Opinii de la clienții magazinului online Germanelectronics.ro

Germanelectronics.ro

Nota: 9,06 / 10 de la 5.120 de clienți verificați

Notă magazin

9,06 / 10

Ne recomandă

92,4%

de la data înscrierii magazinului în program (12-05-2016)

Nici nu am primit produsul comandat ! Comandat acum 15 zile. Si ma intrebati ce parere am......... Inseamna ca habar nu aveti ce se intampla in firma dvs !

RATING:

Răspuns magazin pe 05-12-2019 12:53

Buna ziua. Ne pare foarte rau pentru situatia neplacuta, creata independent de dorinta noastra. Am verificat si comanda e expediata din 26 noiembrie prin Fan Courier, numarul AWB e 2330997970019. Probabil cei de la firma de curierat au fost aglomerati cu campaniile de Black Friday. Ii contactam si incercam sa urgentam livrarea. Multumim pentru intelegere si va asiguram de bunele noastre intentii.

Cu stima,

Echipa German Electronics

Am comandat 2 senzori magnetici .comanda a venit la pachet cu o gaură în cutie.Fiing mici senzorii unul cred că a scăpat pe gaura pachetului găurit la transport. Din 2 bucăți am găsit 1. L-am căutat foarte atent pe cel de al doilea dar am găsit un pachet cu o rezistență smd notată332 . Vreau pe viitor să încapsulați și să lipiți pe cutie interior piesele altfel curierul le pierde-n mașină sau pe drum .Voi apela la dvs .dar dacă mai văd găuri în pachet le refuz .O zi bună.

RATING:

Răspuns magazin pe 28-03-2019 13:03

Buna ziua, ne pare rau pentru experienta dvs. Coletele vin gata ambalate din depozitul central din Germania. Este posibil insa ca in timpul manevrarii transportului sa se fi intamplat ceva. Colegii de la Departamentul cu Clientii va vor suna pentru a afla care dintre senzori va lipseste si vi-l vom expedia. Multumim pentru intelegere si incredere! Toate cele bune!

SLAB

RATING:

Răspuns magazin pe 31-01-2019 15:22

Buna ziua, ne pare rau ca produsul nu este conform asteptarilor. Daca doriti, puteti sa-l returnati in termen de 14 zile si primiti contravaloarea lui. Va multumim!

Comanda a fost complet ignorata ! Nu s-a livrat nimic, nu s-a comunicat nimic!

RATING:

Răspuns magazin pe 28-12-2018 09:33

Buna ziua, ne pare rau pentru experienta neplacuta. Comanda dvs a plecat de la noi in 14 decembrie, iar Fan Courier a livrat abia in 27 decembrie. Regretam situatia creata independent de vointa noastra.

Încă nu am primit marfa comandata Neseriosilor si mai vreți si să-mi dau cu părerea? Apropo când îmi livrați priza comandata de acum doua saptamâni

RATING:

Răspuns magazin pe 03-12-2018 10:36

Buna ziua,

Va informam ca pachetul a plecat de la noi in data de 23 nov. si se afla la Fan Courier de atunci. Din cauza volumului mare de marfa din perioada Black Friday au avut foarte mari intarzieri la livrare. Ii vom contacta pentru a urgenta livrarea. Ne pare rau pentru aceasta situatie independenta de dorinta noastra.

Am primit produsul desigilat

RATING:

Răspuns magazin pe 20-08-2018 15:56

Buna ziua, ne pare extrem de rau pentru situatia neplacuta. Va rugam frumos sa trimiteti produsul pe adresa noastra si il vom inlocui. Precizam ca noi nu intervenim deloc in pachetele pe care le primim de la furnizori. Ne pare rau inca o data si ne dorim sa remediem cat de rapid posibil aceasta situatie neplacuta. Multumim pentru intelegere!

livrare dupa 7 zile, produse de f slaba calitate

RATING:

Răspuns magazin pe 02-07-2018 16:21

Buna ziua, ne pare rau pentru experienta dvs. dar termenul de livrare este de 6 - 8 zile lucratoare, pentru ca toate produsele vin pe baza de comanda din depozitul din Germania. Termenul de livrare este precizat in toate paginile produselor, precum si in mesajele de confirmare a comenzii. In cazul in care calitatea produselor comandate nu este satisfacatoare, acestea pot fi returnate si primiti banii inapoi. Toate cele bune!

Scrieti mai vizibil ca aveti livrare dupa o saptamanta!

RATING:

Răspuns magazin pe 30-05-2018 15:15

Buna ziua, termenul de livrare figureaza pe fiecare pagina de produs, este mentionat pe site la Termeni si conditii, iar daca ati facut comanda telefonic, cu siguranta colegii au mentionat acest lucru. Ne pare rau pentru neintelegere, speram sa fiti totusi multumit de produs. Toate cele bune si va mai asteptam cu drag! ;)

Produsul cumparat este total nesatisfacator

RATING:

Răspuns magazin pe 08-03-2018 09:41

Buna ziua,

Ne pare rau sa auzim ca nu sunteti multumit de produs. In acest caz, aveti posibilitatea de a-l returna si sa va trimitem banii inapoi. Aveti in colet un formular de retur.

Toate cele bune,

Nu am primit marfa comandata!

RATING:

Răspuns magazin pe 12-02-2018 11:21

Buna ziua,

Coletul pleaca maine spre dvs. Din pacate, marfa a plecat cu intarziere spre noi din depozitul din Germania, fara sa vin avertizati in timp util. Ne pare rau pentru inconvenient si va asiguram de toate bunele noastre intentii. Numai bine!

nu

RATING:

Răspuns magazin pe 12-02-2018 11:12

Buna ziua, ne pare rau pentru inconfortul creat. Asa dupa cum v-au informat colegii nostri, produsul dorit s-a epuizat din stoc si dureaza putin pana revine din nou. Ne pare rau ca ati renuntat la comanda. Va asteptam inapoi si va stam la dispozitie pentru orice fel de intrebari. Toate cele bune!

Complet neprofesionisti. Aparatul a venit 100% defect din cutie. Nu a functionat nici o secunda.

RATING:

Răspuns magazin pe 25-01-2018 15:54

Buna ziua,

Ne pare rau pentru situatia creata independent de dorinta noastra. Produsele vin direct din depozitul din Germania, noi nu desfacem coletele. Aveti posibilitatea de a returna produsul si, fie optati pentru a va da banii inapoi, fie va comandam un alt produs. Asteptam decizia dvs.

Multumim pentru intelegere! Cu stima, echipa German Electronics

TRMITETI ALT MODEL DECAT CEL DIN RECLAMA.LA MOMENTUL COMANDARII ERA AFISAT ALT MODEL DE PRIZA CU TERMOSTAT.NU TRIMITETI INNSTRUCTIUNI IN L.ROMANA

RATING:

Răspuns magazin pe 11-12-2017 14:53

Buna ziua,



Conform discutiei telefonice, problemele au fost lamurite. Respectiv, produsul trimis era cel comandat, si veti avea si instructiunile in limba romana. Speram ca v-am fost de folos! Va mai asteptam la cumparaturi!

A fost prima data când am comandat și a venit comanda după ~15 zile deoarece operatorul nu a scris adresa corectă.

RATING:

Răspuns magazin pe 11-12-2017 10:06

Buna ziua,

Intr-adevar este greseala noastra, dar independent de dorinta noastra. A fost o eroare de sincronizare intre bazele de date, pentru ca sunt doua sate Silistea in Dambovita si apartin de comune diferite. Sistemul nostru a inregsitrat gresit comanda. Ne pare rau. S-au mai suprapus si zilele libere de la 1 decembrie. Ne pare rau pentru situatia creata si va asiguram de toate bunele noastre intentii. Toate cele bune!

AM COMANDAT DOUA TERMOSTATE DE CAMERA SI PUSE IN ACELASI LOC IMI INDICA DIFERIT

RATING:

Răspuns magazin pe 08-12-2017 16:45

Buna ziua,

Vă mulțumim pentru mesaj. Produsule achiziționate nu sunt instrumente de măsurare de precizie, producătorul nu oferă nici o garanție privind acuratețea în documentele produsulor. În cazul în care doriți o precizie ridicată în măsurătorile efectuate, vă recomandăm un instrument profesional, de exemplu Termometru-higrometru digital Greisinger GFTH 95 (Precizie temperatura ± 0,3 °C conform Pt 1000 DIN Kl.B și Precizie masuratori umiditate ± 2 % rF) sau Termo-higrometru Voltcraft PL-100TRH (Precizie temperatura ±1 °C și Precizie umiditate ±2,5 % rH).



În cazul în care doriți să returnați produsele achiziționate, vă rugăm să urmați procedura de returnare a produselor descrisă în Termenii si conditiile afișate pe site-ul nostru. https://www.germanelectronics.ro/article--termeni-si-conditii--1539.html

Toate cele bune!

Am plasat comanda pe data de 17.11.2017 si nici la data de 02.12.2017 nu am primit nimic.Nici macar o stire despre stadiul comenzii?! Posibil ca produsul comandat sa fie băgat la proiectare și execuție după lansarea comenzii!!!!

RATING:

Răspuns magazin pe 04-12-2017 10:10

Buna ziua, comanda dvs a plecat de la noi in data de 23.11.2017. Probabil ca a fost o perioada mult prea incarcata si pentru cei de la firma de curierat. Ne pare rau pentru intarzierea independenta de dorinta noastra. Speram sa se rezolve azi.

Neseriosi.Am asteptat 17 zile comanda care nu a mai venit.Intre timp i-am contactat si telefonic sa le amintesc ca au comanda neonorata

RATING:

Răspuns magazin pe 04-12-2017 10:11

Buna ziua, comanda dvs a fost expediata in 29, expeditie in livrare cu Fan Courier, cu AWB 2333797970162. Ne pare rau pentru intarzierile aparute o data cu aglomeratia de Black Friday. Tpate cele bune!

Produse germane pe dracu\'! Chinezarii. Am cumparat o priza contor Voltcraft. Bateria (acumulatorul) este dusa! Afisajul abia se vede dintr-un unghi piezis. Asa ceva luat de pe olx la sub jumate de pret.

RATING:

Răspuns magazin pe 25-09-2017 10:19

Buna ziua, In cazul in care produsul prezinta defectiuni, puteti sa-l returnati si vi-l inlocuim gratuit. Daca doriti sa va sune un operator de-al nostru pentru mai multe detalii, va rog sa ne comunicati. Multumim!

nu

RATING:

Răspuns magazin pe 09-08-2017 15:46

Buna ziua,

Dorim sa imbunatatim relatia cu clientii nostri. Va rugam sa ne spuneti ce anume v-a nemultumit. Am verificat in sistem si pare ca totul a fost in regula in ceea ce ne priveste. Ati avut probleme cu firma de curierat?

Va multumim!

Cu stima,

Echipa German Electronics

Nu

RATING:

Răspuns magazin pe 08-08-2017 14:17

Buna ziua, Va rugam sa ne spuneti ce fel de probleme ati intampinat cu firma de curierat sau legat de experienta de cumparare de la noi. Am verificat in sistem si pare ca totul ar fi decurs normal. Va rugam sa ne comunicati, ca sa stim unde si ce avem de imbunatatit pentru o relatie cat mai buna cu dvs si restul clientilor. Multumim si toate cele bune!

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024