Opinii de la clienții magazinului online Gardenway

Gardenway

Nota: 8,15 / 10 de la 1.258 de clienți verificați

Notă magazin

8,15 / 10

Ne recomandă

81,24%

de la data înscrierii magazinului în program (16-05-2022)

Foarte nemultumit !

RATING:

Răspuns magazin pe 07-04-2025 14:07

Bună ziua, Ne pare rău că aveți această impresie. Nu ar trebui să fie așa. Vă vom suna pentru a rezolva această situație. Vrem să o îndreptăm. Ne cerem scuze.

am primit alt colet decat ce am comandat si platit....nici acum nu s-a rezolvat intr-un fel cu reclamatia facuta

RATING:

Răspuns magazin pe 01-04-2025 13:38

Bună ziua, Ne pare rău că aveți această părere despre magazinul nostru online. Nu ar trebui să se întâmple așa. O să vă sunăm pentru a discuta și rezolva această situație. Vrem să îndreptăm lucrurile. Ne cerem scuze.

Nu am cuvinte e o mizerie pe ce dam bani mai rezistenete din fier beton de 14 sau16mm

RATING:

Răspuns magazin pe 11-03-2025 16:24

Bună ziua, Ne pare rău că aveți această părere despre magazinul nostru online. Nu ar trebui să se întâmple așa. O să vă sunăm pentru a discuta și rezolva această situație. Vrem să îndreptăm lucrurile. Ne cerem scuze.

Mi-au anulat comanda de 3 ori. Prima data pe motiv ca nu am achitat-o desi era achitată …. Scuză eroare de sistem. A2-a comanda anulată. Aceasi scuza. Nu au putut identifica plata adta după ce le-am trimis confirmare plății și extras bancar deja. Cred ca au cel mai prost sistem. A3-a anulare nu știu din ce cauză a fost anulată. Am sunat la ei, și surpriza cei care răspund la numărul de la suport, nu pot să vadă ce am discutat prin e-mail și nu au nici o informație legată de comanda. 😂😂😂 Este pur și simplu ireal.

RATING:

Răspuns magazin pe 07-01-2025 13:59

Bună ziua, Ne pare rău că aveți această părere despre magazinul nostru online. Nu ar trebui să se întâmple așa. O să vă sunăm pentru a discuta și rezolva această situație. Vrem să îndreptăm lucrurile. Ne cerem scuze.

2 luni pentru livrare mi se pare exagerat de mult

RATING:

Răspuns magazin pe 20-12-2024 10:40

Bună ziua, Ne pare rău că aveți această impresie. Nu ar trebui să fie așa. Vă vom suna pentru a rezolva această situație. Vrem să o îndreptăm. Ne cerem scuze.

😠

RATING:

Răspuns magazin pe 01-10-2024 09:46

Bună ziua, Ne pare rău că aveți această impresie. Nu ar trebui să fie așa. Vă vom suna pentru a rezolva această situație. Vrem să o îndreptăm. Ne cerem scuze.

Neseriozitate...nu am primit-o nici acum... mulțumesc dar acum este prea târziu pentru a accepta aceasta comandă!😠😠😠

RATING:

Răspuns magazin pe 27-08-2024 10:33

Bună ziua, ne pare rău că aveți această impresie. Nu ar trebui să fie așa. Vă vom suna pentru a rezolva această situație. Vrem să o îndreptăm. Ne cerem scuze.

Am primit pachetul incomplet. Lipsesc mai multe elemente între care tălpi,șuruburi, acoperis,textila. Deci am luat teapa!
Imagine recenzie Imagine recenzie

RATING:

Răspuns magazin pe 27-08-2024 10:28

Bună ziua, ne pare foarte rău pentru întreaga situație neplăcută. O să vă contactăm telefonic pentru a discuta despre cele întâmplate. Opinia clienților noștri este foarte importantă pentru noi. Dorim să compensăm prejudiciul dacă acesta s-a întâmplat.

NU AM PRIMIT COMANDA!! DE CE TRIMITETI ACEASTA SOLICITARE DE OPINII INAINTE DE A RECEPTIONA COMANDA? NU VA FUNCTIONEAZA CEVA IN COORDONAREA COMPARTIMENTELOR!!???

RATING:

Răspuns magazin pe 20-08-2024 15:53

Bună ziua, Ne pare rău că aveți această impresie. Nu ar trebui să fie așa. Vă vom suna pentru a rezolva această situație. Vrem să o îndreptăm. Ne cerem scuze.

Informații eronate pe website privind livrarea , specifica clar că se face livrare cu verificare însă pe AWB curierului nu au bifat asta.😠

RATING:

Răspuns magazin pe 22-08-2024 13:14

Pentru noi este important ca clienții noștri să fie mulțumiți. Ne cerem scuze pentru faptul că toate s-au desfășurat în mod normal.

Nu sunt multumita de produsul comandat.pe site scrie ca este waterproof dar ploua inauntru. Dezamagita total mai ales pentru acest pret😞 a trebuit sa adaug eu o folie deasupra 😠

RATING:

Răspuns magazin pe 22-08-2024 13:11

Ne pare rău că aveți această părere despre magazinul nostru online. Nu ar trebui să se întâmple așa. O să vă sunăm pentru a discuta și rezolva această situație. Vrem să îndreptăm lucrurile. Ne cerem scuze

Ca santeti neserioși, am primit coletul cu blatul de sticla spart și nu mai răspunde nimeni la telefon.😞

RATING:

Răspuns magazin pe 22-08-2024 13:07

Bună ziua, ne pare foarte rău pentru întreaga situație neplăcută. O să vă contactăm telefonic pentru a discuta despre cele întâmplate. Opinia clienților noștri este foarte importantă pentru noi. Dorim să compensăm prejudiciul dacă acesta s-a întâmplat.

Am primit comanda defecta
Imagine recenzie

RATING:

Răspuns magazin pe 26-07-2024 11:10

Bună ziua, ne pare foarte rău pentru întreaga situație neplăcută. O să vă contactăm telefonic pentru a discuta despre cele întâmplate. Opinia clienților noștri este foarte importantă pentru noi. Dorim să compensăm prejudiciul dacă acesta s-a întâmplat.

😠

RATING:

Răspuns magazin pe 17-07-2024 11:37

Bună ziua. Ne pare rău că aveți această impresie. Nu ar trebui să fie așa. Vă vom suna pentru a rezolva această situație. Vrem să o îndreptăm. Ne cerem scuze.

Încă nu am primit pergola comandata. Este a doua comanda neonorate.

RATING:

Am primit coletul desfăcut și lipsa din piesele de ansamblate a serei.😞
Imagine recenzie

RATING:

Comanda, desi trebuia sa ajunga pe data de 11.06.2024, nici pana pe 13.06.2024 nu a ajuns. Despre produse imi voi exprima parerea dupa ce voi primi comanda ... sau daca o voi primi....

RATING:

Am comandat și nu am primit doar un mail să fac plată înainte eu nu sunt de acord cu asta am cumpărat de la alt magazin online și au fost OK

RATING:

Răspuns magazin pe 22-05-2024 13:08

Vă mulțumim pentru feedback-ul dumneavoastră. Îmi pare foarte rău dacă a existat vreo neînțelegere. Comanda a avut o metodă de plată PayPal. Înțelegem că ați cumpărat de la un alt magazin și suntem de acord cu asta. Vă vom suna pentru a clarifica situația. Nu vrem să aveți o părere proastă despre noi și nu am auzit de la dvs. Este doar această opinie pe care o văd. Poate că ați dorit o altă metodă de plată :(, dar noi nu am avut un astfel de mesaj.

Produse de proasta calitate,au venit strambe din fabrica,am incercat sa returnez produsele dar se pare ca informatia de pe pagina lor este eronata,acestea nu se pot returna la depozitul Fancourier din Romania ci numai in Polonia,pretul returului ridicandu-se la jum din pretul de achizitie al mobilierului de gradina.😠😠

RATING:

Răspuns magazin pe 22-05-2024 13:03

Bună dimineața, Îmi pare foarte rău pentru întreaga situație. Avem diverse produse în ofertă. Bineînțeles că aveți dreptul de a vă retrage din contract. Vă vom suna pentru a vă explica situația și vă vom oferi o compensație pentru un alt set. Vă asigur că avem, de asemenea, produse de foarte bună calitate.

15.04.2024 dat comanda, pana pe 25.04 nimic, le am adus aminte ca trăiesc pe 26.04 îmi trimit un awb emis în data de 19.04 în care scria ca:"în curând coletul tău va întra în posesia noastră" și sa aflu, azi, 29.04 ca să emis și factura pe produsele mele, de asta am evitat plata online și se mai contrazic pana și un legătură cu firma de curierat, în comandă se specifica GLS, în urma unui mesaj de la dumnealor era vorba de FAN și awb ul primit este de la SAMEDAY.😠😠😠😠😠😠😠

RATING:

Răspuns magazin pe 30-04-2024 13:44

Îmi pare foarte rău pentru întreaga situație. Curier către SAMEDAY. Astăzi comanda este în livrare. V-am trimis un link pentru a urmări pachetul și starea actuală prin e-mail.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025