Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.
Nota: 9,45 / 10 de la 2.652 de clienți verificați
Filtrează
Opinia clientului Danut pentru IdeaPlaza
Opinia clientului Marius pentru IdeaPlaza
Opinia clientului Vali pentru IdeaPlaza
Imprimeul este realizat grosolan. Se vede de parca tricoul ar fi ars de fierul de călcat ...
Opinia clientului BUZGURE pentru IdeaPlaza
Răspuns magazin pe 17-12-2019 11:35
Va multumim pentru feedbackul trimis. Cu toate ca primul produs a ajuns defect probabil datorita socurilor suferite in timpul transportului acesta a fost inlocuit fara sa fie nevoie sa achitati nimic suplimentar. Ne cerem scuze pentru inconveninetul aparut insa din pacate in timpul transportului pot sa apara astfel de probleme coletele fiind manipulate de foarte multe persoane.
Opinia clientului Madalina pentru IdeaPlaza
Dezamagire totala! Am comandat un ceas cu poza si a venit zgariat tot!
Opinia clientului Nadina pentru IdeaPlaza
Mărimile nu corespund sub nicio formă. Nici materialul/crooala nu impresionează.
Opinia clientului Anonim52573659 din Alba pentru IdeaPlaza
Opinia clientului Andrei pentru IdeaPlaza
Răspuns magazin pe 19-02-2019 09:22
Va multumim pentru feedbackul trimis. Cel mai probabil datorita transportului a ajuns tabloul deteriorat. Din pacate noi nu am fost anuntati de aceasta problema si nu am putut remedia situatia in timp util. Odata ce am primit acest feedback am retrimis catre dvs. o noua rama care speram sa ajunga de data aceasta fara probleme. Sunt zone in tara unde din pacate curierii trateaza foarte neprofesionist manipularea coletelor si oricat ne-am stradui sa ambalam corespunzator produsele in unele situatii ele ajung deteriorate. Ne cerem scuze pentru neplacerea creata.
Opinia clientului Anonim88621919 pentru IdeaPlaza
Am fost total nemulțumită, am făcut comanda un aerator de vin , era cutia ruptă , desfăcuta ....cine știe poate că a fost și utilizat.
Răspuns magazin pe 18-02-2019 10:20
Va multumim pentru feedbackul trimis. Unele produse trimise, mai ales cele fragile sunt verificate inainte de trimitere pentru a ne asigura ca produsul nu prezinta defecte. Aeratorul fiind din sticla a fost probabil verificat pentru a nu prezenta crapaturi sau defecte si a fi trimis cu eventuale probleme catre dvs.. Va asiguram ca toate produsele comercializate sunt noi si nu sunt sub nici o forma folosite. Ne para rau daca ambalajul produsului prezenta defecte si ne cerem scuze pentru acest inconvenient. Daca produsul va nemultumeste el poate sa fie returnat fara nici un fel de problema.
Opinia clientului Anuta pentru IdeaPlaza
Calitatea imaginii este bună doar că piesele puzzle--ului sunt tăiate in asa manieră ca diminuează aspectul general al pozei.
Opinia clientului Melinda pentru IdeaPlaza
Am comandat o perna personalizata si pozele nu arata ada de bine cum am crezut eu. Multumesc.
Opinia clientului Anonim36518033 pentru IdeaPlaza
Pentru cadourile personalizate, schimbati nuanta pozei si o stricati, ceea ce duce la un cadou nu la fel de reusit. Sunt nemultumita, nu as mai comanda.
Opinia clientului Anonim95283286 pentru IdeaPlaza
Răspuns magazin pe 06-12-2018 10:37
Va multumim pentru feedbackul trimis. Produsul comandat (samanta dragostei) contine o samanta care trebuie plantata in ghiveciul alaturi de care vine. Dupa o perioada de timp produsul va arata aproximatix ca si cel din imagine. Specificam aproximativ deoarece fiind o planta ea poate sa creasca diferit in functie de mediul in care este pusa, lumina, caldura de care beneficiaza, cum este udata si normal modul in care este plantata. Pentru a obtine o planta matura este insa nevoie de timp dar si de toate detaliile mai sus mentionate.
Opinia clientului LAURA pentru IdeaPlaza
Am comandat de la dumneavoastra saptamana aceasta doua stickere pt laptop. Din pacate, ceea ce am primit este foarte diferit de ceea ce am comandat si imi pare rau ca nu aveti si optiunea de attasment, pt a trimite o poza. Nu este o reclamatie, dar sfatul meu este sa fiti atenti la acest aspect, asta daca doriti clienti fideli, si cat mai multi.
Opinia clientului Cătălin din Alba pentru IdeaPlaza
Răspuns magazin pe 15-11-2018 13:00
Va multumim pentru feedbackul trimis. Din pacate, sunt zone in tara in care datorita curierilor apar probleme la livrarea coletelor. Va asiguram ca facem toate eforturile pentru a transmite feedbackurile negative catre serviciile de curierat pentru a se rezolva aceste probleme. Vom face o sesizare referitoara la zona dvs. pentru a incerca ca, pe viitor sa nu mai apara probleme in livrare.
Opinia clientului Andreea-Alexandra pentru IdeaPlaza
Aiurea ca nu se pot returna anumite produse ca de exemplu tricourile personalizate. Mi se pare stupid sa nu pot returna un articol de imbracaminte pe care ulterior nu il mai doresc sau la care prefer alta marime doar pentru ca este personalizat.
Răspuns magazin pe 03-09-2018 08:49
Va multumim pentru feedbackul trimis. Ne pare rau ca, produsul comandat nu se potriveste ca si marime. Din pacate produsele personalizate comandate nu pot sa fie returnate fiind produse care nu mai pot sa fie oferite spre revanzare. Aceste lucruri sunt specificate de catre personalul relatii cu clientii in momentul confirmarii comenzii. Toate aceste detalii sunt specificate si in cadrul siteului nostru alaturi de legea care specifica clar: produsele personalizate nu pot sa fie returnate.
Opinia clientului Georgeta pentru IdeaPlaza
Opinia clientului Andreea din Timiş pentru IdeaPlaza
Detaliile sunt ok, insa culorile nu nu deloc reale, sunt foarte rosiatice si inchise.
Opinia clientului Ungur pentru IdeaPlaza
Răspuns magazin pe 05-03-2018 17:46
Iti multumim pentru feeedbackul trimis. Sugestia propusa este una justificata. Vor fi create in viitorul apropiat cani termosensibile cu posibilitatea de incarcare a mai multor imagini pentru a acoperi si aceasta nevoie.
Opinia clientului Cristian pentru IdeaPlaza
Calitatea printului este destul de slaba, vizibil cu tricoul in ambalajul original, toate detaliile colorate au un contur alb si sunt purici albi pe toata suprafata printata, nu stiu ce procedeu folositi, faca folositi sita, mai spalati-o dreacului sau faceti alta noua, daca folositi o imprimanta, cel mai probabil e veche de un deceniu, aruncati-o si luati alta noua. Tricourile astea trebuiau sa fie un cadou de nastere, la aproape 200ron pe 3 tricouri ma asteptam la ceva mai mult.
Versiunea : 2.0.350. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024