Opinii de la clienții magazinului online F64.ro

Notă magazin

9,56 / 10

Calitatea livrării

9,3 / 10

Ne recomandă

97,39%

de la data înscrierii magazinului în program (04-12-2015)

Ultimele opinii adăugate de clienții F64.ro

Am returnat un produs in termenul legal prevazut de lege si la o saptamana de cand au primit produsul(a trebuit sa insist doua zile la rand pentru asta) abia am reusit sa primesc o intrebare de la service (in ce conditii am utilizat acel produs). Cand e vorba de dat banii inapoi ... se achimba radical modul de gandire al celor de acolo. Trebuie sa ma rog de ei sa primesc o informatie macar, ca banii cine stie cand... DACA!?

RATING:

Raspuns magazin pe 20-04-2021 01:20

Buna ziua, Ne pare rau pentru situatia creata. Produsul comndat de dvs. face parte intro categorie mai sensibila iar colegii mei de la service au nevoie de mai multe detalii cand se solicita returul. Departamemtul de service are multe solicitari de acest gen si din aceasta cauza necesita un timp mai indelungat de raspuns. Multumim de intelegere! O zi buna!

Recomandarile specialistilor lasa de dorit.

RATING:

Raspuns magazin pe 20-04-2021 01:08

Buna ziua! Ne pare rau pentru situatia creata. Am sa transmit colegiilor mei si incercam pe viitor sa fim mai atenti. Multmumim de intelegere! O zi frumosa!

Pe scurt, daca comanzi un produs de la "noul F64" iar ei iti trimit altul dintr-o greseala de-a lor, tu le trimiti produsul retur apoi faci din nou comanda platind din nou transportul, deci 30 lei pierduti la transport din ambele comenzi, ceea ce la vechiul F64 nu se intampla, cand se intampla o greseala din partea lor inlocuiau produsul fara sa te puna sa comanzi din nou si sa-ti spuna ca asta e noul regulament. Felicitari, eu pe viitor am sa comand din alte parti unde exista regulamente normale, nu doar in favoarea magazinului.

RATING:

Raspuns magazin pe 20-04-2021 10:57

Buna ziua! Ne pare rau pentru situatia creata. In urma convorbirii telefonice ne-ati comunicat ca situatia s-a rezolvat Multmumim de intelegere! O zi frumosa!

Se comunica greu in cazul unor probleme. De fapt nu prea poti comunia cu cineva de la conducerea companiei. Acolo fiecare face ce doreste si cum doreste. De doi ani de zile ma "lupt" cu ei sa mi repare un GoPro Hero 7 Black. Dupa NENUMARATE ori dupa ce ma trimis produsul la ei in service ( fiind in garantie ), de fiecare data s-a intors la fele de defect. De fapt, calitatea unui magazin online nu consta doar in plaja stocurilor de produse ci mia ales in grija fata de clienti si mia ales de cei "Gold" cum sunt eu. Am cumparat de mii de euro si m-au tratat ca pe unul care nu a cumparat niciodata de la ei. NU recomand magazinul

RATING:

Raspuns magazin pe 20-04-2021 11:38

Buna ziua! Ne pare rau pentru situatia creata. Am sa transmit colegiilor mei si incercam pe viitor sa fim mai atenti si sa rezolvam promt situatile de acest gen. Multmumim de intelegere! O zi frumosa!

Comanda platita 6 octombrie si nelivrata pana pe 20 octombrie. Client service zero, dezastruos. Ma mir ca inca sunteti in business. De cacat, scuzati-mi franceza.

RATING:

Raspuns magazin pe 28-10-2020 10:16

Buna ziua, Va multumim pentru mesajul dumneavoastra. Pentru a raspunde solicitarii transmise, va informam problemele s-au datorat intarzierii furnizorului, fiind vorba de un produs comandat direct din stocul acestuia. Ne cerem scuze pentru aceasta intarziere si pentru neplacerile create. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice alte solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Mi s-a recomandat să cumpar un aparat cu film, impreuna cu doua filme (alb negru si color) care nu functioneaza pe respectivul tip de aparat. Aparatul si filmul a fost cadou, persoana respectiva nu le poate folosi. Ma simt pur si simplu pacalit. Dezamagitor, sincer.

RATING:

Raspuns magazin pe 20-10-2020 10:23

Buna ziua, Va multumim pentru sesizarea facuta si ne cerem scuze pentru aceasta eroare in specificatiile produsului achizitionat. Problema a fost transmisa colegilor din magazin, care vor reveni cu o solutie catre dumneavoastra. Va multumim pentru intelegere si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Intârzieri nejustificate și neanunțate unilateral, fără intervenția mea pt. obținerea updateului comenzii. Calitatea scanarilor foarte, foarte, foarte prostă. Sunt nevoit să plătesc încă o dată, la alt laborator, scanarea filmelor. Developarea s-a făcut defectuos, cu artefacte care au distrus imaginile. O rușine incalificabilă.

RATING:

Raspuns magazin pe 28-10-2020 10:18

Buna ziua, Va multumim pentru mesajul dumneavoastra. Pentru a raspunde solicitarii transmise, va informam problemele s-au datorat partenerului extern cu care colaboram pe partea de developare si scanare. Ne cerem scuze pentru aceste probleme si pentru neplacerile create. Colegii de la departamentul Printing va stau la dispozitie pentru orice tip de sprijin, inclusiv returnarea contravalorii. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice alte solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Noul magazinul online este praf de câțiva ani. Nu poți modifica datele personale. Nu poți modifica adrese de livrare. Nu poți modifica datele facturare. Te păcălesc, daca te uiți de mai multe ori la un produs ii cresc prețul pe site. Nu îmi vine sa cred ca dintr-un magazin adresat în principal profesioniștilor a ajuns sa dea tepe online in halul asta. Magazinul fizic e ok.

RATING:

Raspuns magazin pe 19-10-2020 03:56

Buna ziua, Va multumim pentru mesajul dvs. dar si pentru feedback-ul acordat. Referitor la problemele intalnite trebuie mentionat ca in momentul plasarii comenzii aveti posibilitatea sa va modificati datele de livrare si facturare ( sa le stergeti , actualizati sau sa adaugati unele noi) In situatia in care intampina erori care nu va permit modificarea acestori date va rugam sa reveniti catre noi la adresa info@f64studio.ro astfel incat sa putem verifica mai detaliat. Cu stima.

La 2 saptamani dupa ce am lasat filmul la developat, nu am primit nicio veste... si nu este prima data... dar nu am unde sa il las in alta parte... Serviciile de developare in sine sunt ok calitativ. Timpul de lucru insa, indiferent de perioada... greu de estimat.

RATING:

Raspuns magazin pe 19-10-2020 03:56

Buna ziua, Va multumim pentru mesajul dvs. dar si pentru feedback-ul acordat. Referitor la problemele intalnite trebuie mentionat ca in momentul plasarii comenzii aveti posibilitatea sa va modificati datele de livrare si facturare ( sa le stergeti , actualizati sau sa adaugati unele noi) In situatia in care intampina erori care nu va permit modificarea acestori date va rugam sa reveniti catre noi la adresa info@f64studio.ro astfel incat sa putem verifica mai detaliat. Cu stima.

Dupa ce am efectuat plata produsului online, am asteptat 2 zile pt. a fi contactat de furnizor, care mi-a anulat comanda pe fondul lipsei produsului de pe stoc. Am mai asteptat 2 zile sa imi recuperez suma platita.

RATING:

Raspuns magazin pe 21-09-2020 03:12

Buna ziua, Va multumim pentru sesizarea facuta. Pentru a adresa aceasta situatie, va informam ca stocul furnizorului nu a fost afisat in timp real in site-ul nostru si, din cauza indisponibilitatii produsului comandat, comanda a fost anulata. Ne cerem scuze pentru neplacerile create si va stam la dispozitie pentru orice alte solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Pana la un punct au fost super ok, la ultima comanda au stricat toata imaginea, au livrat produs desigilat la pret de nou!!!

RATING:

Raspuns magazin pe 08-09-2020 10:40

Buna ziua, Va multumim pentru mesajul dumneavoastra. In urma aceste sesizari, un reprezentant al servicului Customer Care v-a contactat pentru solutionare. Ne cerem scuze pentru neplacerile create si va stam la dispozitie pentru orice alte solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Este prima dezamăgire în 'relația' cu f64! Să comanzi cinci bucăți dintr-un produs și să primești două de un fel și trei de alt fel, nu e ceva la care să te aștepți de la f64! Și totuși, s-a întâmplat! De data asta trebuie să-i las corigenți!

RATING:

Raspuns magazin pe 19-08-2020 02:55

Buna ziua, Va multumim pentru feedback-ul transmis. Pentru a raspunde solicitarii dumneavoastra, va informam ca diferentele sunt exclusiv cosmetice, functionalitatea produsului fiind absolut identica. Ne cerem scuze pentru neplacerile create. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Trist

RATING:

Raspuns magazin pe 17-08-2020 12:49

Buna ziua, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Ne cerem scuze pentru recomandarea gresita si va asiguram ca au fost luate masurile necesare pentru ca astfel de neplaceri sa nu se intample in viitor. Cu aceasta ocazie, returul a fost procesat prioritar, pentru a rezolva situatia fara alte neplaceri. Va multumim pentru intelegere va stam la dispozitie pentru orice alte solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Dezamagit

RATING:

Raspuns magazin pe 17-08-2020 12:49

Buna ziua, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Ne cerem scuze pentru recomandarea gresita si va asiguram ca au fost luate masurile necesare pentru ca astfel de neplaceri sa nu se intample in viitor. Cu aceasta ocazie, returul a fost procesat prioritar, pentru a rezolva situatia fara alte neplaceri. Va multumim pentru intelegere va stam la dispozitie pentru orice alte solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Jenant de la un capăt la altul. Indiferență și lipsa de respect fata de clienți. Neseriozitate.

RATING:

Raspuns magazin pe 06-08-2020 03:57

Buna ziua, Va multumim pentru mesajul trimis si pentru sesizarea facuta. Pentru a raspunde solicitarii dumneavoastra, va informam ca, imediat ce furnizorul ne-a comunicat indisponibilitatea produslui Apple iPad 10.2" Wi-Fi 32GB Gold, ati fost contactat pentru a fi instiintat de acest lucru si vi s-a oferit posibilitatea de a alege alte culori sau anularea comenzii. In discutia telefonica avuta inainte de plasarea comenzii vi s-a comunicat ca produsul se comanda direct din stocul furnizorului, insa, asa cum am aratat, informatia legata de indisponibilitatea acestuia ne-a fost transmisa ulterior. Ne cerem scuze pentru aceasta problema si pentru neplacerile create. Va multumim pentru interesul acordat produselor F64 si va stam la dispozitie pentru orice alte solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Deci site-ul zici ca e facut de o mana de indieni. Cred ca e printre cele mai proaste site-uri ever. Daca esti logat si iti pui produse in cos si nu dai atunci comanda, vrei sa o dai mai tarziu, cand intri iar pe site, unele produse dispar. Iar daca iti pui pe telefon niste produse in cos si ulterior ajunci acasa si doresti sa continui cumparturile pe site, toate produse din cos dispar. Atunci cand dai comanda desi bifezi cu livrare, se pune automat ridicare din sediu. Aveam 2 adrese salvate in cont, toate au fost sterse si a fost una adagutata cu sediu F64. Si multe alte buguri mici si enervante. Este un brand atat de mare in romania, dar nu da doi bani pe site-ul lor. Este foarte rusinos din punctul meu de vedere. Sunt programator si credeti-ma ca de fel inteleg unele buguri de ce nu sunt rezolvate, dar aici sunt buguri critice cu probleme mari de functionalitate. Acest site le are aproximativ 1 an si ceva si nu fac nimic.

RATING:

Raspuns magazin pe 06-08-2020 04:11

Buna ziua, Va multumim pentru mesajul trimis si pentru feedback-ul acordat. In acest moment lucram la o versiune mult imbunatatita a site-ului, care va rezolva o mare parte din problemele actuale. Ne cerem scuze pentru neplacerile create. Va multumim pentru interesul acordat produselor F64 si va stam la dispozitie pentru orice alte solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Am solicitat returnarea unui produs, de 2 sapt astept curierul...

RATING:

Raspuns magazin pe 31-07-2020 12:54

Buna ziua, Va multumim pentru sesizarea dumneavoastra. Asa cum v-au comunicat si colegii de la Departamentul Service, comanda pentru preluarea coletului de catre curier a fost facuta inca din data de 17; din pacate, curierul nu a procesat inca aceasta comanda, in ciuda insistentelor noastre, motiv pentru care am facut o sesizare. Ne cerem scuze pentru aceste neplaceri. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice alte solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

M-a deranjat ca nu am primit o notificare ca plata nu s-a finalizat, customer care inexistent, colegul care raspunde pe chat nu stie sa explice.

RATING:

Raspuns magazin pe 28-07-2020 10:58

Buna ziua, Va multumim pentru feedback-ul acordat. Pentru a raspunde solicitarii transmise, va informam ca, din pacate, platforma de plata poate trimite doar confirmarea unei plati realizate cu succes. In caz contrar, nu se trimite nicio notificare. Ne cerem scuze pentru acest inconvenient si pentru neplacerile create. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

No comment...

RATING:

Raspuns magazin pe 27-07-2020 10:05

Buna ziua, Va multumim pentru mesajul dumneavoastra. Va rugam sa ne oferiti mai multe detalii despre situatia intampinata. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

Sa isi repare siteul. Sa nu mai stau 10 ani sa dau o comanda si, daca am dat-o pe internet sa nu mai stau o data in magazin dupa consultantii de acolo.

RATING:

Raspuns magazin pe 27-07-2020 10:05

Buna ziua, Va multumim pentru feedback-ul transmis. Site-ul nostru se afla intr-un continuu proces de imbunatatire si suntem constienti ca unele aspecte nu se ridica la asteptarile noastre. Ne cerem scuze pentru aceste erori si pentru neplacerile create. Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre si va stam la dispozitie pentru orice solicitari. Cu stima, Andrei Badea, Manager Customer Care F64

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.200. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020