Opinii de la clienții magazinului online Farmbee.ro

Notă magazin

9,02 / 10

Calitatea livrării

8,95 / 10

Ne recomandă

91,66%

de la data înscrierii magazinului în program (13-06-2017)

Ultimele opinii adăugate de clienții Farmbee.ro

Nu recomand am dat de 2 săptămâni o comandă nici acum nu a venit.

RATING:

Raspuns magazin pe 27-11-2020 07:09

Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback!. Consultantii nostri au confirmat faptul ca a fost receptionata comanda. O zi placuta!

Pe sait produsul era disponibil dar în realitate nu. O mare dezamăgire!

RATING:

Raspuns magazin pe 27-11-2020 07:09

Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne pare rau pentru neplacerile create! Va asiguram ca facem tot posibilul pentru ca stocul produselor comercializate sa fie actualizat in permanenta. Multumim pentru intelegere!

Am comandat pe 05.11.2020 o coasă cu 2 talere ptr. motocultor iar până în prezent nu am primit niciun răspuns de la voi si de nici unde iar lumini trimiteți sa Va dau note despre cum apreciez ultima comanda. Sunteti jalnici, încălcăti drepturile consumatorilor prin faptul că după ce fac comanda ptr. produsele de pe site-ul vostru nu comunicati nici daca a fost procesată comanda, nici daca a fost expediată. Asa comerț jalnic nu se făcea nici până în 1989. Va doresc faliment grabnic si imi rezerv dreptul de a face plângere si la protecția consumatorului.

RATING:

Raspuns magazin pe 17-11-2020 09:05

Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback-ul acordat si ne pare rau pentru neplacerile create! Din pacate in momentul in care dumneavoastra ati plasat comanda produsul solicitat nu se mai afla in stocurile noastre iar colegele mele au incercat sa va contacteze de mai multe ori pentru a va informa despre acest lucru insa telefonul era inchis. Va asiguram ca facem tot posibilul pentru ca stocul produselor comercializate sa fie actualizat in permanenta. Multumim pentru intelegere!

Pe site scria ca daca te abonezi la newsletter primesti reducere 5% din prima comanda. Dupa ce am facut prima comanda mi s-a spus ca reducerea se va aplica la a doua comanda.... In aceste conditii nu voi mai face o a doua comanda.

RATING:

Raspuns magazin pe 06-11-2020 09:02

Buna ziua, multumim frumos pentru feedback! Dupa prima comanda se primeste voucher-ul cu reducerea de 5% care se aplica la a doua comanda pe care o plasati indiferent de cantitate sau valoare. Zi frumoasa!

Am comandat un produs pe site-ul Farmbee (era în stoc), dar ulterior am fost sunat că lipsește cu desăvărșire.

RATING:

Raspuns magazin pe 19-10-2020 09:15

Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne pare rau pentru neplacerile create! Va asiguram ca facem tot posibilul pentru ca stocul produselor comercializate sa fie actualizat in permanenta. Multumim pentru intelegere!

Au trecut 2 saptamani si comanda mea ....inca nu a ajuns...

RATING:

Raspuns magazin pe 05-10-2020 08:11

Buna ziua, multumim frumos pentru feedback si ne cerem scuze pentru neplacerile create. Va asiguram ca facem tot posibilul ca astfel de situatii generate de catre firmele de curierat sa nu se mai repete. O zi frumoasa!

neseriosi

RATING:

Raspuns magazin pe 02-10-2020 10:04

Buna ziua, multumim frumos pentru feedback si ne cerem scuze pentru situatia creata. Va asiguram ca facem tot posibilul ca astfel de probleme tehnice sa nu mai apara. Zi frumoasa!

Ca este o firma ff neserioasa datorita faptului ca am comandat un desciorchinator si nu l-am primit . Am sunat si mi sa spus ca au incercat sa ma sune si nu au putut lua legatura cu mine . Datorita faptului ca in momentul cand am facut comanda nu aveam ochelarii la mine am pus 9740093248 si nu 0740093248 cat e nr meu . Este la mintea unui copil ca nr era 0740093248 . Facusem si greseala ca adresa este Adancata jud Suceava dar printr-un rmail trimis am rectificat adresa in Falticeni Str Nicu Gane . Cert este ca in momentul in care am sunat sa intreb de comanda si dupa ce mi sa spus ca e gresit nr de telefon , mi-au spus ca produsul introdus in comanda nu mai exista Chiar si faptul ca imi trimiteti sa va dau acest feedbach arata ca nu stiti daca sa livrat sau nu o comanda . Imi pare rau de situatie si chiar am nevoie de produs dar asta e . O zi buna ! .

RATING:

Raspuns magazin pe 17-09-2020 08:15

Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne pare rau pentru neplacerile create! Va asiguram ca facem tot posibilul pentru ca stocul produselor comercializate sa fie actualizat in permanenta. Multumim pentru intelegere!

Eroare stoc produse

RATING:

Raspuns magazin pe 14-09-2020 10:38

Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne pare rau pentru neplacerile create! Va asiguram ca facem tot posibilul pentru ca stocul produselor comercializate sa fie actualizat in permanenta. Multumim pentru intelegere!

Gama de produse bio trebuie diversificata și Marta. Substanțele învechite ca tratament și trebuiere scosese, și venite cu tratamente fungicide , bio organice pentru bolile apărute recent. Pentru pomi și legume.

RATING:

Raspuns magazin pe 14-09-2020 10:48

Buna ziua, multumim frumos pentru feedback!  Va asiguram ca facem tot posibilul sa actualizam gama de produse astfel incat sa venim in intampinarea nevoilor clientilor nostri. In ceea ce priveste tratamentele bio va asiguram ca reinnoim gama in permanenta cu produse noi aparute pe piata. Zi frumoasa!

Lipsa de seriozitate.

RATING:

Raspuns magazin pe 02-09-2020 09:27

BuBuna ziua! Multumim frumos pentru feedback. In urma verificarilor comanda dumneavoastra a plecat de la noi in urmatoarea zi de la plasare si a fost livrata la adresa transmisa. Consultantii nostri au confirmat cu firma de curierat faptul ca ati receptionat comanda iar rambursul a fost achitat. O zi placuta!

Plasezi comanda....scrie pe site livrare in 2 zile....real vine peste 7-8 zile

RATING:

Raspuns magazin pe 28-08-2020 09:41

Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne pare rau pentru neplacerile create! Va asiguram ca facem tot posibilul pentru a evita astfel de situatii pe viitor, insa sunt cazuri in care livrarea comenzii nu depinde in totalitate de noi. Multumim pentru intelegere!

Produs expirat primit

RATING:

Raspuns magazin pe 24-07-2020 09:26

Buna ziua, produsul primit de dvs. nu este expirat, pe ambalaj este specificata data productiei ca fiind 02.2019 si faptul ca are o perioada de valabilitate de 4 ani. Drept urmare puteti folosi produsul cu absoluta incredere. O zi frumoasa!

Vreti o parere pt un serviciu pe care nu l-ati facut. Inca mai astept comanda din data de 10.07.2020

RATING:

Raspuns magazin pe 24-07-2020 09:25

Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback. Consultantii nostri au confirmat faptul ca ati receptionat comanda. O zi placuta!

Nu atașați la produsele livrate traducereain la romană .Deasemenea nu aveți nici o reacție după ce primiți solicitări de corectarea a celor sesizate.Pacate de produsele livrate.Mai multă atenție la solicitările clienților.

RATING:

Raspuns magazin pe 17-07-2020 02:26

Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne pare rau pentru neplacerile create! Aceasta situatie s-a datorat unei perioade foarte aglomerate pentru noi. Va asiguram ca tinem cont de solicitarile clientilor nostri si ca facem tot posibilul pentru a evita astfel de situatii pe viitor. Multumim pentru intelegere!

Nu sunt ce ar vrea clientii sa fie, de incredere.Am plasat o comanda acum aproape doua saptamani fara sa am cont si nu am primit-o nici pana acum.Din moment ce mi-ati trimis e-mailul ca sa-mi aflati parerea(feedback-ul) stiati de comanda.

RATING:

Raspuns magazin pe 17-07-2020 02:26

Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne pare rau pentru neplacerile create! Intr-adevar aceasta situatie s-a datorat unei perioade foarte aglomerate pentru noi. Va asiguram ca facem tot posibilul pentru a evita astfel de situatii pe viitor. Multumim pentru intelegere!

Am comandat un produs impotriva coropisnitelor care aparea ca fiind pe stoc, insa de fapt nu l-au avut. Am fost sunata pentru a fi informata si am anulat comanda. Ulterior am constatat ca pe site inca aparea acel produs cu stoc disponibil (probabil tot stoc fals)...

RATING:

Raspuns magazin pe 14-07-2020 02:13

Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne pare rau pentru neplacerile create! Va asiguram ca facem tot posibilul pentru ca stocul produselor comercializate sa fie actualizat in permanenta. Multumim pentru intelegere!

Neseriozitate totala

RATING:

Raspuns magazin pe 17-07-2020 02:25

Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne pare rau pentru neplacerile create! Va asiguram ca facem tot posibilul pentru ca stocul produselor comercializate sa fie actualizat in permanenta. Multumim pentru intelegere!

Am comandat iar mesajele de acceptare a comenzii au ajuns în spam. Nu le am văzut și crezând ca nu s a înregistrat comanda am comandat acelas lucru și de la o alta firma. M am trezit cu aceleași produse de 2 ori. Nu sepoate sa trimiți în spam mesaje.

RATING:

Raspuns magazin pe 14-07-2020 02:11

Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne pare rau pentru neplacerile create! Din pacate, aceasta situatie tine de furnizorul dvs. de email. Echipa noastra ia toate masurile necesare pentru ca emailurile transmise sa nu ajunga in folderul spam. Multumim pentru intelegere!

Multa vrajeala, sa te faca sa cumperi ce au ei de vandut nu ce ai tu nevoie. Licrarea dureaza o eternitate, asta daca se face.

RATING:

Raspuns magazin pe 17-07-2020 02:25

Buna ziua! Multumim frumos pentru feedback si ne pare rau pentru neplacerile create! Va asiguram ca facem tot posibilul pentru a evita astfel de situatii pe viitor. Multumim pentru intelegere!

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.199. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020