Opinii de la clienții magazinului online F64.ro

F64.ro

Nota: 9,55 / 10 de la 48.191 de clienți verificați

Notă magazin

9,55 / 10

Ne recomandă

96,97%

de la data înscrierii magazinului în program (04-12-2015)

Ultimele opinii adăugate de clienții F64.ro

Nu am cumparat eu, cineva de la f64 a intrat probabil pe contul meu si a comandat ceva. Inacceptabil.

RATING:

Răspuns magazin pe 16-09-2022 16:02

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru disconfortul creat, incercam ca data viitoare sa nu se mai intample asemena neconformitati. Cu stima, Echipa F64.

Ar trebui sa aiba o comunicare mai buna cu clienții lor si sa fie mai promti in raspuns. Durata foarte mare a livrarii, peste 2 săptămâni si inca nu a ajuns produsul.

RATING:

Răspuns magazin pe 16-09-2022 16:03

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru disconfortul creat, incercam ca data viitoare sa nu se mai intample asemena neconformitati. Cu stima, Echipa F64.

Despre comanda in cauza pot scrie ca nici nu am primit-o, pentru ca nu ati livrat-o. Deci...

RATING:

Răspuns magazin pe 16-09-2022 16:38

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru disconfortul creat, incercam ca data viitoare sa nu se mai intample asemena neconformitati. Cu stima, Echipa F64.

O părere foarte proastă. Mi-ați vândut un produs desfăcut și folosit că un produs nou. Nici măcar nu ați avut bunul simț să formatați acel stik. Au fost fișiere pe el.

RATING:

Răspuns magazin pe 16-09-2022 16:38

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru disconfortul creat, incercam ca data viitoare sa nu se mai intample asemena neconformitati. Cu stima, Echipa F64.

Personal nepregatit

RATING:

Răspuns magazin pe 16-09-2022 16:39

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru disconfortul creat, incercam ca data viitoare sa nu se mai intample asemena neconformitati. Cu stima, Echipa F64.

Un produs care la Altex a venit în 2 zile ,la ei a trebuit să anulez comanda după o săptămână pentru ca mi au mai dat la telefon termen încă 6 zile în plus !

RATING:

Răspuns magazin pe 31-12-2021 10:52

Buna ziua! Ne cerem scuze pentru disconfortul creat. Din pacate acest produs nu a fost in stocul nostru, el a trebuit sa fie comandat de la furnizor si din aceasta cauza a a avut acest timp de livrare. Din nefericire, furnizorul ne-a anuntat ca vor mai exista cateva zile intarziere din cauza perioadei foarte aglomerate. Mutumim de intelegere! O zi frumoasa, Echipa F64!

Dupa plasarea comenzii nu am primit niciun email de confirmare, iar la cateva zile am primit o notificare de la curier cum ca va fi livrata comanda. Orice magazin online iti trimite notificari pe email imediat dupa plasarea comenzii, prin care te anunta de statusul ei.

RATING:

Răspuns magazin pe 24-12-2021 11:47

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru disconfortul creat. In urma acestei comenzi s-au genarat automat e-mail-uri in legatura cu statusul comenzii. As avea rugamintea sa verificati si in sectiune de spam din platforma de e-mail, in platforma noastra indica ca e-mail-urile au fost trimise catre dvs. Mutumim de intelegere! O zi frumoasa, Echipa F64!

Comanda din 8.12 platita pe 9.12 nu a ajuns nici pe 22 cu toate ca produsele figurau in stoc. Am discutat pe chat un un reprezentant care m-a rugat sa trimit dovada platii cu toate ca in statusul comenzii de pe site figura ca platita. Cel putin raspund prompt pe chat ..

RATING:

Răspuns magazin pe 23-12-2021 10:55

Buna ziua! Ne cerem scuze pentru disconfortul creat. Un urma discutiei telefonice pe care am avut-o mai devreme, o sa transmit colegilor mei pentru a se lua masuri in acesta privinta. Pe viitor o sa fim mult mai atenti. Mutumim de intelegere! O zi frumoasa, Echipa F64!

primesc aceste survey-uri dar comanda nu s-a concretizat --> update de procedura sa mnu trimiteti survey-uri la comenzi cancelled. Comanda s-a anulat din motive de setari necorrecte la noi in online backing dar m-as fi asteptat sa fiu contactat pentru a discuta alte cai de rezolutie. Nu am primit nici un feedback iar cand mi am facut timp sa follow up mi s-a transmis ca produsul nu mai este in stoc. I would appreciate a different way of customer centricity mai ales ca discutam aici de canalul B2B

RATING:

Răspuns magazin pe 23-12-2021 10:28

Buna ziua! Ne cerem scuze pentru disconfortul creat. Un urma discutiei telefonice pe care am avut-o mai devreme, o sa transmit colegilor mei pentru a se lua masuri in acesta privinta. Pe viitor o sa fim mult mai atenti. Mutumim de intelegere! O zi frumoasa, Echipa F64!

Răspuns client pe 23-12-2021 10:48:

Nimic, voi sa fiți sănătoși si sa aveți certificatul verde la zi completat

RATING:

Răspuns magazin pe 24-12-2021 11:55

Buna ziua! Ne cerem scuze pentru disconfortul creat. Un urma discutiei telefonice pe care am avut-o mai devreme, certificatul verde este obligatoriu in magazinele nealimentare conform legii in vigoare. Mutumim de intelegere! O zi frumoasa, Echipa F64!

Răspuns client pe 24-12-2021 12:54:

Le este greu sa editeze pozele unui produs. Am comandat produsul tocmai pentru ca in imagine aparea ca fiind inclus si un accesoriu. Abia cand a sosit produsul am vazut ca lipsea accesoriul. Atunci am intrat din nou pe pagina de vanzare si am vazut, dupa ce am citit cu atentie ca, intr-adevar, accesoriul nu e inclus. Insa imaginea spunea altceva. Au motivat ca asa au primit imaginile de la furnizor. Dar acesta nu este un motiv de a nu edita sau a nu pune imaginile doar cu produsul livrat. Din perspectiva mea aceasta e lipsa de atentie la detalii.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-12-2021 10:19

Buna ziua! Ne cerem scuze pentru disconfortul creat. Un urma discutiei pe care am avut-o telefonic, am trimis solicitarea catre colegii mei care se ocupa de site, sa scoata imaginile cu trepiedul din pagina produsului. Mutumim de intelegere! O zi frumoasa, Echipa F64!

Nu a venit produsul

RATING:

Răspuns magazin pe 20-12-2021 14:11

Buna ziua, In urma convorbirii telefonice, situatia este rezolvata. Dvs. ati primit produsul. Multumim! Echipa F64.

Am mai trimis odata un feedback catre cei de la F64. Cereti-l lor, am zis destul acolo, nu ma repet. E ultima oara cand cumpar de aici. Dezamagitor. Altii sunt cu mult mai buni.

RATING:

Răspuns magazin pe 20-12-2021 14:15

Buna ziua! Ne cerem scuze pentru disconfortul creat. Un urma discutiei telefonice pe care am avut-o mai devreme, in site este precizat termenul de 7 zile pentru livrarea produselor care sunt cu stoc furnizor. Mutumim de intelegere! O zi frumoasa, Echipa F64!

am putut vedea produsul abia dupa ce l-am platit integral. uneori e vorba de sume mici, alteori e vorba de sume mari. este inacceptabil sa nu pot sa vad produsul si ca nu pot fac o proba minima pentru a ma asigura ca se potriveste nevoilor mele.

RATING:

Răspuns magazin pe 16-12-2021 10:39

Buna ziua! Ne cerem scuze pentru disconfortul creat. Produsele din oferta noastra care sunt comandate si platite in magazin au 48 ore drept de retur. La bancul nostru de probe puteti sa testati produsul cat timp aveti nevoie si daca nu sunteti multumit puteti sa-l returnati pe loc. Mutumim de intelegere! O zi frumoasa, Echipa F64!

Răspuns client pe 16-12-2021 11:16:

1. posibiltatea de retur in 48 de ore n-a fost niciodata comunicata in 5 ani de cand sunt client. 2. posibiltatea de retur la bancul de probe n-a fost niciodata comunicata in 5 ani de cand sunt client. 3. la magazinul de la Unirii nr 64 nu exista un banc de proba. 4. la plata cu cardul, banii au fost deja luati din cont si nu pot fi returnati o data cu produsul.

foarte slab

RATING:

Răspuns magazin pe 15-12-2021 13:11

Buna ziua! Ne cerem scuze pentru disconfortul creat. Colegii mei de la service au facut tot posibilul sa va ajute in legatura cu produsul pe care ati dorit sa-l returnati. Mutumim de intelegere! O zi frumoasa, Echipa F64!

F64 este un magazin cu un personal foarte bine pregătit pentru produse foto-video. Din păcate, magazinul online foarte bun până acum câțiva ani, s-a schimbat și a pierdut calitatea atât ca și navigare cât și că informații despre produsele vândute.

RATING:

Răspuns magazin pe 14-12-2021 10:08

Buna ziua! Ne cerem scuze pentru disconfortul creat. Momentan site-ul nostru sufera mici modificari, isi schimba platforma. Colegii mei de la IT incearca sa remedieze erorile in cel mai scurt timp posibil. Mutumim de intelegere! O zi frumoasa, Echipa F64!

Produsul a fost stricat de la început. Am solicitat înlocuirea. L-au ținut 2 săptămâni în service și acum mi-au restituit banii pentru ca nu mai au produsul pe stoc. Evident că între timp produsul este mult mai scump pe alte site-uri!! Sunt mega neseriosi. Dacă rezolvau problema la timp puteam sa am pick-up-ul la prețul achiziționat anterior. Niște neserioși!!!!

RATING:

Răspuns magazin pe 13-12-2021 12:10

Buna ziua! Ne cerem scuze pentru disconfortul creat, produsul dvs. a fost trimis in service-ul autorizat care se afla in afara tarii, acesta fiind motivul pentru care constatarea a durat 2 saptamani. Mutumim de intelegere! O zi frumoasa, Echipa F64!

Prezentarea produsului nu a corespuns cu ce s a livrat, au lipsit elemente

RATING:

Răspuns magazin pe 08-12-2021 11:38

Buna ziua! Ne cerem scuze pentru disconfortul creat. Din pacate acest kit nu contine si stativul. O sa transmit colegiilor mei pentru a corecta in site aceasta eroare. Pe viitor o sa fim mult mai atenti. Mutumim de intelegere! O zi frumoasa, Echipa F64!

Am asteptat un semn dupa cele 7 zile lucratoare date pentru livrare dar nu a venit. Am sunat si ni s a spus ca dureaza 2 luni. Ce sa zic, inteleg contextul general dar chiar sa nu te straduiesti in nici un fel sa faci omul sa inteleaga?

RATING:

Răspuns magazin pe 08-12-2021 14:34

Va multumim pentru feedbackul dumneavoastra si ne cerem scuze pentru comunicarea defectuoasa, insa acest lucru a fost cauzat de criza actuala si informatiie eronate puse la dispozitie de furnizorul nostru. Va asiguram vom fi mai atenti in aceasta privinta, pe viitor. Cu respect.

S-a produs o eroare din cauza personalului ! Iar cand am sunat pt returul unui produs, foarte dezamagit sunt ! Cand am facut cum a zis o doamna la telefon, evident destul de rastita, nimeni nu mi-a raspuns la mail. Politica de retur proasta, si uite. A stau cu un parasolar pe masa nou nout ai nu pot sa il folosesc ! Multumesc F64!

RATING:

Răspuns magazin pe 06-12-2021 10:20

Buna ziua! Ne cerem scuze pentru disconfortul creat. In urma convorbirii telefonice, va rugam sa faceti o cerere de RMA iar colegii mei o sa se ocupa mai departe. Mutumim de intelegere! O zi frumoasa, Echipa F64!

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.323. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024