Opinii de la clienții magazinului online Farmbee.ro

Notă magazin

9,1 / 10

Calitatea livrării

9,03 / 10

Ne recomandă

92,45%

de la data înscrierii magazinului în program (13-06-2017)

Ultimele opinii adăugate de clienții Farmbee.ro

nu exista nici un produs pe stoc, nu se stiau nici termene de livrare

RATING:

Raspuns magazin pe 16-04-2021 10:19

Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne pare rau pentru neplacerile create! Va asiguram ca facem tot posibilul pentru ca stocul produselor comercializate sa fie actualizat in permanenta. Multumim pentru intelegere!

Mult mai multă atenție clientului

RATING:

Raspuns magazin pe 15-04-2021 03:29

Buna ziua si multumim frumos pentru feedback! Asa cum ati fost informat de catre consultantul nostru comanda a plecat de la furnizor iar acestia in momentul in care au coletat produsul dumneavoastra au adaugat din greseala pe langa acesta inca un produs apartinand altui client. Ne cerem scuze pentru neplacerile create!

Nimic de comentat.

RATING:

Raspuns magazin pe 05-04-2021 05:06

Buna ziua, comanda dumneavoastra era pregatita pentu a fi predata curierului insa dumneavoastra dupa ce ati confirmat telefonic cu colega mea ati timis un e-mail prin care ne-ati comunicat faptul ca doriti sa anulati comanda din motive personale. O zi frumoasa!

Sa va actualizati stocul sveam nevoie de de acel impibgstor de zapada

RATING:

Raspuns magazin pe 30-03-2021 08:26

Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne pare rau pentru neplacerile create! Va asiguram ca facem tot posibilul pentru ca stocul produselor comercializate sa fie actualizat in permanenta. Multumim pentru intelegere!

Am comandat un produs, am așteptat să-mi fie livrat, văzând că nu mai ajunge comanda am trimis un email prin care am întrebat care este problema de nu mai ajunge produsul. Am așteptat câteva zile să primesc răspuns, iar într-un final să fiu sunat și să mi se spună că mai durează cel puțin două săptămâni până să primesc produsul. Evident că am solicitat să-mi fie anulată comanda. Profund dezamăgit.

RATING:

Raspuns magazin pe 25-02-2021 08:54

Buna ziua, multumim pentru feedback si ne cerem scuze pentru neplacerile create! Dumneavoastra ati plasat comanda in data de 14.02 duminica si ati fost sunat de catre consultantii nostri urmatoarea zi pentru a va informa de faptul ca momentan produsul nu se mai afla in stoc insa nu ati raspuns. Ati trimis un e-mail in data de 16.02. in care intrebati de statusul comenzii iar noi v-am informat telefonic atat de faptul ca produsul este momentan cu stoc epuizat cat si de faptul ca am incercat sa va contactam cu o zi in urma. Va asiguram ca facem tot posibilul pentru ca stocul produselor comercializate sa fie actualizat in permanenta. Multumim pentru intelegere!

Comanda trimisa partial si nici nu mi-au raspuns la sesizare.

RATING:

Raspuns magazin pe 17-02-2021 07:30

Buna ziua, multumim pentru feedback si ne cerem scuze pentru neplacerile create. Asa cum ati fost informat la confirmarea telefonica a comenzii dumneavoastra, aceasta urma sa plece din doua locatii diferite insa la unul dintre furnizori coletul nu a putut fi pregatit pentru livrare in acea zi iar firma de curierat a anulat solicitarea de ridicare. In momentul in care ati facut sesizarea catre noi, colega mea a verificat ce s-a intamplat, a refacut solicitarea de ridicare urmand sa va transmita termenul exact de livrare pentru acestea. Va asiguram ca facem tot posibilul ca astfel de situatii sa nu se mai repete. Zi frumoasa!

Nu am primit nici azi ce am comandat Radu!!!.....si chiar aveam mare nevoie de aceste produse

RATING:

Raspuns magazin pe 04-01-2021 01:33

Buna ziua si La Multi Ani! Comanda dumneavoastra a fost procesata inca din data de 21.12.2020 tot atunci facandu-se si solicitarea de ridicare catre firma de curierat. Din pacate aceasta nu a fost ridicata la timp pentru a putea fi livrata inainte de sarbatori, coletul urmand sa plece astazi conform discutiei telefonice pe care ati avut-o cu colega mea. Multumim frumos pentru intelegere si ne cerem scuze pentru neplacerile create. Zi frumoasa!

Ati uitat de comanda!!!

RATING:

Raspuns magazin pe 30-12-2020 04:01

Buna ziua, coletul dumneavoastra ar fi trebuit sa plece de la furnizorul nostru in data de 22.12.2020. Din pacate nu vom putea verifica ce s-a intamplat cu expeditia decat dupa data de 04.01.2021 atunci cand atat noi cat si furnizorii nostri vor relua activitatea.Ne cerem scuze pentru neplacerile create si vom face tot posibilul sa remediem cat mai repede aceasta intarziere. Zile frumoase!

Am dat comanda, am asteptat o saptamana dupa produs, nu a mai aparut,,, si asta dupa 4-5 telefoane date pe parcursul a 2-3 zile, nu mi a raspuns nimeni la apel. Si mai primesc pe mail si formular de feedback la comanda dupa 10 zile ....experienta mea cu ei = Nu Recomand, EVITATI

RATING:

Raspuns magazin pe 06-01-2021 10:08

Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne pare rau pentru neplacerile create! Va asiguram ca facem tot posibilul pentru ca stocul produselor comercializate sa fie actualizat in permanenta. Multumim pentru intelegere!

Nu recomand am dat de 2 săptămâni o comandă nici acum nu a venit.

RATING:

Raspuns magazin pe 27-11-2020 07:09

Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback!. Consultantii nostri au confirmat faptul ca a fost receptionata comanda. O zi placuta!

Pe sait produsul era disponibil dar în realitate nu. O mare dezamăgire!

RATING:

Raspuns magazin pe 27-11-2020 07:09

Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne pare rau pentru neplacerile create! Va asiguram ca facem tot posibilul pentru ca stocul produselor comercializate sa fie actualizat in permanenta. Multumim pentru intelegere!

Am comandat pe 05.11.2020 o coasă cu 2 talere ptr. motocultor iar până în prezent nu am primit niciun răspuns de la voi si de nici unde iar lumini trimiteți sa Va dau note despre cum apreciez ultima comanda. Sunteti jalnici, încălcăti drepturile consumatorilor prin faptul că după ce fac comanda ptr. produsele de pe site-ul vostru nu comunicati nici daca a fost procesată comanda, nici daca a fost expediată. Asa comerț jalnic nu se făcea nici până în 1989. Va doresc faliment grabnic si imi rezerv dreptul de a face plângere si la protecția consumatorului.

RATING:

Raspuns magazin pe 17-11-2020 09:05

Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback-ul acordat si ne pare rau pentru neplacerile create! Din pacate in momentul in care dumneavoastra ati plasat comanda produsul solicitat nu se mai afla in stocurile noastre iar colegele mele au incercat sa va contacteze de mai multe ori pentru a va informa despre acest lucru insa telefonul era inchis. Va asiguram ca facem tot posibilul pentru ca stocul produselor comercializate sa fie actualizat in permanenta. Multumim pentru intelegere!

Pe site scria ca daca te abonezi la newsletter primesti reducere 5% din prima comanda. Dupa ce am facut prima comanda mi s-a spus ca reducerea se va aplica la a doua comanda.... In aceste conditii nu voi mai face o a doua comanda.

RATING:

Raspuns magazin pe 06-11-2020 09:02

Buna ziua, multumim frumos pentru feedback! Dupa prima comanda se primeste voucher-ul cu reducerea de 5% care se aplica la a doua comanda pe care o plasati indiferent de cantitate sau valoare. Zi frumoasa!

Am comandat un produs pe site-ul Farmbee (era în stoc), dar ulterior am fost sunat că lipsește cu desăvărșire.

RATING:

Raspuns magazin pe 19-10-2020 09:15

Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne pare rau pentru neplacerile create! Va asiguram ca facem tot posibilul pentru ca stocul produselor comercializate sa fie actualizat in permanenta. Multumim pentru intelegere!

Au trecut 2 saptamani si comanda mea ....inca nu a ajuns...

RATING:

Raspuns magazin pe 05-10-2020 08:11

Buna ziua, multumim frumos pentru feedback si ne cerem scuze pentru neplacerile create. Va asiguram ca facem tot posibilul ca astfel de situatii generate de catre firmele de curierat sa nu se mai repete. O zi frumoasa!

neseriosi

RATING:

Raspuns magazin pe 02-10-2020 10:04

Buna ziua, multumim frumos pentru feedback si ne cerem scuze pentru situatia creata. Va asiguram ca facem tot posibilul ca astfel de probleme tehnice sa nu mai apara. Zi frumoasa!

Ca este o firma ff neserioasa datorita faptului ca am comandat un desciorchinator si nu l-am primit . Am sunat si mi sa spus ca au incercat sa ma sune si nu au putut lua legatura cu mine . Datorita faptului ca in momentul cand am facut comanda nu aveam ochelarii la mine am pus 9740093248 si nu 0740093248 cat e nr meu . Este la mintea unui copil ca nr era 0740093248 . Facusem si greseala ca adresa este Adancata jud Suceava dar printr-un rmail trimis am rectificat adresa in Falticeni Str Nicu Gane . Cert este ca in momentul in care am sunat sa intreb de comanda si dupa ce mi sa spus ca e gresit nr de telefon , mi-au spus ca produsul introdus in comanda nu mai exista Chiar si faptul ca imi trimiteti sa va dau acest feedbach arata ca nu stiti daca sa livrat sau nu o comanda . Imi pare rau de situatie si chiar am nevoie de produs dar asta e . O zi buna ! .

RATING:

Raspuns magazin pe 17-09-2020 08:15

Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne pare rau pentru neplacerile create! Va asiguram ca facem tot posibilul pentru ca stocul produselor comercializate sa fie actualizat in permanenta. Multumim pentru intelegere!

Eroare stoc produse

RATING:

Raspuns magazin pe 14-09-2020 10:38

Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne pare rau pentru neplacerile create! Va asiguram ca facem tot posibilul pentru ca stocul produselor comercializate sa fie actualizat in permanenta. Multumim pentru intelegere!

Gama de produse bio trebuie diversificata și Marta. Substanțele învechite ca tratament și trebuiere scosese, și venite cu tratamente fungicide , bio organice pentru bolile apărute recent. Pentru pomi și legume.

RATING:

Raspuns magazin pe 14-09-2020 10:48

Buna ziua, multumim frumos pentru feedback!  Va asiguram ca facem tot posibilul sa actualizam gama de produse astfel incat sa venim in intampinarea nevoilor clientilor nostri. In ceea ce priveste tratamentele bio va asiguram ca reinnoim gama in permanenta cu produse noi aparute pe piata. Zi frumoasa!

Lipsa de seriozitate.

RATING:

Raspuns magazin pe 02-09-2020 09:27

BuBuna ziua! Multumim frumos pentru feedback. In urma verificarilor comanda dumneavoastra a plecat de la noi in urmatoarea zi de la plasare si a fost livrata la adresa transmisa. Consultantii nostri au confirmat cu firma de curierat faptul ca ati receptionat comanda iar rambursul a fost achitat. O zi placuta!

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.200. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020