Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 9,54 / 10 de la 370 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Anonim51567093 din Mureş pentru Giftology.ro
Produsul comandat nu il mai aveau pe stoc (am plasat comanda vineri după masa, se pare ca s-a epuizat stocul in weekend...) si nu am fost anuntata despre acest lucru, am aflat cand am sunat eu sa intreb cam pe cand ajunge livrarea (marți). Nu am primit nici email de confirmare sau infirmare a comenzii on-line. Drept urmare, am ramas fara cadoul comandat pentru ziua de naștere la care trebuia sa merg 3 zile mai târziu.
Răspuns magazin pe 30-05-2019 11:19
Va multumim pentru feedback! Greseala a fost 100% a noastra, generata de participarea in weekend la un targ de specialitate, ne pare rau pentru situatie. Lucram intens ca astfel de lucruri sa nu se mai intample.
Opinia clientului Tudor din Bucureşti pentru Giftology.ro
Produsele solicitate apăreau ca fiind pe stoc, ulterior primind un email pentru ridicarea comenzii, dupa care, in urmatoarea zi sa fiu sunata ca de fapt nu au nimic pe stoc.....
Răspuns magazin pe 21-01-2019 12:11
Buna ziua! Ne cerem scuze pentru situatia aparuta. In luna decembrie am participat cu produsele noastre la 4 targuri de Craciun in mall-urile din Bucuresti, produsele apareau ca fiind in stoc in marfa intoarsa de la targ. Din neferice, in urma verificarii produselor intoarse de la targuri, produsele nu mai erau fizic. In luna ianuarie, luna dedicata inventarului general, pot aparea situatii de acest fel, care nu sunt deloc placute nici pentru noi, nici pentru clientii nostri, dar alternativa ar fi sa inchidem magazinul pana reusim sa facem fata sa inventariem tot. Va multumim pentru feedback, acestea sunt situatii neplacute, dar pe care nu le putem evita, oricat ne-am dori. Cu prietenie, Echipa Giftology.
Opinia clientului Anonim84328370 din Harghita pentru Giftology.ro
Răspuns magazin pe 02-09-2018 11:48
Ne pare rau pentru aceasta greseala a colegilor nostri! Maine vi se va trimite un alt poster pentru a-l inlocui pe cel indoit.
Cu prietenie, Iulia de la Giftology
Opinia clientului Halbedel din Neamţ pentru Giftology.ro
Răspuns magazin pe 18-12-2017 11:03
Buna seara! Ne pare rau pentru intarziere, dar din pacate nu tine de noi, ci de Fan Courier. Am analizat situatia dumneavoastra - ati plasat pe 11 seara comanda, aceasta a fost expediata pe 12 decembrie si apare in platforma Fan Courier ca a plecat din Bucuresti in aceeasi seara.
Din pacate, expeditia este in Cluj si stim ca exista anumite intarzieri pe aceasta zona. Nu stiam de situatia dumneavoastra, acum ca am aflat vom da mail de urgentare sa se faca livrarea cat mai repede.
Multumim pentru intelegere, este o perioada foarte aglomerata pentru toate firmele de curierat din Romania.
Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024