Opinii de la clienții magazinului online farmacialapretmic.ro

Notă magazin

9,66 / 10

Calitatea livrării

9,53 / 10

Ne recomandă

98,61%

de la data înscrierii magazinului în program (03-12-2019)

Ultimele opinii adăugate de clienții farmacialapretmic.ro

Îmi pare sincer rău pentru aceasta recenzie negativă , însă este de neacceptat sa primesc un produs desigilat și spart ....

RATING:

Raspuns magazin pe 26-10-2020 12:41

Bună ziua, Ne pare rău dacă ați avut o experiență mai puțin plăcută în ceea ce privește primirea coletului. Știm că ne-ați contactat și pe e-mail, iar problema produsului primit va fi rezolvată cât de repede posibil. În funcție de dorința dumneavoastră, veți primi un alt produs, conform de data aceasta, sau contravaloarea produsului primit. Am luat legătura imediat după primirea sesizării dumneavoastră cu furnizorul, pentru a primi un răspuns documentat din partea acestora. Vă cerem scuze și sperăm ca această experiență să nu păteze buna colaborare ce am putea-o avea pe viitor. Vă mulțumim pentru înțelegere!

Am comandat pe data de 19.10 si a ajuns pe 23.10 ( dupa ora 17 ) 😞😞 Indiferent de suma totala, se plateste separat drumul !! Cam mult, din punctul meu de vedere !!

RATING:

Raspuns magazin pe 26-10-2020 12:33

Bună ziua, Ne pare rău dacă ați întâmpinat o întârziere în ceea ce privește primirea coletului. Vom iniția discuții cu firmele partenere de curierat pentru a respecta timpii de livrare. Vom lua în considerare și părerea dumneavoastră asupra prețurilor de livrare. Vă mulțumim pentru feedback, astfel ne putem îmbunătăți serviciile constant, în vederea satisfacerii nevoilor dumneavoastră. Vă stăm la dispoziție oricând aveți nelămuriri pe e-mail la adresa: contact@farmacialapretmic.ro sau la numărul de telefon: 0374.471.155

Ati trimis un produs care este pentru o cu totul afectiune ca ulterior sa imi spuneti timp de 3 zile ca s a achimbat ambalajul ceea ce nu este adevarat Produsul initial era pt circulatia sangelui la inima si voi ati trimis pentru energie la persoane varstnice

RATING:

Raspuns magazin pe 26-10-2020 12:38

Bună ziua, Ne pare rău dacă ați avut o experiență mai puțin plăcută în ceea ce privește produsul comandat. Am tratat cazul dumneavoastră cu responsabilitate, investigând atât la departamentul de achiziții, cât și la furnizorul, mai apoi producătorul produsului comandat. Aceștia din urmă, confirmându-ne că este vorba despre schimbarea ambalajului produsului, formula acestuia rămânând intactă. Am schimbat imediat și poza produsului în site, pentru a nu crea și alte confuzii. Vă mulțumim pentru feedback, astfel ne putem îmbunătăți serviciile constant, în vederea satisfacerii nevoilor dumneavoastră. Vă stăm la dispoziție oricând aveți nelămuriri pe e-mail la adresa: contact@farmacialapretmic.ro sau la numărul de telefon: 0374.471.155

Oferte neactualizate la timp care duc la "erori" in dezavantajul clientul!

RATING:

Raspuns magazin pe 26-10-2020 12:29

Bună ziua, Ne pare rău dacă ați întâmpinat o eroare legată de afișajul ofertelor pe site. Vă mulțumim pentru feedback, astfel ne putem îmbunătăți serviciile constant, în vederea satisfacerii nevoilor dumneavoastră. Vă stăm la dispoziție oricând aveți nelămuriri pe e-mail la adresa: contact@farmacialapretmic.ro sau la numărul de telefon: 0374.471.155

Livrarea Dpd curier este sub orice critica!!!!

RATING:

Raspuns magazin pe 21-10-2020 05:44

Buna ziua, ne pare rau sa auzim ca ati avut o experienta neplacuta. va rugam daca puteti sa ne dati un email in care sa ne povestiti situatia Dvs. pe adresa contact@farmacialapretmic.ro incercam sa luam toate masurile astfel incat sa nu mai intampinati astfel de neplaceri. o zi frumoasa si multa sanatate!

Pregătirea comenzii a durat foarte mult

RATING:

Raspuns magazin pe 21-10-2020 03:07

Buna ziua, Ne pare rau ca ati avut o experienta neplacuta. Incercam sa luam toate masurile in aceasta perioada foarte aglomerata insa volumul este foarte mare pentru resursele pe care am putut sa le alocam. va multumim ca ne-ati scris. multa sanatate!

Foarte greu cu livrarea produselor.

RATING:

Raspuns magazin pe 20-10-2020 02:17

Buna ziua, Ne pare rau pentru intarziere. Incercam sa luam toate masurile sa livram cat se poate de repede insa uneori nu reusim in aceasta perioada aglomerata. va multumim pentru mesaj, multa sanatate!

Pana primim comanda nu ne mai trebuuesc produsele

RATING:

Raspuns magazin pe 19-10-2020 01:43

Buna ziua, Va multumim pentru sesizarea Dvs. Incercam sa luam masuri pentru a evita astfel de neplaceri. Ne pare rau pentru situatie, sunt perioade aglomerate in contextul pandemiei in care nici noi nu reusim sa punem la curier la timp toate comenzile, nici curierul nu le ridica la timp pe toate din lipsa de spatiu. Facem tot posibilul sa onoram cat se poate de repede. Va multumim O zi frumoasa!

Nemulțumirea mea se datorează faptului că au trecut 5 zile de când am făcut comanda și acesta e primul mesaj de la dvs. În acest interval era normal sa intru in posesia medicamentelor. Și dvs. De-abia acum îmi confirmați comanda. Aurelia

RATING:

Raspuns magazin pe 19-10-2020 01:41

Buna ziua, Va multumim pentru sesizarea Dvs. Incercam sa luam masuri pentru a evita astfel de neplaceri. Ne pare rau pentru situatie, sunt perioade aglomerate in contextul pandemiei in care nici noi nu reusim sa punem la curier la timp toate comenzile, nici curierul nu le ridica la timp pe toate din lipsa de spatiu. Facem tot posibilul sa onoram cat se poate de repede. Va multumim O zi frumoasa!

Am fost super mulțumită am facut timp de 8 luni comenzi dar lună aceasta am fost dezamăgită total din 7 cutii lapte praf nan3 am primit 5

RATING:

Raspuns magazin pe 19-10-2020 01:37

Buna ziua, Va multumim pentru sesizarea Dvs. Luam masuri pentru a evita astfel de neplaceri. Ne pare rau pentru situatie, sunt situatii in care se greseste la ambalare in depozit. Luam masuri pentru a evita astfel de neplaceri. Orice problema ati avea, incercam sa facem tot posibilul sa reparam situatia. Va multumim O zi frumoasa!

Cutiile pe care le am primit erau rupte la colturi si desfacute

RATING:

Raspuns magazin pe 19-10-2020 01:34

Buna ziua, Va multumim pentru sesizarea Dvs. Luam masuri pentru a evita astfel de neplaceri. Uneori manipularea curierului lasa de dorit si incercam sa rezolvam impachetarea coletelor cat se poate de bine astfel incat sa fie indoite in timpul livrarii. Va multumim O zi frumoasa!

Nu răspundeți la mail uri și la anularea comenzii!

RATING:

Raspuns magazin pe 19-10-2020 01:32

Buna ziua, Va multumim pentru sesizarea Dvs. Incercam sa luam masuri pentru a evita astfel de neplaceri. Comanda Dvs. a fost anulata din data de 16.10 O zi frumoasa!

Produsele livrate au fost diferite fata de cele afișate pe site la momentul comandarii. Într-adevăr, producătorii mai fac uneori unele schimbari, însă acestea ar trebui actualizate si pe site-ul care le comercializează produsele. Persoanele de la call-center ar trebui sa aibă mai multă diplomație si respect fata de clienți, mai ales în situații de acest gen.

RATING:

Raspuns magazin pe 19-10-2020 01:26

Buna ziua, Va multumim pentru sesizarea Dvs. Incercam sa luam masuri pentru a evita astfel de intamplari si de schimbari care nu se sunt anuntate de catre furnizori. O zi frumoasa!

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.199. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020