Opinii de la clienții magazinului online Filtro.ro

Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.

Filtro.ro

Nota: 9,41 / 10 de la 232 de clienți verificați

Notă magazin

9,41 / 10

Ne recomandă

96,98%

de la data înscrierii magazinului în program (23-05-2017)

Ultimele opinii adăugate de clienții Filtro.ro

Fac reclame la produse de care nu dispun, pacalind clientii!

RATING:

Răspuns magazin pe 18-06-2018 13:31

Buna ziua!



Va multumim pentru opinia trimisa. Asa cum vi s-a comunicat si telefonic, noi nu am promovat produsul pe care dvs l-ati comandat. In plus pe site-ul nostru, in pagina produsului era scris foarte clar stocul. Printr-un simplu telefon sau mesaj aveati posibilitatea de a reverifica, impreuna cu un operator, stocul. Totusi, un operator v-a contactat telefonic in cateva minute de la comanda si v-a comunicat acest lucru.



Noi suntem 100% transparenti si afisam intodeauna informatii complete despre produsele si stocurile noastre.



Comanda dvs era cu plata ramburs, ceea ce inseamna ca dvs nu ati platit nimic. La orice magazin (fizic sau electronic) se intampla ca uneori sa lipseasca din stoc anumite produse.



Daca magazinul de langa casa dvs, de unde cumparati de obicei paine, ramane intr-o seara fara paine, ce inseamna acest lucru? Ca inseala clientii? Nu! Pur si simplu asa functioneaza comertul: primul venit, primul servit.



Ne pare rau pentru disconfortul creat insa, facem tot ce tine de noi pentru a preintampina aceste neplaceri.

Factura fiscală s-a emis pe alt nume si adresă decât am cerut

RATING:

Răspuns magazin pe 16-03-2018 10:30

Buna ziua!

Comanda dvs la FILTRO.ro a fost expediata si facturata asa cum dvs ati specificat in formularul de comanda. Ulterior plasarii comenzii si facturarii ne-ati rugat sa va schimbam datele de facturare, lucru pe care l-am facut si v-am trimis email-ul cu noua factura. Asa cum ne-ati confirmat prin email, ati primit factura corecta (cu datele noi) prin email. Dupa aceea ati notat negativ acest magazin datorita unui email pe care dvs l-ati ratacit.

Pentru a va ajuta inca o data, v-am trimis factura prin email (ca atasament) si asteptam confirmarea din partea dvs ca este in regula.

Noi ne dorim sa avem numai note maxime si de aceea oferim clientilor consultanta preachizitie dar si servicii post vanzare.

Va multumesc si sper ca in acest moment totul este in regula.

firma de curierat cu care lucrati sant neseriosi!

RATING:

Răspuns magazin pe 19-02-2018 09:08

Buna ziua! Va multumim pentru comanda efectuata. Din pacate, desi incercam sa multumim pe deplin pe toata lumea, uneori, din motive care nu tin de noi, apar si acest fel de probleme.

Coletul dvs a plecat de la noi imediat dar se pare ca cei de la Fan Courier nu l-au livrat. Ca si companie de curierat, facand o medie pe toata tara se descurca acceptabil. Sunt cei mai scumpi si de obicei livreaza cel mai repede. Aveti toate motivele sa fiti suparat, tinand cont ca pachetul dvs a intarziat mai mult de 6 zile. Vom lua legatura cu ei si va vom contacta in cel mai scurt timp. Va multumim si va rugam sa ne scuzati pe noi din cauza serviciilor proaste oferite de catre cei de la Fan Courier. O zi buna va doresc!

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.350. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024