Opinii de la clienții magazinului online F64.ro

Notă magazin

9,55 / 10

Calitatea livrării

9,46 / 10

Ne recomandă

97,35%

de la data înscrierii magazinului în program (04-12-2015)

Ultimele opinii adăugate de clienții F64.ro

Am primit un produs fara nici un manual de instalare desi produsul era format din mai multe produse (cort foto+ bec led). Nu am reusit sa instalez produsul (desi aparent se instala usor) si l-am trimis in service unde a fost instalat si trimis inapoi. Multa agitatie , curieri si timp pierdut pentru doua poze lipsa. Nu este ok sa trimiteti produse fara manual de instalare , oricat de evidenta ar fi procedura.

RATING:

Raspuns magazin pe 30-06-2020 09:20

Buna ziua, Va multumim pentru opinia acordata. Am solicitat deja colegilor sa adauge intructiuni de instalare pentru acest gen de produse. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

poi a durat vreo 3 zile sa nu primesc nici un mai nimic, si apoi am revenit tot eu si am anulat comanda! or fi fost ocupati nush ce sa zic da sa primim macar un mail ca o sa dureze sau ceva :) sporrr

RATING:

Raspuns magazin pe 30-06-2020 09:26

Buna ziua, Va multumim pentru opinia acordata. Pentru a raspunde solicitarii dumneavoastra, va informam ca produsul comandat era cu stoc exclusiv Online, din stocul furnizorului, termenul de livrare estimativ comunicat de acesta fiind 22 iunie. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Neseriozitate!!!

RATING:

Raspuns magazin pe 25-06-2020 04:12

Buna ziua, Va multumim pentru mesajul trimis si va rugam sa ne comunicati mai multe detalii cu privire la situatia reclamata. In urma verificarilor efectuate, comanda in cauza a fost plasata pentru un produs disponibil in stoc online (direct de la furnizor) si a fost anulata la cererea dumneavoastra, nefiind de acord cu termenul de livrare comunicat. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Astept o comanda de f mult timp! Pana nu am dat eu mail sa aflu ce se intampla, nu am primit nimic

RATING:

Raspuns magazin pe 15-06-2020 10:50

Buna ziua, Va multumim pentru mesajul dumneavoastra si pentru sesizarea facuta. Pentru a raspunde solicitarii dumneavoastra, va informam ca produsul comandat este disponbil numai direct din stocul furnizorului si, din pacate, acesta a avut o eroare in comunicare. Vom face o noua verificare in acest sens, urmand a reveni la dumneavoastra in cel mai scurt timp. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Angajatii foarte plictisiti si neajutatori.

RATING:

Raspuns magazin pe 09-06-2020 03:29

Buna ziua, Va multumim pentru sesizarea dumneavoastra. Va rugam sa ne oferiti mai multe detalii despre situatia intampinata, pentru a putea face verificarile necesare si a lua masurile care se impun. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Experiență absolut oribilă cu site-ul f64. Nu funcționează pe niciun dispozitiv mobil. Absolut de departe cea mai frustrantă experiență. Nu credeam că există așa ceva în timpurile astea. Cât timp oare își mai chinuie clienții această companie?

RATING:

Raspuns magazin pe 09-06-2020 03:31

Buna ziua, Va multumim pentru sesizarea dumneavoastra. Va rugam sa ne oferiti mai multe detalii despre situatia intampinata, pentru a putea face verificarile necesare. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Certificatul de conformitate ptr lampa UV-C este o glumă proastă iar pe factura nici măcar nu este trecută toată denumirea lămpii.

RATING:

Raspuns magazin pe 03-06-2020 05:13

Buna ziua, Va multumim pentru mesajul dumneavoastra. Pentru a raspunde solicitarii transmise, va informam ca am trimis pe email certificatul de conformitate pentru produsul achizitionat. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Salutare. Acumulatorul pe care l am primit nu este original. Nu voi face nici retur nici vreo reclamatie insa lucruri de genu nu ar trebui sa se intample. De asta cumpar de pe f64 si nu de pe e-infin. Cu respect.

RATING:

Raspuns magazin pe 02-06-2020 09:35

Buna ziua, Va multumim pentru mesajul trimis si pentru sesizarea dumneavoastra. Pentru a putea face verificarile necesare, va rugam sa ne trimiteti cateva imagini cu acumulatorul primit la aparat; fiind un produs livrat asa cum este furnizat de distribuitorul autorizat in Romania, este important ca aceste informatii sa ajunga la departamentul service@f64studio.ro. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Balbaiala colegilor intre comunicare tel

RATING:

Raspuns magazin pe 02-06-2020 09:48

Buna ziua, Va multumim pentru mesajul trimis si pentru sesizarea dumneavoastra. Pentru a raspunde solicitarii dumneavoastra, va rugam sa ne oferiti mai multe detalii despre problema intampinata, pentru a putea face verificarile necesare si dispunerii masurilor care se impun. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Protocoale interne implementate haotic

RATING:

Raspuns magazin pe 02-06-2020 10:03

Buna ziua, Va multumim pentru mesajul trimis si pentru sesizarea dumneavoastra. Pentru a raspunde solicitarii dumneavoastra, va rugam sa ne oferiti mai multe detalii despre problema intampinata, pentru a putea face verificarile necesare si dispunerii masurilor care se impun. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

1 In primul rand sunt cei mai scumpi din tara si asta se justifica pe cand avea deschis sow room ul , ca te puteai duce sa probezi ce vroiai sa cumperi ,insa acum cu criza si vanzarea exclusiv online nu ar mai fii nici un avantaj sa cumperi de la ei. 2 Nu au descrierea produselor,ceea ce mi se pare jenant si ma deranjeaza foarte tare.Cum sa vinzi ceva tehnic si sa nu i faci o descriere ? 3 Cand cumperi este online este o procedura foarte simpla insa daca vrei sa trimiti produsul inapoi este un adevarat hustle ,de te face sa renunti .Cu ultimul produs asa am facut,desi nu era calitativ ,am renuntat sa l mai trimit inapoi ca trebuia sa intru in cont sa completez nu stiu ce declaratie si apoi sa trimit produsul pe banii mei cu un alt curier decat cu care venise...etc

RATING:

Raspuns magazin pe 18-05-2020 12:07

Buna ziua! Va multumim pentru mesajul trimis si pentru feedback-ul acordat. Ne-ar fi de mare ajutor daca ne-ati comunica nemultumirile dumneavoastra legate de descrierea produsului in site, pentru a putea face imbunatatirile necesare. In ceea ce priveste procesul de returnare, va precizam ca F64 ofera PickUP & Return gratuit pentru orice produs returnat independent de vointa cumparatorului (produse cu defecte, stricate in garantie etc.). Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Vreau sa spun celor care au facut situl ca nu ma chiama Zorica!!!! Ma chiama Florian!!!! Chiar nu poate nimeni sa imi schimbe numele pe situl asta nou care m a dezamagit de cand exista????? Va rog din suflet schimbati mi numele din contul meu ca inebunesc!!!

RATING:

Raspuns magazin pe 18-05-2020 12:13

Buna ziua, Va multumim pentru mesajul dumneavoastra. Pentru a raspunde solicitarii transmise, va informam ca numele din contul dumneavoastra a fost remediat in data de 10.05. Daca inca este afisat incorect, va rugam sa ne comunicati la info@f64studio.ro Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Am primit un produs cu defectiuni, am facut 500 de poze cu aparatul de 3.000 de lei si a ajuns la service. Pentru ca am avut nevoie de un alt aparat (urgent) am luat inca unu asa daca vine inapoi din service primul aparat trebuie sa-l vind. Foarte bine a fost gandit... Bateie de joc!

RATING:

Raspuns magazin pe 11-05-2020 10:29

Buna ziua, Va multumim pentru mesajul dumneavoastra si pentru feedback-ul transmis. Conform procedurii de retur, aparatul dumneavoastra este in verificare la service-ul autorizat Nikon in Romania. Dupa intoarcerea acestuia, procedura de returnare a contravalorii va decurge conform cu politica F64: https://www.f64.ro/info/conditii-retur. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Produsul nu a sosit și nici nu am certitudinea ca va venii voi vreți feedback

RATING:

Raspuns magazin pe 11-05-2020 09:51

Buna ziua, Va multumim pentru mesajul dumneavoastra si pentru feedback-ul transmis. In urma verificarilor efectuate, precomanda dumneavoastra a fost anulata automat de sistem in urma unei erori. Ne cerem scuze pentru aceasta eroare si pentru neplacerile create. Va rugam sa reinscrieti precomanda. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Magazin ok, le recomand o descriere mai voluptoasa a kiturilor si ce cuprind acestea, in special la pridusele resigilate sau din consignatie.

RATING:

Raspuns magazin pe 11-05-2020 10:00

Buna ziua, Va multumim pentru feedback-ul dumneavoastra, care ne ajuta sa ne imbunatatim serviciile oferite. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Poate alti angajati... alta conducere... alt magazin

RATING:

Raspuns magazin pe 27-04-2020 01:47

Buna ziua, Va multumim pentru mesajul transmis si pentru feedback-ul oferit. Ne-ar fi de mare ajutor sa aflam mai multe detalii despre problema intampinata, astfel incat sa putem face verificarile necesare. Va multumim pentru interesul acordat serviciilor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care

Incepand de la consiliere si pana la livrare totul a fost neprofesionist. 1. Cu nu sunt specialsit in ceea ce am cumparat am cerut consiliere. Mi s-a vandut un microfon fara sa mi se precizeze ca nu toate camerele foto au mufa pentru acel microfon asa ca micronofnul imi este complet nefolositor Nikon D3500 are alt tip de mufa si nu exista adaptor. 2. Am cumparat un trepied cu lumina, insa pentru ca nu avea un surub pentru camera foto mi-au vandut o chestie pentru telefonul mobil, dar nu poti sa filmezi decat in sus, pentru ca estei atat de 3. Am comandat 3 produse, iar la livrare au fost livrate doar 2 produse. Al treilea produs a venit a doua zi iar trepiedul a fost rupt. 4. Nici pana in acest moment nu au venit sa il ridice, ca sa il schimbe (desi si daca il schimb nu am ce face cu el avand in vedere ca este un haos complet intre produsele care mi-au fost vandute.

RATING:

Raspuns magazin pe 27-04-2020 02:04

Buna ziua, Va multumim pentru mesajul transmis si pentru feedback-ul oferit. Pentru a raspunde solicitarii dumnevoastra, va informam ca in aceasta perioada serviciile de curierat intampina o crestere a activitatii si intarzieri in livrare. Am solicitat inca o data urgentarea preluarii coletului de la dumneavoastra. Ne cerem scuze pentru aceste intarzieri si pentru neplacerile create. Va multumim pentru interesul acordat serviciilor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care

Am avut pretentii mari de la magazinul dumneavoastra. Consider ca este penibil ce s-a intamplat. Mi-ati recomandat sa cumpar un trepied pentru un gimbal in conditiile in care acest gimbal contine din fabrica acel trepied, si astfel m-am ales cu doua trepiede identice pentru gimbal.

RATING:

Raspuns magazin pe 09-04-2020 04:29

Buna ziua, Va multumim pentru sesizarea depusa. Cu acest prilej dorim sa va anuntam ca in data de 6 aprilie a fost finalizata cererea de retur pentru produsul dumneavoastra, iar in data de 7 aprilie a fost facuta plata contravalorii. Ne cerem scuze pentru informatiile eronate comunicate si pentru neplacerile create. Va multumim pentru intelegere si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Am comandat in 24.03.2020, suntem in 07.04.2020 si inca nu am primit comanda. Da, coletul este la Urgent Cargus deci sa zicem ca F64 si-a facut treaba ca a expediat comanda, dar... sa nu faci tu absolut NIMIC, astfel incat sa urgentezi livrarea mi se pare ireal. Am primit colete din China/UK/DE care au ajuns mai repede!

RATING:

Raspuns magazin pe 09-04-2020 04:31

Buna ziua, Va multumim pentru sesizarea depusa. Cu acest prilej dorim sa va anuntam ca in aceasta seara vor pleca produsele catre dumneavoastra, prin FAN Curier. Ne cerem scuze pentru problemele de livrare si pentru neplacerile create. Va multumim pentru intelegere si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Angajati incompetenti

RATING:

Raspuns magazin pe 09-04-2020 04:36

Buna ziua, Va multumim pentru sesizarea depusa. Va rugam sa ne oferiti mai multe detalii despre problemele intampinate, urmand a face o verificare in acest sens. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.198. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020