Opinii de la clienții magazinului online IdeaPlaza

Notă magazin

9.4 / 10

Calitatea livrării

9.4 / 10

Ne recomandă

96.17%

de la data înscrierii magazinului în program (01-06-2016)

Evoluție notă magazin

Ultimele opinii adăugate de clienții IdeaPlaza

Nu a ajuns produsul întreg

RATING:

Raspuns magazin pe 19-02-2019 07:22

Va multumim pentru feedbackul trimis. Cel mai probabil datorita transportului a ajuns tabloul deteriorat. Din pacate noi nu am fost anuntati de aceasta problema si nu am putut remedia situatia in timp util. Odata ce am primit acest feedback am retrimis catre dvs. o noua rama care speram sa ajunga de data aceasta fara probleme. Sunt zone in tara unde din pacate curierii trateaza foarte neprofesionist manipularea coletelor si oricat ne-am stradui sa ambalam corespunzator produsele in unele situatii ele ajung deteriorate. Ne cerem scuze pentru neplacerea creata.

Am fost total nemulțumită, am făcut comanda un aerator de vin , era cutia ruptă , desfăcuta ....cine știe poate că a fost și utilizat.

RATING:

Raspuns magazin pe 18-02-2019 08:20

Va multumim pentru feedbackul trimis. Unele produse trimise, mai ales cele fragile sunt verificate inainte de trimitere pentru a ne asigura ca produsul nu prezinta defecte. Aeratorul fiind din sticla a fost probabil verificat pentru a nu prezenta crapaturi sau defecte si a fi trimis cu eventuale probleme catre dvs.. Va asiguram ca toate produsele comercializate sunt noi si nu sunt sub nici o forma folosite. Ne para rau daca ambalajul produsului prezenta defecte si ne cerem scuze pentru acest inconvenient. Daca produsul va nemultumeste el poate sa fie returnat fara nici un fel de problema.

Calitatea imaginii este bună doar că piesele puzzle--ului sunt tăiate in asa manieră ca diminuează aspectul general al pozei.

RATING:

Am comandat o perna personalizata si pozele nu arata ada de bine cum am crezut eu. Multumesc.

RATING:

Pentru cadourile personalizate, schimbati nuanta pozei si o stricati, ceea ce duce la un cadou nu la fel de reusit. Sunt nemultumita, nu as mai comanda.

RATING:

Produsul in realitate nu este cum arată pe site.

RATING:

Raspuns magazin pe 06-12-2018 08:37

Va multumim pentru feedbackul trimis. Produsul comandat (samanta dragostei) contine o samanta care trebuie plantata in ghiveciul alaturi de care vine. Dupa o perioada de timp produsul va arata aproximatix ca si cel din imagine. Specificam aproximativ deoarece fiind o planta ea poate sa creasca diferit in functie de mediul in care este pusa, lumina, caldura de care beneficiaza, cum este udata si normal modul in care este plantata. Pentru a obtine o planta matura este insa nevoie de timp dar si de toate detaliile mai sus mentionate.

Am comandat de la dumneavoastra saptamana aceasta doua stickere pt laptop. Din pacate, ceea ce am primit este foarte diferit de ceea ce am comandat si imi pare rau ca nu aveti si optiunea de attasment, pt a trimite o poza. Nu este o reclamatie, dar sfatul meu este sa fiti atenti la acest aspect, asta daca doriti clienti fideli, si cat mai multi.

RATING:

Livrarea este inacceptabila

RATING:

Raspuns magazin pe 15-11-2018 11:00

Va multumim pentru feedbackul trimis. Din pacate, sunt zone in tara in care datorita curierilor apar probleme la livrarea coletelor. Va asiguram ca facem toate eforturile pentru a transmite feedbackurile negative catre serviciile de curierat pentru a se rezolva aceste probleme. Vom face o sesizare referitoara la zona dvs. pentru a incerca ca, pe viitor sa nu mai apara probleme in livrare.

Aiurea ca nu se pot returna anumite produse ca de exemplu tricourile personalizate. Mi se pare stupid sa nu pot returna un articol de imbracaminte pe care ulterior nu il mai doresc sau la care prefer alta marime doar pentru ca este personalizat.

RATING:

Raspuns magazin pe 03-09-2018 05:49

Va multumim pentru feedbackul trimis. Ne pare rau ca, produsul comandat nu se potriveste ca si marime. Din pacate produsele personalizate comandate nu pot sa fie returnate fiind produse care nu mai pot sa fie oferite spre revanzare. Aceste lucruri sunt specificate de catre personalul relatii cu clientii in momentul confirmarii comenzii. Toate aceste detalii sunt specificate si in cadrul siteului nostru alaturi de legea care specifica clar: produsele personalizate nu pot sa fie returnate.

Materialul foarte prost!

RATING:

Detaliile sunt ok, insa culorile nu nu deloc reale, sunt foarte rosiatice si inchise.

RATING:

Vreau så por trimite mai multe poze nu doar una

RATING:

Raspuns magazin pe 05-03-2018 15:46

Iti multumim pentru feeedbackul trimis. Sugestia propusa este una justificata. Vor fi create in viitorul apropiat cani termosensibile cu posibilitatea de incarcare a mai multor imagini pentru a acoperi si aceasta nevoie.

Calitatea printului este destul de slaba, vizibil cu tricoul in ambalajul original, toate detaliile colorate au un contur alb si sunt purici albi pe toata suprafata printata, nu stiu ce procedeu folositi, faca folositi sita, mai spalati-o dreacului sau faceti alta noua, daca folositi o imprimanta, cel mai probabil e veche de un deceniu, aruncati-o si luati alta noua. Tricourile astea trebuiau sa fie un cadou de nastere, la aproape 200ron pe 3 tricouri ma asteptam la ceva mai mult.

RATING:

raport pret -calitate...josnic

RATING:

Tricoul cumparat a intrat la apa in urma spalarii. Ar trebui recomandat clientilor sa cumpere un numar mai mare.

RATING:

Raspuns magazin pe 11-02-2018 06:46

Va multumim pentru feedbackul trimis. Tricourile comercializate de noi sunt realizate din bumbac 100% si sunt prespalate inainte ceea ce inseamna ca, daca sunt spalate conform instructiunilor de pe eticheta ele nu intra la apa. Tricourile nu trebuie sa fie spalate la mai mult de 30 de grade pentru a nu dauna atat tricoului cat si imprimeului. Toate aceste detalii le regasiti pe eticheta atasata produsului. Pentru ca produsul sa se pastreze in timp aceste instructiuni trebuie respectate.

Am avut un colet destul de fragil, înfoliat bine dar neglijenți pentru ca este foarte îndoit, au forțat prea tare și este foarte îndoit.

RATING:

Raspuns magazin pe 27-12-2017 07:13

Va multumim pentru feedbackul trimis. Ati avut in colet o hartie igienica haioasa si un prezervativ haios iar ambalarea lor conform standardelor noastre este infolierea lor cu bule de protectie. Sunt sanse ca datorita volumelor foarte mari de transport ale serviciilor de curierat peste coletul dvs. sa se fi asezat alte colete mai grele care sa deformeze ambalajul hartiei igienice. Pentru rezolvarea acestei probleme avem rugamintea sa ne expediati o imagine cu produsul sau ambalajul deteriorat la adresa contact@ideaplaza.ro si el va fi schimbat.

Calitatea tricourilor slaba!!!

RATING:

Raspuns magazin pe 27-12-2017 07:08

Va multumim pentru feedbackul trimis. Comercializam tricouri de o calitate superioara realizate dintr-un bumbac pieptanat care nu se scamoseaza si nu se deformeaza la spalare. In ceea ce priveste printul este folosita o tehnologie nou cu printul direct in tesatura. Cerneala folosita este una pe baza de apa non toxica si rezistenta la foarte multe spalari daca sunt respectate instructiunile de pe eticheta produsului. Avand in vedere aceste aspecte avem rugamintea sa ne comunicati printr-un email la adresa contact@ideaplaza.ro sau prin intermediul numerelor de telefon puse la dispozitie in cadrul siteului nemultumirile legate de tricourile primite.

Pozele nu se potrivesc cu produsele primite. Culoarea acestora conteaza!

RATING:

am primit alt model

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Creat in parteneriat cu: InboxTarget.ro Automatizare Marketing