Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 9,54 / 10 de la 370 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Anonim58606673 din Cluj pentru Giftology.ro
Răspuns magazin pe 06-12-2018 13:49
Va multumim pentru feedback-ul dvs. si ne cerem scuze pentru situatia creata. Am transmis situatia catre colegii mei care va vor contacta pentru inlocuirea produsului. Vom verifica ce s-a intamplat si speram ca pe viitor aceasta situatie sa nu mai apara. Cu prietenie, Iulia de la Giftology
Opinia clientului Anonim41727443 din Călăraşi pentru Giftology.ro
Am comandat un set de carti Batman, pe care le-am facut cadou. Din pacate arata de parca s-au jucat 'Razboi' inainte sa mi le trimita. Multe sunt zgariate, decolorate. O nemultumire mai mica ar fi aceea ca pe site scria ca voi fi sunata cu privire la impachetarea cadoului, pentru a alege impreuna cum sa fie facuta. Dar nu s-a intamplat nici asta.
Răspuns magazin pe 01-09-2018 14:45
Ne pare rau pentru aceasta situatie! Veti fi contactat luni pentru trimiterea altui pachet de carti, in stare impecabila. In ceea ce priveste, procedura cu privire la impachetarea cadoului este clara, nu intelegem ce s-a intamplat, dar cu siguranta vom lua masuri pentru ca acest lucru sa nu se mai intample.
Va multumim pentru feedback si speram ca pe viitor sa va demonstram ca a fost o scapare si nu un obicei.
Cu prietenie, Iulia de la Giftology
Opinia clientului Dutu din Bucureşti pentru Giftology.ro
Am comandat kendama aurie si a venit cea neagra(nefiind anuntata)
Răspuns magazin pe 28-07-2017 22:09
Kendama comandata de dvs. este 'Kendama Ozora - Anul Dragonului - Dragon Auriu'. Comanda a fost expediata corect, dar plasata gresit. Dragonul Auriu este pe fundal negru, Dragonul Negru este pe fundal auriu.
Indiferent de natura problemei, daca stiam de aceasta situatie v-am fi schimbat produsul. Colegii din Call Center contacteaza toti clientii telefonic dupa primirea coletului pentru feedback privind comanda. Incercam de la inceputul saptamanii sa luam legatura cu dvs. si nu raspunde nimeni pe nr. de telefon din comanda. Va rugam sa ne contactati pentru clarificarea situatiei. Va multumim! Cu prietenie, Iulia de la Giftology
Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024