Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 8,83 / 10 de la 71 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului LUANA din România pentru evernisaj.ro
Aveti lucruri frumoase si calitative,dar practicati preturi destul de ridicate. Si ,in loc sa le ieftiniti din ce in ce mai mult ,intr-un timp relativ scurt,d-voastra tineti de pret. Ba mai mult,cand obiectele nu se vand in sezonul respectiv, le scadeti un pic pretul,dar anul urmator, in acelasi sezon,le scumpiti iar. Si livrarea dureaza cam mult.Am cumparat lucruri dragute foc de pe acest site si mi-ar pare rau sa nu aduceti unele imbunatatiri. Fara suparare,luati exemplu de la alte site-uri concurente( nu dau nume) si veti castiga mult mai multi clienti. Multumesc
Opinia clientului Smaranda din România pentru evernisaj.ro
Opinia clientului Florin din România pentru evernisaj.ro
Opinia clientului Eva din România pentru evernisaj.ro
Am plasat comanda pe data 13/12/2019 , dar coletul nu a ajuns
Opinia clientului lucian din România pentru evernisaj.ro
Opinia clientului MARIA din România pentru evernisaj.ro
Opinia clientului Anonim31405655 din România pentru evernisaj.ro
Doua din trei produse sunt într-adevăr fantastice , cu adevărat de cele 5 steluțe pe care le aveau , unul însă nu - este decolorat la guler și pe mâneca , deși avea descriere ca stare excelenta și 4 steluțe .Am ales sa îl opresc pt ca dacă făceam retur nu mai înțelegeam nimic de banuti ..
Opinia clientului Anonim98351546 din România pentru evernisaj.ro
Daca un client isi rezerva un produs sa fie blocat acel produs si sa nu mai poata fi comandat de alcineva...
Opinia clientului Viorica din România pentru evernisaj.ro
Ma declar foarte mulumita de haine, marimile corespund, nici nu se observa vreo urma de purtare anterioara. Insa am avut probleme cu livrarea, am primit-o dupa 9 zile, nu gaseau pachetul cei de la Nemo express, am tot sunat in fiecare zi chiar si de 2 ori pana am rezolvat, dar daca nu insistam nu cred ca o mai primeam. Va dati seama, o saptamana a stat coletul la ei?! Mi-a placut f mult si cum le ambalati! Va voi recomanda si colegilor, prietenilor!
Opinia clientului Eleodor din România pentru evernisaj.ro
Produsele arata bine si de calltate.De preferat
sa ambalati produsele in pungi de plastic .
Opinia clientului Anonim74558563 din România pentru evernisaj.ro
Opinia clientului Anonim40634458 din România pentru evernisaj.ro
Opinia clientului Sabina din România pentru evernisaj.ro
Opinia clientului Anonim90129451 din România pentru evernisaj.ro
Fiecare produs vine impachetat separat. Ar fi de preferat o polititca de retur mai prietenoasa.
Opinia clientului Anonim48762991 din România pentru evernisaj.ro
Felicitări pt calitatea produselor, claritatea prezentării lor si prețurile corecte.
Răspuns magazin pe 27-09-2019 20:02
Va Multumim ca aveti incredere in noi .
Parere dvs este importanta!
Opinia clientului Bianca din România pentru evernisaj.ro
Răspuns magazin pe 27-09-2019 20:06
Va multumim pentru opinia dvs ,vom da mai multe detalii !
Opinia clientului Magdalena din România pentru evernisaj.ro
Am facut o comanda pe 5 sept , nici pana azi 11 sept nu a ajuns la mine :(
Opinia clientului Maria din România pentru evernisaj.ro
Articolele primite arata mult mai bine in realitate decat in poze. Merita sa incercati.
Răspuns magazin pe 27-09-2019 20:01
Va Multumim si ne bucuram foarte mult !!!
Opinia clientului Dana din România pentru evernisaj.ro
Răspuns magazin pe 27-09-2019 19:59
Va Multumim ca aveti incredere in noi !!!
Opinia dvs conteaza foarte mult pentru noi. :D
Opinia clientului Theodora din România pentru evernisaj.ro
Am plasat o comanda pe 26 august, cu specificatia ca o doresc pana cel târziu pe 30 august (termenul mentionat pe site-ul dumnealor este de maxim 48 ore de la inregistrarea comenzii). Pe 28 august primesc e-mail ca pachetul a fost expediat si nr. de AWB aferent expeditiei. Pe 29 august, cand am verificat nr. AWB am sesizat ca pachetul aparea neridicat de la sediul firmei. Le-am scris solicitandu-le sa verifice ce s-a intamplat, cu atat mai mult cu cat termenul de livrare deja fusese depasit, iar eu a doua zi aveam nevoie de produs. Raspunsul primit pe Facebook din partea lor (nu stiu cine mi-a raspuns, deoarece nu s-a semnat) a fost foarte expeditiv - coletul a fost expediat, asta este numarul de AWB, verificati la curier. Coletul meu apare in continuare nepreluat de la ei. End of story!? Clar nu voi mai comanda de la ei, avand in vedere lipsa de profesionalism in relatia cu clientul.
Răspuns magazin pe 27-09-2019 21:23
Ne pare rau pentru experienta neplacuta ,dar va multumim in acelasi timp ca ati avut incredere in noi !!! Opinia dvs conteaza foarte mult. Si ne bucuram ca am putut sa rezolvăm si sa colaborăm in continuare.
Versiunea : 2.0.323. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024