Opinii de la clienții magazinului online Itarena.ro

Notă magazin

9.1 / 10

Calitatea livrării

8.4 / 10

Ne recomandă

92.68%

de la data înscrierii magazinului în program (01-09-2015)

Evoluție notă magazin

Ultimele opinii adăugate de clienții Itarena.ro

Praf. De evitat.

RATING:

Raspuns magazin pe 06-02-2019 13:13

Stimate Domn, Asa cum am discutat si telefonic, va rog sa returnati produsele receptionate. Solicitati sa fie ridicate de catre Fan Curier de la dumneavoastra si vom acoperi noi costurile de transport. Dumneavoastra faceti comparatia intre un DVD bulk si unul Jewel Case si aveti asteptarea ca pretul pentru cel Jewel Case sa fie identic cu cel bulk si un brand necunoscut. Puteti oricand sa comparati acelasi produs facturat cu ce preturi sunt in piata si veti observa ca pretul nostru este unul corect. Asa cum ati discutat cu colega mea, v-a fost comunicat faptul ca pretul este unitar, nu pret pe cutie. As aprecia daca veti efectua comparatia intre "mere si mere" si veti observa ca aceleasi produse achizitionate de dvs au preturi mai mari in alte magazine. Imi cer scuze pentru aceasta neintelegere! Nicolae Buzea

Am dat o comanda de care inca nu am auzit nimic,ma bucur ca nu am platit cu cardul in avans,nu recomand

RATING:

Raspuns magazin pe 15-01-2019 11:21

Stimate Domn, Plasarea unei comenzi presupune sa putem comunica, atat telefonic, cat si prin email. Ati fost contactat telefonic si nu ati raspuns. De asemenea v-au transmis colegii mei un email pentru confirmare comanda si adresa de livrare si nici aici nu ati raspuns. Daca intrati in contul dumneavoastra, veti observa ca la ora 13.27 min, in dta de 10 ian 2019, la un interval de 21 minute de la data la care a sosit comanda dumneavoastra, noi am preluat comanda si am asteptat sa o confirmati. Stiu, va este mai usor sa transmiteti un feedback negative decat sa raspundeti la telefon si/sau sa va verificati mesajele. Comenzile plasate pe site-ul nostrum nu pleaca de la noi daca nu sunt confirmate telefonic si/sau prin email. Nicolae Buzea

Lipsă de seriozitate,profesionalism! NU recomand !

RATING:

Raspuns magazin pe 15-01-2019 11:27

Stimate domn, Va multumesc pentru feedback-ul transmis, insa as dori sa stiu care sunt motivele pentru care sunteti nemultumit, astfel incat sa putem corecta problemele reclamate. Comanda dumneavoastra a sosit pe data de 06 ian 2019, ora 20.11 min, a fost preluata pe data de 07 ian 2019, iar livrarea s-a efectuat in data de 08 ian 2019. Coletul l-ati preluatr de la Curier in data de 09 ian 2019, ora 15.00. Se poate sa imi comunicati unde a fost lipsa de seriozitate? Va multumesc anticipat! Nicolae Buzea

Aveți produse pe site și când sunt comandate spuneți ca nu le mai aveți 😡

RATING:

JALNIC

RATING:

Am comandat ceva ce ITArena a spus ca nu au. Au anulat comanda. Deci, nu afisati ceva ce nu e disponibil pentru a evita timpul pierdut inutil.

RATING:

Implementati niste mecanisme de validare cand trimiteti mail-uri de feedback si multumiti pentru comanda atunci cand anulati comenzile ca nu le puteti livra

RATING:

Feriți-va!!!

RATING:

Raspuns magazin pe 26-11-2018 07:35

Buna ziua, Va inteleg nemultumirea, dar cred ca r fi correct sa specificati faptul ca, produsul pe care l-ati fi dorit achizitionat, Consola XBOX, era cu statusul de stoc limitat. Din acest motiv colegii mei au luat legatura cu dumneavoastra si v-am comunicat faptul ca acest produs nu mai este disponibil si ati solicitata ca sa se anuleze comanda. Nu inteleg de ce ati spus "Feriti-va!!!". Ati platit cumva o suma de bani si nu a fost returnata? Ati primit cumva un alt produs decat cel pe care l-ati comandat? Nu am luat legatura si nu am raspuns la telefon? Consider ca acest feedback nu este unul realist, cred ca este acordat la nervi, ca urmare a faptului ca produsul comandat nu a mai fost disponibil. Va urez o saptamana placuta! Nicolae Buzea

Produse de slaba calitate ( constatare la livrare ),

RATING:

Raspuns magazin pe 22-11-2018 07:08

Buna ziua, Va multumesc pentru feedback-ul oferit, insa am o nedumerire. Cum puteti afirma ca produsul achizitionat este de "Slaba calitate (constatare la livrare)" atat timp comanda dumneavoastra a fost anulata pe motiv de produs indisponibil, iar dumneavoastra nu ati raspuns la telefon sau la mesajele transmise? Nicolae Buzea

După cel puțin 7 zile am fost anunțat ca produsul nu se afla in stoc.Lipsa de profesionalism!!

RATING:

Raspuns magazin pe 22-11-2018 07:15

Buna ziua, Ne pare ra ca nu am putut onora comanda dumneavoastra. Din pacate, o eroare in feed-ul de preluare a stocului de la furnizor (eroare a furnizorului), ne-a oferit informatii eronate si noua. Raspunsul a venit tarziu datorita faptului ca am incercat a gasi stocuri disponibile si sa onoram comanda dumneavoastra. Datorita acestei neplaceri cauzate, la urmatoarea comanda veti primi o reducere de 100 lei. Va multumesc pentru intelegere! Nicolae Buzea

Una spun, alta fac. Asa ca am anulat comanda la ei.

RATING:

Raspuns magazin pe 22-11-2018 07:05

Stimate Domn, Va multumesc pentru feedback-ul oferit pentru comanda plasata pe site-ul nostru. Imi pare rau ca nu am putut finaliza comanda dar as dori sa respectati, asa cum noi respectam decizia dumneavoastra, termenii si conditiile aferente transportului pentru comenzile a caror valoarea este mai mica de 1000 lei. Acesta a fost motivul pentru care ati renuntat la comanda. Faptul ca exista posibilitatea de a va alege propria firma de curierat (cu care aveti experiente placate) nu inseamna ca noi trebuie sa suportam acest cost. Colegii v-au explicat si citit termenii si conditiile specific operatiunii de transport, ati fost de accord ca plata transportului sa o efectuati in momentul in care receptionati comanda, iar ulterior ne-ati comunicat faptul ca dumneavoastra primiti transport gratuit si pentru o comanda de 15 lei. Va respectam decizia si va uram cumparaturi placute! Cu stima, Nicolae Buzea

Am comandat o tastatura Apple Magic Keyboard 2 - layout US. Tastatura era un MARE FAKE. Altceva nu am ce sa spun... îmi pare rău ca nu am mers mai departe cu demersurile, gen protecția consumatorului.

RATING:

Raspuns magazin pe 09-11-2018 10:59

Buna ziua, Cred ca ar trebui sa mentionati faptul ca produsul era un produs sigilat. Achizitia noastra este realizata prin distribuitori autorizati, iar noi nu incurajam folosirea de "fake"-uri. Colega mea v-a rugat sa o verificati si dumneaovastra ati ajuns la concluzia ca produsul nu este unul original. Chiar daca ati fi mers mai departe cu demersurile, compania noastra poate face dovada achizitiei de la parteneri autorizati Apple pentru Romania si sau alte tari din UE. Ne pare rau de aceasta situatie, dar nu ne simtim vinovati (daca produsul era un fake, cum sustineti) pentru aceasta situatie. Cu stima, Nicolae Buzea

seriozitate si preturi bune

RATING:

Raspuns magazin pe 22-11-2018 07:19

Buna ziua, Va rog sa imi comunicati care sunt nemultumirile pe care le-ati avut in interactiunea cu magazinul nostrum pentru a putea repara aceste probleme. Cu stima, Nicolae Buzea

nu

RATING:

Nici măcar nu am primit proforma pentru plata. Nu am reușit sa inchei tranzacția. Foarte plictisiți domnii !

RATING:

Raspuns magazin pe 28-02-2018 08:49

Buna ziua, Afirmatiile dumneavoastra nu prea au suport, intrucat comanda este transmisa automat pe adresa de email cu care ati facut inregistrarea si, totodata, ea se afla in contul dumneavoastra din platform noastra. Colegii mei au luat legatura telefonic cu dumneavoastra si asteptam ca dumneavoastra sa efectuati plata comenzii. Pe comanda aveti toate detaliile legate de denumirea societatii, adresa, codul fiscal, contul bancar. Cu stima, Nicolae Buzea

NU AU LIVRAT PRODUSUL LA DATA SI ORA COMPLETARII PREZENTEI

RATING:

Raspuns magazin pe 26-02-2018 11:42

Buna ziua, Comanda plasata pe site-ul nostrum, www.itarena.ro, a fost ridicata de catre Fan Curier in data de 22 feb 2018. Ati primit notificare in contul dumneavoastra, inclusive cu numarul de AWB. Nu intelegem moticul pentru care curierul nu a efectuat livrarea in data de 23 feb. Ne cerem scuze pentru aceasta problema. Cu stima, Nicolae Buzea

.

RATING:

refuz comanda

RATING:

Nu am primit produsele cumparate

RATING:

Magazin on-line mincinos

RATING:

Raspuns magazin pe 13-01-2018 16:40

Buna seara, Din pacate inceputul de an a fost ceva mai anevoios. Nu toti furnizorii au inceput activitatea pe data de 3 ian. De aici au intervenit si intarzierea in receptionarea in timp util a informatiilor de stoc si actualizarea acestora. Ne cerem scuze si va asiguram de intrugul nostru suport. Cu stima, Nicolae Buzea

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Creat in parteneriat cu: InboxTarget.ro Automatizare Marketing