Opinii de la clienții magazinului online F64.ro

Notă magazin

9,52 / 10

Calitatea livrării

9,49 / 10

Ne recomandă

97,04%

de la data înscrierii magazinului în program (04-12-2015)

Ultimele opinii adăugate de clienții F64.ro

Aveți prea multe reclame și oferte și blocați cumpărarea normală. Devine enervantă agresiunea și te duci în altă parte.

RATING:

Raspuns magazin pe 30-12-2019 09:41

Buna ziua,



Va multumim pentru mesajul transmis. Va rugam sa ne oferiti mai multe detalii despre reclamele si ofertele la care va referiti, pentru a putea transmite informatiile catre departamentele responsabile.

Feedback-ul dumneavoastra este foarte important pentru noi, fiind una dintre cele mai bune modalitati de a deveni mai buni.

Va multumim pentru amabilitate si va dorim un An Nou cu bucurii!



Cu stima,

Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Specificatii incomplete ale produselor.

RATING:

Raspuns magazin pe 17-12-2019 10:52

Buna ziua,



Va multumim pentru mesajul dumneavoastra si pentru feedback-ul transmis. Va rugam sa ne oferiti mai multe detalii cu privire la problema intampinata - specificatiile incomplete - pentru a putea face verificarile necesare.

Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari.



Cu stima

Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Nu am primit produsul, cu toate ca a fost confirmata comanda

RATING:

Raspuns magazin pe 04-12-2019 09:38

Buna ziua,



Va multumim pentru mesajul trimis. Pentru a raspunde solicitarii dumneavoastra, va informam ca in data de 22.11 ati fost informat prin email de faptul ca produsul comandat nu este disponibil in stocul furnizorului si, din acest motiv, comanda nu poate fi onorata.

Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari.



Cu stima,

Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Am comandat mai multe de o luna si inca nu am primit nimica.

RATING:

Raspuns magazin pe 02-12-2019 11:22

Buna ziua,



Va multumim pentru mesajul dumneavoastra.

Pentru a raspunde solicitarii transmise, va informam ca produsul comandat era unul cu precomanda din stocul furnizorului, aceste informatii fiind mentionate in pagina de produs. Produsul comandat a sosit in stocul nostru vinerea trecuta si va fi expediat catre dumneavoastra in cursul acestei zile.

Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari.



Cu stima,

Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Nu am

RATING:

Raspuns magazin pe 02-12-2019 10:42

Buna ziua,



Va multumim pentru mesajul dumneavoastra. Va rugam sa ne comunicati mai multe detalii despre situatia intampinata, pentru a putea face verificarile necesare.

Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari.



Cu stima,

Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Sunt mulțumit de ultima comanda dar de penultima comanda nu sunt mulțumit deloc. Am așteptat doua săptămâni developarea unui film pozitiv. După cele doua săptămâni mi s-a spus ca nu au chimicale și ca mai durează o luna în plus developarea plus scanarea.. . Asta după ce am plătit pe loc developarea și scanarea. În concluzie... Nu recomand nimănui developarea și scanarea la F64! :)

RATING:

Raspuns magazin pe 02-12-2019 12:13

Buna ziua,



Va multumim pentru mesajul dumneavoastra si pentru feedback-ul acordat.

Pentru a raspunde solicitarii transmise, va informam ca durata de developare a filmelor E6 poate ajunge pana la 30 de zile, avand in vedere disponibilitatea limitata a consumabilelor necesare. Acest termen este specificat pe site, in sectiunea informatii developare:

Va multumim pentru interesul acordat serviciilor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari.



Cu stima,

Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Ca nu mi-a ajuns comanda nici in 2 sapt aproape 3 :))))

RATING:

Raspuns magazin pe 02-12-2019 11:10

Buna ziua,



Va multumim pentru mesaj si pentru feedback-ul acordat.

Conform statusului expedierii coletului dumneavoastra ( coletul a fost refuzat la primire de catre destinatar. Va rugam sa ne comunicati daca acest status este incorect, pentru a putea face o sesizare la curier.

Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice alte solicitari.



Cu stima,

Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Am făcut plata online cu ridicare din magazin, dar a trebuit sa aștept o săptămâna pentru a-mi lua produsul doar pentru ca nu am primit niciun mesaj ca e gata comanda, nici statusul comenzii online nu arăta că e gata. În momentul în care am sunat și mi-a fost confirmat ca pot lua comanda am avut rugamintea sa schimb datele de facturare și mi s-a spus ca se poate, dar când am ajuns în magazin mi s-a spus exact opusul. Dar mi s-a oferit opțiunea să-mi anulez comanda, sa mi se dea banii înapoi și apoi sa fac o noua comanda cu datele noi de facturare, dar problema era ca produsul cumpărat avea un preț mai mare. Va rog sa va pregătiți angajații mai bine și sa fie mai politicoși!

RATING:

Raspuns magazin pe 02-12-2019 12:08

Buna ziua,



Va multumim pentru mesajul trimis si pentru feedback-ul acordat.

Pentru a raspunde solicitarii dumneavoastra, va informam ca in perioada campaniei Black Friday incarcarea pe fiecare departament creste si, drept urmare, se iau masuri pentru eficientizarea activitatii, astfel incat experienta clientilor sa fie cat mai fluida si placuta. Din acest motiv, schimbarea datelor de facturare nu a putut fi realizata la fel de rapid precum se face in mod normal.

In ceea ce priveste mesajul SMS de confirmare a stocului, va informam ca a fost vorba de o problema tehnica temporara, remediata in timp util.

Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari.



Cu stima,

Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Dezamăgire. Mia-m schimbat părerea după Black Friday.

RATING:

Raspuns magazin pe 29-11-2019 11:23

Buna ziua,



Va multumim pentru mesajul trimis si va rugam sa ne oferiti mai multe detalii despre situatia intampinata, pentru a putea face verificarile necesare.

Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari.



Cu stima,

Andrei Badea, Coordonator Customer Care F64

Am așteptat o ofertă și am comandat un aparat foto de Black Friday, doar ca să nu le meargă plata online (payU) și să îmi vândă produsul fără să mă anunțe sau să mă contacteze să vadă dacă e totul în regulă. Lipsă totală de seriozitate.

RATING:

Raspuns magazin pe 29-11-2019 10:55

Buna ziua,



Va multumim pentru mesajul trimis si pentru feedback-ul acordat.

Pentru a raspunde solicitarii dumneavoastra, va informam ca, din pacate, in dimineata zilei de 15 noiembrie platforma de plati PayU a intimpinat probleme de procesare. Din acest motiv, unele plati nu au putut fi confirmate, iar sistemul a anulat automat comenzile respective.

Ne cerem scuze pentru aceasta eroare si pentru neplacerile create.

Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari.



Cu stima,

Andrei Badea, Coordonator Customer Care F64

Pai ce am cumpărat oameni buni ca am anulat comanda ca nu ați onorat-o și nici nu ați răspuns la mesaje sa știu dacă o mai aștept. Oricum pe viitor voi încerca să evit magazinul dumneavoastră. Iar de veți dori sa ma sunați am job domnilor, mai devreme de ora 16 nu pot vorbi.

RATING:

Raspuns magazin pe 29-11-2019 10:44

Buna ziua,



Va multumim pentru mesajul trimis si pentru feedback-ul acordat. In urma verificarilor automate, va informam ca notificarea SMS pentru pregatirea comenzii nu a fost transmisa deoarece nu aveti completat numarul de telefon in contul de client.

Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari.



Cu stima,

Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Bataie de joc pe cifre mari

RATING:

Raspuns magazin pe 29-11-2019 10:27

Buna ziua,



Va multumim pentru mesajul transmis. Va rugam sa ne comunicati mai multe detalii despre problema intampinata, urmand a face verificarile necesare.

Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari.



Cu stima,

Andrei Badea, Coordonator Customer Care F64

Unul dintre produse nu se gasea in magazin, nici la ora stabilita sa vin sa le ridic, urmand sa-mi fie livrate a 2-a zi prin curier. Au sosit intr-adevar a doua zi strivite deoarece atat ambalajul de transport cat si cel original erau foarte moi.Din fericire ceasurile de perete au functionat dupa indreptarea limbilor. Ca o paranteza, ambalajul original parea uzat si fara nici un sigiliu, scotch, etc.

RATING:

Raspuns magazin pe 29-11-2019 11:05

Buna ziua,



Va multumim pentru feedback-ul transmis si ne cerem scuze pentru neplacerile create. Va asiguram ca au fost luate masurile necesare astfel incat astfel de situatii sa fie evitate in viitor.

Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice alte solicitari.



Cu stima,

Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Site-ul functioneaza dar cu probleme serioase. Produse in stoc la cautare in site nu apar deloc. Promotia pe care au avut-o inainte de BF prin care promit returnarea diferentei de fapt te obliga sa o cheltuiesti tot in magazin, nu primesti banii efectiv inapoi desi nu mentioneaza asta in materialul publicitar. De vreo 3 ani incoace au cam luat-o in jos. Asta e daca nu exista concurenta. Sunt practic singuri pe partea de foto in romania. Mai sunt 2/3 magazine foarte mici, nesemnificative in comparatie.

RATING:

Raspuns magazin pe 29-11-2019 11:00

Buna ziua,



Va multumim pentru mesajul transmis si pentru feedback-ul oferit.

Pentru a raspunde solicitarii dumneavoastra, va informam ca in regulamentul campaniei 'Cumpara linistit' se mentioneaza urmatoarele:

Art. 5.7 Cuponul este valabil pana pe data de 31.01.2020 si poate fi folosit exclusiv pe .

Regulamentul in cauza este disponibil aici:

Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari.



Cu stima,

Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Am cumparat un ring light, iar in cutie nu avea nici acumulatori, nici canlu macar, desi in chat mi s a spus ca acel model vine cu acumulatori. Evident fara cablu nu ai ce face nici macar cu acumulatorii, cablu trebuie oricum. Practic mi s a vandut un produs pe care nu pot sa il folosesc. Incomplet! Exact ca si cum iti cumperi un telefon fara incarcator! Sunt nevoita sa astept sa vina pe stoc un cablu compatibil care costa peste 100 ron si poat sa ajunga si peste 3 luni:) am fost foarte multumita de f64 pana acum, dar si cand gresesc iti ramane doar sa scoti bani din buzunar sau sa te iei cu mainile de cap! MULTUMESC f64, YOU ARE AWESOME !!!!!!!!!!

RATING:

Raspuns magazin pe 12-11-2019 04:36

Buna ziua,



Va multumim pentru sesizarea dumneavoastra si pentru feedback-ul acordat.



Pentru a raspunde solicitarii dumneavoastra, va informam ca pe pagina lampii Yongnuo YN308 este mentionat continutul pachetului, acumulatorii si adaptorul pentru priza nefiind incluse. Aceasta informatie v-a fost transmisa si in discutia avuta cu colegii nostri pe chat.



Lampa poate fi alimentata cu orice alimentator 12V/5A, mufa fiind una universala. Astfel de alimentatoare sunt disponibile in orice hypermarket sau magazin de electrice.



Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari.



Cu stima,

Andrei Badea, Coordonator Customer Care F64

Vanzarea, livrarea - nota 10

Asistenta post vanzare - nota 4. Am fost pasat de la Servicii clineti la tehnic si inapoi. Intr-un final am trimis bateria si incarcatorul la F64.

Am sunat zilnic pt obtinerea unui update. Asta in conditiile in care drona achizitionata are parte integranta a unui proiect ce acum este blocat.

RATING:

Raspuns magazin pe 12-11-2019 04:42

Buna ziua,



Va multumim pentru mesajul dumneavoastra si pentru feedback-ul oferit.

Ne cerem scuze pentru problemele pe care le are produsul achizitionat. In acest moment, produsul se afla in service-ul autorizat din Germania, urmand a reveni cu mai multe detalii catre dumneavoastra.



Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari.

Cu stima,

Andrei Badea, Coordonator Customer Care F64

Magazinul este foarte bine dotat, foarte curat, angajati amabili, dar din pacate este cel mai scump magazin de domeniul foto-video din europa, probabil chiar din lume... Cand nu ai timp sa astepti livrarea produselor din alte tari, cumperi de la F64...

RATING:

Raspuns magazin pe 12-11-2019 04:38

Buna ziua,



Va multumim pentru mesajul dumneavoastra si pentru feedback-ul oferit.

Ne bucuram ca experienta avuta in magazinul nostru a fost una placuta si va asteptam sa ne vizitati in continuare! Totodata, va informam ca in acest sfarsit de saptamana vom avea Black Friday si suntem increzatori ca veti gasi produsele dorite la preturi de nerefuzat.



Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice alte solicitari.

Cu stima,

Andrei Badea, Coordonator Customer Care F64

lipsa totala de profesionalism. produsul comandat si cel livrat erau cu totul altceva. Mai era si defect, spart pe jumatate. reducerea pe care managerul a considerat ca o merita acel produs foarte casant,și singurul pe stoc a fost de doar 20 de lei in conditiile in care poate reuseam sa l folosesc de 2 ori pana crapa de tot. inca mi aștept banii.

RATING:

Raspuns magazin pe 11-11-2019 11:10

Buna ziua,



Va multumim pentru mesajul dumneavoastra si pentru feedback-ul oferit.



In urma verificarii acestei situatii, colegii din magazin v-au stornat pe loc produsul achizitionat, urmand a reveni cu un termen de livrare pentru o alta bucata sau a va oferi o reducere pentru cea achizitionata. Intrucat nu ati fost de acord cu reducerea acordata, s-a demarat procedura de returnare a contravalorii. Conform acestei proceduri, in cazul comenzilor achizitionate de persoane juridice, plata se poate face numai catre un cont al acestora.

Plata este in pregatire si urmeaza sa aveti banii in contul fimei in aproximativ 2-3 zile lucratoare.



Va multumim pentru intelegere si va stam la dispozitie pentru orice solicitari.



Cu stima,

Andrei Badea, Coordonator Customer Care F64

comanda nu a ajuns nici dupa 3 saptamani, ce nota va dati voi

RATING:

Raspuns magazin pe 19-09-2019 03:27

Buna ziua,



Va multumim pentru mesaj si pentru feedback-ul oferit.



Pentru a raspunde solicitarii dumneavoastra, va informam ca produsul comandat era disponibil in stocul furnizorului. Verificam intarzierea si facem presiuni pentru onorarea cat mai rapida a acestei comenzi.



Ne cerem scuze pentru aceasta intarziere si pentru neplacerile create.



Cu stima,

Andrei Badea, Coordonator Customer Care F64

nu sveti stoc, comunicare deficitara, incurcati comenzile, nu anuntati livrarea, siteul are probleme cand faci comanda on line

RATING:

Raspuns magazin pe 19-09-2019 03:34

Buna ziua,



Va multumim pentru mesaj si pentru feedback-ul oferit.



Pentru a raspunde solicitarii dumneavoastra, va informam ca oferim posibilitatea de a efectua o precomanda pentru orice produs care este disponibil in stocul furnizilor nostri. De asemenea, in momentul in care comenzile sunt expediate se trimite o notificare prin email.



Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari.



Cu stima,

Andrei Badea, Coordonator Customer Care F65

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.103. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020