe 12-04-2021 09:53

Buna ziua, Va multumim ca ati fost clientul nostru pentru o perioada asa de lunga. In ceea ce priveste ultima comanda, ne pare rau ca totul a decurs altfel. Din pacate, dumneavoastra ati intrat pe un alt site decat cel oficial. Ati plasat comanda acolo cu cardul si ati primit email cu numarul de intregistrare a comenzii. Acel email nu este unul de confirmare a comenzii, ci doar de inregistrare a comenzii. Din acest motiv nu v-am trimis comanda la timp si nici nu erau disponibile toate produsele. Nu era nevoie sa achitati diferenta de pret. Va puteam returna contravaloarea produsului in contul din care ati facut achizitia. Probabil ca a fost dorinta dumneavoastra sa inlocuim produsul. Ne pare rau pentru toata experienta de la ultima comanda. Va multumim pentru mesaj si va dorim cat mai multe experiente minunate! Cu drag, Echipa eTopSport

Sunt hoti am facut un retur la o pereche de adidasi dupa ce iam probat si mau sunat sami spuna ca nu ii pot returna adidasi deoarece sunt purtati ca am scos talpicile din ei tot cautau motive sa numi returneze bani

RATING:

Raspuns magazin pe 12-04-2021 09:44

Buna dimineata, Toate produsele retur sunt verificate amanuntit. Motivul este ca nu ne dorim ca un produs, care prezinta urme de uzura si/sau purtare, sa fie trimis unui viitor client. In cazul produsului returnat de dumneavoastra, urmele de purtare ne-au impiedicat sa acceptam returul. Este posibil sa fi probat acei pantofi in casa, langa casa, etc., pentru doar cinci minute. Durata probei nu constituie un motiv sa refuzam returul. Refuzul este conditionat de starea produsului la retur. Intelegem ca sunteti suparat si ne pare rau pentru sentimentele negative pe care le traiti. Va dorim o zi senina, Echipa eTopSport

Din cauza ca am comandat mai multe perechi, ei mi-au trimis doar una. Acest fapt a datorat neîncrederii in clienți si din aceasta cauza nu recomand. Ce firma nu dorește clienți care sa le cumpere stocul, am fost si sunat, ei necrezand ca vreau sa cumpăr toate perechile la un model. Per total, prost serviciul relație vânzător-cumpărător si nu as recomanda sa comandați mai multe perechi, va pierderii timpul!

RATING:

Raspuns magazin pe 01-02-2021 09:31

Buna ziua, Dumneavoastra ati plasat sase comenzi pe sase nume diferite, la sase adrese diferite. Am considerat ca aceste comenzi ridica semne de intrebare in ceea ce priveste credibilitatea lor. Ati fost contactat telefonic si vi s-a precizat ca va vom trimite o comanda. Va dorim o zi frumoasa, Echipa eTopSport

Onorați măcar comenzile confirmate :) nu găsiți scuze ca au fost confirmate "din greșeală"

RATING:

Raspuns magazin pe 01-02-2021 09:48

Buna ziua, Regretam faptul ca nu v-am putut livra produsul comandat. A fost, intr-adevar, o eroare umana. Va multumim pentru mesaj! Cu stima, Echipa eTopSport

cei mai scumpi din piata , produsele nu arata ca in poze ! Inchiderea !

RATING:

Raspuns magazin pe 13-01-2021 03:27

Buna ziua, Va multumim pentru mesaj! Asa cum va spuneam si mai devreme, orice mesaj este important pentru noi. Chiar si acesta. Va dorim succes in tot ceea ce faceti si va dorim sa fiti inconjurat de energie buna, frumoasa! Cu drag, Echipa eTopSport

Sunteti varza si foarte scumpi

RATING:

Raspuns magazin pe 13-01-2021 11:02

Buna ziua, Comanda dumneavoastra a fost returnata astazi. Tot astazi veti primi si contravaloarea produselor in cont. Recenziile pe care ni le lasati dumneavoastra, in calitate de client, alaturi de ale celorlati clienti sunt afoarte importante pentru noi. Ne ajuta sa schimbam ceva, acolo unde se impune o schimbare. Nemultumirea legata de preturi poate fi un motiv de recenzie negativa. Felul in care ati transmis aceasta nemultumire implica anumite actiuni din partea noastra. Am cantarit foarte mult ce actiuni sa luam pentru cazul dumneavoastra. In final, am ales calea adevarului: sunteti indreptatit sa ne faceti o recenzie negativa. La fel cum noi suntem indreptatiti sa nu cedam constrangerii pe care ne-ati impus-o, cu riscurile aferente. Pentru livrare ne-ati acordat nota zero. Ati plasat comanda la orele 14.55 si ati primit-o a doua zi, la aproape 24 de ore, adica la 14.38. Va multumim pentru mesaj si va dorim sa aveti un an nou pe masura asteptarilor dumneavoastra! Cu stima, Echipa eTopSport

Produsele după site nu sunt aceleași când primești comanda ai neplăcută surpriza sa vezi ca nu corespund!!

RATING:

Raspuns magazin pe 11-01-2021 11:54

Buna ziua, Produsul comandat de dumneavoastra a fost cel trimis in comanda. Daca va referiti la posibile diferente intre imagini si produse, este posibil sa apara unele diferente de nuante. Insa, produsele sunt aceleasi. Poate ca produsul comandat a fost sub asteptarile dumneavoastra. Caz in care, puteti apela oricand la retur. Pentru a evita viitoare neplaceri, pentru orice cumparatura online pe care o faceti, va recomandam sa cititi descrierile produselor. De cele mai multe ori, acestea contin informatii pretioase referitoare la produsele prezentate. In acest moment exista o componenta pe care comertul online nu o poate reda, si anume experienta simtului tactil. Totusi, incercam prin descrieri sa compensam acest neajuns. Ne pare rau ca ati fost nemultumita dar ne bucuram pentru mesaj. Orice mesaj este important pentru noi! Va multumim pentru efortul depus de a ne scrie si va promitem ca urmeaza sa evaluam descrierea produsului, pentru a hotari daca se impune o revizuire. Cu drag, Echipa eTopSport

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.216. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020