Opinii de la clienții magazinului online IdeaPlaza

Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.

IdeaPlaza

Nota: 9,45 / 10 de la 2.652 de clienți verificați

Notă magazin

9,45 / 10

Ne recomandă

94,91%

de la data înscrierii magazinului în program (01-06-2016)

Ultimele opinii adăugate de clienții IdeaPlaza

Primul produs care l-am cumparat era defect

RATING:

Răspuns magazin pe 17-12-2019 11:35

Va multumim pentru feedbackul trimis. Cu toate ca primul produs a ajuns defect probabil datorita socurilor suferite in timpul transportului acesta a fost inlocuit fara sa fie nevoie sa achitati nimic suplimentar. Ne cerem scuze pentru inconveninetul aparut insa din pacate in timpul transportului pot sa apara astfel de probleme coletele fiind manipulate de foarte multe persoane.

Am primit cana ciobita. Pentru ca nu am deschis coletul la deschidere nu am facut reclamatie. Si chiar daca as fi vrut sa o returnez ar fi fost prea tarziu deoarece trebuie sa o ofer cadou.

RATING:

Răspuns magazin pe 10-06-2019 11:54

Ne pare rau pentru inconveninetul aparut. Facem toate eforturile pentru ca produsele sa plece de la noi cat se poate de bine ambalate insa datorita manupularilor repetate ale curierilor exista posibilitatea sa mai apara si astfel de neplaceri. Pana sa ajunga coletul sa fie livrat la destinatie el este manipulat de multe persoane si este suficient ca una dintre ele sa fie neglijenta cu coletul si produsul sa se deterioreze. In cazul in care astfel de situatii apar este nevoie sa reveniti cu o sesizare catre noi si produsul va fi inlocuit fara nici un fele de cost suplimentar pentru ca nu este sub nici o forma vina dvs.

Nu a ajuns produsul întreg

RATING:

Răspuns magazin pe 19-02-2019 09:22

Va multumim pentru feedbackul trimis. Cel mai probabil datorita transportului a ajuns tabloul deteriorat. Din pacate noi nu am fost anuntati de aceasta problema si nu am putut remedia situatia in timp util. Odata ce am primit acest feedback am retrimis catre dvs. o noua rama care speram sa ajunga de data aceasta fara probleme. Sunt zone in tara unde din pacate curierii trateaza foarte neprofesionist manipularea coletelor si oricat ne-am stradui sa ambalam corespunzator produsele in unele situatii ele ajung deteriorate. Ne cerem scuze pentru neplacerea creata.

Am fost total nemulțumită, am făcut comanda un aerator de vin , era cutia ruptă , desfăcuta ....cine știe poate că a fost și utilizat.

RATING:

Răspuns magazin pe 18-02-2019 10:20

Va multumim pentru feedbackul trimis. Unele produse trimise, mai ales cele fragile sunt verificate inainte de trimitere pentru a ne asigura ca produsul nu prezinta defecte. Aeratorul fiind din sticla a fost probabil verificat pentru a nu prezenta crapaturi sau defecte si a fi trimis cu eventuale probleme catre dvs.. Va asiguram ca toate produsele comercializate sunt noi si nu sunt sub nici o forma folosite. Ne para rau daca ambalajul produsului prezenta defecte si ne cerem scuze pentru acest inconvenient. Daca produsul va nemultumeste el poate sa fie returnat fara nici un fel de problema.

Am luat 2 puzzle magnetice cu poza, ele au venit gata făcute si dintr-un magnet super subtire. Cand am incercat sa il desfac puzzle-ul cu grija, un piciorus de la piesa s-a rupt. E foarte fragil, nu am putut sa il desfac. Mi se pare ca daca iei un puzzle vrei sa il faci tu, daca nu cumperi o poza. In rest calitatea pozei e foarte buna si livrarea s-a facut a doua zi.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-02-2019 09:19

Va multumim pentru feedbackul trimis. Am incercat de la postarea acestui feedback sa va contactam atat telefonic cat si pe adresa de email pentru a rezolva aceasta problema insa din pacate pe nici un canal nu a raspuns nimeni. Din pacate daca nu se poate lua legatura cu dvs. nu avem cum sa rezolvam aceasta neplacere. Legat de grosimea materialului din care sunt realizate puzzle-urile magnetice este prima astfel de sesizare pe care am primit-o de cand comercializam acest tip de produs. Grosimea materialului este putin mai redusa decat la puzzle-ul de carton deoarece el trebuie sa fie lipit pe suprafete metalice si in unele situaltii puzzle-ul trebuie sa fie usor flexibil (Ex: pentru lipirea pe frigidere curbate). Va asteptam sa luati legatura cu noi pentru a remedia problema aparuta.

Foarte multumita, produsul arata exact ca pe site.

RATING:

Răspuns magazin pe 11-02-2019 15:34

Va multumim pentru feedbackul trimis. Din pacate suntem putin contrariati in ceea ce priveste nota oferita. In comentariu sunteti foarte multumita de produse si serviciile oferite insa notele sunt cele mai mici. Daca serviciile au fost conform asteptarilor va rugam sa modificati notele oferite.

Daca tricoul ala este M cabrat pentru femei, inseamna ca voi faceti haine pentru gorile.

RATING:

Răspuns magazin pe 03-01-2019 09:21

Va multumim pentru feedback-ul trimis. Marimile oferite sunt marimi standard iar dimensiunile aproximative ale tricourilor (in cm) le regasiti in tabelul de dimensiuni oferit pe fiecare pagina a siteului unde sunt tricouri. Fiecare persoana este diferita si prefera sa poarte o haina diferit motiv pentru care a fost introdus acest tabel pentru a se putea face comparatie cu o alta haina din garderoba. Pentru noi este foarte dificil sa recomandam o marime fiind vorba de gustul fiecaruia in felul in care este purtat tricoul.

Am platit coletul si in colet imi lipsesc doua produse. La telefon nu raspunde nimeni. Niste neseriosi. Nu recomand.

RATING:

Răspuns magazin pe 03-01-2019 09:18

Va multumim pentru feedbackul trimis. Din pacate in perioada 28.12.2018 - 02.01.2019 departamentul de relatii cu clientii nu a fost disponibil fiind zile libere motiv pentru care nu ati primit un raspuns la sesizarea dvs. Problema va fi cu siguranta rezolvata si produsele care nu au fost trimise vor fi trimise sau contravaloarea lor va fi restituita. Ne cerem scuze pentru inconveninetul creat.

Produsul primit a fost defect.

RATING:

Răspuns magazin pe 09-12-2018 13:41

Va multumim pentru feedbackul trimis. Produsul cu defect a fost inlocuit si urmeaza sa ajunga la dvs. fara sa fie nevoie sa achitati nimic suplimentar.

Produsul in realitate nu este cum arată pe site.

RATING:

Răspuns magazin pe 06-12-2018 10:37

Va multumim pentru feedbackul trimis. Produsul comandat (samanta dragostei) contine o samanta care trebuie plantata in ghiveciul alaturi de care vine. Dupa o perioada de timp produsul va arata aproximatix ca si cel din imagine. Specificam aproximativ deoarece fiind o planta ea poate sa creasca diferit in functie de mediul in care este pusa, lumina, caldura de care beneficiaza, cum este udata si normal modul in care este plantata. Pentru a obtine o planta matura este insa nevoie de timp dar si de toate detaliile mai sus mentionate.

Livrarea este inacceptabila

RATING:

Răspuns magazin pe 15-11-2018 13:00

Va multumim pentru feedbackul trimis. Din pacate, sunt zone in tara in care datorita curierilor apar probleme la livrarea coletelor. Va asiguram ca facem toate eforturile pentru a transmite feedbackurile negative catre serviciile de curierat pentru a se rezolva aceste probleme. Vom face o sesizare referitoara la zona dvs. pentru a incerca ca, pe viitor sa nu mai apara probleme in livrare.

Aiurea ca nu se pot returna anumite produse ca de exemplu tricourile personalizate. Mi se pare stupid sa nu pot returna un articol de imbracaminte pe care ulterior nu il mai doresc sau la care prefer alta marime doar pentru ca este personalizat.

RATING:

Răspuns magazin pe 03-09-2018 08:49

Va multumim pentru feedbackul trimis. Ne pare rau ca, produsul comandat nu se potriveste ca si marime. Din pacate produsele personalizate comandate nu pot sa fie returnate fiind produse care nu mai pot sa fie oferite spre revanzare. Aceste lucruri sunt specificate de catre personalul relatii cu clientii in momentul confirmarii comenzii. Toate aceste detalii sunt specificate si in cadrul siteului nostru alaturi de legea care specifica clar: produsele personalizate nu pot sa fie returnate.

In primul rând abia azi a ajuns comanda . Si după ce a durat atâta este si rupt ..... Dvs ați recomanda ??

RATING:

Răspuns magazin pe 25-04-2018 11:58

Va multumim pentru feedbackul trimis. Conform discutiei telefonice avute cu departamentul de relatii cu clienti comanda dvs. a fost livrata in termen (comanda plasata in 19.04.2018 (joi) orele 17.58, procesata in 20.04.2018 (vineri) si livrata Luni 23.04.2018). Ne pare rau ca, produsul a ajuns deteriorat, probabil datorita transportului. Produsul deteriorat se putea inlocui in cazul in care ne-ati fi contactat telefonic insa cu toate acestea in momentul in care ati fost contactat de catre departamentul de relatii cu clientii (dupa sesizarea transmisa) si vi s-a propus inlocuirea produsului ne-ati comunicat ca poate sa ramana asa. In cazul in care va razganditi oferta de inlocuire a produsului ramane valabila.

Am comandat ceva si a venit cu poza deslipita.

RATING:

Răspuns magazin pe 25-04-2018 16:12

Va multumim pentru feedbackul trimis. Am incercat sa va contactam telefonic de doua ori pentru remedierea problemei aparute insa din pacate de doua ori ne-ati comunicat ca reveniti cu un apel telefonic inapoi insa nu ati mai facut-o. Ne cerem scuze pentru inconveninetul creat cu produsul defect insa nu putem sa rezolvam problema pana nu avem o discutie telefonica pentru a gasi varianta cea mai favorabila pentru dvs.

Vreau så por trimite mai multe poze nu doar una

RATING:

Răspuns magazin pe 05-03-2018 17:46

Iti multumim pentru feeedbackul trimis. Sugestia propusa este una justificata. Vor fi create in viitorul apropiat cani termosensibile cu posibilitatea de incarcare a mai multor imagini pentru a acoperi si aceasta nevoie.

Tricoul cumparat a intrat la apa in urma spalarii. Ar trebui recomandat clientilor sa cumpere un numar mai mare.

RATING:

Răspuns magazin pe 11-02-2018 08:46

Va multumim pentru feedbackul trimis. Tricourile comercializate de noi sunt realizate din bumbac 100% si sunt prespalate inainte ceea ce inseamna ca, daca sunt spalate conform instructiunilor de pe eticheta ele nu intra la apa. Tricourile nu trebuie sa fie spalate la mai mult de 30 de grade pentru a nu dauna atat tricoului cat si imprimeului. Toate aceste detalii le regasiti pe eticheta atasata produsului. Pentru ca produsul sa se pastreze in timp aceste instructiuni trebuie respectate.

Am comandat de la dvs un hanorac NAPD a carui sigla este stramba,hanoracul este imbaxit de praf,miroase a spirt.Deci in concluzie nu voi recomanda acest magazin nimanui si nici nu voi mai cumpara vreodata produse de la dvs.Firma amatoare care se vrea a fi mare.

RATING:

Răspuns magazin pe 15-01-2018 10:52

Va multumim pentru feedbackul trimis. Ne pare rau ca, produsul comandat de dvs. nu se ridica la nivelul asteptarilor. In ce priveste imaginea necorespunzatoare avem rugamintea sa ne expediati o imagine cu produsul pe adresa contact@ideaplaza.ro si daca se constata o problema produsul va fi refacut. In ce priveste mirosul, va asiguram ca toate produsele oferite sunt noi iar eventualul miros care se simte poate sa fie de la cerneala de print insa nu altceva. Recomandarea pentru orice produs vestimentar este sa fie spalat conform specificatiilor de pe eticheta inainte de prima folosire.

Produsul era deja utilizat/intr\'o stare deplorabila.

RATING:

Răspuns magazin pe 27-12-2017 09:02

Va multumim pentru feedbackul trimis. Va asiguram ca, toate produsele comercializate de noi sunt noi si nu sunt folosite in nici un fel. Daca sunt probleme cu unul dintre produsele primite avem rugamintea sa ne trimiteti un email la adresa contact@ideaplaza.ro unde sa incarcati imagini cu defectul produsului sau sa ne contactati la numerele de telefon puse la dispoizitie in cadrul siteului.

Am avut un colet destul de fragil, înfoliat bine dar neglijenți pentru ca este foarte îndoit, au forțat prea tare și este foarte îndoit.

RATING:

Răspuns magazin pe 27-12-2017 09:13

Va multumim pentru feedbackul trimis. Ati avut in colet o hartie igienica haioasa si un prezervativ haios iar ambalarea lor conform standardelor noastre este infolierea lor cu bule de protectie. Sunt sanse ca datorita volumelor foarte mari de transport ale serviciilor de curierat peste coletul dvs. sa se fi asezat alte colete mai grele care sa deformeze ambalajul hartiei igienice. Pentru rezolvarea acestei probleme avem rugamintea sa ne expediati o imagine cu produsul sau ambalajul deteriorat la adresa contact@ideaplaza.ro si el va fi schimbat.

Tot ce am comandat mi-a venit spart !!! Groaznic

RATING:

Răspuns magazin pe 27-12-2017 09:00

Va multumim pentru feedbackul trimis. Comanda dvs. continea un puzzle si o rama foto. Singurul produs care ar fi putut sa fie spart este rama foto. Daca au aparut astfel de probleme va rugam sa ne trimiteti imagini cu produsul deteriorat la adresa contact@ideaplaza.ro si el va fi inlocuit.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.323. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024