Opinii de la clienții magazinului online Itarena.ro

Itarena.ro

Nota: 9,06 / 10 de la 2.806 de clienți verificați

Notă magazin

9,06 / 10

Ne recomandă

90,45%

de la data înscrierii magazinului în program (01-09-2015)

Ultimele opinii adăugate de clienții Itarena.ro

Comanda nu sa onorat.

RATING:

Răspuns magazin pe 19-05-2020 11:03

Buna ziua, Ne pare rau ca nu am putut onora comanda dumneavoastra, insa, in aceasta perioada, stocurile au fost epuizate rapid, atat de la noi cat si de la furnizorii nostrii. Speram ca pe viitor sa va putem onora urmatoarele Comenzi. Cu stima, Echipa IT Arena

sa nu mai minta si sa traga teapa sa se desfiinteze

RATING:

Răspuns magazin pe 18-05-2020 13:15

Stimate Domn, Nu ati fost mintit cu absolut nimic. Ati plasat comanda in data de 12 mai 2020, ora 22.28 (ora la care niciun magazine online nu are program cu publicul), pe data de 13 mai comanda a fost procesata, iar in data de 14 mai 202, ora 11:06 ati primit numarul de AWB cu care a plecat produsul comandat catre dvs. Imi puteti spune unde este minciuna? Nu am tepuit pe nimeni, iar daca ne vom desfiinta (ceea ce nu ne dorim si nici nu avem vreo intentie) o vom face nu pt comanda dvs. Activam in domeniul IT&C din anul 2002, iar in toata aceasta perioada am fost alaturi de client si furnizori. Stiti proverbul "Nu mor caii cand vor cainii". Ar fi bine sa invatam cu totii ca suntem oameni si sa ne respectam reciproc. Echipa IT Arena

livrarea este lentă și e-mailul este tot cu spam mail!!!!!

RATING:

Răspuns magazin pe 12-06-2020 13:37

Buna ziua, Va rugam a ne comunica care este motivul care v-a nemultumit in relatia cu magazinul nostru? Comanda dumneavoastra a fost livrata. Ce servicii nu s-au ridicat la nivelul solicitarii dvs? Cu stima, Echipa IT Arena

Comanzi, produs pe stoc apoi se anulează unilateral comanda că nu mai găsesc produsul.

RATING:

Răspuns magazin pe 15-05-2020 11:37

Buna ziua, Ne pare rau pentru faptul ca am anulat comanda dumneavoastra insa, in aceasta perioada stocurile sunt dinamice si nu se poate garanta disponibilitate in timp de cateva ore. Problema a fost data de eroarea transmisa de catre furnizor ca si disponibilitate. Cu stima, Echipa IT Arena

Nu e normal ca stocul produselor sa nu fie actualizat dupa fiecare comanda, astfel incat atunci când cumperi sa vezi ca produsul este în stoc si după ce il plătești sa fi sunat ca nu e pe stoc.

RATING:

Răspuns magazin pe 06-05-2020 15:16

Buna ziua, Data la care ati efectuat comanda, 01 mai 2020, a fost o data in care nu s-a lucrat, fiind zi libera pentru toti angajatii. Daca dvs ati fost liber de ziua muncii, ar trebui sa respectati acest aspect si pentru restul oamenilor. Cat priveste stocul online 100% sigur, cred ca niciun magazin nu poate face acest lucru. Nu toate produsele se afla in stocul propriu, iar o actualizare la secunda nu este posibila pentru zeci de mii de produse. Imi pare rau pentru faptul ca nu v-am putut onora comanda, dar este important sa intelegeti ca niciun magazin nu doreste a anula comenzi. Cat priveste returul banilor, s-a facut demersul de retur din prima zi lucratoare, in cazul de fata 04 mai 2020. Echipa IT Arena.ro

Produs listat,comandat,plătit. A trebuit să sun la firma să mi se spună că produsul nu mai este pe stoc, și după 5 zile de așteptare acum aștept banii înapoi.

RATING:

Răspuns magazin pe 05-05-2020 11:01

Buna ziua, Am vorbit cu colegii mei si mi-au confirmat faptul ca initial nu ati raspuns la telefon, ulterior ati vorbit prin chat cu un alt coleg de-al meu si vi s-a adus la cunostinta faptul ca produsul solicitat nu mai este disponibil. Banii au fot returnati in contul dvs in aceasta zi intrucat fiind zilele libere (1 mai) nu am avut program de lucru. Echipa IT Arena.ro

Am făcut comanda în jurul orei 11:00 și am fost sunt la ora 18:30 sa mi se comunice ca produsul nu este pe stoc. Păcat...

RATING:

Răspuns magazin pe 05-05-2020 11:03

Buna ziua, Va inteleg supararea, dar daca produsul nu a mai fost disponibil ati fi dorit sa va sunam si sa va spunem ca-l vom livra cand va fi iar disponibil? Echipa IT Arena.ro

La produse pe site nu mai lasati stoc limitat sau exclusiv online dar defapt stocul este epuizat

RATING:

Răspuns magazin pe 29-04-2020 09:49

Buna ziua, Ne pare rau ca nu ati putut beneficia de produsul solicitat. in aceasta perioada stocurile au fost foarte dinamice si s-a intamplat ca unele Comenzi sa nu le putem onora din cauza faptului ca produsele nu au mai fost disponibile in stocurile noastre si/sau ale furnizorilor. Ar trebui sa fim totusi putin mai intelegatori, cu totii suntem afectati de aceasta pandemie. Echipa IT Arena

Promovați produse pe care nu le aveți în stoc. În plus primescsi o grămadă de spamuri

RATING:

Răspuns magazin pe 21-04-2020 13:00

Buna ziua, Niciun magazine online nu are toate produsele in stocul propriu. Faptul ca ati fost informat rapid denota buna noastra intentie de va oferi raspunsul exact fara a va amana comanda si sa fiti in imposibilitatea de a achizitiona un alt produs sau acelasi produs de la un alt magazine. In afara informatiilor legate de comanda plasata, nu am transmis niciun mesaj. Echipa IT Arena!

comanda intarziata fata de promisiune

RATING:

Răspuns magazin pe 29-04-2020 09:42

Buna ziua, In aceasta perioada sunt intarzieri cauzate inclusive de catre firmele de curierat. Ar trebui sa fim totusi putin mai intelegatori, cu totii suntem afectati de aceasta pandemie. Echipa IT Arena

Desi aparea disponibil produsul am fost contactata ca nu este in stoc

RATING:

Răspuns magazin pe 29-04-2020 09:35

Buna ziua, Cred ca informatiile legate despre disponibilitatea produselor sunt afisate pe site, pentru fiecare in parte. Este posibil ca dvs sa nu fi fost atenta si sa cititi aceaste informatii. Diferenta este ca, la un moment dat, un produs care are informatia de "Stoc limitat furnizor" sau "intreaba stoc", poate sa nu mai fie disponibil, fiind comandat de un alt partener/client final. Niciun magazine online, cel putin din Romania, nu are informatii de stoc validate 100%, pentru ca nu toti furnizorii ofera aceste informatii. Imi pare rau ca nu ati putut beneficia de produsul solicitat, dar cred ca este mai correct sa fiti informata cat mai rapid de inexistenta stocului decat sa aflati aceste informatii la cateva zile. Echipa IT Arena

Sa actualizati stocul de pe site cu stocul real, m am bazat pe voi la o camanda ca sa aflu a doua zi, tot din initiativa mea, ca nu aveti pe stoc produsul respectiv desi eu l am putut comanda de pe site si scria ca este in stoc. Sincer nici nu auzisem de voi dar am comandat de pe site pt ca era si gurul loc in care produsul pe care il voiam era pe stoc. Ma gandesc ce s ar fi intamplat daca plateam comanda online... cu siguranta destinatarul cadoului ramanea fara el pt ca banii nu cred ca mi i ati fi virat inainte de Craciun.

RATING:

Răspuns magazin pe 27-12-2019 09:32

Buna ziua,

Comanda dvs a fost lansata dupa ce Programul nostrum de lucru s-a incheiat, iar raspunsul l-ati primit a doua zi de dimineata. Faptul ca, la un moment dat, un produs apare in stoc furnizor sau in stoc magazin nu inseamna ca acesta se afla intr-o cantitate mare. Stocurile se actualizeaza constant, la un interval de maxim 90 minute, dar dupa orele de program (08:30 - 19:00) nu se mai pot efectua actualizari, din motive de securitate.

Va inteleg nemultumirea, dar preferam sa anuntam cat mai curand clientii despre comenzile lansate, decat sa ii anuntam dupa cateva zile.

Vis-à-vis de plata online, imediat ce o comanda este anulata, acelui client ii este returnata imediat suma platita. Dupa ani de activitate in piata de IT nu am proceda in modul la care v-ati gandit.

Sarbatori fericite!

Am plasat o comanda și după 5 zile bsunat eu să întreb ce se întâmplă cu comanda. Mi s a spus că trebuie sa ma sune ei sa confirm daca vreau cu adevărat să comand și dacă da comanda va ajunge în câteva săptămâni (pt că e luna Decembrie)

RATING:

Răspuns magazin pe 27-11-2019 14:00

Buna ziua,

Procesul de validare a comenzilor implica confirmarea de catre cumparator a acesteia. Acest fapt se poate efectua telefonic (in momentul in care va contacteaza colegii) sau prin email. In momentul in care se confirma comanda, se comunica si termenul de livrare. Produsul comandat de dumneavoastra este un produs ce ajunge la noi de la un furnizor extern, iar termenul de livrare este de 7-10 zile.

Consideram ca este corect sa va comunicam aceste informatii din momentul in care va confirmam comanda, decat sa va livram direct in momentul in care produsul comandat ajunge in stoc.

Incercam sa fim deschisi cu dvs, in calitate de client, si va respectam decizia.



Cu stima,

Nicolae Buzea

Se pare ca nu vor sa vanda.

RATING:

Răspuns magazin pe 27-11-2019 14:04

Buna ziua,



Imi pare rau de faptul ca nu am putut onora comanda dumneavoastra. Din pacate partenerul cu care am lucrat nu a actualizat stocurile si din acest motiv am avut o informatie eronata.



Cu stima,

Nicolae Buzea

Trebuie sa insiști tu dacă vrei sa știi ce se întâmplă cu comanda ta. Produsele nu sunt pe stoc deci trebuie sa aștepți cel puțin 5 zile, perioada care nu ți spune nimeni nimic.

RATING:

Răspuns magazin pe 27-11-2019 14:13

Buna ziua,



Imi pare rau sa va contrazic, dar dvs ati fost contactat si vi s-a comunicat termenul de livrare in aceeasi zi, la un interval de 5 minute de la plasare, vi s-a comunicat termenul de livrare de maxim 7 zile, termen pe care l-ati acceptat. Comanda a fost plasata in data de 19 nov 2019, ora 15.01, iar in data de 25 nov 2019 v-am comunicat numarul de AWB cu care a plecat produsul spre dumneavoastra.

In momentul in care va scriu acest mesaj, am verificat sa vad daca ati primit produsul, iar acest lucru s-a intamplat.



Cu stima,

Nicolae Buzea

cu parere de rau nu isi verifica produsele in stoc.acelai produs sa il vinda mai scump,spunind ca nu mai are in stoc

RATING:

Răspuns magazin pe 27-11-2019 14:03

Buna ziua,



Imi pare rau de faptul ca nu am putut onora comanda dumneavoastra. Din pacate partenerul cu care am lucrat nu a actualizat stocurile si din acest motiv am avut o informatie eronata. Este posibil ca pentru un produs sa avem mai multi furnizori, dar nu toate costurile sunt identice, pretul de vanzare fiind calculat automat in functie de furnizorul care are produsul in stoc. De aici apar diferentele de pret, nu din dorinta de a obtine un profit mai mare.



Cu stima,

Nicolae Buzea

am platit produsul de o saptamana, din 07.11.Azi este 15.11 si Inca NU a sosit, desi pe site era specificat ca telefonul respectiv este in stoc si se livreaza in 1-2 zile lucratoare. Sa va fie rusine, sa incasati bani pentru produse care nu le aveti in stoc si apoi cu banii incasati, sa faceti comanda! Sa vedm daca va mai ajunge vreodata...

RATING:

Răspuns magazin pe 15-11-2019 15:19

Buna ziua,

Dumneavoastra ati plasat o comanda si ati achitat-o online. Totul este OK, pana aici.

Ar fi fost si mai OK daca ati fi raspuns la telefon, intrucat colegii mei v-au contactat si nu ati raspuns.

Comanda dvs va pleca astazi, intrucat furnizorul pentru acest produs este unul extern si termenul de livrare este intre 7 - 10 zile.

Comanda va ajunge in 1-2 zile, depinde foarte mult de curier.

Va rog sa verificati contul dvs online sau adresa de email, pentru a vedea numarul de AWB al expedierii produsului comandat.



Echipa IT Arena.ro

Serviciul de curierat frustrant

RATING:

Răspuns magazin pe 20-06-2019 17:57

Buna ziua,

Va rog sa comunicati daca sunteti sau nu sunteti multumiti de serviciile oferite de colegii mei, nu in mod special de curierat. Din pacate acolo noi, chiar daca avem contract cu firma de curierat, nu putem controla modul in care acestia isi fac treaba.



Cu stima,

Nicolae Buzea

Nu sunteti seriosi, ati lasat pe site produse ce nu le aveti

RATING:

Răspuns magazin pe 20-05-2019 12:57

Buna ziua,

Va multumesc pentru feedback, dar as dori sa va intreb de ce spuneti acest lucru atat timp cat informatia legata de stoc a fost stoc limitat furnizor. Credeti ca dumneavoastra sunteti singurul client care si-a dorit acel produs? Nici noi nu suntem singurul client al furnizorului nostrum si stocul se poate epuiza.

Imi pare rau pentru aceasta situatie intalnita!.

Cu respect,

O recomandare: sa se puna pe site daca este sau nu produsul in stoc magazin sau stoc extern.

RATING:

Răspuns magazin pe 25-04-2019 08:48

Buna ziua,



Informatiile la care faceti referire, informatii stoc, sunt prezente pe site-ul nostrum.

Probabil nu ati fost atent la aceste informatii.



Cu stima,

Nicolae Buzea

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024