Opinii de la clienții magazinului online Filtro.ro

Filtro.ro

Nota: 9,45 / 10 de la 653 de clienți verificați

Notă magazin

9,45 / 10

Ne recomandă

96,02%

de la data înscrierii magazinului în program (23-05-2017)

Grad de seriozitate f. scăzut. După finalizarea comenzii, nu au pe stoc, cândva....va fi. Timp de reacție la comenzi spre zero.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-12-2024 11:26

Buna ziua! Produsul este in stoc si se va expedia luni catre dvs. Cu respect!

Produsele nu au fost livrate pentru ca unul din articole nu se afla in stoc. Am primit informare insa clientul ramane cu "buza umflata" . 😞

RATING:

Răspuns magazin pe 27-11-2024 14:30

Buna ziua! Da, aveti dreptate. Comanda se expediaza cand toate produsele sunt disponibile. Ati fost informat atat in pagina produsului cat si in comanda despre acest lucru. Inclusiv termenul de livrare a fost si este afisat in avans. Cu respect!

Produse uzuale lipsă din stoc. Nici după o săptămână de la încasarea banilor pentru produse nu s-au obosit să comande cele solicitate. Nu am primit nicio informație cu privire la data estimată de livrare.Nu au nicio scuză pentru întârziere.😠😠😠😠😠😠

RATING:

Răspuns magazin pe 22-11-2024 21:13

Buna seara! In momentul precomandarii aveati afisat termen exact de livrare. In cosul de cumparaturi era specificat produsul la precomanda. Si acum, aveti afisat pe site, in pagina fiecarui produs termenul de livrare. Nu mai contactam clientii ca sa le explicam acelasi lucru, a 3-a oara. Daca cineva este curios, ne poate contacta sau sa se uite pe site. Am investit foarte mult in site pentru ca toate informatiile sa fie usor accesibile. Comenzile la producatori sunt trimise cu mult timp in avans. Productia si transportul dureaza intre 2 si 4 saptamani. In plus, comandand la super promotiile de Black Friday, durata de procesare comanda si de livrare este mult extinsa, chiar si pentru produsele in stoc. Nu doar la noi, ci si la alte magaxine (mici sau mari). Pe viitor va recomandam sa comandati inainte de campaniile de reducere. Veti plati mai mult dar veti primi produsul a 2-a zi. Depinde acum ce e mai important pentru dvs. Timpul sau banii. Produs la reducere mare si livrat imediat e mai rar. Cu respect!

am primit mesajul de recenzie înaintea produsului. Comandat vineri, e miercuri și încă nu am primit produsul

RATING:

Răspuns magazin pe 20-11-2024 10:04

Buna ziua! In perioada de reduceri (Black Friday) atat noi cat si curierii sunt foarte incarcati. Comanda dvs a fost predata curierului vineri, pe 15 noiembrie si de atunci se afla in livrare. Sambata si duminica sunt zile nelucratoare si din cate am vazut in statusul AWB-ului, se va livra astazi (miercuri). Puteti urmari statusurile de la curier daca intrati in contul FILTRO Family la sectiunea Comenzi. Sitemul TRUSTED trimite automat cerere de review la 5 zile dupa plasarea comenzii, el nestiind daca s-a livrat sau nu. Cu respect!

Mi-a placut promptitudinea raspunsului initial😐,dar mi se pare foarte ridicol sa dureze 5 zile livrarea din cartierul Militari in cartierul Aviatei,12km ,alocam o ora, si rezolvam,dar am inteles ca livrarea va fi a doua zi, nu a cincea.........

RATING:

Răspuns magazin pe 18-11-2024 00:16

Buna ziua! Din pacate in perioada reducerilor de Black Friday toti curierii sunt incarcati. Pur si simplu nu tine de noi acest aspect. Clientii care au comandat cu ridicare au avut produseld imediat disponibile in showroom-ul FILTRO. Nu ne dorim sa fie o scuza, insa nici marile magazine nu au livrat comenzile pana acum (ex. eMag, la 10 zile dupa Black Friday). Intodeauna am recomandat celor care au nevoie urgenta de produse sa le comande inainte de campania de reducere, sau daca au posibilitatea, sa vina la noi direct. Prin curier fie ca vorbim de 1 km sau 500 de km, in acelasi timp ajung produsele. Cubrespect!

😠

RATING:

Răspuns magazin pe 16-11-2024 21:38

Buna ziua! Daca ne spuneti ce anume am gresit vom putea sa remediem la comanda dvs si pe viitor la alte comenzi. Cu respect! Andrei

Răspuns client pe 17-11-2024 06:12:

😐

Mi,a placut usurinta comenzii si livrarea rapida. Ce nu mi-a placut este ca a fost gresit livrat, in loc de filtre cu carbon a fost livrat un alt filtru
Imagine recenzie Imagine recenzie Imagine recenzie

RATING:

Răspuns magazin pe 15-11-2024 11:49

Buna ziua! Ne pare rau pentru aceasta situatie. Volumul enorm de comenzi de Black Friday a generat si cateva erori de impachetare. Ne-am grabit sa le expediem cat mai repede. Nu va faceti griji, se vor schimba/trimite cartusele lipsa. Cu siguranta le veti primi fara niciun cost. Am receptionat si email-ul dvs si este in lucru aceasta sesizare. Cu respect!

Livrare cu un cost ridicat, in condițiile in care am primit mesaj sa ridic coletul de la Cargus Ship & Go. Livrarea sa se faca la adresa solicitata.

RATING:

Răspuns magazin pe 13-11-2024 09:39

Buna ziua! Ne pare rau pentru aceasta situatie. Coletul a fost expediat la adresa insa daca curierul nu va gaseste de 2 ori, lasa coletul la o adresa de ridicare. Noi la FILTRO nu putem controla acest aspect. O alta varianta nedorita era sa se returneze coletul. In aceasta perioada aglomerata de Black Friday si curierii sunt supraincarcati. Speram ca sunteti multumit de produsele si serviciile FILTRO. Daca aveti nelamuriri va rugam sa ne scrieti pe contact@filtro.ro. Va multumim!

Neseriosi ...comanda achitata online..am sunat după 2 zile și mi s-a comunicat că voi primi coletul a doua zi ,fiind tot în București ,..am primit un awb pt Cargus care nu este valabil...este a 5 zi lucrătoare ,nici măcar nu s-au deranjat sa sune ,să explice întârzierea....😠

RATING:

Răspuns magazin pe 21-10-2024 17:23

Buna ziua! Ne pare rau pentru situatia aparuta. Da, este adevarat ca nu exista un produs in stoc si din aceasta motiv nu s-a livrat comanda. Am asteptat transportul de la producator. In contul FILTRO aveti intodeauna statusul de comanda si de la curier. AWB-urile de curier sunt valabile din momentul in care se scaneaza de catre acestia. Daca sunteti de acord, va putem expedia alt produs similar. Va multumim!

Nimica vreau sa primesc sticlele dacă se poate am comandat aparat de sifon și iera promoție cu 3 sticle an plus și nu am primit sticlele sunt curios dacă se rezolvă 😞😞😞😞😞

RATING:

Răspuns magazin pe 21-10-2024 17:28

Buna ziua! Va multumim pentru mesajul trimis. Asa cum v-am explicat si telefonic, dvs ati comandat produsul care contine o sticla. Asa este si titlul produsului si fotografiile si descrierea. Da, este adevarat ca in descriere a existat un text vechi care facea referire la un anumit pachet promo, dar acesta nu a mai existat de anul trecut. Totusi, in afara acestui text, de care va legati dvs, aveati in mod corect urmatoarele: 1. Titlul produsului, corect. 2. Fotografiile produsului, corecte. 3. Lista de componente ale coletului, corecte. Asa cum v-am transmis si telefonic, noi nu comercializam sticlele si nici pachete promo nu o sa mai avem in viitorul apropiat. Din acest motiv v-am recomandat sa returnam coletul si sa va rambursam banii. Alta solutie nu va putem oferi. Ne pare rau pentru aceasta situatie si am eliminat acele cuvinte din text. Cu respect!

Lipsesc produse din colet.😠

RATING:

Răspuns magazin pe 03-10-2024 17:08

Buna ziua! Ne pare rau pentru aceasta situatie. Am verificat emailul si apelurile telefonice si nu am regasit nicio sesizare din partea dvs. Am incercat sa va subam si nu ati raspuns la telefon. Ne puteti trimite, va rugam, pe email sau Whatsapp fotografii cu produsele primite. Sau sa ne spuneti ce anume lipseste. Uneori pot aparea astfel de situatii fie din cauza noastra, fie a curierului, dar cu siguranta le rezolvam imediat, in favoarea clientului. Insa daca clientul nu ne instiinteaza de greseala, noi nu vom putea rezolva. Cu respect!

Lipsă completă instrucțiuni 😐 Apa curge albicioasă dar se limpezește într-un final. Asta chiar și după cca 20 de litri
Imagine recenzie Imagine recenzie

RATING:

Răspuns magazin pe 03-09-2024 16:59

Buna ziua! Instructiunile de instalare se regasesc in pagina produsului, in contul tau de client si chiar si pe factura fiscala si proforma e un chenar mare in care scriem acest lucru. Sincer, nu stim unde sa mai afisam aceste informatii. Intra, te rog aici ca sa te convingi: https://filtro.ro/sistem-de-ultrafiltrare-filtro-uf5-black-sistem-compact-0-02-microni Multumim!

Incă nu am primit comanda și îmi cereți opinia ?

RATING:

Răspuns magazin pe 03-09-2024 18:21

Buna ziua! Da, este un sistem automat care nu poate face diferenta intre produsele la precomanda si cele care sunt livrate la client. Va multumim pentru recenzie!

Aș propune să aveți cantități suficiente. De exemplu am vrut să schimb două tuburi dar nu aveau în stoc. Să vedem când ajung. 😐😞😠

RATING:

Răspuns magazin pe 13-08-2024 09:28

Buna ziua! La toate produsele si magazinele stocurile sunt limitate. Din pacate comenzile variaza si nu putem oferi permanent produsele in stoc. Cu respect!

😐

RATING:

Răspuns magazin pe 13-08-2024 09:29

Buna ziua! Va multumim pentru feedback insa ne dorim sa stim care este motivul pentru care ne-ati oferit nota 6.

😍

RATING:

Răspuns magazin pe 13-08-2024 09:30

Va multumim pentru feedback!

Am plasat comanda ,nu am fost contactat de nimeni pentru că plata nu a fost finalizată 😞Nu mai vreau produsul .Am plasat comanda pe 23 și nici azi in data de 28 comanda mea sta în așteptare .Am comandat de la alti care știu să vândă și să contacteze clienți când întâmpină o problema .😠

RATING:

Răspuns magazin pe 28-07-2024 11:41

Buna ziua! Comanda dvs este cu plata prin transfer bancar. Durata pana intra banii in contul nostru e de cateva zile. Dvs ca si client, dupa plasarea comenzii trebuie sa trimiteti banii in contul specificat. S-a trimis email automat pentru reamintirea platii, dar banuiesc ca l-ati ignorat. Din respect pentru clienti, noi nu insistam. Cine isi doreste un produs, il comanda si plateste. Noi livram rapid comenzile platite sau cele cu plata la curier. Cu respect!

De 4 zile sunt mințit ca primesc marfa și nici azi nu am primit coletul

RATING:

Răspuns magazin pe 25-07-2024 19:45

Buna ziua! Am verificat comanda dvs si ea se afla la curierul Cargus de pe data de 22 iulie 2024. Din pacate nu este o problema generata de noi si nu avem niciun control despre situatiile neprevazute care apar. In istoricul AWB 1109082420 observ ca acest colet nu a fost livrat din cauza problemelor auto pe care le-a avut soferul. Speram sa se rezolve rapid. Va rugam sa sunati dvs la curier pentru a discuta cu agentul local o varianta mai rapida. Din partea noastra am facut sesizare. Se va rezolva in curand. Am aprecia reevaluarea corecta. Cu respect!

spuneti in descriere ca sistemul este importat din GERMANIA ,pe cand tot ce am gasit in pachet e MADE IN UKRAINA, daca stiam nu cumparam produsul,spuneti adevarul.nu mintiti oameni😞😞😠

RATING:

Răspuns magazin pe 23-07-2024 00:04

Buna ziua! Produsele Ecosoft sunt fabricate in Ucraina, Belgia, Germania si Italia. Cele din Ucraina sunt poi livrate in Germania unde sunt certificate si autorizate pentru vanzarea in Uniunea Europeana. Sunt cele mai bune sisteme de pe piata. Ecosoft fiind parte din grupul BWT, lider mondial in filtrarea si tratarea apei. Daca nu sunteti pe deplin multumit de acest fapt, va rugam sa returnati produsul si veti primi banii inapoi cu prioritate. A cataloga un produs dupa tara producatoare este la fel de superficial ca si cum cataloghezi o carte doar dupa coperta sau un om dupa haine. Va recomand sa folositi sistemul, sa va bucurati de calitatea apei si sa ne contactati dupa cateva luni pentru a va spune parerea. Cu respect! FILTRO.ro

😍Comada a venit repede ,produsul primit este exact ca pe sait Deja l-am și montat Voi mai reveni pe sait pentru alte produse Produsul cumpărat FFILTRO MF3 SOFT sistem de microfiltrare în 3 stadii un produs foarte bun !

RATING:

Răspuns magazin pe 23-07-2024 00:06

Va multumim pentru cuvintele frumoase. Ne puteti spune cum putem sa fim de nota 10?

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025