Nota: 9,48 / 10 de la 431 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Iulian din GL pentru Filtro.ro
Răspuns magazin pe 03-10-2024 17:08
Buna ziua! Ne pare rau pentru aceasta situatie. Am verificat emailul si apelurile telefonice si nu am regasit nicio sesizare din partea dvs. Am incercat sa va subam si nu ati raspuns la telefon. Ne puteti trimite, va rugam, pe email sau Whatsapp fotografii cu produsele primite. Sau sa ne spuneti ce anume lipseste. Uneori pot aparea astfel de situatii fie din cauza noastra, fie a curierului, dar cu siguranta le rezolvam imediat, in favoarea clientului. Insa daca clientul nu ne instiinteaza de greseala, noi nu vom putea rezolva. Cu respect!
Opinia clientului Radu din IF pentru Filtro.ro
Lipsă completă instrucțiuni 😐
Apa curge albicioasă dar se limpezește într-un final. Asta chiar și după cca 20 de litri
Răspuns magazin pe 03-09-2024 16:59
Buna ziua! Instructiunile de instalare se regasesc in pagina produsului, in contul tau de client si chiar si pe factura fiscala si proforma e un chenar mare in care scriem acest lucru. Sincer, nu stim unde sa mai afisam aceste informatii. Intra, te rog aici ca sa te convingi: https://filtro.ro/sistem-de-ultrafiltrare-filtro-uf5-black-sistem-compact-0-02-microni Multumim!
Opinia clientului Iosif din IL pentru Filtro.ro
Răspuns magazin pe 03-09-2024 18:21
Buna ziua! Da, este un sistem automat care nu poate face diferenta intre produsele la precomanda si cele care sunt livrate la client. Va multumim pentru recenzie!
Opinia clientului Viorica din BT pentru Filtro.ro
Aș propune să aveți cantități suficiente. De exemplu am vrut să schimb două tuburi dar nu aveau în stoc. Să vedem când ajung. 😐😞😠
Răspuns magazin pe 13-08-2024 09:28
Buna ziua! La toate produsele si magazinele stocurile sunt limitate. Din pacate comenzile variaza si nu putem oferi permanent produsele in stoc. Cu respect!
Opinia clientului Sandel din GL pentru Filtro.ro
Răspuns magazin pe 13-08-2024 09:29
Buna ziua! Va multumim pentru feedback insa ne dorim sa stim care este motivul pentru care ne-ati oferit nota 6.
Opinia clientului Florentina din B pentru Filtro.ro
Răspuns magazin pe 13-08-2024 09:30
Va multumim pentru feedback!
Opinia clientului Nicolae din BC pentru Filtro.ro
Am plasat comanda ,nu am fost contactat de nimeni pentru că plata nu a fost finalizată 😞Nu mai vreau produsul .Am plasat comanda pe 23 și nici azi in data de 28 comanda mea sta în așteptare .Am comandat de la alti care știu să vândă și să contacteze clienți când întâmpină o problema .😠
Răspuns magazin pe 28-07-2024 11:41
Buna ziua! Comanda dvs este cu plata prin transfer bancar. Durata pana intra banii in contul nostru e de cateva zile. Dvs ca si client, dupa plasarea comenzii trebuie sa trimiteti banii in contul specificat. S-a trimis email automat pentru reamintirea platii, dar banuiesc ca l-ati ignorat. Din respect pentru clienti, noi nu insistam. Cine isi doreste un produs, il comanda si plateste. Noi livram rapid comenzile platite sau cele cu plata la curier. Cu respect!
Opinia clientului Stere din CT pentru Filtro.ro
De 4 zile sunt mințit ca primesc marfa și nici azi nu am primit coletul
Răspuns magazin pe 25-07-2024 19:45
Buna ziua! Am verificat comanda dvs si ea se afla la curierul Cargus de pe data de 22 iulie 2024. Din pacate nu este o problema generata de noi si nu avem niciun control despre situatiile neprevazute care apar. In istoricul AWB 1109082420 observ ca acest colet nu a fost livrat din cauza problemelor auto pe care le-a avut soferul. Speram sa se rezolve rapid. Va rugam sa sunati dvs la curier pentru a discuta cu agentul local o varianta mai rapida. Din partea noastra am facut sesizare. Se va rezolva in curand. Am aprecia reevaluarea corecta. Cu respect!
Opinia clientului RAFAEL din TM pentru Filtro.ro
spuneti in descriere ca sistemul este importat din GERMANIA ,pe cand tot ce am gasit in pachet e MADE IN UKRAINA, daca stiam nu cumparam produsul,spuneti adevarul.nu mintiti oameni😞😞😠
Răspuns magazin pe 23-07-2024 00:04
Buna ziua! Produsele Ecosoft sunt fabricate in Ucraina, Belgia, Germania si Italia. Cele din Ucraina sunt poi livrate in Germania unde sunt certificate si autorizate pentru vanzarea in Uniunea Europeana. Sunt cele mai bune sisteme de pe piata. Ecosoft fiind parte din grupul BWT, lider mondial in filtrarea si tratarea apei. Daca nu sunteti pe deplin multumit de acest fapt, va rugam sa returnati produsul si veti primi banii inapoi cu prioritate. A cataloga un produs dupa tara producatoare este la fel de superficial ca si cum cataloghezi o carte doar dupa coperta sau un om dupa haine. Va recomand sa folositi sistemul, sa va bucurati de calitatea apei si sa ne contactati dupa cateva luni pentru a va spune parerea. Cu respect! FILTRO.ro
Opinia clientului Pascanu din VS pentru Filtro.ro
😍Comada a venit repede ,produsul primit este exact ca pe sait Deja l-am și montat Voi mai reveni pe sait pentru alte produse Produsul cumpărat FFILTRO MF3 SOFT sistem de microfiltrare în 3 stadii un produs foarte bun !
Răspuns magazin pe 23-07-2024 00:06
Va multumim pentru cuvintele frumoase. Ne puteti spune cum putem sa fim de nota 10?
Opinia clientului Bogdan din B pentru Filtro.ro
Răspuns magazin pe 23-07-2024 00:07
Va multumim pentru feedback. Ne puteti spune cum putem sa fim de nota 10?
Opinia clientului Andrei din MM pentru Filtro.ro
Fac reclame la produse de care nu dispun, pacalind clientii!
Răspuns magazin pe 18-06-2018 13:31
Buna ziua!
Va multumim pentru opinia trimisa. Asa cum vi s-a comunicat si telefonic, noi nu am promovat produsul pe care dvs l-ati comandat. In plus pe site-ul nostru, in pagina produsului era scris foarte clar stocul. Printr-un simplu telefon sau mesaj aveati posibilitatea de a reverifica, impreuna cu un operator, stocul. Totusi, un operator v-a contactat telefonic in cateva minute de la comanda si v-a comunicat acest lucru.
Noi suntem 100% transparenti si afisam intodeauna informatii complete despre produsele si stocurile noastre.
Comanda dvs era cu plata ramburs, ceea ce inseamna ca dvs nu ati platit nimic. La orice magazin (fizic sau electronic) se intampla ca uneori sa lipseasca din stoc anumite produse.
Daca magazinul de langa casa dvs, de unde cumparati de obicei paine, ramane intr-o seara fara paine, ce inseamna acest lucru? Ca inseala clientii? Nu! Pur si simplu asa functioneaza comertul: primul venit, primul servit.
Ne pare rau pentru disconfortul creat insa, facem tot ce tine de noi pentru a preintampina aceste neplaceri.
Opinia clientului Mihaela din SM pentru Filtro.ro
Factura fiscală s-a emis pe alt nume si adresă decât am cerut
Răspuns magazin pe 16-03-2018 10:30
Buna ziua!
Comanda dvs la FILTRO.ro a fost expediata si facturata asa cum dvs ati specificat in formularul de comanda. Ulterior plasarii comenzii si facturarii ne-ati rugat sa va schimbam datele de facturare, lucru pe care l-am facut si v-am trimis email-ul cu noua factura. Asa cum ne-ati confirmat prin email, ati primit factura corecta (cu datele noi) prin email. Dupa aceea ati notat negativ acest magazin datorita unui email pe care dvs l-ati ratacit.
Pentru a va ajuta inca o data, v-am trimis factura prin email (ca atasament) si asteptam confirmarea din partea dvs ca este in regula.
Noi ne dorim sa avem numai note maxime si de aceea oferim clientilor consultanta preachizitie dar si servicii post vanzare.
Va multumesc si sper ca in acest moment totul este in regula.
Opinia clientului Maftei din TL pentru Filtro.ro
Răspuns magazin pe 19-02-2018 09:08
Buna ziua! Va multumim pentru comanda efectuata. Din pacate, desi incercam sa multumim pe deplin pe toata lumea, uneori, din motive care nu tin de noi, apar si acest fel de probleme.
Coletul dvs a plecat de la noi imediat dar se pare ca cei de la Fan Courier nu l-au livrat. Ca si companie de curierat, facand o medie pe toata tara se descurca acceptabil. Sunt cei mai scumpi si de obicei livreaza cel mai repede. Aveti toate motivele sa fiti suparat, tinand cont ca pachetul dvs a intarziat mai mult de 6 zile. Vom lua legatura cu ei si va vom contacta in cel mai scurt timp. Va multumim si va rugam sa ne scuzati pe noi din cauza serviciilor proaste oferite de catre cei de la Fan Courier. O zi buna va doresc!
Opinia clientului Dan din B pentru Filtro.ro
Informatiile nu sunt clare. Comanzi filtre de schimb si primesti alte modele.
Răspuns magazin pe 25-11-2017 19:53
Buna ziua! Asa cum am discutat si telefonic, v-am explicat care este diferenta ultimului cartus primit si ce anume contine setul de filtre comandat. Speram din toata inima ca o sa va multumeasca 100% produsele comandate.
Opinia clientului Florin din Galati pentru Filtro.ro
Răspuns magazin pe 02-08-2017 17:04
Salut, Florin! Iti multumim pentru notele oferite. Totusi, ne poti spune ce te-a facut sa nu ne oferi nota 10? Iti multumim inca o data. Andrei, FILTRO.ro
Opinia clientului Anonim32938187 din Sector 1 pentru Filtro.ro
Ar trebui sa aveti si un show room macar, sau poate aveti dar nu mi-am dat seama din prezentarea de pe site. Este foarte important sa si vezi produsele fizic, inainte de a le cumpara
Răspuns magazin pe 02-08-2017 17:05
Buna ziua! Avem un showroom in str. Tineretului, nr. 4, Chiajna, Ilfov. De asemenea suntem in reamenajarea unui nou showroom, in apropiere de statia de metrou Pacii. Va asteptam dupa data de 1 iulie 2017 la noul noastru showroom. Va multumim!
Opinia clientului NICHITA din CONSTANTA pentru Filtro.ro
Răspuns magazin pe 21-06-2017 16:41
Buna ziua! Aveti sugestii pentru noi despre cum am putea imbunatati serviciile oferite? Va multumim mult pentru feedback.
Opinia clientului Emil din Timis pentru Filtro.ro
Răspuns magazin pe 21-06-2017 16:40
Buna ziua! Am observat ca ne-ati oferit nota 9 ne bucuram insa ne dorim sa fim de 10 si de aceea va rugam sa ne spuneti ce am putea imbunatati pe viitor. Va multumim!
Opinia clientului Andrei din Sector 4 pentru Filtro.ro
Răspuns magazin pe 07-06-2017 11:01
Va multumim pentru feedback! O zi buna!
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024