Opinii de la clienții magazinului online Footshop

Notă magazin

9,55 / 10

Calitatea livrării

9,19 / 10

Ne recomandă

97,94%

de la data înscrierii magazinului în program (15-10-2018)

Ultimele opinii adăugate de clienții Footshop

La fiecare comanda efectuata am primit incaltari cu marimi gresite si confuzii intre marimi US si Uk. Mai mult de atat nu am primit ajutorul solicitat pentru schimbarea produselor.

RATING:

Raspuns magazin pe 12-08-2020 12:17

Bună ziua, ne pare rău să auzim asta. Puteți, vă rog, să contactați Suportul Clienți și să descrieți problema pe care ați avut-o mai detaliat pentru a vă putea ajuta?

am comandat marimea 44 si a venit 43 jumate ca sa schimb trebuie sa fac un procedeu foarte lung si am renuntat nu as tecomanda magazinul

RATING:

Raspuns magazin pe 12-08-2020 12:09

Bună ziua, ne pare rău pentru complicații. Dacă s-a produs o greșeală din partea noastră, vom face tot posibilul să rezolvăm problemă în cel mai scurt timp. Suportul Clienți așteaptă mesajul dumneavoastră pentru a vă putea ajuta.

Părere foarte proasta

RATING:

Raspuns magazin pe 12-08-2020 01:31

Bună ziua, ne pare rău dacă ați avut o experiență neplăcută cu o comandă de la noi. Vă rugăm să contactați Suportul Clienți, pentru a vă putea îmbunătăți experiențele viitoare.

De ce trumiteti alta marime decat cea comandata?

RATING:

Raspuns magazin pe 12-08-2020 01:33

Bună ziua, ne cerem scuze pentru complicații, puteți să contactați Suport Clienți ca să putem investiga ce s-a întâmplat, vă rog?

Naspa frate, tot

RATING:

Raspuns magazin pe 12-08-2020 01:31

Bună ziua, ne pare rău dacă ați avut o experiență neplăcută cu o comandă de la noi. Vă rugăm să contactați Suportul Clienți, pentru a vă putea îmbunătăți experiențele viitoare.

Sa isi onoreze comenzile la timp. Mersi.

RATING:

Raspuns magazin pe 03-08-2020 02:24

Bună ziua, ne pare rău pentru neplăcerile create. Vă rugăm să contactați Suport Clienți cu mai multe informații pentru a putea verifica ce s-a întâmplat și soluționa problemele apărute.

Am comandat pe 18.07, suntem in 1.08 si nu mi au ajuns produsele.... Insa formularul de feedback vad ca nu a fost uitat....

RATING:

Raspuns magazin pe 03-08-2020 02:25

Bună ziua, ne pare rău pentru neplăcerile create. Vă rugăm să contactați Suport Clienți cu mai multe informații pentru a putea verifica ce s-a întâmplat și soluționa problemele apărute.

Cand comanzi ceva si primesti altceva iar ca scuza ai folosit pretextul ca nu mai e produsul valabil.. pai atunci nu il mai trimiteti deloc decat sa trimiteti altceva..

RATING:

Raspuns magazin pe 03-08-2020 02:33

Bună ziua, ne pare rău pentru complicații cu comanda dumneavoastră. Vă rugăm să contactați Suport Clienți pentru a vă putea ajuta cu rezolvarea acestei situații.

Grila de marimi de pe site nu corespunde cu numerele de pe produs. Livrarea a durat 3-4 zile, returul 2 saptamani.

RATING:

Raspuns magazin pe 03-08-2020 02:29

Bună ziua, tabelele de mărimi de pe site le primim direct de la producători. Dacă vă referiți la mărimile în centimetri, vă rugăm să luați în considerare că fiecare brand folosește o altă metodologie pentru a măsura în centimetri și cel mai bine este să vă orientați după mărimea europeană pe care o purtați de obicei.

Sunteti neseriosi!

RATING:

Raspuns magazin pe 03-08-2020 04:01

Bună ziua, ne pare rău că ați avut o experiența neplăcută cu o comandă de la noi. Daca exista vreo cale prin care vă putem ajuta, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail clienti@footshop.eu.

Nu mi a venit comanda nici acum !!!! De doua saptamani !!! Astept, nu ma suna mimeni, sun eu, nu raspumde , dau email si nimic. Cum procedam ??.?

RATING:

Raspuns magazin pe 03-08-2020 03:13

Bună ziua, dacă problema nu s-a rezolvat până acum, vă rugăm să ne scrieți un e-mail la adresa clienti@footshop.eu.

Ca astept de doua saptamani o comanda care trebuia sa vina in 3-4 zile

RATING:

Raspuns magazin pe 03-08-2020 04:02

Bună ziua, ne pare rău că ați avut o experiența neplăcută cu o comandă de la noi. Daca exista vreo cale prin care vă putem ajuta, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail clienti@footshop.eu.

Produsele nu sunt originale

RATING:

Raspuns magazin pe 03-08-2020 04:15

Bună ziua, toate produsele pe care le vindem sunt originale și le primim direct de la producători. Dacă aveți nevoie de mai multe informații legate de originalitatea produselor, puteți contacta serviciul Suport Clienți.

Marimile de pe site nu corespund cu marimile pantofilor

RATING:

Raspuns magazin pe 21-04-2020 05:19

Bună ziua, Dacă cumva ați primit o mărime greșită sau mărimea nu se potrivește, produsul se poate schimba sau returna în termen de 30 de zile de la data primirii comenzii. Vă rugăm să contactați departamentul pentru suport clienți pentru a afla cum puteți schimba/returna cât mai ușor și rapid produsul. Datele de contact sunt +40 312 295 453 de luni până vineri de la 10 la 18, dau la e-mail clienți@footshop.eu. Numai bine.

Se pierd în comenzi

RATING:

Raspuns magazin pe 21-04-2020 05:26

Bună ziua, Ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră. Am aprecia mai multe detalii despre experiența avută cu magazinul nostru, iar dacă credeți că am putea face ceva pentru a vă îmbunătăți experiența, nu ezitați să ne contactați. Datele de contact sunt +40 312 295 453, de luni până vineri între orele 10 și 18, la e-mail clienti@footshop.eu, sau pe rețelele de socializare. Vă stăm cu drag la dispoziție. Numai bine.

Proastă calitate

RATING:

Raspuns magazin pe 17-04-2020 01:17

Bună ziua, Ne pare rău că nu sunteți mulțumit de calitatea produsului. În această situație, aveți la dispoziție 30 de zile pentru a-l retura. Puteți alege un alt produs la schimb sau puteți alege restituirea banilor. Mai multe detalii despre procesul de retur găsiți pe formularul de returnare primit in colet sau pe website-ul Footshop, la secțiunea "Info". Numai bine!

Incercati sa modificati marimile la adidasi sa corespunda cea in cm cu numarul european

RATING:

Raspuns magazin pe 17-04-2020 01:28

Bună ziua, Mărimile, atât în EUR, cât și în US, UK sau CM, sunt concepute de producătorii de încălțăminte și sunt mărimi stas. Din păcate, nu avem influența sau puterea de a schimba acest lucru deja prestabilit. Dar, dacă aveți dubii cu privire la alegerea mărimii corecte, colegii de la suport clienți vă vor ajuta cu mare plăcere. Dacă cumva mărimea aleasă nu este potrivită, puteți schimba perechea cu o altă mărime. Contactați cu încredere suportul pentru clienți la +40 312 295 453. Numai bine!

Nu raspundeti la tel mail nimic

RATING:

Raspuns magazin pe 17-04-2020 01:31

Bună ziua, Serviciul suportului pentru clienți este deschis de luni până vineri, de la 10 la 18. Numărul de contact este +40 312 295 453, sau e-mail la clienti@footshop.eu. De asemenea, răspundem și la mesjele primite pe Facebook sau Instagram. Vă așteptăm cu plăcere să ne contactați pe oricare dintre canalele oferite, pentru a vă putea oferi orice fel de ajutor sau informație de care aveți nevoie. Toate bune!

As recomanda Footshop mai departe doar pentru oferta diversa (articolele sunt ok) si preturile mai mici ca in alte parti. Insa: livrarea este mult prea lenta (1 saptamana pentru 1 pereche de pantofi care erau in stoc) iar procesul de retur e greoi, neprietenos si pe cheltuiala clientului. Aici cred ca mai e mult de lucrat.

RATING:

Raspuns magazin pe 17-04-2020 02:08

Dragă Alina, Mulțumim pentru feedback. Ne pare rău pentru orice inconveniență creată de durata de livrare. Legat de aceasta, depinde și de firma de curierat aleasă de client. Oferim și livrare expres, dar la un cost mai mare față de livrarea standard. De asemenea, te rugăm să iei în considerare situația specială în care ne aflăm: echipa de la depozit este împărțită în schimburi, pentru a le garanta un mediu sigur de muncă; așadar, numărul colegilor care lucrează pe tură este mai mic, ceea ce poate diminua ritmul de muncă. Comenzile pleacă din Republica Cehă, iar transportul este și el afectat pe întregul traseu, pânâ la destinatar. Deși facem tot posibilul ca serviciile noastre să fie la cel mai înalt nivel, din păcate există circumstanțe asupra cărora nu avem întotdeauna control. Cu toate acestea, căutăm tot timpul să ne îmbunătățim și să ne asigurăm că satisfacția clientului este îndeplinită. Toate bune!

Nici o părere

RATING:

Raspuns magazin pe 17-04-2020 02:12

Dragă Florin, Ne pare rău dacă serviciile noaste nu au fost la nivelul așteptărilor tale. În acest caz, chiar am dori să știm ce anume nu te-a satisfăcut sau unde am greșit, pentru a avea ocazia de a ne corecta greșeala și a găsi o soluție care să te mulțumească, sau pentru a ne putea îmbunătăți. Mulțumim, numai bine!

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.199. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020