Opinii de la clienții magazinului online Itarena.ro

Notă magazin

9.1 / 10

Calitatea livrării

8.4 / 10

Ne recomandă

92.68%

de la data înscrierii magazinului în program (01-09-2015)

Evoluție notă magazin

Ultimele opinii adăugate de clienții Itarena.ro

Website is unusable on Tor. It keeps logging the user out of the account.

RATING:

nu am primit inca produsul si nici nu am fost contactat :-(

RATING:

am comandat telefoane cu 3 ram, am telefonat sa ma asigur ca au caracteristicile tehnice si mi s-a confirmat, pe factura scria negru pe alb 3 GIGA de ram pe cutie 2, am asteptat sa contacteze furnizorul si sa m se spuna ca cu 3 giga de ram, nu exista ! (ofensa la intelect) dar intre timp s-a scumpit atat ca pana si 2ram costa mai mult si logica ar fi fost sa nu le returnez dar nu si principial asa ca am inteles sa primeze princiiu si leam returnat, am ales alta marca cu aceleasi cracteristci tehnice la acelasi pret, dar sa fim obiectivi mau returnat imediat cum le-au ajuns produsul banii, fara sa platesc nici macar returul desi desfacusem 2 cutii din trei...

RATING:

Raspuns magazin pe 18-09-2018 13:09

Buna ziua, Ne cerem scuze pentru aceasta situatie. Din pacate informatiile primate de la furnizorul nostrum nu au fost corecte si din acest motiv au fost documentate ca fiind cu 3GB RAM. Va multumesc pentru intelegere si va asigur ca pe viitor veti fi recompensat pentru acesta eroare. Va doresc o zi buna! Cu stima, Nicolae Buzea

Nu e cazul.

RATING:

NU SUNT PROMPTI

RATING:

ar fi indicat ca atunci cand te suna un reprezentant al firmei si ti confirma comanda si livrarea acesteia, ceea ce ti spune la telefon sa fie si in realitate. nu sa ti se spuna ca vine comanda maine si sa ajunga peste 4 zile. adica daca tot confirmi comanda ,macar intereseaza te daca produsele sunt pe stoc la furnizor, nu da informatii eronate.

RATING:

Raspuns magazin pe 13-01-2018 16:38

Buna seara, Din pacate inceputul de an a fost ceva mai anevoios. Nu toti furnizorii au inceput activitatea pe data de 3 ian. De aici au intervenit si intarzierea in livrarea comenzii. Imi pare rau pentru aceasta intarziere. Ne cerem scuze si va asiguram de intrugul nostru suport. Cu stima, Nicolae Buzea

Mai multa atentie la impachetarea produselor. Am primit o husa de Galaxy Note 8 in loc de S8, chiar daca pe factura aparea S8. Am trimis-o inapoi prin curier insa nu am primit husa corecta nici pana astazi.

RATING:

Raspuns magazin pe 18-12-2017 07:40

Buna ziua, Imi cer scuze pentru expeditia eronata. Am sa discut cu colegii mei sa fie mult mai atenti in livrarea corecta a produselor comandate. Vom tine cont de acest mesaj, iar la urmatoarea comanda veti primi un beneficiu din partea companiei noastre. Cu stima, Nicolae Buzea

daca vreti sa fiti competitivi consider ca trebuie sa va dati mai mult interesul. nu e normal sa ma sunati sa confirm comanda si dupa 3 zile cand va intreb de ea sa nu aveti habar de ce va intreb.

RATING:

Raspuns magazin pe 18-12-2017 06:44

Buna ziua, Imi pare rau pentru experienta neplacuta pe care o considerati ca ati avut-o in interactiunea cu magazinul nostru, dar comanda dumneavoastra plasata in data de 13 dec 2017 a fost expediata in data de 15 dec 2017. Daca nu am fi avut habar de comanda, cum am fi putut sa o expediem? Cu stima, Nicolae Buzea

Nu ofera serviciul "Deschiderea coletului la livrare"...pentru a verifica starea produsului/produselor.

RATING:

Raspuns magazin pe 11-12-2017 07:08

Buna ziua, Serviciul "Deschiderea coletului la livrare" este unul optional. Acesta nu a fost solicitat. Va multumesc! Nicolae Buzea

Nu am

RATING:

Nu inteleg de ce o comanda dureaza 7 zile pana o livreaza.

RATING:

Raspuns magazin pe 04-12-2017 08:22

Buna ziua, Uneori termenul de livrare este mai mare (si comunicat telefonic de catre colegi) datorita faptului ca sunt si furnizori externi, iar termenul de livrare din extern este de ~ 5-6 zile. Imi pare rau de faptul ca nu ati putut intra in posesia produsului dorit intr-un termen cat mai scurt. Cu stima, Nicolae Buzea

Neseriosi. Magazin online cu Stoc neactualizat. Poate nu e asa tot timpul dar e foarte enervant.

RATING:

Raspuns magazin pe 21-08-2017 06:13

Buna ziua, Imi pare rau pentru experienta neplacuta avuta in interactiunea cu magazinul nostru. Depunem toate eforturile pentru a avea informatii cat mai exacte si corecte cu privire la preturi si stocuri insa mai depindem si de furnizori. Daca o informatie este eronata de la furnizor (ma refer la informatia de stoc), sistemul preia aceasta informatie si o publica. Colegii mei cred ca v-au anuntat despre indisponibilitatea produsului, imediat ce au verificat informatia de stoc. Va mai asteptam si sper ca data viitoare sa aveti parte de o experienta placuta. Cu stima, Nicolae Buzea

produsul cumparat a fost livrat in timpul estimat. Insa: cablul de conectare usb tipC nu este compatibil(conectivitate) cu majoritatea produselor existente pe. Are nevoie de convertor De la HDMI la USB tip C. As fi dorit ca la inchiderea comenzii, sa existe un pop-up care sa avertizeze acest lucru si foarte posibil, ca metoda de "upsell", sa existe recomandari pentru convertorul de semnal pe care sa-fi cumparat tot din ITarena. Am primit produsul(monitor extern Asus) pentru care am sa cumpar convertorul din alt site-din pacate pt ITarena.

RATING:

Raspuns magazin pe 04-03-2017 17:37

Buna seara, Va multumesc pentru feedback-ul transmis. Avem in lucru un modul care sa va ofere posibilitatea de a comanda si alte accesorii care pot fi utilizate impreuna cu produsul comandat. Cu stima, Nicolae Buzea

dureaza mult primirea produsului comandat...

RATING:

Sa isi faca update la site cu produsele care sint pe stoc. Altfel comandam si din 5 produse ne trezim ca jumatate nu se gasesc, desi ele figureaza ca sint pe stoc.Am stat 2 ore ca sa aleg produsele si ma suna abia a doua zi ca o parte nu sint pe stoc.

RATING:

Raspuns magazin pe 25-01-2017 15:19

Buna ziua, In urma discutiilor purtate cu colegii mei am inteles ca dumneavoastra nu ati dorit livrarea partiala de comanda. Uneori se poate intampla ca informatiile pe care le avem noi sau furnizorii nostrii sa nu fie corecte. In cazul comenzii dumneavoastra, informatia preluata de la furnizor aferenta stocului a fost eronata. Ne cerem scuze pentru acesta problema. Referitor la faptul ca ati fost contactat a doua zi, va rog sa imi dati voie sa va contrazic, intrucat ati plasat comanda la ora 00.28 in data de 20.01.2017 si ati fost contactat telefonic in data de 21.01.2017, ora 12.15, iar la ora 12.35 comanda dumneavoastra a fost anulata, ca urmare a discutiei telefonice purtate. Cu stima, Nicolae Buzea

Transportul dezastros carcasa joc sparta am trait cu groaza ca si dvd.ul e distrus dar macar el a scapat.

RATING:

Nu lasati pe site produsele care nu le mai aveti.

RATING:

Nu.

RATING:

Am cerut ca, coletul sa fie pus cu ridicare de la sediu si nu mi sa respectat cerinta

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Creat in parteneriat cu: InboxTarget.ro Automatizare Marketing