Opinii de la clienții magazinului online Gardenway

Gardenway

Nota: 8,15 / 10 de la 1.258 de clienți verificați

Notă magazin

8,15 / 10

Ne recomandă

81,24%

de la data înscrierii magazinului în program (16-05-2022)

Foarte nemultumit !

RATING:

Răspuns magazin pe 07-04-2025 14:07

Bună ziua, Ne pare rău că aveți această impresie. Nu ar trebui să fie așa. Vă vom suna pentru a rezolva această situație. Vrem să o îndreptăm. Ne cerem scuze.

am primit alt colet decat ce am comandat si platit....nici acum nu s-a rezolvat intr-un fel cu reclamatia facuta

RATING:

Răspuns magazin pe 01-04-2025 13:38

Bună ziua, Ne pare rău că aveți această părere despre magazinul nostru online. Nu ar trebui să se întâmple așa. O să vă sunăm pentru a discuta și rezolva această situație. Vrem să îndreptăm lucrurile. Ne cerem scuze.

Nu am cuvinte e o mizerie pe ce dam bani mai rezistenete din fier beton de 14 sau16mm

RATING:

Răspuns magazin pe 11-03-2025 16:24

Bună ziua, Ne pare rău că aveți această părere despre magazinul nostru online. Nu ar trebui să se întâmple așa. O să vă sunăm pentru a discuta și rezolva această situație. Vrem să îndreptăm lucrurile. Ne cerem scuze.

Mi-au anulat comanda de 3 ori. Prima data pe motiv ca nu am achitat-o desi era achitată …. Scuză eroare de sistem. A2-a comanda anulată. Aceasi scuza. Nu au putut identifica plata adta după ce le-am trimis confirmare plății și extras bancar deja. Cred ca au cel mai prost sistem. A3-a anulare nu știu din ce cauză a fost anulată. Am sunat la ei, și surpriza cei care răspund la numărul de la suport, nu pot să vadă ce am discutat prin e-mail și nu au nici o informație legată de comanda. 😂😂😂 Este pur și simplu ireal.

RATING:

Răspuns magazin pe 07-01-2025 13:59

Bună ziua, Ne pare rău că aveți această părere despre magazinul nostru online. Nu ar trebui să se întâmple așa. O să vă sunăm pentru a discuta și rezolva această situație. Vrem să îndreptăm lucrurile. Ne cerem scuze.

2 luni pentru livrare mi se pare exagerat de mult

RATING:

Răspuns magazin pe 20-12-2024 10:40

Bună ziua, Ne pare rău că aveți această impresie. Nu ar trebui să fie așa. Vă vom suna pentru a rezolva această situație. Vrem să o îndreptăm. Ne cerem scuze.

calitate proastă

RATING:

Răspuns magazin pe 17-12-2024 11:38

Bună ziua, Ne pare rău că aveți această părere despre magazinul nostru online. Nu ar trebui să se întâmple așa. O să vă sunăm pentru a discuta și rezolva această situație. Vrem să îndreptăm lucrurile. Ne cerem scuze.

Răspuns client pe 17-12-2024 14:44:

Magazinul este în regulă, produsele nu prea sunt. De exemplu, fotoliile au spătarul mult prea jos, dacă nu pui o perna la spate, îți întra muchia fotoliului fix în coloana. Fotoliile nu sunt confortabile deloc!!! 😞
Imagine recenzie

RATING:

Răspuns magazin pe 18-10-2024 10:27

Bună ziua, Pentru noi este important ca clienții noștri să fie mulțumiți. Ne cerem scuze pentru faptul că toate s-au desfășurat în mod normal.

Răspuns client pe 18-10-2024 11:22:

Răspunde la mesaje, adaptabilitate la nevoile clienților. 😀😀😀

😠

RATING:

Răspuns magazin pe 01-10-2024 09:46

Bună ziua, Ne pare rău că aveți această impresie. Nu ar trebui să fie așa. Vă vom suna pentru a rezolva această situație. Vrem să o îndreptăm. Ne cerem scuze.

Neseriozitate...nu am primit-o nici acum... mulțumesc dar acum este prea târziu pentru a accepta aceasta comandă!😠😠😠

RATING:

Răspuns magazin pe 27-08-2024 10:33

Bună ziua, ne pare rău că aveți această impresie. Nu ar trebui să fie așa. Vă vom suna pentru a rezolva această situație. Vrem să o îndreptăm. Ne cerem scuze.

Am primit pachetul incomplet. Lipsesc mai multe elemente între care tălpi,șuruburi, acoperis,textila. Deci am luat teapa!
Imagine recenzie Imagine recenzie

RATING:

Răspuns magazin pe 27-08-2024 10:28

Bună ziua, ne pare foarte rău pentru întreaga situație neplăcută. O să vă contactăm telefonic pentru a discuta despre cele întâmplate. Opinia clienților noștri este foarte importantă pentru noi. Dorim să compensăm prejudiciul dacă acesta s-a întâmplat.

NU AM PRIMIT COMANDA!! DE CE TRIMITETI ACEASTA SOLICITARE DE OPINII INAINTE DE A RECEPTIONA COMANDA? NU VA FUNCTIONEAZA CEVA IN COORDONAREA COMPARTIMENTELOR!!???

RATING:

Răspuns magazin pe 20-08-2024 15:53

Bună ziua, Ne pare rău că aveți această impresie. Nu ar trebui să fie așa. Vă vom suna pentru a rezolva această situație. Vrem să o îndreptăm. Ne cerem scuze.

Informații eronate pe website privind livrarea , specifica clar că se face livrare cu verificare însă pe AWB curierului nu au bifat asta.😠

RATING:

Răspuns magazin pe 22-08-2024 13:14

Pentru noi este important ca clienții noștri să fie mulțumiți. Ne cerem scuze pentru faptul că toate s-au desfășurat în mod normal.

Nu sunt multumita de produsul comandat.pe site scrie ca este waterproof dar ploua inauntru. Dezamagita total mai ales pentru acest pret😞 a trebuit sa adaug eu o folie deasupra 😠

RATING:

Răspuns magazin pe 22-08-2024 13:11

Ne pare rău că aveți această părere despre magazinul nostru online. Nu ar trebui să se întâmple așa. O să vă sunăm pentru a discuta și rezolva această situație. Vrem să îndreptăm lucrurile. Ne cerem scuze

Ca santeti neserioși, am primit coletul cu blatul de sticla spart și nu mai răspunde nimeni la telefon.😞

RATING:

Răspuns magazin pe 22-08-2024 13:07

Bună ziua, ne pare foarte rău pentru întreaga situație neplăcută. O să vă contactăm telefonic pentru a discuta despre cele întâmplate. Opinia clienților noștri este foarte importantă pentru noi. Dorim să compensăm prejudiciul dacă acesta s-a întâmplat.

Am primit comanda defecta
Imagine recenzie

RATING:

Răspuns magazin pe 26-07-2024 11:10

Bună ziua, ne pare foarte rău pentru întreaga situație neplăcută. O să vă contactăm telefonic pentru a discuta despre cele întâmplate. Opinia clienților noștri este foarte importantă pentru noi. Dorim să compensăm prejudiciul dacă acesta s-a întâmplat.

Produsele și modul lor de prezentare. 😞

RATING:

Răspuns magazin pe 23-07-2024 12:34

Bună ziua. Ne pare rău că aveți această părere despre magazinul nostru online. Nu ar trebui să se întâmple așa. O să vă sunăm pentru a discuta și rezolva această situație. Vrem să îndreptăm lucrurile. Ne cerem scuze."

Mi-a plăcut că deși au greșit comanda și mi-au dat piese lipsă și-au luat revanșa și mi le-au dat

RATING:

Răspuns magazin pe 26-07-2024 11:52

Vă mulțumim pentru feedback-ul dumneavoastră, mă bucur că problema a fost rezolvată. Vom lua legătura în continuare pentru a discuta detaliile.

Am comandat de 3 sapatamani o masa cu scaune,nu le am primit nici in momentul de fata,inca astept,mi se promite de pe o si pe alta

RATING:

Răspuns magazin pe 17-07-2024 11:42

Bună ziua. Ne pare rău că aveți această impresie. Nu ar trebui să fie așa. Vă vom suna pentru a rezolva această situație. Vrem să o îndreptăm. Ne cerem scuze.

Răspuns client pe 17-07-2024 14:53:

Produsele sunt frumoase,dar timpul de asteptare pt comanda a fost foarte indelungat😀

😠

RATING:

Răspuns magazin pe 17-07-2024 11:37

Bună ziua. Ne pare rău că aveți această impresie. Nu ar trebui să fie așa. Vă vom suna pentru a rezolva această situație. Vrem să o îndreptăm. Ne cerem scuze.

Am comandat ceva si mi-ati trimis altceva

RATING:

Răspuns magazin pe 11-07-2024 15:44

Bună ziua, ne pare foarte rău pentru întreaga situație neplăcută. O să vă contactăm telefonic pentru a discuta despre cele întâmplate. Opinia clienților noștri este foarte importantă pentru noi. Dorim să compensăm prejudiciul dacă acesta s-a întâmplat.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.443. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2025