Opinii de la clienții magazinului online Footshop

Notă magazin

9,52 / 10

Calitatea livrării

9,25 / 10

Ne recomandă

97,65%

de la data înscrierii magazinului în program (15-10-2018)

Ultimele opinii adăugate de clienții Footshop

.

RATING:

Raspuns magazin pe 06-12-2019 02:55

Bună ziua, ne pare rău că nu ați fost mulțumit de comanda de la noi. Însă din review-ul acesta nu ne dăm seamă cum ne-am putea îmbunătăți. Puteți să fiți mai specific?

Foarte slabe servicii

RATING:

Raspuns magazin pe 05-12-2019 03:30

Bună ziua, ne pare rău că ați avut o experiență neplăcută cu o comandă de la noi. Dacă vă putem ajuta cumva să remediem vreo problemă cu comanda dumneavoastră, scrieți-ne la clienti@footshop.com

Modelele dupa site nu corespund cu realitatea

RATING:

Raspuns magazin pe 29-11-2019 03:01

Bună ziua, ne pare rău că nu ați fost mulțumit de produsul primit de la noi. Ați putea să ne contactați pe clienti@footshop.eu și să ne spuneți mai multe despre problema dumneavoastră astfel încât s-o putem remedia?

Să trimite comanda

RATING:

Raspuns magazin pe 28-11-2019 03:56

Bună ziua, v-am trimis un e-mail în data de 15.11. cu privire la comanda dumneavoastră. Din păcate aceasta nu a putut fi expediată din cauza unei erori în baze de date (produsul nu mai era fizic pe stoc.) Ne pare foarte rău pentru neplăcerile create și sperăm că veți mai găsi alte produse interesante la noi pe site.

Nu miau ajuns de 2 saptamani.

RATING:

Raspuns magazin pe 27-11-2019 05:09

Bună ziua, am verificat comanda dumneavoastră și v-am trimis un e-mail în care v-am anunțat că din păcate pachetul nu a putut fi trimis din cauza unei erori în bazele de date și produsul nu mai era fizic pe stoc. Ne pare rău pentru orice inconveniență creată.

Putin training departamentului de customer care.

RATING:

Raspuns magazin pe 27-11-2019 05:55

Bună ziua, mulțumim pentru feedback, dacă doriți, vă rugăm să ne contactați la clienti@footshop.eu și să descrieți mai specific nemulțumirea dumneavoastră cu suportul clienți ca să ne putem îmbunătăți serviciile.

Îmi dați sms și îmi Spune-ți ca adidașii sunt visul meu

RATING:

Am comandat hanorac și am primit pantaloni!

RATING:

Raspuns magazin pe 15-11-2019 05:29

Bună ziua, ne pare rău să auzim acest lucru. Vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail clienti@footshop.eu să putem remedia problema.

DEZAMAGITOR!!! CU PARERE DE RAU aveam alta impresie despre acest website. Insa am constatat ca am ramas fara adidasii comandati la un retur, care apareau ca fiind pe stoc cand am dat din nou comanda si cu o suma considerabila de bani blocata mai bine de 3 saptamani si inca continua sa treaca zilele. Dupa atata timp am primit un mesaj in care m-au anuntat ca aceea comanda nu mai poate fi onorata fara nicio explicatie.

RATING:

Raspuns magazin pe 22-10-2019 01:13

Bună ziua, ne pare foarte rău că nu am putut expedia comanda dumneavoastră de schimb din cauza erorii în bazele de date. Suntem conștienți că sistemul nostru nu este perfect și îl dezvoltăm în continuare ca să evităm acest fel de greșeli în viitor.



Banii vă vor fi restituiți odată ce ne trimiteți codul IBAN al contului dumneavoastră.

pierdeti pachetele si acum am ramas fara cadou pentru ca m-am bazat pe voi si mai si ma intrebati daca imi place produsul care nici nu a ajuns in final la mine

RATING:

Raspuns magazin pe 16-10-2019 12:02

Bună ziua, ne pare foarte rău că nu ați primit pachetul comandat, ținând cont că era un cadou. V-am fi trimis o altă pereche în loc de cea pierdută, dar din păcate produsul nu mai era pe stoc.



E-mailul pe care l-ați primit este unul trimis automat de către sistem, pentru că doar așa putem afla cum putem să ne îmbunătățim serviciile.

O mare prosgie

RATING:

Raspuns magazin pe 11-10-2019 02:36

Bună ziua, ne pare rău să auzim acest lucru. Dacă aveți propuneri de cum am putea să ne îmbunătățim serviciile, vă rugăm să contactați suport clienți la adresă de e-mail clienti@footshop.eu .

Produsul este online cu numar cu tot si dupa astept 2-3zile sa primesc un raspuns gen (prodisul nu este valabil ne cerem scuze) pe bune ?

RATING:

Raspuns magazin pe 11-10-2019 02:32

Bună ziua, ne pare rău că ați avut o experiență neplăcută cu o comandă de la noi. Știm că sistemul nostru nu este perfect și îl dezvoltăm în permanență pentru ca să evităm astfel de greșeli în viitor.

Nu are stocurile actualizate pe site.

RATING:

Am dat comanda pe site si am primit dupa o saptamana (desi primisem sms sa mi se confirme ca se pregateste comanda) mail spunandu-mi-se ca un reper nu exista in stoc

RATING:

Sper sa primesc banii inapoi. Multumesc

RATING:

Mai multă atenție și promptitudine la comenzi și mailurile de la clienți.

RATING:

nu este ok,comanda mea nu a ajuns nici până azi!!

RATING:

A durat 2 saptamani ca sa ajunga comanda plus ca au mai fost si multe alte complicatii

RATING:

Am primit adidași sparți .

RATING:

Raspuns magazin pe 12-09-2019 04:28

Bună ziua, ne pare rău să auzim acest lucru. Vă rugăm să ne trimiteți poze produsului primit și numărul comenzii dumneavoastră la clienti@footshop.eu ca să putem remedia situația.

Nu se specifica niciunde ca,o comanda trimisa inapoi catre dumneavoastra nu merge direct la Oradea si merge prima oara prin Praga si dureaza verificarea intre 7-14 zile deci clar 14 zile,e foarte urat ca,nu se specifica acest aspect deci inseamna ca,dumneavoastra nu aveti nici o putere de decizie sunteti doar un magazin intermediar,tipic Romanesc noi ultimi de la coada.

RATING:

Raspuns magazin pe 12-09-2019 04:15

Bună ziua, suntem un magazin din Cehia. Procedura de retur este descrisă detaliat pe site ( unde este menționat și faptul că verificarea produselor are loc la Praga și că adresa din Oradea servește pentru a reduce costurile de transport pentru clienții noștri din România. Deci, clientul trimite returul la Oradea, de unde acesta este trimis mai departe la Praga pentru verificare.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.165. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020