Opinii de la clienții magazinului online Itarena.ro

Notă magazin

9,11 / 10

Calitatea livrării

9,07 / 10

Ne recomandă

90,64%

de la data înscrierii magazinului în program (01-09-2015)

Ultimele opinii adăugate de clienții Itarena.ro

Produsul comandat un Huawei GT 2 PRO a avut sigiliile originale taiate si aplicate peste ele alte 2 sigilii, ceasul avea amprente pe el, la fel si incarcatorul. Probabil a fost un produs resigilat, de aici probabil si pretul mai mic fata de alte magazine dar prezentat ca fiind nou.

RATING:

Raspuns magazin pe 16-11-2020 09:23

Buna seara, Imi pare rau sa aud aceste aspecte reclamate. Mentionez faptul ca produsul nu a fost unul desigilat. Voi verifica personal la furnizorul nostru acest produs si va voi comunica daca acesta a fost desigilat de ei sau nu. Noi am comandat produsul nou, sigilat, fara a se fi umblat macar in cutie. Ne cerem scuze pentru acest aspect si va asiguram de intregul nostru suport. Cu stima, Nicolae Buzea

Stocurile nu sunt actualizate

RATING:

Raspuns magazin pe 13-11-2020 07:44

Buna seara, Ne cerem scuze pentru situatia cu care v-ati confruntat. Depindem foarte mult si de dezvoltarile pe care trebuie sa le faca si furnizorii nostrii, nu numai de noi. Cu stima, Nicolae Buzea

Stocul transmis pe site nu concorda cu realitatea...de aici intarzierea la livrare cu vreo 5 zile fata de ce ar fi trebuit sa fie...

RATING:

Raspuns magazin pe 13-11-2020 07:44

Buna seara, Ne cerem scuze pentru situatia cu care v-ati confruntat. Depindem foarte mult si de dezvoltarile pe care trebuie sa le faca si furnizorii nostrii, nu numai de noi. Cu stima, Nicolae Buzea

Am comandat doua ventilatoare de 200 pe 28.09.2020. Dupa o saptamana inca nu le-am primit, in conditiile in care sunt din Bucuresti.

RATING:

Raspuns magazin pe 13-11-2020 07:45

Buna seara, Ne cerem scuze pentru situatia cu care v-ati confruntat. Depindem foarte mult si de dezvoltarile pe care trebuie sa le faca si furnizorii nostrii, nu numai de noi. Cu stima, Nicolae Buzea

Stocul pe site nu este actualizat!

RATING:

Raspuns magazin pe 13-11-2020 07:45

Buna seara, Ne cerem scuze pentru situatia cu care v-ati confruntat. Depindem foarte mult si de dezvoltarile pe care trebuie sa le faca si furnizorii nostrii, nu numai de noi. Cu stima, Nicolae Buzea

pe site scria ca e in stoc si am fost sunat ca ajunga in 8!!! saptamani

RATING:

Raspuns magazin pe 20-08-2020 12:31

Buna ziua, Informatia pentru produsele Apple, data de catre distribuitorii autorizati Apple in Romania, este de intreaba stoc, nicidecum in stoc. Acest termen este dat de catre reprezentanta Apple din Romania. Din pacate nu putem sa va comunicam un termen mai mic decat ne este comunicat de catre distribuitori. Cu stima, Nicolae Buzea

Produs listat,comandat,plătit. A trebuit să sun la firma să mi se spună că produsul nu mai este pe stoc, și după 5 zile de așteptare acum aștept banii înapoi.

RATING:

Raspuns magazin pe 05-05-2020 11:01

Buna ziua, Am vorbit cu colegii mei si mi-au confirmat faptul ca initial nu ati raspuns la telefon, ulterior ati vorbit prin chat cu un alt coleg de-al meu si vi s-a adus la cunostinta faptul ca produsul solicitat nu mai este disponibil. Banii au fot returnati in contul dvs in aceasta zi intrucat fiind zilele libere (1 mai) nu am avut program de lucru. Echipa IT Arena.ro

Am făcut comanda în jurul orei 11:00 și am fost sunt la ora 18:30 sa mi se comunice ca produsul nu este pe stoc. Păcat...

RATING:

Raspuns magazin pe 05-05-2020 11:03

Buna ziua, Va inteleg supararea, dar daca produsul nu a mai fost disponibil ati fi dorit sa va sunam si sa va spunem ca-l vom livra cand va fi iar disponibil? Echipa IT Arena.ro

comanda intarziata fata de promisiune

RATING:

Raspuns magazin pe 29-04-2020 09:42

Buna ziua, In aceasta perioada sunt intarzieri cauzate inclusive de catre firmele de curierat. Ar trebui sa fim totusi putin mai intelegatori, cu totii suntem afectati de aceasta pandemie. Echipa IT Arena

Am dorit sa command si am so comandat in Ultima instanta un smartphone oneplus 7 care era postage can find in stock. A doua zi, vzand can nu mi-a cost procesata comandat Pana pe la ora 11 am decis sa sun. Mi-a raspuns o doamna, foarge civilizt, informandu-ma ca telefonul nu exists in stockul magazinului si ca a credit deja information re la furnizor. In cel Mai can case, mi-a zis, pot primi telefonul in 6 some say o saptamana. Am anulat comand pests doua ore. DACA NU AVETI UN PRODUS PE STOCK, NU INDUCETI IN EROARE CUMPARATORII LASANDU-L IN CONTINUARE CU STATUTUL DE "IN STOCK". Aasa we pierd clientiii!

RATING:

Raspuns magazin pe 08-04-2020 03:38

Buna ziua, Informatia este in permanenta pe site ca fiind in stoc furnizor, in stoc magazin sau stoc epuizat. Ar trebui sa intelegeti ca un produs se poate afla si in stocul furnizorului, nu doar in stocul magazinului, iar acest lucru implica un termen de livrare. In functie de furnizor, acesta poate diferi de la 1-2 zile, pentru furnizorii interni, la o perioada de 5-10 zile pentru furnizorii externi. Nu am indus in eroare niciun comparator, avand afisata informatia pe site. Cred ca si dvs ca si client trebuie sa fiti mai atenti si sa cititi toate informatiile. Totodata, colega va comunicat aceasta informative telefonic. Cu stima, Nicolae Buzea

Se pare ca nu vor sa vanda.

RATING:

Raspuns magazin pe 27-11-2019 02:04

Buna ziua,



Imi pare rau de faptul ca nu am putut onora comanda dumneavoastra. Din pacate partenerul cu care am lucrat nu a actualizat stocurile si din acest motiv am avut o informatie eronata.



Cu stima,

Nicolae Buzea

Trebuie sa insiști tu dacă vrei sa știi ce se întâmplă cu comanda ta. Produsele nu sunt pe stoc deci trebuie sa aștepți cel puțin 5 zile, perioada care nu ți spune nimeni nimic.

RATING:

Raspuns magazin pe 27-11-2019 02:13

Buna ziua,



Imi pare rau sa va contrazic, dar dvs ati fost contactat si vi s-a comunicat termenul de livrare in aceeasi zi, la un interval de 5 minute de la plasare, vi s-a comunicat termenul de livrare de maxim 7 zile, termen pe care l-ati acceptat. Comanda a fost plasata in data de 19 nov 2019, ora 15.01, iar in data de 25 nov 2019 v-am comunicat numarul de AWB cu care a plecat produsul spre dumneavoastra.

In momentul in care va scriu acest mesaj, am verificat sa vad daca ati primit produsul, iar acest lucru s-a intamplat.



Cu stima,

Nicolae Buzea

Am primit mail să dau feedback deși încă nu am fost sunat pentru a ridica produsul. Ce pot sa înțeleg din asta?!

RATING:

Comunicare prompta, dar produsul comandat era indisponibil. Vedem data viitoare.

RATING:

Raspuns magazin pe 26-02-2019 09:05

Buna ziua,



Va multumesc pentru feedback si intelegere.

Speram ca pe viitor sa aveti o experienta placuta cu magazinul nostrum.



Cu stima,

Nicolae Buzea

Pe site aveau produsele pe stoc si pentru acest lucru am decis sa fac plata pe loc .Lucru ce îl regret pentru ca dânșilor le-au luat 5 zile doar ca sa cumpere ei acel produsul și urmând sa vina la mine in ziua următoare , lucru ce nu sa întâmplat . La trei zile după comanda le-am dat un email pentru a fi informata despre comanda mea deoarece nu aveam niciun AWB primit .In schimb am primit un răspuns răstit cum ca comanda sa făcut cu doua zile in urma nu trei cum spun eu , deși comanda a fost făcută luni la 8 dimineața si mailul l-am trimis joi după-amiaza .Au adăugat si ca clienții lor sunt foarte răbdători deobicei . Când am sunat in a cincea zi mi sa reamintit ca ei mi-au mai spus înainte ca o sa se livreze sâmbătă comanda , lucru care nu sa întâmplat .

RATING:

Raspuns magazin pe 26-02-2019 09:04

Buna ziua,

Va multumesc pentru feedback-ul transmis pe aceasta cale. Problema este ca acest feedback nu este chiar asa cum l-ati descries.

Comanda dumneavoastra a fost emisa la ora 10.36 si preluata imediat ce a sosit (ora 10.38) si ati fost instiintata de faptul ca produsul soseste in maxim 3 zile si ati fost de acord ca sa efectuam livrarea imediat ce soseste. Pe data de 22 feb 2019, la 3 zile de la comanda dvs, v-am transmis numarul de AWB cu care s-a efectuat livrarea.

Oricum, va multumesc pentru feedback, dar fiti obiectiv.



Cu stima,



Nicolae Buzea

Website is unusable on Tor. It keeps logging the user out of the account.



RATING:

nu am primit inca produsul si nici nu am fost contactat :-(

RATING:

am comandat telefoane cu 3 ram, am telefonat sa ma asigur ca au caracteristicile tehnice si mi s-a confirmat, pe factura scria negru pe alb 3 GIGA de ram pe cutie 2, am asteptat sa contacteze furnizorul si sa m se spuna ca cu 3 giga de ram, nu exista ! (ofensa la intelect) dar intre timp s-a scumpit atat ca pana si 2ram costa mai mult si logica ar fi fost sa nu le returnez dar nu si principial asa ca am inteles sa primeze princiiu si leam returnat, am ales alta marca cu aceleasi cracteristci tehnice la acelasi pret, dar sa fim obiectivi mau returnat imediat cum le-au ajuns produsul banii, fara sa platesc nici macar returul desi desfacusem 2 cutii din trei...

RATING:

Raspuns magazin pe 18-09-2018 04:09

Buna ziua,



Ne cerem scuze pentru aceasta situatie. Din pacate informatiile primate de la furnizorul nostrum nu au fost corecte si din acest motiv au fost documentate ca fiind cu 3GB RAM.

Va multumesc pentru intelegere si va asigur ca pe viitor veti fi recompensat pentru acesta eroare.

Va doresc o zi buna!



Cu stima,

Nicolae Buzea

Nu e cazul.

RATING:

NU SUNT PROMPTI

RATING:
This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.200. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2020