Nota: 9,38 / 10 de la 28.537 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului undefined pentru Footshop
Răspuns magazin pe 06-09-2024 11:07
Bună ziua, vă mulțumim pentru comentariul dumneavoastră. Facem tot ce ne stă în putință pentru a ne îmbunătăți serviciile. Sperăm că veți avea o experiență mai bună cu noi în viitor.
Opinia clientului undefined pentru Footshop
Am facut comandă am așteptat 4 zile, comanda a venit greșit, am dat retur am așteptat 7 zile pentru retur. Foarte neseriosi, nu recomand.😠
Răspuns magazin pe 06-09-2024 11:07
Bună ziua, vă mulțumim pentru comentariul dumneavoastră. Facem tot ce ne stă în putință pentru a ne îmbunătăți serviciile. Sperăm că veți avea o experiență mai bună cu noi în viitor.
Opinia clientului undefined pentru Footshop
Răspuns magazin pe 06-09-2024 11:07
Bună ziua, vă mulțumim pentru comentariul dumneavoastră. Facem tot ce ne stă în putință pentru a ne îmbunătăți serviciile. Sperăm că veți avea o experiență mai bună cu noi în viitor.
Opinia clientului undefined pentru Footshop
Nimic..nu am primit comanda nici după doua săptămâni, fără sa fiu anunțat motivul întârzierii!😠
Răspuns magazin pe 06-09-2024 11:06
Bună ziua, vă mulțumim pentru comentariul dvs. și ne cerem scuze pentru această situație. După verificarea cu compania de curierat, adresa de livrare a fost incorectă și curierul a anulat comanda dvs. Sperăm să aveți o experiență mai bună cu noi în viitor.
Opinia clientului undefined pentru Footshop
Răspuns magazin pe 19-07-2024 13:24
Vă mulțumim pentru feedback-ul dumneavoastră, ne pare rău că nu ați avut o experiență plăcută. Din păcate această comandă a fost anulată de către curier, acest caz se întâmplă când datele de livrare nu sunt complete sau nu sunt corecte. Din păcate, acest lucru este în afara controlului nostru. Facem tot posibilul să ne îmbunătățim serviciile și sperăm ca în viitor să aveți o experiență plăcută.
Opinia clientului Anonim pentru Footshop
produsul era neconform, deoarece am mai cumparat aceeasi sapca si marimile sunt universale iar acesta era foarte mare😞
Răspuns magazin pe 19-07-2024 13:15
Vă mulțumim pentru feedback-ul dumneavoastră, ne pare rău că nu ați avut o experiență plăcută. Din păcate se întâmpla ca mărimea sa nu fie mereu perfecta. Aveți însă opțiunea mereu sa faceți returul si sa primiți banii înapoi. Facem tot posibilul sa îmbunătățim serviciile noastre si sper pe viitor sa aveți o experiența mai plăcută.
Opinia clientului Anonim pentru Footshop
Comanda nu a fost aceeași cu cea de pe site, am primit un alt model complet diferit și cu mărimea mai mare.😞
Răspuns magazin pe 19-07-2024 13:13
Vă mulțumim pentru feedback-ul dumneavoastră, ne pare rău că nu ați avut o experiență plăcută. Ne puteți contacta pe emailul nostru cu poze și numărul comenzii și vă vom ajuta cu acest caz. Facem tot posibilul sa îmbunătățim serviciile noastre.
Opinia clientului Anonim pentru Footshop
Răspuns magazin pe 19-07-2024 13:12
Vă mulțumim pentru feedback-ul dumneavoastră, ne pare rău că nu ați avut o experiență plăcută. Avem asistență pentru clienți disponibilă, atât prin telefon, cât și prin e-mail, de luni până vineri, între orele 9-17. Dacă nu răspundeți la telefon, puteți încerca din nou mai târziu sau puteți trimite un e-mail, la toate e-mailurile se răspunde. Sper să aveți o experiență mai bună în viitor.
Opinia clientului Alexandru pentru Footshop
Comanda a ajuns in alt oras. Din pacate nu a putut ajunge la destinatia finala. S-a facut retur la expeditor. Iar perechea de incaltari nu am mai putut sa o comand pentru ca nu mai era in stoc.
Răspuns magazin pe 19-07-2024 13:06
Vă mulțumim pentru feedback, ne pare rău că nu ați avut o experiență plăcută, din păcate livrarea nu putem controla noi, dacă nu ați pus toate detaliile corect, inclusiv codul poștal, coletul este trimis în altă parte. Sperăm să aveți o experiență plăcută în viitor.
Opinia clientului undefined pentru Footshop
Răspuns magazin pe 11-07-2024 11:58
Mulțumim pentru feedback-ul dvs. Ne parce rău ca nu ați avut o experiența plăcută, facem tot posibilul sa îmbunătățim serviciile noastre. Nu ați primit acesta comanda, ne-ați cerut sa o anulam. Spera ca in viitor sa aveți o experiența plăcută.
Opinia clientului Anonim pentru Footshop
Răspuns magazin pe 11-07-2024 11:39
Bună ziua, Vă mulțumim pentru comentariul dvs., ne pare rău că ați avut o experiență neplăcută cu această comandă, facem tot posibilul să ne îmbunătățim serviciile. Sperăm că în viitor veți avea o experiență mai bună cu noi..
Opinia clientului Anonim pentru Footshop
Produsul comandat a fost cu defect. Am încercat returnarea, doar ca aș fi primit doar 50% din valoarea produsului. Deși, le-am trimis poze cu produsul, compania m-a informat ce doresc să aleg 50% din valoarea produsului sau să accept produsul defect așa cum a ajuns. Nu, nu recomand acest site.
Răspuns magazin pe 11-07-2024 11:39
Bună ziua, Vă mulțumim pentru comentariul dvs., ne pare rău că ați avut o experiență neplăcută cu această comandă, facem tot posibilul să ne îmbunătățim serviciile. Cazul dvs a fost verificat si sa procesat conform condițiilor noastre de retur. Speram ca pe viitor sa aveți o experiența plăcută.
Opinia clientului undefined pentru Footshop
Nu am putut Achiziționa produsele comandate, întrucât copiii din magazin ne-au trimit comanda înapoi în depozit sau undeva, de nu mai erau în magazin când am fost să ridic produsele.😠 Asta după ce am m-am confruntat cu traficul, găsirea unui loc de parcare etc, magazinul fiind intr-o locație greu accesibilă cu mașina. Nu vom mai comanda niciodată de la acest magazin.
Răspuns magazin pe 21-06-2024 13:28
Bună ziua, ne cerem scuze pentru experiența neplăcută, facem tot ce ne stă în putință pentru a ne îmbunătăți serviciile și sperăm ca în viitor să aveți o experiență plăcută.
Răspuns client pe 22-06-2024 00:08:
Angajații au o atitudine defensiv agresivă . Nu voi mai comanda niciodată de la acest magazin. Partea cu “facem tot posibilul etc” este o minciună. Am sunat la “șef “ în ziua respectivă și acesta a avut aceeași atitudine respingătoare . Dacă ai o problemă cu comanda/produsele, ea este exclusiv problema ta!
Opinia clientului undefined pentru Footshop
😞am comandat o pereche de pantofi nr 38 și am primit 39.5.Acum 6zile a venit curierul după comanda greșită și nici astăzi nu am primit suma de bani plătită!
Răspuns magazin pe 14-06-2024 11:34
Buna ziua, Mulțumim de feedback. Ne cerem scuze pentru greșeală facuta si experiența neplăcuta. Facem tot posibilul sa îmbunătățim serviciile noastre pentru viitor. Toate cele bune.
Răspuns client pe 14-06-2024 11:36:
Reacție promta la "plingere"!😍
Opinia clientului Ene pentru Footshop
Pot spune ce nu mi-a placut. Am comandat o pereche de pantaloni. In descrierea produsului aparea masura taliei W32 dar nu si lungimea lor ( care era L34 ). Eu port W32 dar si L32. Considert ca nu am fost informat corect. Daca stiam ca sunt L34 nu comandam acea pereche de pantaloni. E drept ca exista o perioada de retur ( 14 zile !!! ) dar avand in vedere ca as fi platit 2 transporturi ( caci la FOOTSHOP transportul este gratuit incepand de la 1000 lei ), am decis sa-i pastrez. Repet daca stiam ca sunt L34 nu mai comandam acest produs
Răspuns magazin pe 14-06-2024 11:33
Buna ziua, Mulțumim pentru feedback, punem descrierea produselor pe site cum o primim de la producător. Timpul de retur este de 30 de zile după ce primiți coletul. Verificati pe site modalitățile de retur. Facem tot posibilul sa îmbunătățim serviciile noastre. Toate Cele bune.
Opinia clientului undefined pentru Footshop
Răspuns magazin pe 07-06-2024 11:27
Bună ziua, vă mulțumim pentru feedback-ul dvs., ne pare rău că nu ați avut o experiență plăcută, facem tot posibilul pentru a ne îmbunătăți serviciile. Sperăm că veți avea o experiență plăcută cu noi în viitor.
Opinia clientului Anonim pentru Footshop
Am primit o pereche de adidasi, fara folie de protectie in cutie, erau pusi pur si simplu, zgariati pe unele locuri probabil s au lovit intre ei la transport, adidasi probati cu pielea indoita si talpa era plina de par de pisica!😠
Răspuns magazin pe 31-05-2024 14:54
Buna ziua, Mulțumim de feedback, ne cerem scuze de comanda primita asa. Daca ați trimis aceste poze pe emailul nostru cu siguranța ați primit o soluție la acesta situație.. Facem tot posibilul sa îmbunătățim serviciile noastre. Speram pe viitor sa aveți o experiența plăcută.
Opinia clientului Alexandra pentru Footshop
Nu recomand. Am detaliat deja intr-un review anterior situatia - refuza sa imi dea banii pe o pereche de adidasi returnata, refuza sa imi inregistreze reclamatia pe motiv ca ei nu au ce reclama. Mare atentie cand luati ceva de la ei.
Răspuns magazin pe 31-05-2024 14:57
Buna ziua, Mulțumim de feedback, ne cerem scuze de situația creata, cazul dvs a for verificat si din partea noastră sa făcut tot posibilul. Facem tot posibilul sa îmbunătățim serviciile noastre. Speram pe viitor sa aveți o experiența plăcută.
Răspuns client pe 31-05-2024 15:21:
Au facut totul mai putin sa dea un numar de i registrare oficial reclamatiei mele sau un raspuns oficial. Ma voi adresa mai departe catre autoritatile competente. Atitudinea lor referitor la reclamația lor a fost ca nu imi dau nr de inregistrare la reclamatie pentru ca ei nu au ce reclama. Raspund dragut aici, dar pe e-mail isi bat joc!
Opinia clientului undefined pentru Footshop
Nu corespund marimile sint mai mici ,nici calitativ nu sunt ok😞
Răspuns magazin pe 31-05-2024 14:55
Buna ziua, Mulțumim de feedback, ne pare rău, mărimile de pe site sunt primite exact cum le primim de la producător la fel ca si produsele, sunt trimise fara se le manipulam noi. Facem tot posibilul sa îmbunătățim serviciile noastre. Speram pe viitor sa aveți o experiența plăcută.
Opinia clientului undefined pentru Footshop
Răspuns magazin pe 31-05-2024 14:52
Buna ziua, Mulțumim de feedback, ne pare rău ca acesta comanda nu a fost pe plăcut dvs. Facem tot posibilul sa îmbunătățim serviciile noastre. Speram pe viitor sa aveți o experiența plăcută.
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024