Opinii de la clienții magazinului online eTOPSPORT.ro

Notă magazin

9.4 / 10

Calitatea livrării

9.2 / 10

Ne recomandă

96.35%

de la data înscrierii magazinului în program (07-07-2016)

Evoluție notă magazin

Ultimele opinii adăugate de clienții eTOPSPORT.ro

Din pacate nu am reusit sa cumpar de la acest magazin deoarece dupa ce am facut comanda am asteptat ori sa primesc coletul ori sa fiu contactat pentru confirmare. Din pacate nu s-a intamplat nici una nici alta si am sunat eu ca sa aflu ca marimea comandata de mine ,si care aparea in stoc pe site,nu era in stoc. Am gasit ceea ce doream sa cumpar de la acest magazin pe Otter.ro unde totul a mers perfect de la lansarea comenzii pana la receptionarea ei a doua zi.

RATING:

Raspuns magazin pe 22-04-2019 13:01

Buna ziua, Va multumim pentru comanda facuta. Din pacate, in unele cazuri exista pot exista probleme tehnice care duc la neconcordante ale informatiilor aparute pe site. Va asiguram ca depunem toate eforturile pentru rezolvarea acestor probleme.

Problema rezolvata

Am comandat o caciula rosie si am primit una portocalie. Deci...nemultumita!

RATING:

Am primit incaltaminte purtata

RATING:

Scrie ca e 15 lei transportul și după mai adaugă încă 15.. .. Neserioși 😏

RATING:

Raspuns magazin pe 19-08-2018 13:17

Buna ziua, Costul transportului este de 15Lei pentru aproximativ 3200 localitati din Romania care sunt deservite de firmele de curierat la tariful standard. Pentru restul localitatilor tariful poate fi diferit in functie de fiecare localitate in parte; Mai multe detalii gasiti aici: https://www.etopsport.ro/informatii/livrare O zi frumoasa! Echipa eTopSport

Sa actualizeze stocurile pe site

RATING:

Raspuns magazin pe 20-12-2017 10:04

Buna ziua, In primul rand va multumim pentru feedback-ul trimis. Stocurile noastre sunt actualizate la intervale de cateva minute, insa produsele se afla si in magazine fizice si exista posibilitatea (desi se intampla foarte rar acest lucru) ca un client sa cumpere un produs imediat inainte de a fi plasata o comanda online... De asemenea, produsele sunt verificate manual inainte de a fi expediate catre clienti si in cazul unor mici imperfectini sau eventuale defecte, acestea nu sunt trimise. Va asiguram ca depunem eforturi constante de a ne imbunatati serviciile. O zi frumoasa! Echipa eTopSport

Problema rezolvata

Calitatea produselor este indoielnica fata de pretul practicat !!!!!!!!!!!!!

RATING:

Nu este calitat- Preț!!!

RATING:

Marfa nu corespunde cu poza nici măcar 1%cu poza!!!

RATING:

Raspuns magazin pe 14-10-2017 09:31

Buna ziua, Puteti returna produsul daca nu va place. Pentru retur ne puteti contacta la numarul 0371781001. Va multumim pentru mesaj! Echipa eTopSport

retur gratuit pt ca traim in secolul 21, nu mai puteti tarifa clientul pt greselile voastre, mai mult suport tehnic pt client, nu e suficient doar acel nr de telefon la care se raspunde sau nu, scoateti marimile uk de la articole, suntem in romania nu vindeti in uk, folositi masurile ue

RATING:

Raspuns magazin pe 14-10-2017 09:40

Buna ziua. Dumneavoastra ne semnalati mai multe deficiente: 1. retur gratuit - momentan oferim un tarif unic de retur de 15 lei, care este mult mai mic decat tarifele practicate de firmele de curierat. 2. la ce greseala va referiti? 3. suport tehnic mai bun - la ce va referiti mai exact? 4. numar de telefon - toate apelurile sunt inregistrate si chiar daca nu vi se raspunde la un moment dat sunteti contact ulterior de catre un reprezentant al firmei noastre. Ati avut o alta experienta? 5. marimile folosite - sunt cele furnizate de importatorul oficial si adaptate la sistemul romanesc. Ce vedeti pe etichetele produselor sunt sistemele de masurare valabile pentru mai multe tari/zone ale globului. La ce va referiti? Ne-am bucura daca ati avea timp sa ne raspundeti pentru a remedia tot ce nu corespunde politicii noastre. Va multumim pentru mesaj! Echipa eTopSport

Daca nu ma insel am comandat adidasi cu dungi roii si am primit albastre .

RATING:

Profitați de faptul ca se trimit lucrurile acasă și Trimiteți așa ce o fi

RATING:

Produsul primit nu corespunde cu cel din poze.

RATING:

Calitate proastă !!!

RATING:

Atentie la livrari!! Au incurcat produsele! Am comandat o pereche de NB rosii si mi-au trimis unii vișinii!

RATING:

am comandat doua perechi de adidas uni pe rosu alb iar ceilalti pe negru care din pacate la mine au ajuns albastri. Nu era nici o problema de orice alta culoare decat ca eu sunt dinamovist si am majoritatea hainelor rosii.

RATING:

Raspuns magazin pe 19-12-2016 13:24

Buna ziua. Pentru a putea intelege nemultumirea dumneavoastra, va rugam sa ne comunicati ce v-a facut sa ne acordati nota respectiva. Astfel, vom putea preveni situatii similare in viitor. Daca nu sunteti multumit de produs, il puteti returna fara niciun cost la magazinul adidas din Medias. Veti primi contravaloarea produsului pe loc. Va multumim! Echipa eTopSport

Raspuns magazin pe 10-12-2016 17:44

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru intarzierea cu care vi s-a livrat comanda. Aceasta perioada este una extrem de aglomerata pentru curieri si va continua in acelasi ritm pana la sfarsitul sarbatorilor de iarna. Din cauza volumului mare de comenzi la nivel national, inca exista in depozitele firmelor de curierat comenzi de Black Friday care nu s-au livrat nici pana acum. Va multumim pentru comanda si pentru intelegere! Echipa eTopSport

Cum sa recomand cand eu comand singura pereche de asidasi care mi-a placut mie si se potriveste numarului meu si voi ma sunati si-mi spuneti ca este stricata si nu-mi puteti onora comanda ?! Stricata,stricata..bine, bine,dar..care este motivul pentru care tineti produse stricate pe site,sa creati iluzii,s-au ce ?!..nu se poate asa,pentru ce platiti atunci I.T.-stii care se ocupa de actualizarea site-ului..ia vedeti voi,mai controlati-i ca va faceti de bafta !

RATING:

Pe site ar fi util sa apara disponibilitatea in stoc a produsului. Este deranjant ca dupa ce trimiti o comanda sa fii sunat sa ti se spuna ca produsul nu este disponibil.

RATING:

Raspuns magazin pe 21-09-2016 14:32

Buna ziua. Va intelegem supararea si ne pare rau ca produsul comandat de dumneavoastra nu v-a putut fi livrat! Pe langa magazinul online, noi operam o retea de alte 10 magazine fizice in tara. Un produs apare in stoc la momentul plasarii comenzii dar pana la confirmare comenzii se poate ca acel produs sa se vanda intr-una din locatii. Va multumim pentru intelegere! Echipa eTopSport

Era bine daca si aveau produsul caruia i-au facut reclama, dar la cateva zile dupa comanda am fost sunat sa comand altceva, desi ceea ce am comandat figura ca este in stoc.

RATING:

Raspuns magazin pe 13-09-2016 11:49

Buna ziua, Toate produsele de pe site se afla in stocurile noastre. Cu toate acestea, in intervalul de timp dintre plasarea comenzii si confirmarea acesteia de catre noi exista posibilitatea ca produsul respectiv sa fie vandut intr-unul din cele 10 magazine fizice operate de noi. Va multumim pentru intelegere!

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Creat in parteneriat cu: InboxTarget.ro Automatizare Marketing