Opinii de la clienții magazinului online Gardenway

Gardenway

Nota: 8,06 / 10 de la 931 de clienți verificați

Notă magazin

8,06 / 10

Ne recomandă

79,91%

de la data înscrierii magazinului în program (16-05-2022)

Ultimele opinii adăugate de clienții Gardenway

Calitatea folie, rezistenta mecanica nesatisfăcătoare. Pocnește la toate îmbinările. 😞

RATING:

Răspuns magazin pe 05-04-2024 11:42

Bună dimineața, Îmi pare foarte rău pentru întreaga situație. Vă voi contacta de urgență pentru a clarifica acest lucru.

😠

RATING:

Răspuns magazin pe 05-04-2024 11:41

Bună dimineața, Văd că sunteți supărat în legătură cu procesarea comenzii dumneavoastră ? Vă voi contacta pentru a clarifica acest lucru.

A ajuns doar jumătate din comanda Mai mult de 2 săptămâni discut în email cu companie și coletul lipsa încă nu se știe dacă ajunge sau nu😠

RATING:

Răspuns magazin pe 05-04-2024 11:40

Bună dimineața, Îmi pare foarte rău pentru întreaga situație. Vă voi contacta de urgență pentru a clarifica acest lucru.

După 15 zile de la achiziție comanda nici măcar nu a fost expediată !

RATING:

Răspuns magazin pe 20-03-2024 12:49

Bună dimineața, Îmi pare foarte rău pentru această situație. Un membru al personalului nostru vă va contacta pentru a clarifica acest lucru.

Nu emit facturi, catre persoane juridice neplatitoare de tva, conf legislatiilor din Romania

RATING:

Răspuns magazin pe 07-03-2024 09:57

Bună dimineața, Vă mulțumim pentru comentariile dumneavoastră. Un membru al personalului nostru vă va contacta pentru a clarifica și explica acest lucru.

Nu emite factura pentru romania! In caz de probleme nu te poti adresa autoritatilor romane

RATING:

Răspuns magazin pe 21-02-2024 10:43

Bună dimineața, Îmi pare foarte rău pentru această situație. Un membru al personalului nostru vă va contacta pentru a clarifica acest lucru.

Magazinul a raspuns de nota 10. Coletul a sosit deteriorat. rupt, not 4.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-02-2024 10:42

Bună dimineața, Îmi pare foarte rău pentru această situație. Un membru al personalului nostru vă va contacta pentru a clarifica acest lucru.

Nu mi-au trimis ce am platit. M-au trimis un produs mult mai ieftin si de proasta calitate

RATING:

Răspuns magazin pe 09-02-2024 18:37

Bună dimineața, Îmi pare foarte rău pentru această situație. Un membru al personalului nostru vă va contacta pentru a clarifica acest lucru.

Răspuns client pe 12-02-2024 15:40:

Am comandat pe 13.12.23 un solar, am virat banii, 700 lei, până astăzi n-am primit nimic. E incredibil că poate exista așa ceva. NU RECOMAND NIMĂNUI SĂ CUMPERE DE LA FIRMA ASTA!

RATING:

Răspuns magazin pe 17-01-2024 10:23

Bună dimineața, Îmi pare foarte rău pentru întreaga situație. Un membru al personalului nostru vă va suna pentru a vă explica și a se revanșa.

Lipsa materiale

RATING:

Răspuns magazin pe 10-10-2023 08:38

Bună dimineața, Îmi pare foarte rău pentru această situație. Un membru al personalului nostru vă va contacta pentru a clarifica acest lucru.

pe site au men'ionat 4 zile livrare. dua 10 zile, dupa corsponsente multiple au men'inat ca in cursul sapt viitoare va fi livrat coletul, a trecut si sapt urmatoare si am primit acest formular de feed back. deja sunt doua sapt si jumatate fara livare, fara detalii, doar mail-uri politicoase ca se va primi coletul si in rest nimic altceva. nici macar produsul in sine, desi am achitat la lansarea comenzii

RATING:

Răspuns magazin pe 26-09-2023 14:05

Bună dimineața, Îmi pare foarte rău pentru întreaga situație. Angajatul nostru vă va suna pentru a clarifica această situație.

Răspuns client pe 26-09-2023 22:52:

Pacat ca nu exista nota 0. Fata de primul review, nu ca nu s-a rezolvat nimic, dar foarte politicos prin mesajele predefinite mi s-a comunicat ca produsul nu-l voi mai primi, acesta fiind returnat pt ca, din cele comunicate firmei, de catre transportator, din trei incercari nu m-au gasit deloc. mesajul l-am primit in dupa amiaza aceleiasi zile in care eu dimineata am trimis mesaj firmei sa le cer din nou AWB-ul comenzii si sa ma anunte cand este estimata livrarea. in ziua respectiva nu am avut niciun apel pierdut de la niciun numar de telefon iar telefonul nu a fost inchis si nici nu s-a aflat in zone fara acoperire a retelei. Am sunat la firma si am discutat cu o doamna care mi-a comunicat aceleasi lucruri, i-am spus ca este imposibil sa ma fi sunat cineva. mi-a spus ca asta este politica companiei si nu are ce face. am rugat sa discute sa retrimita coletul si mi-a spus ca procedura firmei nu permite si din pacate nu-mi poate livra din stoc un produs similar pt ca nu mai exista iar cel returnat va fi trimis direct la rebuturi. am rugat sa discut cu un superior dar mi-a spus ca in Romania nu are superiori, doar in Polonia si mi-a spus ca nu au cum sa vorbeasca cu mine. am rugat-o sa transmita feed-back-ul meu pt ca doresc sa vorbesc cu un superior, pt ca timp de 3 sapt s-au folosit de banii mei si ca voi face reclamatie la politie si la protectia consumatorului. Am discutat si cu trasnportatorul ale carui date le-am preluat din link-ul dat de firma si mi s-a comunicat ca nu au primit niciun colet pe numele meu si nici de la firma respectiva. ALte comenzi ale sotiei, de la alte firme, figurau in evidentele firmei de curierat, deci firma de curierat functiona corespunzator. mi-au promis ca verifica si revin. nu am mai fost sunat nici de firma, nici de firma de curierat. ulterior am primit mesaj de la firma, daca doresc alt produs. am raspuns ca nu ma intereseaza alt produs si doresc sa-mi returneze banii urgent. mi-au comunicat prin aceleasi mesaje politicoase ca s-a facut o comanda catre departamentul de contabilitate si se va efectua tarnsferul in cateva zile. ca sa revin, cred ca si nota 0 e prea mult. Nu neaparat cei 1,700 lei blocati sunt o problema, cat bataia de joc de care am avut parte din partea firmei si timpul pe care mi l-am pierdut pt corespondenta (inclisuv pt acetse review-uri) si a o lua pe fir si explica firmei de curierat detaliile pt identificare, respectiv cu reprezentantul firmei, care la telefon nu a fost in stare sa-mi rezolve problema, ascunzandu-se in spatele procedurilor. NU s-a facut absolut nimic, deci PROBLEMA ESTE NEREZOLVATA SI NU SE MAI REZOLVA. Sub nicio forma nu recomand!!! chiar daca am avut ghinion eu, pt situatii similare nu exista rezolvare. totul este predefinit la aceasta firma, nu se poate nimic, procedura nu permite. concluzia: CUSTOMER ORIENTED / CUSTOMER SATISFACTION = 0 PT ACEASTA FIRMA

Nu am primit încă produsul. Sunt mai bine de 14 zile de când am dat comanda

RATING:

Răspuns magazin pe 26-09-2023 14:03

Bună dimineața, Îmi pare foarte rău pentru întreaga situație. Angajatul nostru vă va suna pentru a clarifica această situație.

Slab

RATING:

Răspuns magazin pe 26-09-2023 14:04

Bună dimineața, Îmi pare foarte rău pentru întreaga situație. Angajatul nostru vă va suna pentru a clarifica această situație.

produse de calitate

RATING:

Răspuns magazin pe 13-09-2023 10:47

Vă mulțumim pentru feedback-ul dumneavoastră. Vă vom contacta telefonic.

Răspuns client pe 13-09-2023 10:51:

CRED CA A FOST O GRESEALA

Produsele sunt confecționate din materiale cu o grosime foarte mică deci în cazul când va bate vântul vor exa și vor produce zgomot . Mi se par foarte scumpe în raport produs - preț.

RATING:

Răspuns magazin pe 23-08-2023 12:45

Bună dimineața, Îmi pare foarte rău pentru această situație. Un membru al personalului nostru vă va contacta pentru a clarifica acest lucru.

Nici dupa o luna nu s-a livrat pachetul comandat

RATING:

Răspuns magazin pe 07-08-2023 12:51

Bună dimineața, Îmi pare foarte rău pentru această situație. Un membru al personalului nostru vă va contacta pentru a clarifica acest lucru.

Nu am primit marfa comandata in 17.07.2023, pana acum (31.07.2023, ora 22.12) si nici informatii temeinice despre livrare...

RATING:

Răspuns magazin pe 07-08-2023 12:50

Bună dimineața, Îmi pare foarte rău pentru această situație. Un membru al personalului nostru vă va contacta pentru a clarifica acest lucru.

Comanda lansata acum 2 saptamani nu a ajuns. Este intepenita undeva in Polonia. Schimbati firma transportatoare. Preferam sa platesc transportul.

RATING:

Răspuns magazin pe 25-07-2023 12:01

Bună dimineața, Îmi pare foarte rău pentru această situație. Un membru al personalului nostru vă va contacta pentru a clarifica acest lucru.

Livrarea se efectueaza foarte greu. La aproape 1 luna de la efectuarea platii nu au livrat magazia comandata. Legatura prin reprezentantul local al firmei este greoaie. Firma de curierat nu contacteaza clientul cu o zi sau doua inainte de livrare, mai ales ca adresa de domiciliu a clientului nu corespunde cu adresa de livrare. Deci sunt foarte nemultumit.

RATING:

Răspuns magazin pe 25-07-2023 11:58

Bună dimineața, Îmi pare foarte rău pentru această situație. Un membru al personalului nostru vă va contacta pentru a clarifica acest lucru.

Ma rog de ei sa-mi trimită factura de 2 săptămâni de când am plasat comanda… Produsul ok, calibatate buna

RATING:

Răspuns magazin pe 25-07-2023 12:00

Bună dimineața, Îmi pare foarte rău pentru această situație. Un membru al personalului nostru vă va contacta pentru a clarifica acest lucru.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.350. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024