Opinii de la clienții magazinului online IdeaPlaza

Notă magazin

9.4 / 10

Calitatea livrării

9.4 / 10

Ne recomandă

96.11%

de la data înscrierii magazinului în program (01-06-2016)

Evoluție notă magazin

Ultimele opinii adăugate de clienții IdeaPlaza

Foarte multumita, produsul arata exact ca pe site.

RATING:

Raspuns magazin pe 11-02-2019 13:34

Va multumim pentru feedbackul trimis. Din pacate suntem putin contrariati in ceea ce priveste nota oferita. In comentariu sunteti foarte multumita de produse si serviciile oferite insa notele sunt cele mai mici. Daca serviciile au fost conform asteptarilor va rugam sa modificati notele oferite.

Mi-au luat niste bani pe niste cani personalizate ale căror text lipseau cu desăvârșire niște cuvinte nu e ok am ramas foarte dezamăgită.

RATING:

Daca tricoul ala este M cabrat pentru femei, inseamna ca voi faceti haine pentru gorile.

RATING:

Raspuns magazin pe 03-01-2019 07:21

Va multumim pentru feedback-ul trimis. Marimile oferite sunt marimi standard iar dimensiunile aproximative ale tricourilor (in cm) le regasiti in tabelul de dimensiuni oferit pe fiecare pagina a siteului unde sunt tricouri. Fiecare persoana este diferita si prefera sa poarte o haina diferit motiv pentru care a fost introdus acest tabel pentru a se putea face comparatie cu o alta haina din garderoba. Pentru noi este foarte dificil sa recomandam o marime fiind vorba de gustul fiecaruia in felul in care este purtat tricoul.

Am platit coletul si in colet imi lipsesc doua produse. La telefon nu raspunde nimeni. Niste neseriosi. Nu recomand.

RATING:

Raspuns magazin pe 03-01-2019 07:18

Va multumim pentru feedbackul trimis. Din pacate in perioada 28.12.2018 - 02.01.2019 departamentul de relatii cu clientii nu a fost disponibil fiind zile libere motiv pentru care nu ati primit un raspuns la sesizarea dvs. Problema va fi cu siguranta rezolvata si produsele care nu au fost trimise vor fi trimise sau contravaloarea lor va fi restituita. Ne cerem scuze pentru inconveninetul creat.

Produsul primit a fost defect.

RATING:

Raspuns magazin pe 09-12-2018 11:41

Va multumim pentru feedbackul trimis. Produsul cu defect a fost inlocuit si urmeaza sa ajunga la dvs. fara sa fie nevoie sa achitati nimic suplimentar.

In primul rând abia azi a ajuns comanda . Si după ce a durat atâta este si rupt ..... Dvs ați recomanda ??

RATING:

Raspuns magazin pe 25-04-2018 08:58

Va multumim pentru feedbackul trimis. Conform discutiei telefonice avute cu departamentul de relatii cu clienti comanda dvs. a fost livrata in termen (comanda plasata in 19.04.2018 (joi) orele 17.58, procesata in 20.04.2018 (vineri) si livrata Luni 23.04.2018). Ne pare rau ca, produsul a ajuns deteriorat, probabil datorita transportului. Produsul deteriorat se putea inlocui in cazul in care ne-ati fi contactat telefonic insa cu toate acestea in momentul in care ati fost contactat de catre departamentul de relatii cu clientii (dupa sesizarea transmisa) si vi s-a propus inlocuirea produsului ne-ati comunicat ca poate sa ramana asa. In cazul in care va razganditi oferta de inlocuire a produsului ramane valabila.

Am comandat ceva si a venit cu poza deslipita.

RATING:

Raspuns magazin pe 25-04-2018 13:12

Va multumim pentru feedbackul trimis. Am incercat sa va contactam telefonic de doua ori pentru remedierea problemei aparute insa din pacate de doua ori ne-ati comunicat ca reveniti cu un apel telefonic inapoi insa nu ati mai facut-o. Ne cerem scuze pentru inconveninetul creat cu produsul defect insa nu putem sa rezolvam problema pana nu avem o discutie telefonica pentru a gasi varianta cea mai favorabila pentru dvs.

Puneți poza originala pe tricouri

RATING:

Aveti mari probleme la tabelele de marimi...pentru ca mu folositi masuratorile standard bust talie sold.. Iar angajatii vostrii mai rau incurca decat sa ajute... Eu comand marumea M... Angajatu ma suna sa imi spuna sa consult tablelul ca m e facut pentru x I altimetre... Prost facut si foarte greu vizibil e tabelul de pe site... Am comandat L si binenteles ca sunt mari...

RATING:

Am comandat de la dvs un hanorac NAPD a carui sigla este stramba,hanoracul este imbaxit de praf,miroase a spirt.Deci in concluzie nu voi recomanda acest magazin nimanui si nici nu voi mai cumpara vreodata produse de la dvs.Firma amatoare care se vrea a fi mare.

RATING:

Raspuns magazin pe 15-01-2018 08:52

Va multumim pentru feedbackul trimis. Ne pare rau ca, produsul comandat de dvs. nu se ridica la nivelul asteptarilor. In ce priveste imaginea necorespunzatoare avem rugamintea sa ne expediati o imagine cu produsul pe adresa contact@ideaplaza.ro si daca se constata o problema produsul va fi refacut. In ce priveste mirosul, va asiguram ca toate produsele oferite sunt noi iar eventualul miros care se simte poate sa fie de la cerneala de print insa nu altceva. Recomandarea pentru orice produs vestimentar este sa fie spalat conform specificatiilor de pe eticheta inainte de prima folosire.

Produsul era deja utilizat/intr'o stare deplorabila.

RATING:

Raspuns magazin pe 27-12-2017 07:02

Va multumim pentru feedbackul trimis. Va asiguram ca, toate produsele comercializate de noi sunt noi si nu sunt folosite in nici un fel. Daca sunt probleme cu unul dintre produsele primite avem rugamintea sa ne trimiteti un email la adresa contact@ideaplaza.ro unde sa incarcati imagini cu defectul produsului sau sa ne contactati la numerele de telefon puse la dispoizitie in cadrul siteului.

Tot ce am comandat mi-a venit spart !!! Groaznic

RATING:

Raspuns magazin pe 27-12-2017 07:00

Va multumim pentru feedbackul trimis. Comanda dvs. continea un puzzle si o rama foto. Singurul produs care ar fi putut sa fie spart este rama foto. Daca au aparut astfel de probleme va rugam sa ne trimiteti imagini cu produsul deteriorat la adresa contact@ideaplaza.ro si el va fi inlocuit.

Am comandat o cana personalizata și a fost livrata crăpata.. A doua zi am comandat un alt produs și am cerut o livrare rapida deoarece aveam nevoie de produsul respectiv în 24 de ore.. Mi sa transmis ca nu este posibil. Foarte proasta experienta

RATING:

Raspuns magazin pe 21-12-2017 05:39

Ne pare rau pentru experienta neplacuta. Produsul a plecat de la noi ambalat dupa standarde care se aplica la toate produsele insa in unele situatii datorita manipularii neatente a unor curieri produsele ajung deteriorate. Aceste produse sunt inlocuite de fiecare data pe cheltuiala noastra dupa trimiterea unor imagini doveditoare cu ambalajul si produsul deteriordat. In ceea ce priveste livrarea rapida nu este posibila conform discutiei avute cu colegii de la departamentul de relatii cu clientii fiind o luna foarte aglomerata (decembrie data de 21) in care nici un curier nu poate sa garanteze livrarea in 24 de ore. Din pacate acest lucru nu depinde de noi si din acest motiv ati primit raspunsul " nu putem garanta livrarea in urmatoarea zi"

It sucks

RATING:

Calitate execrabila. Extrem de dezamagita.

RATING:

Am comandat ceva si am primit altceva.

RATING:

Raspuns magazin pe 12-12-2017 14:58

In primul rand ne cerem scuze pentru inconveninetul creat. Este o perioada mai aglomerata si din pacate pot sa mai apara astfel de greseli nedorite. Colegii mei v-au contactat telefonic pentru remedierea problemei.

Problema rezolvata

MULTUMESC PENTRU SERIOZITATE

RATING:

Raspuns magazin pe 11-12-2017 06:43

Va multumim pentru feedbackul trimis insa din pacate nu intelegem unde am gresit pentru notele primite. Avem rugamintea sa ne detaliati problemele prin intermediul unui email.

Nu exista seriozitate din partea firmei de curierat nici azi nu mi-a ajuns comanda

RATING:

Raspuns magazin pe 09-12-2017 08:37

Va multumim pentru feedbackul trimis. Din pacate aveti dreptate, termenul de livrare a fost cu mult depasit. De la noi coletul a plecat la timp insa din pacate nu totul depinde doar de noi. Primim informari de la seviciul de curierat ca este o perioada foarte aglomerata si ca pot sa apara intarzieri insa, din pacate intarzierea dvs. este inacceptabila. Vom face eforturi sa urgentam cat se poate de mult livrarea acestui colet.

Luni am primit un colet greșit pe care l am plătit. Ă ajuns miercuri cu plata ramburs....mu sa cerut sa mai plătesc o data.....serios!!!!

RATING:

Raspuns magazin pe 02-12-2017 11:30

Va multumim pentru feedbackul trimis si ne pare foarte rau pentru inconveninetul creat. A fost greseala noastra pentru care ne cerem incaodata scuze. solicitarea noastra de a se anula rambursul pentru livrarea respectiva din pacate nu a fost luata in seama de serviciile de curierat si din acest motiv sa ajuns la aceasta problema. Vom retrimite cererea catre serviciile de curierat si speram ca de aceasta data as fie luata in seama.

Problema rezolvata

Niște panarame

RATING:

Raspuns magazin pe 24-07-2017 05:45

Ne pare rau ca sunteti nemultumit de serviciile si produsele noastre. Pentru a putea remedia problemele aparute avem rugamintea sa ne contactati telefonic la numerele afisate in cadrul siteului sau sa ne scrieti la adresa contact@ideaplaza.ro. Dorim sa stim unde am gresit pentru a putea sa evitam repetarea greselilor in viitor. Va multumim.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Creat in parteneriat cu: InboxTarget.ro Automatizare Marketing