Opinii de la clienții magazinului online Inbagaj.ro

Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.

Inbagaj.ro

Nota: 9,63 / 10 de la 685 de clienți verificați

Notă magazin

9,63 / 10

Ne recomandă

97,52%

de la data înscrierii magazinului în program (23-05-2017)

Ultimele opinii adăugate de clienții Inbagaj.ro

E un site fantoma.

RATING:

Răspuns magazin pe 31-12-2020 09:18

Buna ziua, doamna Lavinia, In data de 24 dec ( noaptea) am primit comanda dvoastra, iar in jurul orelor 14:00 ati fost contactata de colega noastra pentru clarificarea situatiei comenzii( culoarea pe care o doreati pentru produs nu mai era disponibila, dar v-am oferit disponibilitate pentru o alta culoare, sau o alta marime a produsului, in culoarea dorita, chiar am discutat despre locuri in care s-ar mai putea gasi produsul). Am incheiat discutia cu clasicele urari de sarbatori si ne-ati comunicat ca veti reveni daca va hotarati la ceva anume. Ne pare rau daca s-a creat senzatia ca magazinul nostru este fantoma. Este destul de surprinzator, avand in vedere conversatia purtata, dar si istoricul nostru cu miile de comenzi livrate, sutele de conversatii purtate cu clientii nostri si chiar sutele de recenzii pe care acestia cu amabilitate le-au plasat pe trusted.ro. Va asiguram ca facem mereu tot posibilul sa oferim produse si servicii bune si atunci cand situatii neprevazute apar, incercam sa gasim cele mai bune solutii. Am preluat intrebari, solicitari si comenzi si in afara orelor de lucru, in week end-uri si de sarbatori. Va stam la dispozitie mereu pentru lamuriri si pentru ca este 31 dec, va dorim ceea ce dorim tuturor, un an 2021 mai bun! La multi ani!

Coletul a foat livrat tarziu prin o firma de curierat “no name” de care m-am chinuit zile la rand sa dau. Am dat de un colet prost ambalat si deteriorat, trebuia sa fie in cadou ceea ce era in colet dar a venit cu o cutie strivita si rupta. Am facut achizitie pe acest site prin si datorita Bonusway dar nici in ziua de azi ei nu au declarat catre bonusway motiv pt care nici macar nu e in evaluare achizitia pe bonusway si as fi socata sa imi primesc bonusul in aceste conditii.

RATING:

Caracteristica acestui magazin este indolenta.Am comandat un troler de cabina avion si am fost sunat dupa 5 zile sa imi spuna ca produsul a ajuns tot la ei, deoarece la adresa destinatarului s-au trecut tot pe ei.Anterior, mi s-a confirmat ca produsul a plecat catre mine si va ajunge dupa 2 zile.Am fost politicos cand am folosit cuvantul indolenti

RATING:

Răspuns magazin pe 26-03-2018 11:12

Buna ziua, ne pare foarte rau pentru situatia creata si va intelegem frustrarea. Am incercat sa remediem problema, dar din pacate perioada a coincis si cu situatia in care firmele de curierat au intampinat dificultati datorate vremii nefavorabile.

Ne dorim din toata inima sa solutionam urgent aceasta situatie si va asiguram de bunele noastre intentii.

Va rugam sa ne oferiti posibilitatea de a ne indrepta greseala. Pe email veti primi un voucher valoric pe care il puteti folosi pentru orice comanda viitoare.

Va multumim pentru timpul acordat pentru a ne lasa feed-back-ul dvs. Vom lua toate masurile necasre pentru a deveni mai buni.



O zi cat mai buna!

Nu am primit comanda

RATING:

Răspuns magazin pe 25-03-2018 20:16

Buna ziua, ne cerem scuze pentru intarziere, comanda va ajunge la dvs marti.

Multumim pentru comanda, echipa inbagaj.ro.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.350. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024