Nota: 8,05 / 10 de la 926 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Valentin din Pitulati pentru Gardenway
Răspuns magazin pe 05-04-2024 11:41
Bună dimineața, Văd că sunteți supărat în legătură cu procesarea comenzii dumneavoastră ? Vă voi contacta pentru a clarifica acest lucru.
Opinia clientului Anikó din Chibed pentru Gardenway
A ajuns doar jumătate din comanda Mai mult de 2 săptămâni discut în email cu companie și coletul lipsa încă nu se știe dacă ajunge sau nu😠
Răspuns magazin pe 05-04-2024 11:40
Bună dimineața, Îmi pare foarte rău pentru întreaga situație. Vă voi contacta de urgență pentru a clarifica acest lucru.
Opinia clientului Veronica din Bucuresti pentru Gardenway
Opinia clientului Ion din Bucuresti pentru Gardenway
Nu emit facturi, catre persoane juridice neplatitoare de tva, conf legislatiilor din Romania
Răspuns magazin pe 07-03-2024 09:57
Bună dimineața, Vă mulțumim pentru comentariile dumneavoastră. Un membru al personalului nostru vă va contacta pentru a clarifica și explica acest lucru.
Opinia clientului Adrian din Baia Mare pentru Gardenway
Nu emite factura pentru romania! In caz de probleme nu te poti adresa autoritatilor romane
Răspuns magazin pe 21-02-2024 10:43
Bună dimineața, Îmi pare foarte rău pentru această situație. Un membru al personalului nostru vă va contacta pentru a clarifica acest lucru.
Opinia clientului Anonim din Cugir pentru Gardenway
nu cumparati. produsele sunt de unica folosinta, la prima ploaia mai serioasa sau vant mai serios o sa cedeze serele.
Opinia clientului henny din Hoghilag pentru Gardenway
este anulat gardenway dar nu sepoate acitaat cu card sau numerat h.lock olandes 0040770942471 may frai compere
Opinia clientului Anonim din 1 decembrie pentru Gardenway
Încă nu am primit comanda. Expeditorul a greșit adresa, livrarea nu s-a efectuat
Opinia clientului Mihai din Sighișoara pentru Gardenway
Am comandat pe 13.12.23 un solar, am virat banii, 700 lei, până astăzi n-am primit nimic. E incredibil că poate exista așa ceva. NU RECOMAND NIMĂNUI SĂ CUMPERE DE LA FIRMA ASTA!
Răspuns magazin pe 17-01-2024 10:23
Bună dimineața, Îmi pare foarte rău pentru întreaga situație. Un membru al personalului nostru vă va suna pentru a vă explica și a se revanșa.
Opinia clientului Hakim din Varteju pentru Gardenway
Nu am primit nimic. Astept de mai bine de doua saptamâni...
Opinia clientului Anonim din Cluj Napoca pentru Gardenway
Pe site apare transport gratuit la produsul achizitionat si la livrare a solicitat curierul 30 lei, motivil coletul asigurat era pana la 24 kg si cantarea 50.
Opinia clientului Anonim din Palazu Mare Constanta pentru Gardenway
Nu am primit ce am comandat. Plasticul casant, erau bucăți sparte în cutii.
Opinia clientului Adrian din Ploiesti pentru Gardenway
Unul din colete a fost deteriorate si fiind presat de timp am rugat operatorul dv sa solicite furnizorului un nou pachet in doua zile. Acestui lucru nu s a intimplat si am fost nevoit sa anulez comanda.
Opinia clientului Radu din Ganeasa pentru Gardenway
Opinia clientului Alexandra din Berceni pentru Gardenway
Am comandat 2 produse, unul și anume trambulina a fost ok, dar cel de-al doilea însemnând 10 arcuri a venit doar 1 singur arc! Deși am plătit 10!!!
Opinia clientului ciocan din Peciu Nou pentru Gardenway
Răspuns magazin pe 10-10-2023 08:38
Bună dimineața, Îmi pare foarte rău pentru această situație. Un membru al personalului nostru vă va contacta pentru a clarifica acest lucru.
Opinia clientului Elisei din Com.Podoleni Jud.Neamt pentru Gardenway
Sunt multe de spus,de la timpul de procesare îndelungat,pregătirea mărfii,predare colet și cel mai important,cum și în ce fel trimiți marfa spre clientul final de ajunge dezmembrată și incomplet atât ca și Nr de colete cât și conținut.
Opinia clientului Anonim din Jimbolia pentru Gardenway
probleme cu transportul, am primit doar jumate din comanda dupa o luna, restul pierdute pe drum
Opinia clientului Cristian din Voluntari pentru Gardenway
pe site au men'ionat 4 zile livrare. dua 10 zile, dupa corsponsente multiple au men'inat ca in cursul sapt viitoare va fi livrat coletul, a trecut si sapt urmatoare si am primit acest formular de feed back. deja sunt doua sapt si jumatate fara livare, fara detalii, doar mail-uri politicoase ca se va primi coletul si in rest nimic altceva. nici macar produsul in sine, desi am achitat la lansarea comenzii
Răspuns magazin pe 26-09-2023 14:05
Bună dimineața, Îmi pare foarte rău pentru întreaga situație. Angajatul nostru vă va suna pentru a clarifica această situație.
Răspuns client pe 26-09-2023 22:52:
Pacat ca nu exista nota 0. Fata de primul review, nu ca nu s-a rezolvat nimic, dar foarte politicos prin mesajele predefinite mi s-a comunicat ca produsul nu-l voi mai primi, acesta fiind returnat pt ca, din cele comunicate firmei, de catre transportator, din trei incercari nu m-au gasit deloc. mesajul l-am primit in dupa amiaza aceleiasi zile in care eu dimineata am trimis mesaj firmei sa le cer din nou AWB-ul comenzii si sa ma anunte cand este estimata livrarea. in ziua respectiva nu am avut niciun apel pierdut de la niciun numar de telefon iar telefonul nu a fost inchis si nici nu s-a aflat in zone fara acoperire a retelei. Am sunat la firma si am discutat cu o doamna care mi-a comunicat aceleasi lucruri, i-am spus ca este imposibil sa ma fi sunat cineva. mi-a spus ca asta este politica companiei si nu are ce face. am rugat sa discute sa retrimita coletul si mi-a spus ca procedura firmei nu permite si din pacate nu-mi poate livra din stoc un produs similar pt ca nu mai exista iar cel returnat va fi trimis direct la rebuturi. am rugat sa discut cu un superior dar mi-a spus ca in Romania nu are superiori, doar in Polonia si mi-a spus ca nu au cum sa vorbeasca cu mine. am rugat-o sa transmita feed-back-ul meu pt ca doresc sa vorbesc cu un superior, pt ca timp de 3 sapt s-au folosit de banii mei si ca voi face reclamatie la politie si la protectia consumatorului. Am discutat si cu trasnportatorul ale carui date le-am preluat din link-ul dat de firma si mi s-a comunicat ca nu au primit niciun colet pe numele meu si nici de la firma respectiva. ALte comenzi ale sotiei, de la alte firme, figurau in evidentele firmei de curierat, deci firma de curierat functiona corespunzator. mi-au promis ca verifica si revin. nu am mai fost sunat nici de firma, nici de firma de curierat. ulterior am primit mesaj de la firma, daca doresc alt produs. am raspuns ca nu ma intereseaza alt produs si doresc sa-mi returneze banii urgent. mi-au comunicat prin aceleasi mesaje politicoase ca s-a facut o comanda catre departamentul de contabilitate si se va efectua tarnsferul in cateva zile. ca sa revin, cred ca si nota 0 e prea mult. Nu neaparat cei 1,700 lei blocati sunt o problema, cat bataia de joc de care am avut parte din partea firmei si timpul pe care mi l-am pierdut pt corespondenta (inclisuv pt acetse review-uri) si a o lua pe fir si explica firmei de curierat detaliile pt identificare, respectiv cu reprezentantul firmei, care la telefon nu a fost in stare sa-mi rezolve problema, ascunzandu-se in spatele procedurilor. NU s-a facut absolut nimic, deci PROBLEMA ESTE NEREZOLVATA SI NU SE MAI REZOLVA. Sub nicio forma nu recomand!!! chiar daca am avut ghinion eu, pt situatii similare nu exista rezolvare. totul este predefinit la aceasta firma, nu se poate nimic, procedura nu permite. concluzia: CUSTOMER ORIENTED / CUSTOMER SATISFACTION = 0 PT ACEASTA FIRMA
Opinia clientului Andrei din Bucuresti pentru Gardenway
Nu am primit încă produsul. Sunt mai bine de 14 zile de când am dat comanda
Răspuns magazin pe 26-09-2023 14:03
Bună dimineața, Îmi pare foarte rău pentru întreaga situație. Angajatul nostru vă va suna pentru a clarifica această situație.
Versiunea : 2.0.350. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024