Opinii de la clienții magazinului online farmacialapretmic.ro

Notă magazin

9,76 / 10

Calitatea livrării

9,63 / 10

Ne recomandă

99,31%

de la data înscrierii magazinului în program (03-12-2019)

Ultimele opinii adăugate de clienții farmacialapretmic.ro

Mi ați facturat un produs adăugat în cos de sistem ca fiind gratuit și de asemenea transportul deși cumpărasem produs cu transport gratuit. Am sunat, sa semnalez problema, mi ați spus că nu va merge sistemul și ca reveniți. Nu a mai revenit nimeni și ați trimis comanda asa.

RATING:

Raspuns magazin pe 05-11-2020 11:28

Bună ziua, Ne pare rău pentru această confuzie și eroare. Fără rea intenție, sistemul nu a aplicat această reducere. În cazul în care primeați comanda, v-am fi putut trimite un voucher cu valoarea transportului, întrucât greșeala a fost a noastră. Vă cerem scuze pentru această experiență mai puțin plăcută și vă mulțumim pentru feedback, este extrem de important pentru noi, ajutându-ne să ne îmbunătățim serviciile. Vă mulțumim, FarmaciaLaPretMic.ro.

N-am reușit sa renunț la comanda după ce-am făcut-o!!!

RATING:

Raspuns magazin pe 02-11-2020 02:09

Bună ziua! În cazul în care doriți anularea unei comenzi efectuate pe site-ul nostru, aveți posibilitatea trimiterii unui mail la adresa: contact@farmacialapretmic.ro, iar noi o vom anula. De asemenea, în termen de 14 zile de la primirea coletului, aveți dreptul legal de a returna produsele. Vă mulțumim pentru înțelegere, Echipa FarmaciaLaPretMic.ro

Închideți

RATING:

Raspuns magazin pe 02-11-2020 01:55

Bună ziua! Ne puteți spune, vă rugăm, feedbackul dumneavoastră cu privire la serviciile noastre, pentru a identifica o posibilă situație mai puțin plăcută și a o rezolva?! Vă mulțumim, Echipa FarmaciaLaPretMic.ro

Îmi pare sincer rău pentru aceasta recenzie negativă , însă este de neacceptat sa primesc un produs desigilat și spart ....

RATING:

Raspuns magazin pe 26-10-2020 12:41

Bună ziua, Ne pare rău dacă ați avut o experiență mai puțin plăcută în ceea ce privește primirea coletului. Știm că ne-ați contactat și pe e-mail, iar problema produsului primit va fi rezolvată cât de repede posibil. În funcție de dorința dumneavoastră, veți primi un alt produs, conform de data aceasta, sau contravaloarea produsului primit. Am luat legătura imediat după primirea sesizării dumneavoastră cu furnizorul, pentru a primi un răspuns documentat din partea acestora. Vă cerem scuze și sperăm ca această experiență să nu păteze buna colaborare ce am putea-o avea pe viitor. Vă mulțumim pentru înțelegere!

Ati trimis un produs care este pentru o cu totul afectiune ca ulterior sa imi spuneti timp de 3 zile ca s a achimbat ambalajul ceea ce nu este adevarat Produsul initial era pt circulatia sangelui la inima si voi ati trimis pentru energie la persoane varstnice

RATING:

Raspuns magazin pe 26-10-2020 12:38

Bună ziua, Ne pare rău dacă ați avut o experiență mai puțin plăcută în ceea ce privește produsul comandat. Am tratat cazul dumneavoastră cu responsabilitate, investigând atât la departamentul de achiziții, cât și la furnizorul, mai apoi producătorul produsului comandat. Aceștia din urmă, confirmându-ne că este vorba despre schimbarea ambalajului produsului, formula acestuia rămânând intactă. Am schimbat imediat și poza produsului în site, pentru a nu crea și alte confuzii. Vă mulțumim pentru feedback, astfel ne putem îmbunătăți serviciile constant, în vederea satisfacerii nevoilor dumneavoastră. Vă stăm la dispoziție oricând aveți nelămuriri pe e-mail la adresa: contact@farmacialapretmic.ro sau la numărul de telefon: 0374.471.155

Pana primim comanda nu ne mai trebuuesc produsele

RATING:

Raspuns magazin pe 19-10-2020 01:43

Buna ziua, Va multumim pentru sesizarea Dvs. Incercam sa luam masuri pentru a evita astfel de neplaceri. Ne pare rau pentru situatie, sunt perioade aglomerate in contextul pandemiei in care nici noi nu reusim sa punem la curier la timp toate comenzile, nici curierul nu le ridica la timp pe toate din lipsa de spatiu. Facem tot posibilul sa onoram cat se poate de repede. Va multumim O zi frumoasa!

Cutiile pe care le am primit erau rupte la colturi si desfacute

RATING:

Raspuns magazin pe 19-10-2020 01:34

Buna ziua, Va multumim pentru sesizarea Dvs. Luam masuri pentru a evita astfel de neplaceri. Uneori manipularea curierului lasa de dorit si incercam sa rezolvam impachetarea coletelor cat se poate de bine astfel incat sa fie indoite in timpul livrarii. Va multumim O zi frumoasa!

Nu răspundeți la mail uri și la anularea comenzii!

RATING:

Raspuns magazin pe 19-10-2020 01:32

Buna ziua, Va multumim pentru sesizarea Dvs. Incercam sa luam masuri pentru a evita astfel de neplaceri. Comanda Dvs. a fost anulata din data de 16.10 O zi frumoasa!

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.200. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020