Opinii de la clienții magazinului online Footshop

Notă magazin

9,47 / 10

Calitatea livrării

9,04 / 10

Ne recomandă

96,98%

de la data înscrierii magazinului în program (15-10-2018)

Ultimele opinii adăugate de clienții Footshop

astept de o luna sa mi primesc banii pe retur

RATING:

Raspuns magazin pe 03-05-2021 02:55

Bună ziua, vă rugăm să ne trimiteți nr. comenzii și un AWB de urmărire la adresa de email: clienti@footshop.eu și vom rezolva cazul dat.

Nemulțumirea mea vine din cauza faptului ca prima comanda a fost anulata fără sa fiu consultat. De transport sunt mulțumit, a venit în timp de 8 zile după plasarea acesteia.

RATING:

Raspuns magazin pe 03-05-2021 02:46

Bună ziua, ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteți părerea dvs. la adresa de email: clienti@footshop.eu și vom rezolva cazul dat.

Am primit un produs deteriorat

RATING:

Raspuns magazin pe 03-05-2021 02:47

Bună ziua, vă rugăm să ne trimiteți niște poze a produsului primit pentru a rezolva cazul dat cât mai curând. Adresa de email: clienti@footshop.eu

Dureaza foarte mult livrarea

RATING:

Raspuns magazin pe 03-05-2021 02:49

Bună ziua, în momentul de față durata livrării la magazinul din București este 3 zile lucrătoare iar livrarea la domiciliu durează 3-5 zile lucrătoare. Ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră.

Ceea ce este in poze nu este și in realitate,și returul durează foarte mult,și înapoierea banilor la fel!zi buna

RATING:

Raspuns magazin pe 03-05-2021 02:50

Bună ziua, procesarea returului durează 10-14 zile calendaristice. Ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteți părerea dvs. la adresa de email: clienti@footshop.eu și vom rezolva cazul dat.

Neseriosi

RATING:

Raspuns magazin pe 03-05-2021 02:51

Bună ziua, vă rugăm să ne trimiteți o părere completă la adresa noastră de email. Ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteți părerea dvs. la adresa de email: clienti@footshop.eu și vom rezolva cazul dat.

spam

RATING:

Raspuns magazin pe 28-04-2021 03:05

Bună ziua, ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteți părerea dvs. la adresa de email: clienti@footshop.eu

Am plasat o comanda cu o valoare mare si totusi n am primit niciun cadou, in afara de un voucher ce va fi valabil de abia in mai. Datile trecute cand am mai dat comanda, primeam macar niste stickere ceva...

RATING:

Raspuns magazin pe 28-04-2021 03:08

Bună ziua, ne pare rău însă stoc-ul de stickere s-a epuizat. În viitorul apropiat iarăși vor veni împreună cu produsul comandat.

Marfa de proasta calitate..dupa prima puratere a iesit o sarma din ei si mina facut rana la calcai...si 350-400euro... Urat

RATING:

Raspuns magazin pe 28-04-2021 03:09

Bună ziua, fiecare produs are garanție 2 ani. Ne pare rău pentru această experiență și vă rugăm să ne trimiteți părerea dvs. la adresa de email: clienti@footshop.eu și cu siguranță vom rezolva cazul dat.

-

RATING:

Raspuns magazin pe 28-04-2021 03:10

Bună ziua, ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteți părerea dvs. la adresa de email: clienti@footshop.eu

Am comandat un produs si a doua zi mi s-a spus ca de fapt nu mai este in stoc.

RATING:

Raspuns magazin pe 28-04-2021 03:11

Bună ziua, uneori sistemul nu rezistă fluxul de comenzi. Ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteți părerea dvs. la adresa de email: clienti@footshop.eu și vom rezolva cazul dat.

urmati ideea emag. ei stiu cum e cu livrarea, returul si returnarea banilor.

RATING:

Raspuns magazin pe 28-04-2021 03:12

Bună ziua, ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteți părerea dvs. la adresa de email: clienti@footshop.eu

Am primit produsul gresit si tot eu am platit returul

RATING:

Raspuns magazin pe 28-04-2021 03:14

Bună ziua, în momentul când primiți o comandă greșită trebuie să ne anunțați prin telefon sau email și conform procedurii trimitem un curier GLS care preia comanda greșită absolut gratis. Ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteți părerea dvs. la adresa de email: clienti@footshop.eu

timpul de livrare prea mare si faptul ca dai 100 euro pe achizitie mai platesti si extra transport pentru retur .

RATING:

Raspuns magazin pe 16-04-2021 04:39

Buna ziua , termenul de livrare este de 3-5 zile lucrătoare după împachetare . Cat despre livrarea gratuită acesta este valabilă pentru comenzi de peste 600 lei .

Penal

RATING:

Raspuns magazin pe 16-04-2021 04:51

Bună ziua, ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră.

In 2021 sa nu poti schimba o pereche de adidasi mi se pare dezolant.

RATING:

Raspuns magazin pe 16-04-2021 04:56

Buna ziua , ne pare rau , s-a renunțat la opțiunea de schimb deoarece era un proces destul de greu și complex , returul este mult mai simplu și mai rapid acum , primiți banii în cont , ulterior puteți face o noua comandă .

Magazinul are timp mare de livrare și comunicare defectuoasă, iar mesajele marketingului nesolicitat sunt abundente.

RATING:

Raspuns magazin pe 28-04-2021 03:14

Bună ziua, ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteți părerea dvs. la adresa de email: clienti@footshop.eu și vom rezolva cazul dat.

Nu neg calitatea produselor, însă sunt dezamăgit de calitatea serviciilor! Am trimis un retur încă de pe data de 02.04.2021 și astăzi, după 10 zile, încă nu am primit niciun răspuns.

RATING:

Raspuns magazin pe 28-04-2021 03:26

Bună ziua, rezolvarea întregului proces de retur durează în mod normal 10-14 zile. Ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteți părerea dvs. la adresa de email: clienti@footshop.eu și vom rezolva cazul dat.

Pentru o comanda de peste 1200 lei, livrata in mai mult de o saptamana, a trebuit sa suport costul returului. Total neplacut.

RATING:

Raspuns magazin pe 28-04-2021 03:30

Bună ziua, din păcate nu avem depozit în România unde retururile pot fi verificate. Ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteți părerea dvs. la adresa de email: clienti@footshop.eu și vom rezolva cazul dat

Defect fabrica asidas de 200 euro...ma gandesc ca era normalsa fie verificati la banii astia.

RATING:

Raspuns magazin pe 28-04-2021 03:25

Bună ziua, ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteți părerea dvs. la adresa de email: clienti@footshop.eu și vom rezolva cazul dat.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.200. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020