Opinii de la clienții magazinului online eTOPSPORT.ro

Notă magazin

9.4 / 10

Calitatea livrării

9.2 / 10

Ne recomandă

96.40%

de la data înscrierii magazinului în program (07-07-2016)

Evoluție notă magazin

Ultimele opinii adăugate de clienții eTOPSPORT.ro

Produsul este de o calitate foarte slaba. Dupa prima purtare pantofii s-au botit si arata ca niste incaltari de carton.

RATING:

Raspuns magazin pe 11-09-2018 08:12

Buna ziua, Ne pare rau ca nu sunteti multumita de produsul achizitionat. Am vrea, totusi, sa subliniem faptul ca toate produsele noastre sunt originale. Daca inca beneficiati de perioada de garantie, ne puteti contacta pentru returnarea produsului. Va multumim! Echipa eTopSport

Scrie ca e 15 lei transportul și după mai adaugă încă 15.. .. Neserioși 😏

RATING:

Raspuns magazin pe 19-08-2018 13:17

Buna ziua, Costul transportului este de 15Lei pentru aproximativ 3200 localitati din Romania care sunt deservite de firmele de curierat la tariful standard. Pentru restul localitatilor tariful poate fi diferit in functie de fiecare localitate in parte; Mai multe detalii gasiti aici: https://www.etopsport.ro/informatii/livrare O zi frumoasa! Echipa eTopSport

Schimbați curierul.

RATING:

Raspuns magazin pe 20-12-2017 15:24

Buna ziua, In primul rand va multumim pentru feedback. Noi facem eforturi constante pentru a ne imbunatatii serviciile si orice informatie ne ajuta sa fim mai buni. In ceea ce priveste transportul, noi lucram cu trei firme de curierat pentru a putea oferi servicii cat mai bune. Totusi, aceasta perioada a anului este un aglomerata si coletele pot intarzia fata de alte perioade, fapt resimtit la toate firmele de curierat. Daca doriti, putem face o sesizare pentru urgentarea livrarii. O zi frumoasa! Echipa eTopSport

Am avut o comanda la ei, cu valoare mare si am solicitat "deschidere colet"". Nu au printat AVB - ul corespunzator si prin urmare nu am putut beneficia de aceasta optiune, desi fusese facturata. Evident ca am refuzat receptionarea coletului, dupa cateva telefoane date la ei in ideea sa rezolve , sa beneficiez de aceasta optiune, insa s nu au rezolvat nimic.

RATING:

Raspuns magazin pe 20-12-2017 12:02

Buna ziua, In primul rand va multumim pentru feedback-ul trimis. Din cauza unei probleme tehnice, awb-ul care trebuia sa se genereze automat cu optinuea "deschidere colet" nu a avut aceasta optiune. Daca doriti va putem retrimite coletul cu posibilitatea deschiderii acestuia. Am incercat sa va contactam si telefonic insa nu am reusit. O zi frumoasa! Echipa eTopSport

Sa actualizeze stocurile pe site

RATING:

Raspuns magazin pe 20-12-2017 10:04

Buna ziua, In primul rand va multumim pentru feedback-ul trimis. Stocurile noastre sunt actualizate la intervale de cateva minute, insa produsele se afla si in magazine fizice si exista posibilitatea (desi se intampla foarte rar acest lucru) ca un client sa cumpere un produs imediat inainte de a fi plasata o comanda online... De asemenea, produsele sunt verificate manual inainte de a fi expediate catre clienti si in cazul unor mici imperfectini sau eventuale defecte, acestea nu sunt trimise. Va asiguram ca depunem eforturi constante de a ne imbunatati serviciile. O zi frumoasa! Echipa eTopSport

Problema rezolvata

Marfa nu corespunde cu poza nici măcar 1%cu poza!!!

RATING:

Raspuns magazin pe 14-10-2017 09:31

Buna ziua, Puteti returna produsul daca nu va place. Pentru retur ne puteti contacta la numarul 0371781001. Va multumim pentru mesaj! Echipa eTopSport

nu a ajuns comanda

RATING:

Raspuns magazin pe 14-10-2017 09:31

Buna ziua. Ne pare rau pentru intarzierea comenzii. Aceasta a plecat la noi chiar in ziua in care ati dat comanda. Vom anunta firma de curierat sa urgenteze livrarea. Va multumim pentru intelegere! Echipa eTopSport

retur gratuit pt ca traim in secolul 21, nu mai puteti tarifa clientul pt greselile voastre, mai mult suport tehnic pt client, nu e suficient doar acel nr de telefon la care se raspunde sau nu, scoateti marimile uk de la articole, suntem in romania nu vindeti in uk, folositi masurile ue

RATING:

Raspuns magazin pe 14-10-2017 09:40

Buna ziua. Dumneavoastra ne semnalati mai multe deficiente: 1. retur gratuit - momentan oferim un tarif unic de retur de 15 lei, care este mult mai mic decat tarifele practicate de firmele de curierat. 2. la ce greseala va referiti? 3. suport tehnic mai bun - la ce va referiti mai exact? 4. numar de telefon - toate apelurile sunt inregistrate si chiar daca nu vi se raspunde la un moment dat sunteti contact ulterior de catre un reprezentant al firmei noastre. Ati avut o alta experienta? 5. marimile folosite - sunt cele furnizate de importatorul oficial si adaptate la sistemul romanesc. Ce vedeti pe etichetele produselor sunt sistemele de masurare valabile pentru mai multe tari/zone ale globului. La ce va referiti? Ne-am bucura daca ati avea timp sa ne raspundeti pentru a remedia tot ce nu corespunde politicii noastre. Va multumim pentru mesaj! Echipa eTopSport

Am comandat de 9 zile și nu am primit comanda

RATING:

Raspuns magazin pe 03-10-2017 08:42

Buna ziua. Comanda nu ati primit-o deoarece am incercat sa va contactam telefonic de mai multe ori dar nu ati raspuns. Ne pare rau pentru neplacerea cauzata. O zi frumoasa, Echipa eTopSport

Produse care nu sunt originale ci făcături chinezarii

RATING:

Raspuns magazin pe 28-06-2017 13:56

Buna ziua, Toate produsele noastre sunt originale, livrate de catre furnizorii oficiali din Romania ai brand-urilor respective. Multumim pentru mesaj! Echipa eTopSport

-

RATING:

Raspuns magazin pe 28-06-2017 13:59

Buna ziua, Ne pare rau ca nu v-am putut onora comanda! Exista un interval de timp de sincronizare a stocurilor reale cu cele afisate pe site. Lucram la o solutie pentru micsorarea acestui interval de sincronizare, astfel incat stocurile afisate pe site sa fie cele reale. Va multumim pentru intelegere! Echipa eTopSport

Am facut comanda online insa nu s-a intamplat nimic.

RATING:

Raspuns magazin pe 28-02-2017 09:53

Buna ziua, Am incercat sa va contactam telefonic de pe numarul 0371781001 in data de 23.02.2017 la ora 11:25. Din pacate, nu am reusit sa dam de dumnneavoastra si nici nu ne-ati sunat inapoi. Neavand cum sa luam legatura cu dumneavoastra, comanda nu s-a onorat. Pentru a rezolva acest incovenient, va rugam sa ne contactati la numarul de mai sus sau sa ne dati un numar de telefon la care va putem gasi. Va multumim! Echipa eTopSport

da, niste hoti....care inseala oamenii.... am comandat un produs, l-am returnat. trebuia sa primesc 50 si ceva de lei nu mai stiu exact si am primit 34 lei. Japca pe fata. Nu recomand la nimeni sa cumpere de la ei

RATING:

Raspuns magazin pe 02-02-2017 12:45

Buna ziua. Dumneavoastra ati comandat la noi un produs, apoi l-ati returnat si ati solicitat rambursul contravalorii produsului in cont. Pentru a ne returna produsul v-am pus la dispozitie serviciul de ridicare a coletului de acasa, serviciu care costa 15 lei. Ati acceptat acest lucru fara a plati ceva atunci cand curierul a venit la locatie sa ridice produsul pe care l-ati returnat. Cei 15 lei v-au fost retinuti din contravaloarea produsului. Acest aspect v-a fost explicat la telefon de catre operatorii nostri si v-ati exprimat acordul sa beneficiati de serivciul de retur la pret fix de 15 lei. Taxele de transport nu se returneaza. Cu stima, Echipa eTopSport

Raspuns magazin pe 19-12-2016 13:24

Buna ziua. Pentru a putea intelege nemultumirea dumneavoastra, va rugam sa ne comunicati ce v-a facut sa ne acordati nota respectiva. Astfel, vom putea preveni situatii similare in viitor. Daca nu sunteti multumit de produs, il puteti returna fara niciun cost la magazinul adidas din Medias. Veti primi contravaloarea produsului pe loc. Va multumim! Echipa eTopSport

Raspuns magazin pe 10-12-2016 17:44

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru intarzierea cu care vi s-a livrat comanda. Aceasta perioada este una extrem de aglomerata pentru curieri si va continua in acelasi ritm pana la sfarsitul sarbatorilor de iarna. Din cauza volumului mare de comenzi la nivel national, inca exista in depozitele firmelor de curierat comenzi de Black Friday care nu s-au livrat nici pana acum. Va multumim pentru comanda si pentru intelegere! Echipa eTopSport

Pe site ar fi util sa apara disponibilitatea in stoc a produsului. Este deranjant ca dupa ce trimiti o comanda sa fii sunat sa ti se spuna ca produsul nu este disponibil.

RATING:

Raspuns magazin pe 21-09-2016 14:32

Buna ziua. Va intelegem supararea si ne pare rau ca produsul comandat de dumneavoastra nu v-a putut fi livrat! Pe langa magazinul online, noi operam o retea de alte 10 magazine fizice in tara. Un produs apare in stoc la momentul plasarii comenzii dar pana la confirmare comenzii se poate ca acel produs sa se vanda intr-una din locatii. Va multumim pentru intelegere! Echipa eTopSport

Era bine daca si aveau produsul caruia i-au facut reclama, dar la cateva zile dupa comanda am fost sunat sa comand altceva, desi ceea ce am comandat figura ca este in stoc.

RATING:

Raspuns magazin pe 13-09-2016 11:49

Buna ziua, Toate produsele de pe site se afla in stocurile noastre. Cu toate acestea, in intervalul de timp dintre plasarea comenzii si confirmarea acesteia de catre noi exista posibilitatea ca produsul respectiv sa fie vandut intr-unul din cele 10 magazine fizice operate de noi. Va multumim pentru intelegere!

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Creat in parteneriat cu: InboxTarget.ro Automatizare Marketing