Opinii de la clienții magazinului online Footshop

Notă magazin

9,48 / 10

Calitatea livrării

9,05 / 10

Ne recomandă

97,09%

de la data înscrierii magazinului în program (15-10-2018)

Ultimele opinii adăugate de clienții Footshop

Mai multe descrieri, de ex waterproof, windproof, etc. Livrarea a durat ceva...

RATING:

Raspuns magazin pe 16-06-2021 12:15

Buna ziua , mulțumim pentru recenzie , facem tot posibilul să îmbunătățim serviciile noaste , vom lua în considerare sugestia Dvs. Cat despre livrare, termenul este 2-5 zile lucrătoare , în acest interval puteți primi comanda .O zi buna!:)

Am primit un produs cu defect, ce nu poate fi purtat (pantoful stang are un defect pe interior care il facea imposibil de purtat), iar in cee ce priveste livrarea, aceasta trebuia sa se faca vineri (la trei zile dupa comanda), si am primit coletul luni.

RATING:

Raspuns magazin pe 16-06-2021 11:50

Buna ziua , în cazul unui defect , produsele noaste au 24 de luni de garanție , îi puteți returna imediat , trebuie doar să completați un Formular de reclamație , pe care îl puteți descarca de pe site-ul nostru , cat despre livrare, termenul este 2-5 zile lucrătoare , în acest interval puteți primi comanda . Pentru mai multe informații puteți contacta echipa de suport clienți :)

Nu sunt multumita de conditiile de retur

RATING:

Raspuns magazin pe 16-06-2021 12:22

Buna ziua , mulțumim pentru recenzie , facem tot posibilul să îmbunătățim procedura de retur :)

Politica de retur afisata pe site este diferita de cea prezentata prin intermediul e-mail, telefon. Se sustine ca se poate schimba comanda, este descrisa procedura pas cu pas pe situl lor, in realitate se sustine ca nu mai e valabila. Din punctul meu de vedere, functionarea lor este la limita codului penal. La livrare, comanda ajunge in 2 zile. La retur, sunt 13 zile de cand aceasta nu a ajuns. Cert, NU recomand.

RATING:

Raspuns magazin pe 16-06-2021 01:45

Buna ziua , mulțumim pentru recenzie ,procedura de schimb nu mai este valabilă pe site-ul nostru . Aveți posibilitatea să returnați produsul . O zi buna !

Lipsa de comunicare, lipsa de interes.

RATING:

Raspuns magazin pe 11-06-2021 12:35

Buna ziua , mulțumim pentru recenzie , vă rog mereu să verificați secțiunea Spam, deoarece după plasarea comenzii primiți în total 3 emailuri de confirmare împreună cu AWB-ul care este generat automat.

Denumirea produselor este inselatoare

RATING:

Raspuns magazin pe 16-06-2021 04:50

Buna ziua , mulțumim pentru recenzie , puteți explica la ce vă referiți prin ” Denumire înșelătoare ” ?

Denumirea produselor este inselatoare

RATING:

Raspuns magazin pe 11-06-2021 12:21

Buna ziua , mulțumim pentru recenzie ,din păcate nu este relevant ce ați scris , vă rog să reveniți cu un exemplu sau exact problema pe care ați întâmpinat-o pentru a putea lua măsuri în acest sens.

Am comandat acum 3 săptămâni un tricou și nici azi nu a venit

RATING:

Raspuns magazin pe 20-05-2021 12:51

Bună ziua, vă rog să ne trimiteți nr. de comandă la adresa clienti@footshop.eu pentru a rezolva cazul dat cât mai curând.

Neprofesionisti.

RATING:

Raspuns magazin pe 20-05-2021 01:01

Bună ziua, ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteți părerea dvs. la adresa de email: clienti@footshop.eu și vom rezolva cazul dat.

am cumparat o pereche de pantaloni scurti,iar marimea nu corespunde in nici un fel...cea ,ce da semn ca produsul nu este original!(specific ca ,cunosc exact marimile brandului respectiv)

RATING:

Raspuns magazin pe 20-05-2021 12:52

Bună ziua, suntem o compania internațională cu reputație care vinde produse 100% originale. Vă rog să ne trimiteți nr. de comandă la adresa clienti@footshop.eu pentru a rezolva cazul dat cât mai curând.

Mi s-a livrat alta marime decat cea comandata

RATING:

Raspuns magazin pe 20-05-2021 12:54

Bună ziua, ne pare rău de faptul că s-a întâmplat această greșeală. Vă rugăm să ne trimiteți nr. de comandă la adresa de email: clienti@footshop.eu

Nu am primit inca comanda si nici nu am primit o estimare de livrare, nu se stie unde e coletul

RATING:

Raspuns magazin pe 20-05-2021 12:54

Bună ziua, vă rugăm să ne trimiteți nr. de comandă la adresa de email: clienti@footshop.eu pentru a rezolva cazul dat cât mai curând.

Am cumpărat o pereche de adidași nike și a 2 zi sa deschis pânza la unul dintre adidași și trebuie să fac reclamație formular o lună doua sa astept sa mi se schimbe adidași nu recomand asta e parerea mea

RATING:

Raspuns magazin pe 20-05-2021 01:04

Bună ziua, fiecare produs are garanție 2 ani și termenul maxim de rezolvarea reclamației este 30 de zile, însa de obicei durează 15 zile. Ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteți părerea dvs. la adresa de email: clienti@footshop.eu și vom rezolva cazul dat.

Lipsa unei comunicarii adecvate, in ceea ce priveste livrarea produselor comandate( lipsa awb, dupa care am primit un mail de anulare a comenzii- dupa 7 zile)

RATING:

Raspuns magazin pe 20-05-2021 12:56

Bună ziua, vă rog mereu să verificați secțiunea Spam, deoarece după plasarea comenzii primiți în total 3 emailuri de confirmare împreună cu AWB-ul este generat automat. Ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteți părerea dvs. la adresa de email: clienti@footshop.eu și vom rezolva cazul dat.

Adidași cu defect ,nu recomand nimănui Într-un cuvânt teapa !

RATING:

Raspuns magazin pe 20-05-2021 01:00

Bună ziua, ne pare rău pentru acest necaz. Vă rog să ne trimiteți nr. de comandă la adresa de email: clienti@footshop.eu și vom rezolva cazul dat.

astept de o luna sa mi primesc banii pe retur

RATING:

Raspuns magazin pe 03-05-2021 02:55

Bună ziua, vă rugăm să ne trimiteți nr. comenzii și un AWB de urmărire la adresa de email: clienti@footshop.eu și vom rezolva cazul dat.

Nemulțumirea mea vine din cauza faptului ca prima comanda a fost anulata fără sa fiu consultat. De transport sunt mulțumit, a venit în timp de 8 zile după plasarea acesteia.

RATING:

Raspuns magazin pe 03-05-2021 02:46

Bună ziua, ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteți părerea dvs. la adresa de email: clienti@footshop.eu și vom rezolva cazul dat.

Am primit un produs deteriorat

RATING:

Raspuns magazin pe 03-05-2021 02:47

Bună ziua, vă rugăm să ne trimiteți niște poze a produsului primit pentru a rezolva cazul dat cât mai curând. Adresa de email: clienti@footshop.eu

Dureaza foarte mult livrarea

RATING:

Raspuns magazin pe 03-05-2021 02:49

Bună ziua, în momentul de față durata livrării la magazinul din București este 3 zile lucrătoare iar livrarea la domiciliu durează 3-5 zile lucrătoare. Ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră.

Ceea ce este in poze nu este și in realitate,și returul durează foarte mult,și înapoierea banilor la fel!zi buna

RATING:

Raspuns magazin pe 03-05-2021 02:50

Bună ziua, procesarea returului durează 10-14 zile calendaristice. Ne pare rău dacă serviciile noastre nu au fost la nivelul așteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteți părerea dvs. la adresa de email: clienti@footshop.eu și vom rezolva cazul dat.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.200. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020