Nota: 9,75 / 10 de la 8.094 de clienți verificați
Filtreaza
Gabriela - Bucuresti
am facut o remarca la un produs cumparat si nu a fost postat.
Raspuns magazin pe 02-11-2020 02:00
Bună ziua! Ne puteți spune, vă rugăm, despre ce produs este vorba?! Avem externalizată partea de publicare a review-urilor și, astfel, putem vedea despre ce produs este vorba și publica recenzia dumneavoatră! Feedback-ul transmis este foarte important pentru noi! Vă mulțumim, Echipa FarmaciaLaPretMic.ro
Anonim - Cluj
Inca astept rezolvarea unei sesizari- de la depozit am primit altfel de lapte praf pentru copii, decat am comandat. Desi am contactat telefonic de 3 ori farmacia, inca nu s a remediat situatia
Raspuns magazin pe 02-11-2020 02:03
Bună ziua! În cel mai scurt timp, sesizarea dumneavoastră va fi rezolvată. Veți primi laptele praf corect. Vă cerem scuze pentru experiența mai puțin plăcută avută, și ne asumăm greșeala. Ne vom asigura că va rămâne un caz izolat. Vă mulțumim pentru înțelegere, Echipa FarmaciaLaPretMic.ro
Sorin - Brasov
Mă abțin...
Raspuns magazin pe 02-11-2020 02:01
Bună ziua! Ne puteți spune, vă rugăm, ce situație ați întâmpinat în experiența cu farmacialapretmic.ro? Feedbackul dumneavoastră ne-ar ajuta la îmbunătățirea serviicilor pe care le oferim! Vă mulțumim, Echipa FarmaciaLaPretMic.ro
Irina - Maramures
Am comandat pe data de 19.10 si a ajuns pe 23.10 ( dupa ora 17 ) 😞😞 Indiferent de suma totala, se plateste separat drumul !! Cam mult, din punctul meu de vedere !!
Raspuns magazin pe 26-10-2020 12:33
Bună ziua, Ne pare rău dacă ați întâmpinat o întârziere în ceea ce privește primirea coletului. Vom iniția discuții cu firmele partenere de curierat pentru a respecta timpii de livrare. Vom lua în considerare și părerea dumneavoastră asupra prețurilor de livrare. Vă mulțumim pentru feedback, astfel ne putem îmbunătăți serviciile constant, în vederea satisfacerii nevoilor dumneavoastră. Vă stăm la dispoziție oricând aveți nelămuriri pe e-mail la adresa: contact@farmacialapretmic.ro sau la numărul de telefon: 0374.471.155
Iulia - Sibiu
Oferte neactualizate la timp care duc la "erori" in dezavantajul clientul!
Raspuns magazin pe 26-10-2020 12:29
Bună ziua, Ne pare rău dacă ați întâmpinat o eroare legată de afișajul ofertelor pe site. Vă mulțumim pentru feedback, astfel ne putem îmbunătăți serviciile constant, în vederea satisfacerii nevoilor dumneavoastră. Vă stăm la dispoziție oricând aveți nelămuriri pe e-mail la adresa: contact@farmacialapretmic.ro sau la numărul de telefon: 0374.471.155
S.C - Iasi
Livrarea Dpd curier este sub orice critica!!!!
Raspuns magazin pe 21-10-2020 05:44
Buna ziua, ne pare rau sa auzim ca ati avut o experienta neplacuta. va rugam daca puteti sa ne dati un email in care sa ne povestiti situatia Dvs. pe adresa contact@farmacialapretmic.ro incercam sa luam toate masurile astfel incat sa nu mai intampinati astfel de neplaceri. o zi frumoasa si multa sanatate!
Tudorel - Bucuresti
Pregătirea comenzii a durat foarte mult
Raspuns magazin pe 21-10-2020 03:07
Buna ziua, Ne pare rau ca ati avut o experienta neplacuta. Incercam sa luam toate masurile in aceasta perioada foarte aglomerata insa volumul este foarte mare pentru resursele pe care am putut sa le alocam. va multumim ca ne-ati scris. multa sanatate!
Sever - Ilfov
Foarte greu cu livrarea produselor.
Raspuns magazin pe 20-10-2020 02:17
Buna ziua, Ne pare rau pentru intarziere. Incercam sa luam toate masurile sa livram cat se poate de repede insa uneori nu reusim in aceasta perioada aglomerata. va multumim pentru mesaj, multa sanatate!
Aurelia - Sibiu
Nemulțumirea mea se datorează faptului că au trecut 5 zile de când am făcut comanda și acesta e primul mesaj de la dvs. În acest interval era normal sa intru in posesia medicamentelor. Și dvs. De-abia acum îmi confirmați comanda. Aurelia
Raspuns magazin pe 19-10-2020 01:41
Buna ziua, Va multumim pentru sesizarea Dvs. Incercam sa luam masuri pentru a evita astfel de neplaceri. Ne pare rau pentru situatie, sunt perioade aglomerate in contextul pandemiei in care nici noi nu reusim sa punem la curier la timp toate comenzile, nici curierul nu le ridica la timp pe toate din lipsa de spatiu. Facem tot posibilul sa onoram cat se poate de repede. Va multumim O zi frumoasa!
Nicoleta - Tulcea
Am fost super mulțumită am facut timp de 8 luni comenzi dar lună aceasta am fost dezamăgită total din 7 cutii lapte praf nan3 am primit 5
Raspuns magazin pe 19-10-2020 01:37
Buna ziua, Va multumim pentru sesizarea Dvs. Luam masuri pentru a evita astfel de neplaceri. Ne pare rau pentru situatie, sunt situatii in care se greseste la ambalare in depozit. Luam masuri pentru a evita astfel de neplaceri. Orice problema ati avea, incercam sa facem tot posibilul sa reparam situatia. Va multumim O zi frumoasa!
Diana - Tulcea
Produsele livrate au fost diferite fata de cele afișate pe site la momentul comandarii. Într-adevăr, producătorii mai fac uneori unele schimbari, însă acestea ar trebui actualizate si pe site-ul care le comercializează produsele. Persoanele de la call-center ar trebui sa aibă mai multă diplomație si respect fata de clienți, mai ales în situații de acest gen.
Raspuns magazin pe 19-10-2020 01:26
Buna ziua, Va multumim pentru sesizarea Dvs. Incercam sa luam masuri pentru a evita astfel de intamplari si de schimbari care nu se sunt anuntate de catre furnizori. O zi frumoasa!
Versiunea : 2.0.200. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020