Opinii de la clienții magazinului online Footshop

Footshop

Nota: 9,38 / 10 de la 27.620 de clienți verificați

Notă magazin

9,38 / 10

Ne recomandă

95,71%

de la data înscrierii magazinului în program (15-10-2018)

Ultimele opinii adăugate de clienții Footshop

Mi-au greșit comanda . Au spus ca îmi trimit un produs cu mărimea corecta, iar mai apoi au spus ca nu au aceasta obține .

RATING:

Răspuns magazin pe 28-07-2023 09:59

Buna ziua, Mulțumim de comentariu, am verificat cazul dvs si din păcate in nici un moment sa oferit opțiunea de schimb deoarece nu o putem oferim ca nu putem sa garantam disponibilitatea produselor pana primim returul. Ne cerem scuze pentru neînțelegerea creata si facem tot posibilul sa îmbunătățim serviciile noastre. Pentru mai multe informații ne puteti contacta la emailul clienti@footshop.eu.

N-am primit comanda!

RATING:

Răspuns magazin pe 28-07-2023 09:56

Buna ziua, Ne cerem scuze însă după verificarea awb de la Cargus acesta comanda apare refuzata. Mulțumim de comentariu, pentru detalii si informații ne puteti contacta la emailul clienti@footshop.eu.

După o comanda de fucking 450 de RON, oamenii sunt atât de profesioniști încât a mai trebuit să dau încă 3 lei pentru o pungă de carton.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-07-2023 09:56

Buna ziua, Mulțumim pentru comentariu si ne cerem scuze. Facem tot posibilul sa îmbunătățim serviciile noastre. Pentru mai multe informații sau detalii ne puteti contacta la emailul clienti@footshop.eu. Mulțumim.

Răspuns client pe 21-07-2023 21:07:

Ultima oară când cumpăr de aici.

Livrare a durează prea mult. In descrierea produsului pe site lipseste detalii despre produs.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-07-2023 09:54

Buna ziua, Mulțumim pentru comentariu, Ne cerem scuze si facem tot posibilul sa îmbunătățim serviciile noastre. Livrarea este de 3-6 zile lucrătoare după expediere, comanda dvs a plecat a o zi după ce ați plasat comanda. Si conform awb de la curier a ajuns la 5 zile după. Facem tot posibilul sa îmbunătățim si descrierea produselor, informația lor o primim de la producător. Pentru mai multe detalii sau informații ne puteti contacta pe emailul clienti@footshop.eu. Mulțumim.

a durat 10 zile fara sa primesc un status de comanda si abia dupa ce am dat eu email mi au zis ca nu se poate livra produsul , altfel ar fi durat mai mult cel mai probabil , si dupa inca 3-4 zile minim sa primesc banii retur, pierdere de timp

RATING:

Răspuns magazin pe 21-07-2023 09:50

Buna ziua, Mulțumim pentru comentariu. Ne cerem scuze pentru experiența cu noi in acest caz. Produsele de la depozit extern le așteptam 9 zile si daca nu le primim comanda este automat anulata si primiți notificare pe email. Din păcate nu putem sa garantam disponibilitatea produselor care sunt de la depozite extern însă facem tot posibilul sa îmbunătățim serviciile noastre. Pentru mai multe întrebări sau informații ne puteti contacta la emailul clienti@footshop.eu. Mulțumim.

Comanda a venit dupa mai mult de 10 zile, iar procedura de retur este foarte greoaie.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-07-2023 09:27

Buna ziua, mulțumim pentru comentariu, am verificat comanda dvs si acesta comanda a plecat exact in ziua cand ați plasat si 2 zile după a fost livrata conform awb de la curier. Iar procedura de retur este clar explicata pe site pas cu pas, atât opțiunea gratuita cat si cea contracost. Facem tot posibilul sa îmbunătățim serviciile noastre pe viitor si lucram la acest lucru. Pentru întrebări, puteti sa ne contactați la adresa de email > clienti@footshop.eu. Mulțumim.

Peste 10 zile de așteptare pentru o pereche de încălțări. Pffffff

RATING:

Răspuns magazin pe 21-07-2023 09:36

Buna ziua, Mulțumim pentru comentariu, ne cerem scuze. Timpul de livrare este de 3-6 zile lucrătoare după expediere. Comanda dvs a plecat din depozit la o zi după plasare însă potrivit awb de la curier comanda a fost trimisa de ei înapoi după 6 zile, din păcate nu scrie de ce. Facem tot posibilul sa îmbunătățim serviciile noastre. Pe viitor pentru mai multe informații puteti sa ne contactați pe emailul clienti@footshop.eu. Mulțumim.

Au lipsit diverse componente.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-07-2023 09:31

Buna ziua, Mulțumim pentru comentariu, Ne cerem scuze, noi trimitem produsul cum il primim de la producător fara sa il manipulam, conform instrucțiunilor de pe site, daca se întâmpla ceva trebuie sa ne anunțați in 3 zile după ce ridicați comanda sa va putem ajuta. Pentru acesta comanda nu avem nici un fel de notificare ca ceva nu a fost corect. Pentru întrebări sau informații ne puteti contacta pe clienti@footshop.eu. Mulțumim.

Zici ca livreaza dein Papua Noua Guinee, atat de greu ajung comenzile..

RATING:

Răspuns magazin pe 14-07-2023 10:47

Buna ziua, Mulțumim pentru opinia dvs. Timpul nostru de livrare este intre 3-6 zile lucrătoare după ce se primește emailul de expediere a comenzii. Încercam sa îmbunătățim serviciile noastre însă din păcate nu putem sa controlam o data ce comanda pleca din depozit ce sa întâmpla pe drum. Pentru mai multe detalii puteti sa ne contactați pe emailul clienti@footshop.eu

Comanda nuna fost livrata pana acum

RATING:

Răspuns magazin pe 14-07-2023 10:41

Buna ziua, Mulțumim pentru comentariu, am verificat si a ajuns si ați ridicat acesta comanda. Ne cerem scuze pentru timpul de livrare si speram sa va bucurați de produs. Pentru mai multe detalii puteti sa ne contactați la emailul clienti@footshop.eu

A durat destul de mult livrarea si politica de retur este dificila si greoaie, fara instructiuni clare de retur prin modalitatea packeta. In plus, banii ii primesti inapoi dupa ce produsul a ajuns in Cehia.

RATING:

Răspuns magazin pe 14-07-2023 10:12

Buna ziua, Mulțumim pentru comentariu, si încercam sa îmbunătățim serviciile noastre. Politica de retur este explicata pe pagina noastră la secțiunea >Retur> , inclusiv prin serviciul Packeta, se oferă linkul si detaliile pas cu pas cum sa căutați o sucursala sau adresa de expediere in caz ca doriți sa faceți returul prin alte firme de curierat decât Packeta. Restituirea banilor se face după ce primit returul din motive clare, din păcate se întâmpla ca lumea sa trimită un produs greșit, murdar, folosit sau direct sa vina cutia goala. In caz de mai multe detalii ne puteti contacta la emailul clienti@footshop.eu.

Răspuns client pe 16-07-2023 14:03:

Va multumesc pentru explicatiile oferite, dar procedura de retur, cu toate explicatiile, mi se pare in continuare dificila si limitata.

Dupa aproape 2 saptamani de la plasarea comenzii am fost informat ca aceasta este anulata pe motiv ca a fost pierduta de firma de curierat, in schimb mi-au oferit un voucher care era mai mic decat reducerea initiala aplicata pe produs.

RATING:

Răspuns magazin pe 14-07-2023 10:17

Buna ziua, Mulțumim pentru opinia dvs. Ne cerem scuze pentru situația dvs însă noi nu putem sa controlam o data ce comanda plecat din depozit ce se întâmpla pe drum. Comanda dvs împreună cu multe alte sau pierdut pe drum. V-am oferim un voucher de 20% reducere extra la prețul pe care la avut comanda dvs inițiala daca doriți sa faceți o noua comanda. In caz de mai multe detalii ne puteti contacta la emailul clineti@footshop.eu

Nu este normal sa-ti ia bani pe punga si pe transport de la depozit pana la magazin

RATING:

Răspuns magazin pe 28-06-2023 13:45

Vă mulțumim pentru comentariul dvs. Comanda acesta observ ca nu a fost ridicata din magazin. Prețul final la comanda il aveți mereu in emailul confirmări comenzilor. Toate preturile sunt detaliate atât pana compleți comanda si in emailul ulterior. Dacă va referiți la altceva ce cumpărați din magazin, atunci lucrurile din magazin au prețul lor. Suntem aici pentru tine.+40 312 295 453. Email : clienti@footshop.eu

In primul rand am dorit sa anulez o comanda la 5 minute dupa ce o dadusem. Raspuns nu s epoate, O refuzati dvs. cand ajunge in tara , deja comnda aplecat la furnizorul extern. Folosesc un cod de reducere, lansez o comanda, duap o saptamana imi spun ca aceasta comnda s-a pierdut pe drum si imi dau ei 20% la produsele nereduse. Codul de reducere initial a zburat cu comanda nefurnizată. Ma intreba daca e ok ca mi-au dat 20%, dar ce mai aveam si alta varianta sa nu imi placa?

RATING:

Răspuns magazin pe 28-06-2023 13:41

Buna ziua, Vă mulțumim pentru comentariul dvs. și ne cerem scuze pentru situația dvs. Încercăm să implementăm cât mai curând posibil posibilitatea de a anula comenzile direct de pe site. Dar până atunci, trebuie sa ne contactați prin telefon sau email pentru anula comenzile si daca sunt deja expediate din păcate nu se pot anula. Iar in cazul dvs comenzile trimise la magazin in ziua respectiva, toate au fost pierdute de firma de curierat, ne cerem scuze însă din păcate a fost o problema la care noi nu avem control. Înțelegem că acest incident a afectat încrederea dvs în firma noastră, și dorim să te asigurăm că luăm măsuri pentru a preveni apariția unor astfel de situații în viitor. Suntem aici pentru tine. +40 312 295 453 email : clienti@footshop.eu

Punga ar trebui sa fie gratis

RATING:

Răspuns magazin pe 28-06-2023 13:50

Buna ziua, Mulțumim pentru comentariul, vom lua in considerare opinia dvs. Suntem aici pentru tine. +40 312 295 453 Email : clienti@footshop.eu

Am comandat prin aplicatia piccodi, cashback ul nu a aparut, pentru ca nu ati declarat comanda.. deci nu, nu as recomanda nimanui.

RATING:

Răspuns magazin pe 28-06-2023 13:48

Buna ziua, Mulțumim pentru comentariu, comanda acesta a fost cu plata ramburs, iar daca doriți sa plătit online prin aplicații care au discount cu firma noastră, asta tine de aplicația respectiva sa primiți înapoi suma respectiva. Suntem aici pentru tine. +40 312 295 453. Email: clienti@footshop.eu

Cei mai mari nesimtiti cei de la footshop ,am dat comanaa de adidasi si nu mi a venit niciodată comanda

RATING:

Răspuns magazin pe 25-01-2023 14:03

Bună ziua! Mulțumim că ați răspuns la review și ne-ați oferit ocazia să aflăm părerea dvs. Ne pare rău pentru situația pe care ați întâmpinat-o. Am verificat situația dvs. și am luat legătura cu firma de curierat pentru a afla ce s-a întâmplat. Mulțumim că ne-ați informat despre problema apărută, deoarece asta ne ajută pe noi să ne îmbunătățim serviciile de livrare. De asemenea, v-am trimis un mail pe adresa dvs. asociată contului Footshop cu un cod de reducere. O zi frumoasă! :)

Am comandat la un pret foarte bun, ulterior a iesit din stoc desi comanda era confirmata

RATING:

Răspuns magazin pe 25-01-2023 14:40

Bună ziua! Mulțumim că ați răspuns la review și ne-ați oferit ocazia să aflăm părerea dvs. Comanda dvs. inițială a fost anulată, deoarece produsul nu a mai fost disponibil la depozitul extern. Ulterior acesta a revenit în stoc și ați plasat o nouă comandă unde v-am oferit același preț ca cel din comanda anulată. Conform AWB, comanda nu a fost ridicată, iar aceasta s-a întors înapoi către depozitul nostru. Pentru orice detalii vă stăm la dispoziție la adresa de mail clienti@footshop.eu. O zi frumoasă! :)

ca imi bag pula in magazinu vostru ca mi ati anulat comanda pe care o asteptam de luni

RATING:

Răspuns magazin pe 25-01-2023 13:50

Bună ziua! Mulțumim că ați răspuns la review și ne-ați oferit ocazia să aflăm părerea dvs. Produsul comandat de dvs. se afla într-un depozit extern. Acestor produse le sunt necesare mai multe zile de confirmare, tocmai din cauza faptului că acestea ar putea să nu mai fie disponibile din diferite motive și pentru a avea timp să se anunțe clientul cu privire la anularea sau întârzierea acestuia. De obicei se pot aștepta până la 7 zile pentru confirmarea din partea depozitului extern, iar dvs. ați primit răspunsul după două zile. O zi frumoasă! :)

Am cumparat 2 vouchere de 200 de lei ca un cadou pentru un prieten, deoarece varianta de 400 de lei nu era pe site. Am aflat cu stupoare ca aceste carduri cadou nu se cumuleaza, si adaugarea unui card cadou la comanda, scadea valoarea comenzii minime si mi-ati cerut transport (aparent banii din carduri cadou nu sunt bani)

RATING:

Răspuns magazin pe 25-01-2023 13:45

Bună ziua! Mulțumim că ați răspuns la review și ne-ați oferit ocazia să aflăm părerea dvs. Ne pare rău pentru situația pe care ați întâmpinat-o. Am comunicat situația dvs. și vom lucra la îmbunătățirea varietății de sume pe care le puteți alege atunci când achiziționați un voucher. De asemenea, vă rugăm să ne contactați la adresa de mail clienti@footshop.eu dacă mai întâmpinați astfel de situații pentru a vă ajuta la cumularea voucherelor. O zi frumoasă! :)

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.350. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024