Opinii de la clienții magazinului online eyerim.ro

Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.

eyerim.ro

Nota: 9,22 / 10 de la 2.323 de clienți verificați

Notă magazin

9,22 / 10

Ne recomandă

93,76%

de la data înscrierii magazinului în program (12-07-2018)

Ultimele opinii adăugate de clienții eyerim.ro

De proasta calitate!

RATING:

Răspuns magazin pe 10-05-2019 12:40

Stimabile client, dorim sa aflam mai multe detalii despre cele intamplate pentru a va putea ajuta. Comanda a fost livrata pe data de 15.04.2019 in 3 zile lucratoare si nu am avut nici un contact din partea dvs. Va rugam sa ne contactati direct pentru a va putea ajuta.

Echipa eyerim va ramane la dispozitie!

nu sunt multumita de produs

RATING:

Răspuns magazin pe 04-04-2019 14:53

Stimabile client, ne pare sincer rau sa auzim despre acest inconvenient. Te rugam sa ne contactezi la adresa de mail contact@eyerim.ro, la numarul de telefon +40 316 308 201 de Luni pana Vineri intre orele 08 - 16 sau la chat direct pe site.

Iti ramanem la dispozitie!

Mi-ați trimis vreo trei prețuri la ochelarii....m-ați zăpăcit cu totul....ba mai ieftin, ba mai scump, nu așa se procedează !!!...am comandat niște ochelari made in USA și am primit niște ochelari , made in Italy.... ( mă scuzați ????...poftim????)... și pe de-asupra i-am primit și foarte târziu....cu siguranță, nu am să vă mai deranjez !... sunteți total neserioși , sunteți ......

RATING:

Răspuns magazin pe 13-03-2019 11:20

Stimabile client, iti multumim pentru mesaj si pentru aceasta recenzie.

Comanda a fost plasata la data de 11.02.2019 iar livrarea a fost confirmata pe site-ul celor de la Cargus la data de 18.02.2019 tinand cont ca aceasta comanda a avut termen de livrare intre 3 pana la 5 zile lucratoare precum este mentionat si pe site. Comanda a fost livrata in ultima zi a acestui proces, tinand cont de suma ochelarilor va rugam frumos sa ne oferiti aceste oferte pe mail pentru a le putea verifica si putea monitoriza pe viitor. Cat despre produs in sine, cei de la Luxottica (Ray-Ban) dvs. avand un produs de la Ray-Ban, aceasta fabrica se afla in Italia precum puteti vedea si pe site-ul oficial Ray-Ban ca eyerim este un magazin autorizat sa comercializeze produse direct si doar de la furnizor.

Ne pare sincer rau pentru aceasta experienta dar va rugam ca pe viitor sa ne contactati prin mail, la numarul de telefon sau pe chat direct pe site pentru a putea inlatura orice dubiu sau daca doriti sa va asistam in returnarea unui produs.

Echipa eyerim va ramane la dispozitie si va dorim o zi excelenta!

Foarte mare timpul de livrare...

RATING:

Răspuns magazin pe 12-03-2019 11:27

Stimabile client, iti multumim frumos pentru aceasta recenzie si te asiguram ca facem tot posibilul sa reducem timpul de livrare. Precum comanda dvs. a avut timpul estimat de livrare intre 13 pana la 15 zile lucratoare pe site-ul nostru iar produsul a fost livrat in 11 zile lucratoare.

Ne pare rau ca nu va putem oferi un serviciu mai rapid dar precum am mentionat o sa facem tot posibilul ca pe viitor sa adaugam cat mai multe optiuni de servicii de livrare rapide.

Echipa eyerim iti ramane la dispozitie!

ar fi cool si o aplicatie pentru telefoane..

RATING:

Răspuns magazin pe 12-03-2019 11:42

Stimabile client, iti multumim frumos pentru recenzia acordata cat si pentru aceasta sugestie. Aceasta o sa fie disponibila speram cat se poate de curand pentru a va ajuta in achizitionarea produselor favorite de pe eyerim.

Va ramanem la dispozitie!

sunteti de tot RAHATUL!

sper sa va inchida OPC-ul!

RATING:

Răspuns magazin pe 12-03-2019 11:45

Stimabile client eyerim, ne pare sincer rau pentru aceasta opinie si despre o posibila experienta neplacuta. Dorim sa va informam ca aceasta comanda a avut termen de livrare intre 14 pana la 16 zile lucratoare iar produsul a fost livrat in a 16 zi din acest proces.

Ne pare sincer rau ca nu am reusit sa aducem produsul mai repede de atat dar precum ati fost informat de la inceput, acesta a fost maximul termenului de livrare.

Echipa eyerim va ramane la dispozitie si speram ca pe viitor sa va oferim o experienta mult mai placuta.

Ochelarii impecabili livrarea sub orice critica

RATING:

Răspuns magazin pe 12-03-2019 12:11

Stimabile client, iti multumim pentru recenzia acordata si pentru ca ne-ati ales. Dorim sa va informam despre comanda avuta, aceasta avand un termen de livrare intre 14 pana la 16 zile lucratoare iar ca si livrare aceasta a ajuns la dvs. in a 16 a zi lucratoare.

Ne pare sincer rau ca nu am reusit sa livram produsul mai repede dar acest termen a fost exprimat de la inceput si dvs. ati continuat cu comanda.

Echipa eyerim va multumeste si va ramane la dispozitie!

Total neseriosi.

RATING:

Răspuns magazin pe 12-03-2019 12:15

Stimabile client, ne pare sincer rau pentru aceasta experienta neplacuta si speram ca pe viitor sa facem tot posibilul sa va livram produsul mai repede decat este exprimat pe site.

Termenul comenzii a fost de 15 pana la 17 zile lucratoare iar comanda a fost confirmata de catre dvs. in a 16 a zi lucratoare din proces. Ne pare rau ca nu am reusit sa vi-l livram mai repede dar va asiguram ca acest proces o sa fie imbunatatit in viitorul apropriat.

Echipa eyerim va ramane la dispozitie!

Răspuns magazin pe 12-03-2019 12:18

Stimabile client, iti multumim pentru recenzia acordata si pentru ca ne-ati ales.

Comanda dvs. a avut ca si termen de livrare intre 14 - 16 zile lucratoare si aceasta a ajuns in ultima zi din acest proces. In aceasta clipa se lucreaza la acest proces ca produsele sa fie livrate cat mai repede posibil.

Dorim sa va multumim inca o data si speram sa reveniti.

Încă nu mi-a fost livrata comanda ... deci nu am o părere completa despre magazin.

Pot spune ca durează foarte mult pana livrează.

RATING:

Răspuns magazin pe 12-03-2019 12:18

Buna ziua, va multumim pentru recenzia dvs. dar va rugam ca pe viitor sa ne contactati direct pentru a putea sa va ajutam cu mai multe informatii despre comanda dvs.

Echipa eyerim va ramane la dispozitie!

Ar trebui să nu mai postati poze cu imagini unde stocul e zero.

RATING:

Răspuns magazin pe 28-02-2019 16:59

Draga noule proprietar de ochelari de la eyerim, dorim sa-ti multumim ca ne-ai ales si pentru recenzia oferita. Facem tot posibilul sa imbunatatim calitatea serviciilor noastre zilnic si o sa luam la cunostinta cererea dvs. si speram ca pe viitor sa va oferim o gama varianta de poze.

Echipa eyerim va multumeste si va ramane la dispozitie!

Dupa circa 20 zile de la comanda ,mi s-a trimis mail ...'Produsul nu este disponibil pentru livrare '

RATING:

Răspuns magazin pe 12-03-2019 12:25

Stimbile client, iti multumim frumos pentru cooperare si pentru ca ati continuat acest proces.

Precum comanda a fost plasata in data de 30.12.2018, unde nici furnizorul nostru nu a lucrat la maxim iar toate serviciile au fost ingreunate prin urmare comanda dvs. a suferit o intarziere de 5 zile lucratoare avand in total 20 de zile lucratoare fata de 13- 15.

Ne pare rau dar precum v-am atentionat dupa 8 zile lucratoare de la plasarea comenzii, aceasta o sa intarzie.

Inca o data ne pare rau pentru cele intamplate si lucram ca pe viitor sa va oferim un serviciu rapid si de sarbatori. Va ramanem la dispozitie!

nu am primit certificatul de garantie al produsului.

RATING:

Răspuns magazin pe 12-03-2019 12:19

Draga domnule Peiu, ne pare rau pentru cele intamplate dar fiecare model este diferit iar impreuna cu ceea ce vine produsul, totul depinde de catre furnizorul nostru Luxottica. Precum puteti vedea si dvs. suntem autorizati de catre acestia si de aceea comercializam doar produse originale.

In cazul in care aveti mai multe nelamuriri va rugam sa ne contactati direct pe mail contact@eyerim.ro, telefonic +40 316 308 201 sau pe live chat direct pe site-ul nostru intre orele 08.00-16.00.

Promtitudine 0, si dati vina pe curierat.....

RATING:

Răspuns magazin pe 12-03-2019 12:29

Stimabile client, precum am discutat si cu dvs. aceasta eroare nu ne apartine iar ceea ce ati primit dvs. a fost expediat de catre cei de la curierat fiind distribuite gresit. Inca o data ne pare rau dar o sa facem tot posibilul ca pe viitor sa adaugam cat mai multe servicii de livrare.

Echipa eyerim va ramane la dispozitie!

nimic

RATING:

Răspuns magazin pe 12-03-2019 12:31

Stimabile client, va multumim pentru ca ne-ati ales si pentru cooperarea dvs.

Precum dvs. ati plasat comanda pe site-ul nostru cu o adresa incompleta, produsul a fost expediat dar cei de la curierat nu au putut da de catre dvs. iar singura modalitate a fost ca dvs. sa ne oferiti o adresa completa pentru a putea face livrarea. Ne pare rau pentru experienta neplacuta dar va rugam pe viitor sa introduceti toate detaliile pentru ca o companie sa va livreze comanda.

Echipa eyerim va ramane la dispozitie!

Am comandat ochelari de soare care sunt mai mici decât la descriere

RATING:

Răspuns magazin pe 12-03-2019 12:33

Ne pare sincer rau pentru cele intamplate domnule Muntean, dar va rugam ca pe viitor sa ne contactati direct pentru a va putea ajuta cat se poate de repede si de a evita inconveniente de genul pe viitor.

fake rayban , fara cutie , difera marcajele fata de cei originali

RATING:

Răspuns magazin pe 12-03-2019 12:34

Draga domnule Puscasu, ne pare rau pentru cele intamplate dar fiecare model este diferit iar impreuna cu ceea ce vine produsul, totul depinde de catre furnizorul nostru Luxottica. Precum puteti vedea si dvs. suntem autorizati de catre acestia si de aceea comercializam doar produse originale.

Pe viitor va rugam sa ne contactati direct pe mail contact@eyerim.ro, telefonic +40 316 308 201 sau pe live chat direct pe site-ul nostru intre orele 08.00-16.00.

Comanda făcută pe data de 2.11.2018 nu a fost soluționată nici astăzi 02.01.2019 deși am refuzat comanda pe data de 22.12.2018 nici pîna astăzi nu mi-au fost returnați bani , motivul firma de livrare pe care au ales-o nu găsește coletul !

RATING:

Răspuns magazin pe 12-03-2019 12:38

Stimabile client, dorim sa ne cerem scuze pentru cele intamplate si mai ales pentru o perioada indelungata in care dvs. ati avut banii blocati iar noi am fost i aceasta situatie deoarece cei de la curierat nu au reusit sa ne ajute in gasirea coletului dvs. si respectiv suma a fost blocata din motiv ca acest colet putea fi recuperat sau pierdut dar nestiind cand. O sa facem tot posibilul ca pe viitor sa va oferim mai multe servicii de curierat. Va ramanem la dispozitie!

Încă nu am primit comanda

RATING:

Răspuns magazin pe 12-03-2019 12:44

Stimabile client, iti multumim ca ne-ai ales si pentru timpul acordat.

Dorim sa ne cerem scuze pentru aceasta intarziere nedorita dar precum comanda a fost plasata intr-o perioada cu cereri uriase, v-am anuntat ca o sa sufere o intarziere si pentru acest motiv o sa va oferim o reducere pentru care dvs. ne-ati comunicat ca doriti sa continuati.

Urmeaza ca pe viitor sa influentam cat se poate de mult in perioadele cu cereri mari ca toate comenzile sa ajunga la timp. Echipa eyerim va ramane la dispozitie!

Am plasat o comanda si nu am primit produsul, nu am fost anuntata daca e in stoc, vine sau nu. M-ati bombardat cu alte mailuri

RATING:

Răspuns magazin pe 12-03-2019 12:46

Stimabile client, te rugam ca pe viitor sa ne contactezi direct la numarul de telefon +40 316 308 201 de Luni pana Vineri intre orele 8:00 - 16:00 (zile lucrătoare), pe mail la adresa contact@eyerim.ro sau direct pe site-ul nostru pe chat.

Echipa eyerim iti ramane la dispozitie!

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024