Nota: 9,79 / 10 de la 1.014 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Val din Bucuresti pentru Gameology.ro
Răspuns magazin pe 16-12-2022 11:08
Ne pare rău că nu ați fost mulțumit de produsele achiziționate, unul din ele fiind chiar în topul produselor vândute de noi. Dacă nu sunteți satisfăcut de produse sau dacă le găsiți în altă parte la un preț mai bun, puteți face returul lor și veți primi banii înapoi. Vă stăm la dispoziție dacă aveți nevoie de ajutor în acest sens.
Opinia clientului Ioana din Sibiu pentru Gameology.ro
Ceea ce am cumpărat noi și anume "nava spatiala" se asamblează destul de greu,cu mai multe ustensile nu cum scrie în descriere. Mulțumim oricum
Răspuns magazin pe 02-09-2022 14:30
Vă mulțumim pentru feedback! Descrierea produsului conține recomandările primite de la producător. Într-adevăr, produsul nu se asamblează ușor, fiind specificat că este vorba de o machetă din metal, care nu este o jucărie. De aceea, este recomandată persoanelor cu vârsta peste 14 ani.
Opinia clientului Gabriela din Teleorman pentru Gameology.ro
Am achizitionat un joc acum cateva zile si ce am primit eu nu coincide cu ce este pe site, in sensul ca mie imi lipsesc cateva componente, dar in imaginea si anuntul reprezentativ de pe site sunt prezente. Le-am trimis mesaj, mi-au raspuns si au spus ca producatorul jocului a schimbat niste lucruri si ca or sa ma anunte ce este schimbat si de ce s-a intamplat asta, insa au trecut patru zile de atunci si nu am mai primit nici un anunt.
Răspuns magazin pe 21-03-2022 19:11
Ne pare rău pentru situație! Este una neobișnuită și pentru noi, iar răspunsul întârziat a venit deoarece nu am primit încă răspuns de la producător. Acesta a modificat puțin componentele jocului și nu ne-a anunțat de schimbări. Am updatat descrierea produsului și pozele disponibile pentru a nu se mai întâmpla această situație pe viitor. Vă mulțumim pentru înțelegere!
Opinia clientului Ana din Tulcea pentru Gameology.ro
Tabla jocului era zgariata si punga in care se aflau bilele era murdara
Răspuns magazin pe 30-01-2022 00:41
Vă mulțumim pentru feedback și ne pare rău pentru situația întâmpinată! Am încercat să vă contactăm telefonic pentru înlocuirea produsului. Vă vom suna la începutul săptămânii din nou pentru a soluționa problema.
Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024