Opinii de la clienții magazinului online Itarena.ro

Notă magazin

9,11 / 10

Calitatea livrării

9,07 / 10

Ne recomandă

90,62%

de la data înscrierii magazinului în program (01-09-2015)

Ultimele opinii adăugate de clienții Itarena.ro

Am comandat și plătit (banii au fost ”trași” din cont) vineri, 13 noiembrie, iar pe 18 noiembrie mă anunță că nu onorează comanda.

RATING:

Raspuns magazin pe 18-11-2020 05:07

Buna ziua, Ne pare rau ca nu putem onora comanda plasata, insa, asa cum apare si in mesajul primit prin email impreuna cu comanda lansata, pentru produsele cu statusul "Intreaba Stoc" precum si pentru celelalte statusuri, este specificat sa asteptati confirmarea comenzii si a disponibilitatii produselor. Faptul ca ati achitat comanda nu inseamna ca nu se returneaza suma platita, pentru o comanda ce nu se poate onora. Cu stima, Echipa IT Arena

stocuri in timp real nu abureli!

RATING:

Raspuns magazin pe 16-11-2020 09:26

Buna seara, Ne cerem scuze pentru situatia cu care v-ati confruntat. Depindem foarte mult si de dezvoltarile pe care trebuie sa le faca si furnizorii nostrii, nu numai de noi. Cu stima, Nicolae Buzea

Pun pe site produse ieftine care nu le au pe stoc. Faci comanda si apoi iti anulează comanda pe motiv: lipsa stoc. Timp pierdut.

RATING:

Raspuns magazin pe 13-11-2020 07:44

Buna seara, Ne cerem scuze pentru situatia cu care v-ati confruntat. Depindem foarte mult si de dezvoltarile pe care trebuie sa le faca si furnizorii nostrii, nu numai de noi. Cu stima, Nicolae Buzea

Nu vindeti ce nu aveti pe stoc!Actualizati stocurile!

RATING:

Raspuns magazin pe 13-11-2020 07:44

Buna seara, Ne cerem scuze pentru situatia cu care v-ati confruntat. Depindem foarte mult si de dezvoltarile pe care trebuie sa le faca si furnizorii nostrii, nu numai de noi. Cu stima, Nicolae Buzea

Atualizati-va stocul online, nu pacăliți lumea aiurea.

RATING:

Raspuns magazin pe 13-11-2020 07:45

Buna seara, Ne cerem scuze pentru situatia cu care v-ati confruntat. Depindem foarte mult si de dezvoltarile pe care trebuie sa le faca si furnizorii nostrii, nu numai de noi. Cu stima, Nicolae Buzea

Nu mi se pare o abordare corecta sa afisezi un pret mult mai mic decat concurenta (< 50%), ca apoi sa spui ca nu exista pe stoc (pe site, la momentul comenzii, aparea stoc furnizor suficient)

RATING:

Raspuns magazin pe 13-11-2020 07:45

Buna seara, Ne cerem scuze pentru situatia cu care v-ati confruntat. Depindem foarte mult si de dezvoltarile pe care trebuie sa le faca si furnizorii nostrii, nu numai de noi. Cu stima, Nicolae Buzea

Afisati pe site produse pe care le semnalati in stoc si de fapt nu le aveti DELOC !!!

RATING:

Raspuns magazin pe 19-08-2020 12:48

Multumim pentru feedback-ul dat! Cred ca ar trebui mai intai sa cititi cu atentie ce scrie pe site si ulterior sa specificati acest aspect. Disponibilitatea produselor Apple in Romania este foarte mica, iar informatiile sunt date de catre distribuitorii autorizati Apple pentru Romania. Colegii mei v-au informat de termenul de livrare dat de catre acestia, intre 4 si 8 saptamani. Echipa IT Arena

Nimic

RATING:

Raspuns magazin pe 19-08-2020 12:45

Multumim pentru feedback-ul dat! Se poate sa ne detaliati care au fost nemultumirile dumneavoastra fata de comanda plasata? Comanda a fost plasata in data de 21.07.2020, ora 12.35 si in aceeasi zi produsul a fost expediat. Echipa IT Arena

Nu e serios...

RATING:

Raspuns magazin pe 19-08-2020 12:53

Buna ziua, Inainte de a spune despre cineva ca nu este serios, ar trebui sa te fi informat mai bine de produsul respectiv pe site-ul nostru. Nu sa va uitati la poze pe alte site-uri si sa nu cititi exact descrierea produsului. Echipa IT Arena

Nu recomand. Pierdere de timp. Nu au o evidență clară a stocurilor. În momentul comenzii stocul e suficient iar după câteva zile, dacă ai noroc să fii contactat, ești anunțat că nu e pe stoc. Pentru mine a fost prima și cu siguranță ultima încercare de a cumpăra ceva de pe ITARENA.

RATING:

Raspuns magazin pe 12-06-2020 11:42

Buna ziua, Ne pare rau pentru faptul ca nu am putut onora comanda dumneavoastra. Din pacate, in aceasta perioada stocurile de telefoane si tablete nu sunt tocmai bune iar informatiile primite de la furnizori nu sunt mereu cele corecte. Nu am fi avut niciun motiv de a nu va onora comanda dumneavoastra, dar informatiile prezente pe site sunt cele oferite de catre furnizorii interni si externi. Cu stima, Echipa IT Arena

Am comandat un produs si am primit alt produs. Comandasem tableta cu optiunea 4G si am primit una care are doar WI-FI. In loc sa fiu contactat ca nu au produsul pe stock au trimis alt produs in schimb, crezand ca nu imi sau seama sau pur si simplu din greseala. Nu stiu care a fost situatia. Ideea este ca am pierdut cateva zile si am ajuns sa comand produsul de altundeva. In schimb ca si durata a procesarii comenzii nu am ce sa spun. Produsul a ajuns a doua zi.

RATING:

Raspuns magazin pe 12-06-2020 01:40

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru aceasta situatie. Din pacate, colegul nostru care a documentat acest produs, a fost introdus eronat caracteristicile iar produsul a fost neconform. Cu stima, Echipa IT Arena

Comanda anulata din motiv de stoc inexistent iar peste 30 min acelasi produs este in stoc din nou la +200 RON

RATING:

Comanda nu sa onorat.

RATING:

Raspuns magazin pe 19-05-2020 11:03

Buna ziua, Ne pare rau ca nu am putut onora comanda dumneavoastra, insa, in aceasta perioada, stocurile au fost epuizate rapid, atat de la noi cat si de la furnizorii nostrii. Speram ca pe viitor sa va putem onora urmatoarele Comenzi. Cu stima, Echipa IT Arena

sa nu mai minta si sa traga teapa sa se desfiinteze

RATING:

Raspuns magazin pe 18-05-2020 01:15

Stimate Domn, Nu ati fost mintit cu absolut nimic. Ati plasat comanda in data de 12 mai 2020, ora 22.28 (ora la care niciun magazine online nu are program cu publicul), pe data de 13 mai comanda a fost procesata, iar in data de 14 mai 202, ora 11:06 ati primit numarul de AWB cu care a plecat produsul comandat catre dvs. Imi puteti spune unde este minciuna? Nu am tepuit pe nimeni, iar daca ne vom desfiinta (ceea ce nu ne dorim si nici nu avem vreo intentie) o vom face nu pt comanda dvs. Activam in domeniul IT&C din anul 2002, iar in toata aceasta perioada am fost alaturi de client si furnizori. Stiti proverbul "Nu mor caii cand vor cainii". Ar fi bine sa invatam cu totii ca suntem oameni si sa ne respectam reciproc. Echipa IT Arena

livrarea este lentă și e-mailul este tot cu spam mail!!!!!

RATING:

Raspuns magazin pe 12-06-2020 01:37

Buna ziua, Va rugam a ne comunica care este motivul care v-a nemultumit in relatia cu magazinul nostru? Comanda dumneavoastra a fost livrata. Ce servicii nu s-au ridicat la nivelul solicitarii dvs? Cu stima, Echipa IT Arena

Comanzi, produs pe stoc apoi se anulează unilateral comanda că nu mai găsesc produsul.

RATING:

Raspuns magazin pe 15-05-2020 11:37

Buna ziua, Ne pare rau pentru faptul ca am anulat comanda dumneavoastra insa, in aceasta perioada stocurile sunt dinamice si nu se poate garanta disponibilitate in timp de cateva ore. Problema a fost data de eroarea transmisa de catre furnizor ca si disponibilitate. Cu stima, Echipa IT Arena

Nu e normal ca stocul produselor sa nu fie actualizat dupa fiecare comanda, astfel incat atunci când cumperi sa vezi ca produsul este în stoc si după ce il plătești sa fi sunat ca nu e pe stoc.

RATING:

Raspuns magazin pe 06-05-2020 03:16

Buna ziua, Data la care ati efectuat comanda, 01 mai 2020, a fost o data in care nu s-a lucrat, fiind zi libera pentru toti angajatii. Daca dvs ati fost liber de ziua muncii, ar trebui sa respectati acest aspect si pentru restul oamenilor. Cat priveste stocul online 100% sigur, cred ca niciun magazin nu poate face acest lucru. Nu toate produsele se afla in stocul propriu, iar o actualizare la secunda nu este posibila pentru zeci de mii de produse. Imi pare rau pentru faptul ca nu v-am putut onora comanda, dar este important sa intelegeti ca niciun magazin nu doreste a anula comenzi. Cat priveste returul banilor, s-a facut demersul de retur din prima zi lucratoare, in cazul de fata 04 mai 2020. Echipa IT Arena.ro

La produse pe site nu mai lasati stoc limitat sau exclusiv online dar defapt stocul este epuizat

RATING:

Raspuns magazin pe 29-04-2020 09:49

Buna ziua, Ne pare rau ca nu ati putut beneficia de produsul solicitat. in aceasta perioada stocurile au fost foarte dinamice si s-a intamplat ca unele Comenzi sa nu le putem onora din cauza faptului ca produsele nu au mai fost disponibile in stocurile noastre si/sau ale furnizorilor. Ar trebui sa fim totusi putin mai intelegatori, cu totii suntem afectati de aceasta pandemie. Echipa IT Arena

Promovați produse pe care nu le aveți în stoc. În plus primescsi o grămadă de spamuri

RATING:

Raspuns magazin pe 21-04-2020 01:00

Buna ziua, Niciun magazine online nu are toate produsele in stocul propriu. Faptul ca ati fost informat rapid denota buna noastra intentie de va oferi raspunsul exact fara a va amana comanda si sa fiti in imposibilitatea de a achizitiona un alt produs sau acelasi produs de la un alt magazine. In afara informatiilor legate de comanda plasata, nu am transmis niciun mesaj. Echipa IT Arena!

Comanzi , platesti si chiar daca produsul apare online "pe stoc" , nu este fizic in stocul magazinului si incepe asteptarea fara vreo informatie ulterioara despre posibila livrare.

RATING:

Raspuns magazin pe 08-04-2020 03:28

Buna ziua, Ati discutat telefonic cu colegii mei si vi s-a comunicat faptul ca produsul comandat este comandat la furnizorul extern. In conditiile actualei pandemii este posibil ca termenul de livrare sa se majoreze, dar speram sa inchidem aceasta comanda cat mai curand. Cu stima, Nicolae Buzea

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.200. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020