Opinii de la clienții magazinului online Footshop

Notă magazin

9,46 / 10

Calitatea livrării

9,08 / 10

Ne recomandă

96,91%

de la data înscrierii magazinului în program (15-10-2018)

Ultimele opinii adăugate de clienții Footshop

Fake uri.

RATING:

Raspuns magazin pe 26-11-2020 11:20

Buna ziua ! Ne pare rău ca aveți acestă opinie , primi produsele noastre direct de la producatori si avem acces la cele mai limitate si speciale perechi de adidași de la renumite band-uri . Vă rugam să reveinți către noi cu mai multe informații . https://about.footshop.com/about-footshop/

Inca nu mi am primit comanda, nu stiu nimic despre ea si astept de mai mult de 2 saptamani

RATING:

Raspuns magazin pe 24-11-2020 10:44

Buna ziua ! Îmi pare rau pentru complicați , uneori se mai întamplă si greșeli , vă rog să luați legatura cu Serviciul de relații clienți , cu singurantă ei vor rezolva problema imediat :)

Marimile nu corespund cu cele din magazinele Nike sau Adidas, iar returul este foarte scump si greu de realizat.

RATING:

Raspuns magazin pe 18-11-2020 11:47

Bună ziua, tabelele de mărimi de pe site le primim direct de la producători. Dacă vă referiți la mărimile în centimetri, vă rugăm să luați în considerare că fiecare brand folosește o altă metodologie pentru a măsura în centimetri și cel mai bine este să vă orientați după mărimea europeană pe care o purtați de obicei.

Marimile nu corespund cu cele din magazinele Nike sau Adidas, iar returul este foarte scump si greu de realizat.

RATING:

Raspuns magazin pe 24-11-2020 10:47

Bună ziua, tabelele de mărimi de pe site le primim direct de la producători. Dacă vă referiți la mărimile în centimetri, vă rugăm să luați în considerare că fiecare brand folosește o altă metodologie pentru a măsura în centimetri și cel mai bine este să vă orientați după mărimea europeană pe care o purtați de obicei.

Incaltaminte primita in forma defecta de doua ori la rand.

RATING:

Raspuns magazin pe 18-11-2020 11:45

Buna! Ne pare rău , probabil s-a strecurat o eroare din partea celor de la depozit .Vă rugam să ne trimite-ți poze cu produsul si factura la adresa de email clienti@footshop.eu , si vom rezolva imediat acesta problema .

Pretul prea mare.

RATING:

Raspuns magazin pe 24-11-2020 10:50

Buna ziua ! Pe site-ul nostru găsiți si o secțiune cu reduceri care este mereu actualizată , poate găsiți ceva la un preț accesibil :) https://www.footshop.ro/ro/872-reduceri

Articolele au ajuns murdare

RATING:

Raspuns magazin pe 16-11-2020 03:45

Buna! Ne pare rău , probabil s-a strecurat o eroare din partea celor de la depozit . Vă rugam să ne trimite-ți poze cu produsul si factura la adresa de email clienti@footshop.eu , si vom rezolva imediat acesta problema . :)

PAPUCI Vin cu defect nici măcar nu se uita la ei când i livrează

RATING:

Raspuns magazin pe 18-11-2020 12:38

Buna! Ne pare rău , datorită fluxului mare de comenzi se mai strecoara si greșeli . Vă rugam să ne trimite-ți poze cu produsul si factura la adresa de email clienti@footshop.eu , si vom rezolva imediat acesta problema . :)

A doua experienta neplăcută cu acest site. Stocurile nu sunt reale... Achit un produs pentru care primesc răspuns după câteva zile ca de fapt nu e în stoc. Data trecuta am vrut un schimb..masurile nu se potrivesc.. si după nenumărate telefoane și e mailuri... primesc la o luna și ceva banii înapoi. Nu va recomand câtuși de puțin. Degeaba aveți modele deosebite pe site dacă nu sunteți serioși cu livrările.

RATING:

Raspuns magazin pe 27-11-2020 03:35

Salut, Ne pare foarte rău să auzim despre experiența ta neplăcută. Cu toate acestea, sistemul nostru nu este perfect și pot apărea greșeli. De îndată ce am primit informații despre cantitățile incorecte din stoc, v-am informat. Vă înțelegem complet și încerăm să înbunătățim sistemul .

Ati trimis o pereche de adidasi cu defecte de fabricatie. partea superioara nu este imbinata cu talpa sau are crapaturi!

RATING:

Raspuns magazin pe 18-11-2020 12:37

Buna! Ne pare rău . Vă rugam să ne trimite-ți poze cu produsul si factura la adresa de email clienti@footshop.eu , si vom rezolva imediat acesta problema . :)

Se mișcă cam greu

RATING:

Raspuns magazin pe 16-11-2020 03:52

Bună ziua, Ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră. Am aprecia mai multe detalii despre experiența avută cu magazinul nostru, iar dacă credeți că am putea face ceva pentru a vă îmbunătăți experiența, nu ezitați să ne contactați. Datele de contact sunt +40 312 295 453, de luni până vineri între orele 10 și 18, la e-mail clienti@footshop.eu, sau pe rețelele de socializare. Vă stăm cu drag la dispoziție. Numai bine.

Nu mai puneti pe site marimi pe care nu le aveti in depozit, am patit de 2 ori sa comand si sa ma anuntati dupa aia ca nu aveti marimea.

RATING:

Raspuns magazin pe 27-11-2020 03:41

Ne pare foarte rău să auzim despre experiența ta neplăcută. Cu toate acestea, sistemul nostru nu este perfect și pot apărea greșeli. De îndată ce am primit informații despre cantitățile incorecte din stoc, v-am informat. Vă înțelegem complet și încerăm să înbunătățim sistemul .

Am sunat la ei sa intreb de starea coletului pe care l-am returnat si nu am primit absolut nicio informatie.

RATING:

Raspuns magazin pe 16-11-2020 04:16

Buna ziua ! Deoarece nu avem angajați în România, verificarea coletelor și procesarea formularelor are loc în Praga. Vei primi un email de confirmare a primirii returului peste aproximativ 7-10 zile după expediere. Acest lucru explica faptul pentru care colegii de la Serviciul Clienți nu au imediat un status despre retur pentru Dvs . Numai bine :)

Imi pare rău sa votez magazinul atât de puțin , nu imi pot da seama dacă papucii pe care i am primit sunt originali sau nu.. i am purtat o data și după 2 zile pline de mers am observat ca s a desprin un pic de tot , cea ce ma face sa ma îndoiesc de calitatea produsului , imi plac sincer și nu vreau sa ma complic cu returul lor .. așa ca am sa rămân cu acest semn de întrebare 🥺

RATING:

Raspuns magazin pe 16-11-2020 04:33

Bună ziua, toate produsele pe care le vindem sunt originale și le primim direct de la producători. Produsele noaste beneficiază de garanție 24 luni , puteți beneficia de garanție urmând pașii din acest link : https://www.footshop.ro/ro/restituire . Numai bine !

NISTE NESIMTITI CU RETURUL

RATING:

Raspuns magazin pe 16-11-2020 03:48

Bună ziua, ne pare rău să auzim asta. Puteți, vă rog, să contactați la adresa de email clienti@footshop.eu și să descrieți problema pe care ați avut-o mai detaliat pentru a vă putea ajuta?

Mi-a venit o marime mult mai mare decat cea aleasa, si procesul de returnare e mult prea complicat si nu am timp de asa ceva. Asta e

RATING:

Raspuns magazin pe 16-11-2020 03:54

Bună ziua, ne pare rău pentru complicații. Dacă s-a produs o greșeală din partea noastră, vom face tot posibilul să rezolvăm problemă în cel mai scurt timp. Suportul Clienți așteaptă mesajul dumneavoastră pentru a vă putea ajuta.

La retur am primit comanda data,dar diferenta de pret nu

RATING:

Raspuns magazin pe 16-11-2020 04:02

Bună ziua, ne pare rău pentru complicații. Dacă s-a produs o greșeală din partea noastră, vom face tot posibilul să rezolvăm problemă în cel mai scurt timp. Vă rugam să ne contactați cat mai repede pe adresa de email clienti@footshop.eu .

La fiecare comanda efectuata am primit incaltari cu marimi gresite si confuzii intre marimi US si Uk. Mai mult de atat nu am primit ajutorul solicitat pentru schimbarea produselor.

RATING:

Raspuns magazin pe 12-08-2020 12:17

Bună ziua, ne pare rău să auzim asta. Puteți, vă rog, să contactați Suportul Clienți și să descrieți problema pe care ați avut-o mai detaliat pentru a vă putea ajuta?

am comandat marimea 44 si a venit 43 jumate ca sa schimb trebuie sa fac un procedeu foarte lung si am renuntat nu as tecomanda magazinul

RATING:

Raspuns magazin pe 12-08-2020 12:09

Bună ziua, ne pare rău pentru complicații. Dacă s-a produs o greșeală din partea noastră, vom face tot posibilul să rezolvăm problemă în cel mai scurt timp. Suportul Clienți așteaptă mesajul dumneavoastră pentru a vă putea ajuta.

Părere foarte proasta

RATING:

Raspuns magazin pe 12-08-2020 01:31

Bună ziua, ne pare rău dacă ați avut o experiență neplăcută cu o comandă de la noi. Vă rugăm să contactați Suportul Clienți, pentru a vă putea îmbunătăți experiențele viitoare.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.199. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020