Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 9,13 / 10 de la 2.260 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Anonim din Hunedoara pentru Farmbee.ro
Răspuns magazin pe 22-05-2023 15:21
Buna ziua, multumim frumos pentru feedback si ne cerem scuze pentru neplacerile create! Din pacate ne-am confruntat cu niste probleme tehnice care ne-au impiedicat sa facem livrari o perioada. Dvs. ati fost instiintat prin email de aceste probleme imediat dupa plasarea comenzii. Multumim pentru intelegere si ne cerem inca o data scuze pentru inconvenientele create.
Opinia clientului Radu din Braşov pentru Farmbee.ro
La prima comandă de pe Farmbee am fost înștințat că site-ul are o problemă tehnică și nu îmi pot livra comanda decât cu întârziere. Între timp am luat produsele de pe alt site.
Răspuns magazin pe 22-05-2023 15:22
Buna ziua, multumim frumos pentru feedback si ne cerem scuze pentru neplacerile create! Intr-adevar, din pacate ne-am confruntat cu niste probleme tehnice care ne-au impiedicat sa facem livrari o perioada. Va asiguram ca facem tot posibilul ca aceste probleme sa fie rezolvate cat mai repede si nu mai apara. Multumim pentru intelegere!
Opinia clientului Anonim din Prahova pentru Farmbee.ro
Am încercat patru ore să plasez comanda dar nu se finaliza A doua zi am încercat din nou,am primit confirmarea,apoi mi-au trimis mesaj că din motive tehnice nu o poate onora Nu am primit-o nici acum, după zece zile
Răspuns magazin pe 13-03-2023 11:51
Buna ziua, multumim frumos pentru feedback-ul transmis! Ne cerem scuze pentru neplacerile create si va asiguram ca facem tot posibilul ca astfel de probleme sa nu mai apara pe viitor! Zi frumoasa!
Opinia clientului Mihai-Bogdan din Argeş pentru Farmbee.ro
Răspuns magazin pe 22-02-2023 15:13
Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne pare rau pentru neplacerile create! Va asiguram ca facem tot posibilul pentru ca stocul produselor comercializate sa fie actualizat in permanenta pentru ca aceste cazuri sa fie cat mai rare. Multumim pentru intelegere!
Opinia clientului Szidonia din Mureş pentru Farmbee.ro
Răspuns magazin pe 16-01-2023 11:18
Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne pare rau pentru neplacerile create! Va asiguram ca facem tot posibilul pentru ca stocul produselor comercializate sa fie actualizat in permanenta. Multumim pentru intelegere!
Opinia clientului Dan din Braşov pentru Farmbee.ro
An comandat de la ei, după 6 zile comanda încă nu venise. Sun, nu răspund la telefon, si nu suna înapoi...au murit 19 porumbei. Apoi comand la alții, și primesc comanda in fix 9 ore.
Răspuns magazin pe 28-11-2022 15:23
Buna ziua, multumim frumos pentru feedback si ne cerem scuze pentru inconvenientele create! Din pacate am intampinat niste probleme tehnice pe care incercam sa le rezolvam cat mai curand posibil pentru a putea onora toate comenzile. Multumim pentru intelegere, o zi frumoasa!
Opinia clientului Justin din Prahova pentru Farmbee.ro
Lipsa bun simt . Am asteptat 10 zile comanda , și nimic ! Cand am telefonat : nu este pe stoc !
Răspuns magazin pe 03-10-2022 10:29
Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne cerem scuze pentru neplacerile create. Consultantii nostri au incercat sa ia legatura cu dumneavoastra chiar in ziua in care ati plasat comanda pentru a va informa ca din pacate momentan acest produs nu mai era disponibil. Va asiguram ca facem tot posibilul ca astfel de situatii sa fie cat mai rare. Zi frumoasa!
Opinia clientului Sebastian din Sălaj pentru Farmbee.ro
Am comandat în data de 16..si înca în data de 26 nu am primit comanda
Răspuns magazin pe 03-10-2022 10:24
Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne cerem scuze pentru neplacerile create. Din pacate coletul a fost trimis dintr-o greseala a firmei de curierat in alta zona decat cea trecuta pe awb si din acest motiv s-a intarziat livrarea coletului. Am inteles de la consultantii nostri ca intre timp comanda a ajuns la dumneavoastra. Va asiguram ca facem tot posibilul ca astfel de situatii sa fie cat mai rare. Zi frumoasa!
Opinia clientului Til din Constanţa pentru Farmbee.ro
Am comandat un produs si nu a putut fi expediat deoarece stocul era expirat
Răspuns magazin pe 26-09-2022 08:28
Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne cerem scuze pentru neplacerile create. In momentul in care colegii pregateau coletul au observat faptul ca termenul de valabilitate era mai mic de o luna iar politica site-ului este sa nu expediem produse cu valabilitate scazuta. La momentul respectiv nu s-a putut face o reaprovizionare din cauza lipsei de stoc a furnizorului si din acest motiv ati fost anuntat de faptul ca nu se poate livra produsul. Va asiguram ca facem tot posibilul ca astfel de situatii sa nu se mai repete. O zi frumoasa!
Opinia clientului Ciprian din Hunedoara pentru Farmbee.ro
Schimbati curierul...adica nu mai trimiteti pri sameday in anumite orase unde ei lucreaza intre 13-15.
Răspuns magazin pe 16-08-2022 12:10
Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne pare rau pentru neplacerile create! Va asiguram ca facem tot posibilul pentru a evita astfel de situatii pe viitor. Multumim pentru intelegere!
Opinia clientului NICOLAE din Giurgiu pentru Farmbee.ro
Răspuns magazin pe 05-08-2022 15:22
Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne pare rau pentru neplacerile create! Conform datei awb-ului coletul a fost ridicat de la noi urmatoarea zi de la data receptionarii comenzii insa din pacate intazierea a intervenit in timpul livrarii de catre firma de curierat. Va asiguram ca facem tot posibilul ca aceste probleme de livrare sa fie cat mai rare. Zi frumoasa!
Opinia clientului Stan din Tulcea pentru Farmbee.ro
Am.comandat ceva, nu era pe stoc și nu am.mai fost anunțat dacă a reintrat în stoc sau nu.
Răspuns magazin pe 07-07-2022 08:45
Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne pare rau pentru neplacerile create! Va asiguram ca facem tot posibilul pentru ca stocul produselor comercializate sa fie actualizat in permanenta. Multumim pentru intelegere!
Opinia clientului Gabriel din Vâlcea pentru Farmbee.ro
Nu s-a onorat comanda! Pe motive ca nu mai e produsul la furnizor!
Răspuns magazin pe 29-06-2022 13:01
Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne pare rau pentru neplacerile create! Va asiguram ca facem tot posibilul pentru ca stocul produselor comercializate sa fie actualizat in permanenta. Multumim pentru intelegere!
Opinia clientului Marian din Vâlcea pentru Farmbee.ro
Cel mai de c...t site , dai comnda si ce sa vezi nu o oboreaza ca cica nu mai e pe stoc... nu recomand
Răspuns magazin pe 23-06-2022 17:22
Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne pare rau pentru neplacerile create! Va asiguram ca facem tot posibilul pentru ca stocul produselor comercializate sa fie actualizat in permanenta. Multumim pentru intelegere!
Opinia clientului Paun din Prahova pentru Farmbee.ro
Răspuns magazin pe 16-06-2022 12:16
Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne pare rau pentru neplacerile create! Va asiguram ca facem tot posibilul pentru ca stocul produselor comercializate sa fie actualizat in permanenta. Multumim pentru intelegere!
Opinia clientului Marian-Nicolae din Timiş pentru Farmbee.ro
Comanda făcută in 27.05.2022,astăzi suntem in 07.06.2022,nici un semn Am încercat sa sun,nu raspunde nimeni…
Răspuns magazin pe 08-06-2022 09:37
Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne pare rau pentru neplacerile create. Consultantii nostri v-au anuntat de faptul ca a intervenit o problema in momentul livrarii, coletul deteriorandu-se si din aceasta cauza nu a mai ajuns la dumneavoastra. Din pacate nu a mai fost disponibil in stoc inca un produs ca sa il putem trimite. Multumim pentru intelegere!
Opinia clientului Adrian din Ilfov pentru Farmbee.ro
Răspuns magazin pe 02-12-2021 09:26
Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne pare rau pentru neplacerile create! Va asiguram ca facem tot posibilul pentru ca stocul produselor comercializate sa fie actualizat in permanenta. Multumim pentru intelegere!
Opinia clientului Anonim din Giurgiu pentru Farmbee.ro
Răspuns magazin pe 03-11-2021 11:17
Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne pare rau pentru neplacerile create! Va asiguram ca facem tot posibilul pentru ca stocul produselor comercializate sa fie actualizat in permanenta. Multumim pentru intelegere!
Opinia clientului Anonim din Prahova pentru Farmbee.ro
Răspuns magazin pe 03-11-2021 11:17
Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne pare rau pentru neplacerile create! Va asiguram ca facem tot posibilul pentru ca stocul produselor comercializate sa fie actualizat in permanenta. Multumim pentru intelegere!
Opinia clientului SZABOLCS din Mureş pentru Farmbee.ro
Am comandat online 1 aeroterma, iar peste 2 zile am fost sunat, ca acest produs nu mai exista pe stoc. Nu inteleg de ce nu actualizeaza atunci pagina web, care sa contina doar stocul real?!
Răspuns magazin pe 29-10-2021 11:59
Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne pare rau pentru neplacerile create! Va asiguram ca facem tot posibilul pentru ca stocul produselor comercializate sa fie actualizat in permanenta. Multumim pentru intelegere!
Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024