Opinii de la clienții magazinului online F64.ro

Notă magazin

9,54 / 10

Calitatea livrării

9,38 / 10

Ne recomandă

97,22%

de la data înscrierii magazinului în program (04-12-2015)

Ultimele opinii adăugate de clienții F64.ro

Dupa ce am efectuat plata produsului online, am asteptat 2 zile pt. a fi contactat de furnizor, care mi-a anulat comanda pe fondul lipsei produsului de pe stoc. Am mai asteptat 2 zile sa imi recuperez suma platita.

RATING:

Raspuns magazin pe 21-09-2020 03:12

Buna ziua, Va multumim pentru sesizarea facuta. Pentru a adresa aceasta situatie, va informam ca stocul furnizorului nu a fost afisat in timp real in site-ul nostru si, din cauza indisponibilitatii produsului comandat, comanda a fost anulata. Ne cerem scuze pentru neplacerile create si va stam la dispozitie pentru orice alte solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Pana la un punct au fost super ok, la ultima comanda au stricat toata imaginea, au livrat produs desigilat la pret de nou!!!

RATING:

Raspuns magazin pe 08-09-2020 10:40

Buna ziua, Va multumim pentru mesajul dumneavoastra. In urma aceste sesizari, un reprezentant al servicului Customer Care v-a contactat pentru solutionare. Ne cerem scuze pentru neplacerile create si va stam la dispozitie pentru orice alte solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Este prima dezamăgire în 'relația' cu f64! Să comanzi cinci bucăți dintr-un produs și să primești două de un fel și trei de alt fel, nu e ceva la care să te aștepți de la f64! Și totuși, s-a întâmplat! De data asta trebuie să-i las corigenți!

RATING:

Raspuns magazin pe 19-08-2020 02:55

Buna ziua, Va multumim pentru feedback-ul transmis. Pentru a raspunde solicitarii dumneavoastra, va informam ca diferentele sunt exclusiv cosmetice, functionalitatea produsului fiind absolut identica. Ne cerem scuze pentru neplacerile create. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Trist

RATING:

Raspuns magazin pe 17-08-2020 12:49

Buna ziua, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Ne cerem scuze pentru recomandarea gresita si va asiguram ca au fost luate masurile necesare pentru ca astfel de neplaceri sa nu se intample in viitor. Cu aceasta ocazie, returul a fost procesat prioritar, pentru a rezolva situatia fara alte neplaceri. Va multumim pentru intelegere va stam la dispozitie pentru orice alte solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Dezamagit

RATING:

Raspuns magazin pe 17-08-2020 12:49

Buna ziua, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Ne cerem scuze pentru recomandarea gresita si va asiguram ca au fost luate masurile necesare pentru ca astfel de neplaceri sa nu se intample in viitor. Cu aceasta ocazie, returul a fost procesat prioritar, pentru a rezolva situatia fara alte neplaceri. Va multumim pentru intelegere va stam la dispozitie pentru orice alte solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Jenant de la un capăt la altul. Indiferență și lipsa de respect fata de clienți. Neseriozitate.

RATING:

Raspuns magazin pe 06-08-2020 03:57

Buna ziua, Va multumim pentru mesajul trimis si pentru sesizarea facuta. Pentru a raspunde solicitarii dumneavoastra, va informam ca, imediat ce furnizorul ne-a comunicat indisponibilitatea produslui Apple iPad 10.2" Wi-Fi 32GB Gold, ati fost contactat pentru a fi instiintat de acest lucru si vi s-a oferit posibilitatea de a alege alte culori sau anularea comenzii. In discutia telefonica avuta inainte de plasarea comenzii vi s-a comunicat ca produsul se comanda direct din stocul furnizorului, insa, asa cum am aratat, informatia legata de indisponibilitatea acestuia ne-a fost transmisa ulterior. Ne cerem scuze pentru aceasta problema si pentru neplacerile create. Va multumim pentru interesul acordat produselor F64 si va stam la dispozitie pentru orice alte solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Deci site-ul zici ca e facut de o mana de indieni. Cred ca e printre cele mai proaste site-uri ever. Daca esti logat si iti pui produse in cos si nu dai atunci comanda, vrei sa o dai mai tarziu, cand intri iar pe site, unele produse dispar. Iar daca iti pui pe telefon niste produse in cos si ulterior ajunci acasa si doresti sa continui cumparturile pe site, toate produse din cos dispar. Atunci cand dai comanda desi bifezi cu livrare, se pune automat ridicare din sediu. Aveam 2 adrese salvate in cont, toate au fost sterse si a fost una adagutata cu sediu F64. Si multe alte buguri mici si enervante. Este un brand atat de mare in romania, dar nu da doi bani pe site-ul lor. Este foarte rusinos din punctul meu de vedere. Sunt programator si credeti-ma ca de fel inteleg unele buguri de ce nu sunt rezolvate, dar aici sunt buguri critice cu probleme mari de functionalitate. Acest site le are aproximativ 1 an si ceva si nu fac nimic.

RATING:

Raspuns magazin pe 06-08-2020 04:11

Buna ziua, Va multumim pentru mesajul trimis si pentru feedback-ul acordat. In acest moment lucram la o versiune mult imbunatatita a site-ului, care va rezolva o mare parte din problemele actuale. Ne cerem scuze pentru neplacerile create. Va multumim pentru interesul acordat produselor F64 si va stam la dispozitie pentru orice alte solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Am solicitat returnarea unui produs, de 2 sapt astept curierul...

RATING:

Raspuns magazin pe 31-07-2020 12:54

Buna ziua, Va multumim pentru sesizarea dumneavoastra. Asa cum v-au comunicat si colegii de la Departamentul Service, comanda pentru preluarea coletului de catre curier a fost facuta inca din data de 17; din pacate, curierul nu a procesat inca aceasta comanda, in ciuda insistentelor noastre, motiv pentru care am facut o sesizare. Ne cerem scuze pentru aceste neplaceri. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice alte solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

M-a deranjat ca nu am primit o notificare ca plata nu s-a finalizat, customer care inexistent, colegul care raspunde pe chat nu stie sa explice.

RATING:

Raspuns magazin pe 28-07-2020 10:58

Buna ziua, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Pentru a raspunde solicitarii transmise, va informam ca, din pacate, platforma de plata poate trimite doar confirmarea unei plati realizate cu succes. In caz contrar, nu se trimite nicio notificare. Ne cerem scuze pentru acest inconvenient si pentru neplacerile create. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

No comment...

RATING:

Raspuns magazin pe 27-07-2020 10:05

Buna ziua, Va multumim pentru mesajul dumneavoastra. Va rugam sa ne oferiti mai multe detalii despre situatia intampinata. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Sa isi repare siteul. Sa nu mai stau 10 ani sa dau o comanda si, daca am dat-o pe internet sa nu mai stau o data in magazin dupa consultantii de acolo.

RATING:

Raspuns magazin pe 27-07-2020 10:05

Buna ziua, Va multumim pentru feedback-ul transmis. Site-ul nostru se afla intr-un continuu proces de imbunatatire si suntem constienti ca unele aspecte nu se ridica la asteptarile noastre. Ne cerem scuze pentru aceste erori si pentru neplacerile create. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

am avut probleme cu aceasta comanda, v-am trimis chiar astazi un mesaj descriptiv cu intamplarea

RATING:

Raspuns magazin pe 23-07-2020 09:26

Buna ziua, Va multumim pentru mesajul trimis si pentru sesizarea facuta. Pentru a raspunde solicitarii dumneavoastra, va informam ca, datorita modului in care lucreaza platforma pe care este construit site-ul, continutul cosului de cumparaturi este vizibil numai pe dispozitivul unde a fost creat (se stocheaza in fisierele cookie salvate in dispozitiv). Din acest motiv, nu avem posibilitatea de a vizualiza cosul de cumparaturi al niciunui client; va recomandam ca pe viitor, in situatii similare, sa salvati produsele in wishlist, acela putand fi vizualizat de catre consultantii nostri. In ceea ce priveste discutia avut pe chat cu colegul nostru, va precizam ca nu a fost clar ca va referiti la stocul magazinului, pana atunci discutia fiind despre livrarea produselor prin curier si, in final, despre programul magazinului. Ne cerem scuze pentru aceasta eroare de comunicare si de intelegere gresita a intentiilor dumneavoastra. Va multumim pentru interesul acordat produselor F64 si va stam la dispozitie pentru orice alte solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Preturi de 5 stele, servicii de 2 bani

RATING:

Raspuns magazin pe 21-07-2020 09:40

Buna ziua, Va multumim pentr mesajul dumneavoastra si pentru opinia transmisa. Pentru a putea face verificarile necesare, va rugam sa ne oferiti mai multe detalii despre probleme intampinata. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice alte solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Preturi de 5 stele, servicii de 2 lei

RATING:

Raspuns magazin pe 21-07-2020 09:39

Buna ziua, Va multumim pentr mesajul dumneavoastra si pentru opinia transmisa. Pentru a putea face verificarile necesare, va rugam sa ne oferiti mai multe detalii despre probleme intampinata. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice alte solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Am primit un produs fara nici un manual de instalare desi produsul era format din mai multe produse (cort foto+ bec led). Nu am reusit sa instalez produsul (desi aparent se instala usor) si l-am trimis in service unde a fost instalat si trimis inapoi. Multa agitatie , curieri si timp pierdut pentru doua poze lipsa. Nu este ok sa trimiteti produse fara manual de instalare , oricat de evidenta ar fi procedura.

RATING:

Raspuns magazin pe 30-06-2020 09:20

Buna ziua, Va multumim pentru opinia acordata. Am solicitat deja colegilor sa adauge intructiuni de instalare pentru acest gen de produse. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Sistemul online este praf, am trimis solicitari folosind aplicatia din cont pentru un rma si nu am primit nici un raspuns pentru nici un mesaj trimis. rma #1012420

RATING:

Raspuns magazin pe 30-06-2020 09:22

Buna ziua, Va multumim pentru opinia acordata. Intrucat curatarea este o operatiune de mentenanta aceasta se efectueaza in regim de postgarantie, contracost F64 a facut un gest de bunavointa fata de dumneavoastra si va suporta noi costurile. Din pacate, insa nu putem grabi mai mult finalizarea operatiunilor de service Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

poi a durat vreo 3 zile sa nu primesc nici un mai nimic, si apoi am revenit tot eu si am anulat comanda! or fi fost ocupati nush ce sa zic da sa primim macar un mail ca o sa dureze sau ceva :) sporrr

RATING:

Raspuns magazin pe 30-06-2020 09:26

Buna ziua, Va multumim pentru opinia acordata. Pentru a raspunde solicitarii dumneavoastra, va informam ca produsul comandat era cu stoc exclusiv Online, din stocul furnizorului, termenul de livrare estimativ comunicat de acesta fiind 22 iunie. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Neseriozitate!!!

RATING:

Raspuns magazin pe 25-06-2020 04:12

Buna ziua, Va multumim pentru mesajul trimis si va rugam sa ne comunicati mai multe detalii cu privire la situatia reclamata. In urma verificarilor efectuate, comanda in cauza a fost plasata pentru un produs disponibil in stoc online (direct de la furnizor) si a fost anulata la cererea dumneavoastra, nefiind de acord cu termenul de livrare comunicat. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Magazinul nu merge cu adblocker activ. Este inacceptabil pentru un magazin

RATING:

Raspuns magazin pe 22-06-2020 12:54

Buna ziua, Va multumim pentru opinie. Pentru a putea beneficia de o experienta completa de navigare in siteul F64.ro, va rugam sa urmati acesti pasi: https://www.f64.ro/info/continut-blocat Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Astept o comanda de f mult timp! Pana nu am dat eu mail sa aflu ce se intampla, nu am primit nimic

RATING:

Raspuns magazin pe 15-06-2020 10:50

Buna ziua, Va multumim pentru mesajul dumneavoastra si pentru sesizarea facuta. Pentru a raspunde solicitarii dumneavoastra, va informam ca produsul comandat este disponbil numai direct din stocul furnizorului si, din pacate, acesta a avut o eroare in comunicare. Vom face o noua verificare in acest sens, urmand a reveni la dumneavoastra in cel mai scurt timp. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.199. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020