Nota: 8,15 / 10 de la 1.258 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Lucian din Valea părului pentru Gardenway
Răspuns magazin pe 07-04-2025 14:07
Bună ziua, Ne pare rău că aveți această impresie. Nu ar trebui să fie așa. Vă vom suna pentru a rezolva această situație. Vrem să o îndreptăm. Ne cerem scuze.
Opinia clientului Marius din Breaza pentru Gardenway
am primit alt colet decat ce am comandat si platit....nici acum nu s-a rezolvat intr-un fel cu reclamatia facuta
Răspuns magazin pe 01-04-2025 13:38
Bună ziua, Ne pare rău că aveți această părere despre magazinul nostru online. Nu ar trebui să se întâmple așa. O să vă sunăm pentru a discuta și rezolva această situație. Vrem să îndreptăm lucrurile. Ne cerem scuze.
Opinia clientului Romaniuc din Rona de sus pentru Gardenway
Nu am cuvinte e o mizerie pe ce dam bani mai rezistenete din fier beton de 14 sau16mm
Răspuns magazin pe 11-03-2025 16:24
Bună ziua, Ne pare rău că aveți această părere despre magazinul nostru online. Nu ar trebui să se întâmple așa. O să vă sunăm pentru a discuta și rezolva această situație. Vrem să îndreptăm lucrurile. Ne cerem scuze.
Opinia clientului Darius din Padureni pentru Gardenway
Mi-au anulat comanda de 3 ori. Prima data pe motiv ca nu am achitat-o desi era achitată …. Scuză eroare de sistem. A2-a comanda anulată. Aceasi scuza. Nu au putut identifica plata adta după ce le-am trimis confirmare plății și extras bancar deja. Cred ca au cel mai prost sistem. A3-a anulare nu știu din ce cauză a fost anulată. Am sunat la ei, și surpriza cei care răspund la numărul de la suport, nu pot să vadă ce am discutat prin e-mail și nu au nici o informație legată de comanda. 😂😂😂 Este pur și simplu ireal.
Răspuns magazin pe 07-01-2025 13:59
Bună ziua, Ne pare rău că aveți această părere despre magazinul nostru online. Nu ar trebui să se întâmple așa. O să vă sunăm pentru a discuta și rezolva această situație. Vrem să îndreptăm lucrurile. Ne cerem scuze.
Opinia clientului Pintilii din Gheraesti pentru Gardenway
Răspuns magazin pe 20-12-2024 10:40
Bună ziua, Ne pare rău că aveți această impresie. Nu ar trebui să fie așa. Vă vom suna pentru a rezolva această situație. Vrem să o îndreptăm. Ne cerem scuze.
Opinia clientului Nicolae din Năsăud pentru Gardenway
Răspuns magazin pe 17-12-2024 11:38
Bună ziua, Ne pare rău că aveți această părere despre magazinul nostru online. Nu ar trebui să se întâmple așa. O să vă sunăm pentru a discuta și rezolva această situație. Vrem să îndreptăm lucrurile. Ne cerem scuze.
Răspuns client pe 17-12-2024 14:44:
Opinia clientului Marian din Constanta pentru Gardenway
Magazinul este în regulă, produsele nu prea sunt. De exemplu, fotoliile au spătarul mult prea jos, dacă nu pui o perna la spate, îți întra muchia fotoliului fix în coloana. Fotoliile nu sunt confortabile deloc!!! 😞
Răspuns magazin pe 18-10-2024 10:27
Bună ziua, Pentru noi este important ca clienții noștri să fie mulțumiți. Ne cerem scuze pentru faptul că toate s-au desfășurat în mod normal.
Răspuns client pe 18-10-2024 11:22:
Răspunde la mesaje, adaptabilitate la nevoile clienților. 😀😀😀
Opinia clientului George din Ghimpați pentru Gardenway
Răspuns magazin pe 01-10-2024 09:46
Bună ziua, Ne pare rău că aveți această impresie. Nu ar trebui să fie așa. Vă vom suna pentru a rezolva această situație. Vrem să o îndreptăm. Ne cerem scuze.
Opinia clientului viorel din Sannicolau mare pentru Gardenway
Neseriozitate...nu am primit-o nici acum... mulțumesc dar acum este prea târziu pentru a accepta aceasta comandă!😠😠😠
Răspuns magazin pe 27-08-2024 10:33
Bună ziua, ne pare rău că aveți această impresie. Nu ar trebui să fie așa. Vă vom suna pentru a rezolva această situație. Vrem să o îndreptăm. Ne cerem scuze.
Opinia clientului Mesz din Arad pentru Gardenway
Am primit pachetul incomplet. Lipsesc mai multe elemente între care tălpi,șuruburi, acoperis,textila. Deci am luat teapa!
Răspuns magazin pe 27-08-2024 10:28
Bună ziua, ne pare foarte rău pentru întreaga situație neplăcută. O să vă contactăm telefonic pentru a discuta despre cele întâmplate. Opinia clienților noștri este foarte importantă pentru noi. Dorim să compensăm prejudiciul dacă acesta s-a întâmplat.
Opinia clientului DIONISIE din MIHAESTI-GURISOARA pentru Gardenway
NU AM PRIMIT COMANDA!! DE CE TRIMITETI ACEASTA SOLICITARE DE OPINII INAINTE DE A RECEPTIONA COMANDA? NU VA FUNCTIONEAZA CEVA IN COORDONAREA COMPARTIMENTELOR!!???
Răspuns magazin pe 20-08-2024 15:53
Bună ziua, Ne pare rău că aveți această impresie. Nu ar trebui să fie așa. Vă vom suna pentru a rezolva această situație. Vrem să o îndreptăm. Ne cerem scuze.
Opinia clientului Maria din Lovnic pentru Gardenway
Informații eronate pe website privind livrarea , specifica clar că se face livrare cu verificare însă pe AWB curierului nu au bifat asta.😠
Răspuns magazin pe 22-08-2024 13:14
Pentru noi este important ca clienții noștri să fie mulțumiți. Ne cerem scuze pentru faptul că toate s-au desfășurat în mod normal.
Opinia clientului Toma din Filipestii de padure pentru Gardenway
Nu sunt multumita de produsul comandat.pe site scrie ca este waterproof dar ploua inauntru. Dezamagita total mai ales pentru acest pret😞 a trebuit sa adaug eu o folie deasupra 😠
Răspuns magazin pe 22-08-2024 13:11
Ne pare rău că aveți această părere despre magazinul nostru online. Nu ar trebui să se întâmple așa. O să vă sunăm pentru a discuta și rezolva această situație. Vrem să îndreptăm lucrurile. Ne cerem scuze
Opinia clientului Fraguta din Ghilad pentru Gardenway
Ca santeti neserioși, am primit coletul cu blatul de sticla spart și nu mai răspunde nimeni la telefon.😞
Răspuns magazin pe 22-08-2024 13:07
Bună ziua, ne pare foarte rău pentru întreaga situație neplăcută. O să vă contactăm telefonic pentru a discuta despre cele întâmplate. Opinia clienților noștri este foarte importantă pentru noi. Dorim să compensăm prejudiciul dacă acesta s-a întâmplat.
Opinia clientului Gili din Valcea pentru Gardenway
Răspuns magazin pe 26-07-2024 11:10
Bună ziua, ne pare foarte rău pentru întreaga situație neplăcută. O să vă contactăm telefonic pentru a discuta despre cele întâmplate. Opinia clienților noștri este foarte importantă pentru noi. Dorim să compensăm prejudiciul dacă acesta s-a întâmplat.
Opinia clientului Anonim din Comuna Valea Argovei pentru Gardenway
Răspuns magazin pe 23-07-2024 12:34
Bună ziua. Ne pare rău că aveți această părere despre magazinul nostru online. Nu ar trebui să se întâmple așa. O să vă sunăm pentru a discuta și rezolva această situație. Vrem să îndreptăm lucrurile. Ne cerem scuze."
Opinia clientului Grigore-Remus din Chelinta pentru Gardenway
Mi-a plăcut că deși au greșit comanda și mi-au dat piese lipsă și-au luat revanșa și mi le-au dat
Răspuns magazin pe 26-07-2024 11:52
Vă mulțumim pentru feedback-ul dumneavoastră, mă bucur că problema a fost rezolvată. Vom lua legătura în continuare pentru a discuta detaliile.
Opinia clientului Diana din Negresti Oas pentru Gardenway
Am comandat de 3 sapatamani o masa cu scaune,nu le am primit nici in momentul de fata,inca astept,mi se promite de pe o si pe alta
Răspuns magazin pe 17-07-2024 11:42
Bună ziua. Ne pare rău că aveți această impresie. Nu ar trebui să fie așa. Vă vom suna pentru a rezolva această situație. Vrem să o îndreptăm. Ne cerem scuze.
Răspuns client pe 17-07-2024 14:53:
Produsele sunt frumoase,dar timpul de asteptare pt comanda a fost foarte indelungat😀
Opinia clientului Florina din Toplita pentru Gardenway
Răspuns magazin pe 17-07-2024 11:37
Bună ziua. Ne pare rău că aveți această impresie. Nu ar trebui să fie așa. Vă vom suna pentru a rezolva această situație. Vrem să o îndreptăm. Ne cerem scuze.
Opinia clientului Toader din Sfantu Ilie pentru Gardenway
Răspuns magazin pe 11-07-2024 15:44
Bună ziua, ne pare foarte rău pentru întreaga situație neplăcută. O să vă contactăm telefonic pentru a discuta despre cele întâmplate. Opinia clienților noștri este foarte importantă pentru noi. Dorim să compensăm prejudiciul dacă acesta s-a întâmplat.
Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025