Opinii de la clienții magazinului online Itarena.ro

Notă magazin

9.1 / 10

Calitatea livrării

8.4 / 10

Ne recomandă

92.82%

de la data înscrierii magazinului în program (01-09-2015)

Evoluție notă magazin

Ultimele opinii adăugate de clienții Itarena.ro

Trebuie sa ma sune cineva sa-mi spuna cand ajunge comanda dar, evident, nu a sunat nimeni. Suni la serviciul clienti si una iti spun, alta fac.

RATING:

Produs out of stock dar neafisat pe site, platit online, inca astept refund

RATING:

Serviciul de curierat frustrant

RATING:

Raspuns magazin pe 20-06-2019 14:57

Buna ziua, Va rog sa comunicati daca sunteti sau nu sunteti multumiti de serviciile oferite de colegii mei, nu in mod special de curierat. Din pacate acolo noi, chiar daca avem contract cu firma de curierat, nu putem controla modul in care acestia isi fac treaba. Cu stima, Nicolae Buzea

Din 2 comenzi efectuate pe ITArena nu am primit niciuna.

RATING:

Spuneți clar dacă aveți produsele pe stoc!!! Nu amăgiți clienți cu oferte înșelătoare și îi faceți apoi să aștepte apoi răspunsul vostru că produsul este pe stoc!!!

RATING:

Comunicare...0!Raspunde doar la ce vor ei sa raspunda si îti dau doar ce informatii vor ei sa iti dea!

RATING:

Nu sunteti seriosi, ati lasat pe site produse ce nu le aveti

RATING:

Raspuns magazin pe 20-05-2019 09:57

Buna ziua, Va multumesc pentru feedback, dar as dori sa va intreb de ce spuneti acest lucru atat timp cat informatia legata de stoc a fost stoc limitat furnizor. Credeti ca dumneavoastra sunteti singurul client care si-a dorit acel produs? Nici noi nu suntem singurul client al furnizorului nostrum si stocul se poate epuiza. Imi pare rau pentru aceasta situatie intalnita!. Cu respect,

O recomandare: sa se puna pe site daca este sau nu produsul in stoc magazin sau stoc extern.

RATING:

Raspuns magazin pe 25-04-2019 05:48

Buna ziua, Informatiile la care faceti referire, informatii stoc, sunt prezente pe site-ul nostrum. Probabil nu ati fost atent la aceste informatii. Cu stima, Nicolae Buzea

Ar trebui sa va ocupati mai mult cu actualizarea stocurilor si pe site, ca altii sa nu pateasca ca si mine ca fac comanda si pe site scrie ca disponibil, iar apoi se comunica a produsul respectiv nu este in stoc...

RATING:

Raspuns magazin pe 25-04-2019 05:50

Buna ziua, Ne pare rau de faptul ca nu am putut onora comanda dumneavoastra. Actualizarea se efectueaza din 2 in 2 ore, dar sunt si situatii in care, intre doua actualizari, sa se epuizeze stocul. Totusi, sunt cativa distribuitori de la care se aprovizioneaza toate firmele de IT din Romania. Cu stima, Nicolae Buzea

Produs resigilat vandut ca fiind Nou.

RATING:

Raspuns magazin pe 19-04-2019 14:51

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru produsul pe care l-ati primit desigilat. Mentionez faptul ca noi l-am achizitionat de nou, fara a desigila coletul si fara a stii ca acest produs a fost utilizat. Ca urmare a mesajului dumneavoastra, ne-am indreptat impotriva furnizorului nostru, intrucat noi nu am solicitat un produs desigilat. Putem face dovada oricand ca aceasta situatie nu a fost din vina noastra si va asiguram de intreg suportul si sustinerea pentru un comert online correct atat fata de client. Cu stima, Nicolae Buzea

I-am sunat inainte sa plasez comanda sa le cer sa nu includa factura in colet intrucat era un cadou, mi-au confirmat, am inclus acest mesaj si in momentul plasarii comenzii in sectiunea de observatii si totusi ei au ignorat complet cerinta si factura a ajuns la destinatarul cadoului, jalnici!!!!

RATING:

Raspuns magazin pe 15-04-2019 05:31

Buna ziua, Aveti perfecta dreptate sa fiti nemultumita. Colegii mei au facut aceasta greseala chiar daca ati solicitat sa nu fie pusa in colet. Imi cer scuze pentru aceasta grava eroare. Am sa va transmit un voucher cadou pentru a mai ameliora aceasta greseala. Cu stima. Nicolae Buzea

Praf. De evitat.

RATING:

Raspuns magazin pe 06-02-2019 13:13

Stimate Domn, Asa cum am discutat si telefonic, va rog sa returnati produsele receptionate. Solicitati sa fie ridicate de catre Fan Curier de la dumneavoastra si vom acoperi noi costurile de transport. Dumneavoastra faceti comparatia intre un DVD bulk si unul Jewel Case si aveti asteptarea ca pretul pentru cel Jewel Case sa fie identic cu cel bulk si un brand necunoscut. Puteti oricand sa comparati acelasi produs facturat cu ce preturi sunt in piata si veti observa ca pretul nostru este unul corect. Asa cum ati discutat cu colega mea, v-a fost comunicat faptul ca pretul este unitar, nu pret pe cutie. As aprecia daca veti efectua comparatia intre "mere si mere" si veti observa ca aceleasi produse achizitionate de dvs au preturi mai mari in alte magazine. Imi cer scuze pentru aceasta neintelegere! Nicolae Buzea

Am dat o comanda de care inca nu am auzit nimic,ma bucur ca nu am platit cu cardul in avans,nu recomand

RATING:

Raspuns magazin pe 15-01-2019 11:21

Stimate Domn, Plasarea unei comenzi presupune sa putem comunica, atat telefonic, cat si prin email. Ati fost contactat telefonic si nu ati raspuns. De asemenea v-au transmis colegii mei un email pentru confirmare comanda si adresa de livrare si nici aici nu ati raspuns. Daca intrati in contul dumneavoastra, veti observa ca la ora 13.27 min, in dta de 10 ian 2019, la un interval de 21 minute de la data la care a sosit comanda dumneavoastra, noi am preluat comanda si am asteptat sa o confirmati. Stiu, va este mai usor sa transmiteti un feedback negative decat sa raspundeti la telefon si/sau sa va verificati mesajele. Comenzile plasate pe site-ul nostrum nu pleaca de la noi daca nu sunt confirmate telefonic si/sau prin email. Nicolae Buzea

Lipsă de seriozitate,profesionalism! NU recomand !

RATING:

Raspuns magazin pe 15-01-2019 11:27

Stimate domn, Va multumesc pentru feedback-ul transmis, insa as dori sa stiu care sunt motivele pentru care sunteti nemultumit, astfel incat sa putem corecta problemele reclamate. Comanda dumneavoastra a sosit pe data de 06 ian 2019, ora 20.11 min, a fost preluata pe data de 07 ian 2019, iar livrarea s-a efectuat in data de 08 ian 2019. Coletul l-ati preluatr de la Curier in data de 09 ian 2019, ora 15.00. Se poate sa imi comunicati unde a fost lipsa de seriozitate? Va multumesc anticipat! Nicolae Buzea

Aveți produse pe site și când sunt comandate spuneți ca nu le mai aveți 😡

RATING:

JALNIC

RATING:

Am comandat ceva ce ITArena a spus ca nu au. Au anulat comanda. Deci, nu afisati ceva ce nu e disponibil pentru a evita timpul pierdut inutil.

RATING:

Implementati niste mecanisme de validare cand trimiteti mail-uri de feedback si multumiti pentru comanda atunci cand anulati comenzile ca nu le puteti livra

RATING:

Feriți-va!!!

RATING:

Raspuns magazin pe 26-11-2018 07:35

Buna ziua, Va inteleg nemultumirea, dar cred ca r fi correct sa specificati faptul ca, produsul pe care l-ati fi dorit achizitionat, Consola XBOX, era cu statusul de stoc limitat. Din acest motiv colegii mei au luat legatura cu dumneavoastra si v-am comunicat faptul ca acest produs nu mai este disponibil si ati solicitata ca sa se anuleze comanda. Nu inteleg de ce ati spus "Feriti-va!!!". Ati platit cumva o suma de bani si nu a fost returnata? Ati primit cumva un alt produs decat cel pe care l-ati comandat? Nu am luat legatura si nu am raspuns la telefon? Consider ca acest feedback nu este unul realist, cred ca este acordat la nervi, ca urmare a faptului ca produsul comandat nu a mai fost disponibil. Va urez o saptamana placuta! Nicolae Buzea

Produse de slaba calitate ( constatare la livrare ),

RATING:

Raspuns magazin pe 22-11-2018 07:08

Buna ziua, Va multumesc pentru feedback-ul oferit, insa am o nedumerire. Cum puteti afirma ca produsul achizitionat este de "Slaba calitate (constatare la livrare)" atat timp comanda dumneavoastra a fost anulata pe motiv de produs indisponibil, iar dumneavoastra nu ati raspuns la telefon sau la mesajele transmise? Nicolae Buzea

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Creat in parteneriat cu: InboxTarget.ro Automatizare Marketing