Opinii de la clienții magazinului online Giftology.ro

Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.

Giftology.ro

Nota: 9,54 / 10 de la 370 de clienți verificați

Notă magazin

9,54 / 10

Ne recomandă

97,57%

de la data înscrierii magazinului în program (01-09-2015)

Ultimele opinii adăugate de clienții Giftology.ro

Produsul comandat nu il mai aveau pe stoc (am plasat comanda vineri după masa, se pare ca s-a epuizat stocul in weekend...) si nu am fost anuntata despre acest lucru, am aflat cand am sunat eu sa intreb cam pe cand ajunge livrarea (marți). Nu am primit nici email de confirmare sau infirmare a comenzii on-line. Drept urmare, am ramas fara cadoul comandat pentru ziua de naștere la care trebuia sa merg 3 zile mai târziu.

RATING:

Răspuns magazin pe 30-05-2019 11:19

Va multumim pentru feedback! Greseala a fost 100% a noastra, generata de participarea in weekend la un targ de specialitate, ne pare rau pentru situatie. Lucram intens ca astfel de lucruri sa nu se mai intample.

Sunteti minunati!

RATING:

Răspuns magazin pe 07-05-2019 14:16

Va super multumim pentru feedback! :)

Super cadouri pt prietenii mai geek si nu numai! Astept sa readuceti cateva produse in stoc.

RATING:

Răspuns magazin pe 19-04-2019 17:26

Va multumim pentru feedback!

Multumesc pentru varietatea produselor si pentru promptitudinea preluarii si livrarii comenzilor!

RATING:

Răspuns magazin pe 10-04-2019 11:30

Va multumim mult pentru feedback!

Produsele sunt deosebite ,interesante si de buna calitate- comanda a fost onorata promt.Recomand cu drag!

RATING:

Răspuns magazin pe 10-04-2019 11:30

Va multumim mult pentru feedback!

Comtinuati tot asa

RATING:

Răspuns magazin pe 10-04-2019 11:30

Va multumim mult pentru feedback!

Preturi bune,produse incitante,tineti-o tot asa! Va apreciez si va respect!

RATING:

Răspuns magazin pe 14-03-2019 11:15

Va multumim mult pentru feedback!

Produsele solicitate apăreau ca fiind pe stoc, ulterior primind un email pentru ridicarea comenzii, dupa care, in urmatoarea zi sa fiu sunata ca de fapt nu au nimic pe stoc.....

RATING:

Răspuns magazin pe 21-01-2019 12:11

Buna ziua! Ne cerem scuze pentru situatia aparuta. In luna decembrie am participat cu produsele noastre la 4 targuri de Craciun in mall-urile din Bucuresti, produsele apareau ca fiind in stoc in marfa intoarsa de la targ. Din neferice, in urma verificarii produselor intoarse de la targuri, produsele nu mai erau fizic. In luna ianuarie, luna dedicata inventarului general, pot aparea situatii de acest fel, care nu sunt deloc placute nici pentru noi, nici pentru clientii nostri, dar alternativa ar fi sa inchidem magazinul pana reusim sa facem fata sa inventariem tot. Va multumim pentru feedback, acestea sunt situatii neplacute, dar pe care nu le putem evita, oricat ne-am dori. Cu prietenie, Echipa Giftology.

Calitate si seriozitate. Recomand.

RATING:

Răspuns magazin pe 22-12-2018 11:25

Va multumim mult!

Perfect ! Thanks !

RATING:

Răspuns magazin pe 20-12-2018 13:44

Va multumim mult!

Un site minunat unde poti gasi cadouri inedite pentru cei dragi.

Am comandat o singură dată până acum, dar timpul rapid de livrare si calitatea produsului m-au convins sa revin, cu siguranță.

RATING:

Răspuns magazin pe 20-12-2018 13:44

Va multumim foarte mult pentru feedback-ul complex!

Livrare prompta si calitate a produselor lor

RATING:

Răspuns magazin pe 10-12-2018 10:36

Va multumim!

F fain magazinul, mai deosebit asa. :) Revin clar, cat de curand. Si va recomand cu mare drag. :)

RATING:

Răspuns magazin pe 10-12-2018 10:36

Va multumim pentru feedback! :)

Cutia era rupta în unele locuri și foarte îndoită.

RATING:

Răspuns magazin pe 06-12-2018 13:49

Va multumim pentru feedback-ul dvs. si ne cerem scuze pentru situatia creata. Am transmis situatia catre colegii mei care va vor contacta pentru inlocuirea produsului. Vom verifica ce s-a intamplat si speram ca pe viitor aceasta situatie sa nu mai apara. Cu prietenie, Iulia de la Giftology

Super cadouri, super customer service! :)

RATING:

Răspuns magazin pe 04-12-2018 15:31

Va multumim!

Doamna de la care am ridicat comanda a fost foarte drăguță.

Îmi place sa merg intr-un magazin și sa fiu tratata cum se cuvine( ceva rar în ziua de astăzi ).

RATING:

Răspuns magazin pe 13-11-2018 16:32

Va multumim mult pentru feedback!

In curand vom impodobi showroom-ul pentru Craciun asa ca va asteptam sa ne vizitati din nou.

Cu prietenie, Iulia de la Giftology

Multumesc pentru anuntul privind refacerea stocului cu ceea ce am dorit si promptitudinea cu care a fost livrat.

RATING:

Răspuns magazin pe 13-11-2018 16:30

Va multumim mult pentru feedback! Cu prietenie, Iulia de la Giftology

Din pacate, cei de la FanCourier sunt neseriosi, ca intotdeauna. Comanda a fost plasata duminica, luni a fost trimisa si a ajuns de abia miercuri. Destul de neplacut, pentru ca mi s-a spus ca va fi livrata marti si aveam nevoie de ea atunci, pentru ca era un cadou.



Ori e lipsa de comunicare intre magazin si curier ori este vina totala a curierului.

RATING:

Răspuns magazin pe 05-11-2018 13:17

Va multumim pentru feedback! Din pacate, rapiditatea curierilor nu tine de noi, incercam sa expediem comenzile in cel mai scurt timp pentru a ajunge la timp. Speram ca pe viitor aceste probleme sa se rezolve. Cu prietenie, Iulia de la Giftology

Seriozitate si promptitudine!

RATING:

Răspuns magazin pe 14-09-2018 18:20

Va multumim pentru feedback!

Nu mai îndoiți posterele in cutii in care nu incap, fmm

RATING:

Răspuns magazin pe 02-09-2018 11:48

Ne pare rau pentru aceasta greseala a colegilor nostri! Maine vi se va trimite un alt poster pentru a-l inlocui pe cel indoit.

Cu prietenie, Iulia de la Giftology

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.323. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024