Opinii de la clienții magazinului online jojofashion.ro

jojofashion.ro

Nota: 9,38 / 10 de la 1.364 de clienți verificați

Notă magazin

9,38 / 10

Ne recomandă

94,65%

de la data înscrierii magazinului în program (08-10-2019)

Ultimele opinii adăugate de clienții jojofashion.ro

Nu corespunde rochia din poza cu cea primita!!!

RATING:

Răspuns magazin pe 23-04-2024 13:38

Va rugam sa ne contactati pentru schimbul produsului in cazul in care am trimis din greseala un alt produs. Schimbul produsului se va face pe cheltuiala noastra.

Nemultumit pentru ca nu exista informatia pe sitei ca nu aveti produsele in stoc si dureaza foarte mult sa promesti o comanda

RATING:

Răspuns magazin pe 15-04-2024 07:21

Probabil ca nu sunteti atenta in timpul navigarii pe site-ul nostru. TOATE produsele noastre care NU sunt in stoc sunt marcate in pagina produsului, IN DOUA LOCURI CHIAR, cu o banda rosie care mentioneza STOC EPUIZAT. Daca nu stiti semnificatia cuvantului STOC va dam definitia din DEX(dictionarul explicativ al limbii romane): "STOC, stocuri, s. n. = Cantitate de bunuri (materii prime, materiale etc.) existente, la un moment dat, ca rezervă în depozitul unui magazin, al unei întreprinderi, într-o piață în vederea asigurării continuității producției sau a desfacerii."

Livrare extrem de greoaie, 7+ zile. Nu se poate plăti cu cardul online. Încă nu am primit comanda, așa că încă nu pot să spun nimic despre produs.

RATING:

Răspuns magazin pe 03-03-2024 14:43

Buna ziua! Scrie in descrierea produselor ca la unele marimi sau culori timpul de livrare poate sa dureze mai mult, din acest motiv plata cu cardul pe site nu este disponibila :) Sunt clienti care poate nu vor sa astepte si nu ar fi corect sa le luam banii inainte. Dvs. ati fost sunat si ati fost informat ca produsul va fi adus de la furnizor si ati acceptat timpul de livrare si totusi ati dat nota 1 si la calitate desi nu ati vazut produsul! Multumim pentru feedback!

predati pachetele curierilor :)))

RATING:

Răspuns magazin pe 07-10-2023 08:42

Buna ziua! Asa cum v-am comunicat si ieri, coletul fost predat curierului, dar din pacate la ei a fost o eroare de scanare si coletul a ajuns in alt judet. Nu este vina noastra. Coletul va fi livrat luni. Ne cerem scuze inca o data pentru intarziere :(

Nu precizează compoziția materialului și vă treziți cu ,,surpriza ,, acasă!!!!

RATING:

Răspuns magazin pe 27-08-2023 08:21

Despre ce surpriza vorbim? Daca ati fi citit descrierea produsului pentru rochia Laura ati fi vazut ca este mentionat materialul, si anume "Dantela guipura roz pudra" cu insertii din paiete. Puteti oricand sa returnati produsul, dar observ ca au trecut deja 2 saptamani de la achizitie si nu ati formulat nici o cerere de retur si nici nu ne-ati contactat pe email sau telefonic in acest sens, deci noi tragem concluzia ca doriti totusi produsul. Rochia este confectionata din materiale de foarte buna calitate si chiar destul de scumpe...

Total neprofesioniști

RATING:

Răspuns magazin pe 14-08-2023 17:23

Asa cum v-am comunicat telefonic comanda a fost anulata pentru ca marimea pe care o doreati nu va cuprinde, efectiv este prea mica pentru dumneavoastra. V-am comunicat telefonic dimensiunile bust si talie , iar la talie rochia era mai mica cu 10 cm decat dimensiunile dvs. V-am facut un serviciu si ati economisit banii pentru returul rochiei care nu v-ar fi cuprins sub nici o forma si drept rasplata ne-am ales cu un feedback negativ. Multumim.

Cu comanda probleme

RATING:

Răspuns magazin pe 11-08-2023 15:31

Buna ziua! "Cu comanda probleme" - incerc sa inteleg ce ati scris. Nu inteleg. Nu ne am inteles nici la telefon. Dvs NU ati trecut o adresa completa de livrare, deci coletul nu se poate livra. V-am comunicat telefonic ca avem nevoie de toate datele si ati spus ca reveniti cu telefon. Ati sunat dupa 7 zile sa ne spuneti ca dvs ati fost plecata din tara :) Marturisesc ca nici acum nu inteleg nimic. Multumim pentru feedback :)

Cum puteți trimite pe email că comanda a ajuns la destinație daca voi nici nu ați trimis-o,eu am așteptat 3 zile un răspuns ca să-mi spuneți dacă aveți ceea ce-mi doresc și pina la urma ,am anulat comanda din cauza necompetenței voastre,si in loc sa găsiți o soluție ca sa nu pierdeți clientul ați răspuns,,ok"

RATING:

Răspuns magazin pe 28-07-2023 07:55

Noi nu am trimis niciodata asa ceva pe email. La noi figurati cu o comanda fara adresa de livrare valida(nu se poate genera un AWB), deci nu se poate trimite nici un colet. In plus la numarul de telefon din comanda am sunat in repetate randuri si nu raspundea nimeni. Comanda a fost ANULATA, nu EXPEDIATA. Regula e mentionata peste tot pe site: Fara confirmare telefonica coletele nu se expediaza. Pe viitor va sugerez sa fiti mai atenta cand va lasati datele de contact si de livrare...daca chiar doriti sa fiti contactata si sa primiti produsele comandate. :)

Fake

RATING:

Răspuns magazin pe 25-07-2023 20:19

Rochia pe care ati comandat-o nu vi se potriveste dimensiunilor dvs. Vi s-a spus ca este mica dupa ce ne-ati dat masurile bust - talie. V-am anuntat ca nu vi se potriveste si v-am spus ca anulam comanda ca sa nu pierdeti banii pentru returnarea produsului. V-am recomandat sa alegeti o rochie din categoria "Rochii marimi mari" unde cu siguranta ati fi gasit ceva care sa vi se potriveasca. Nu inteleg comentariul dvs "fake"...

Singurul magazin care nu dispune de livrari urgente

RATING:

Răspuns magazin pe 17-07-2023 20:13

Din pacate nici o firma de curierat nu ne garanteaza un termen de livrare de 24 de ore.

In ziua in care am dat comanda, marimea dorita de mine arata ca si disponibila pe site. Am plasat comanda iar la 2-3 zile dupa, sunt sunata de un reprezentat jojo fashion ca sa imi spuna ca nu au rochia in stoc si ca nici macar furnizoul nu are marimea selectata de mine (care pe site aparea ca si disponibila) si ca sa sun eu inapoi la magazin peste 2 sapt sa intreb daca este in stoc rochia...Adica eu ca si client sa ii sun inapoi peste 2 sapt ca sa intreb daca rochia comandata de mine in stoc :)) Le-as da nota 0 daca as putea

RATING:

Răspuns magazin pe 26-06-2023 20:39

Buna ziua! Comanda aceasta apare livrata pe data de 21 iunie! Număr colet: 78874793 Greutate: 0,6 kg Imprimare Data Stare Depozit Info 21.06.2023 14:17:49 Livrat

Calitate proasta .foarte proasta, rochie pătată,cusături pe sâni.foarte nemulțumită sunt .voi face retur

RATING:

Răspuns magazin pe 17-06-2023 10:26

Fiecare produs este verificat inainte de a fi trimis, nu exista produse patate la noi, nu vindem produse folosite. Avem camere care supravegheaza acest proces de ambalare. Asteptam sa trimiteti rochia la noi cu etichetele si sigiliile INTACTE! Vom desface coletul in fata camerelor.

Nu este ok sa scrie la postarea comenzii termen de livrare 48 de ore si de fapt, produsul comandat sa ajunga dupa o săptămână.

RATING:

Răspuns magazin pe 11-06-2023 12:05

Buna ziua! Nu scrie pe site asa ceva. Cred ca faceti o confuzie! Noi comerializam si produse fabricate in Romania, dar aducem si marfa din Polonia sau Germania si din acest motiv nu am scris ca se livreaza in 48, desi majoritatea produselor se livreaza in 24h! Rochia Carlotta este fabricata in Germania si scrie CLAR in descriere ca LA UNELE MARIMI timpul de livrare poate dura intre 5-7 zile!

Foarte dezamăgită poza era alta șiin colet altceva

RATING:

Răspuns magazin pe 07-06-2023 16:38

Nu inteleg atunci de ce refuzati sa trimiteti coletul inapoi. Acest feedback nu are nici un sens.

Firma neserioasa. Comanda data dar neconfirmata telefonic deoarece nu am putut raspunde in acel moment, am revenit in decurs de o ora, dupamasa + maine zi si nu mi s-a mai raspuns la telefon. Cand verific site-ul vad ca este stoc epuizat la rochia comandata. Urat...

RATING:

Răspuns magazin pe 18-05-2023 19:42

Avem istoricul apelurilor, v-am sunat de 3 ori, nu ati raspuns niciodata si nici nu avem nici un apel de la dvs..mai verificati-va numarul de telefon plasat in comanda..poate l-ati notat gresit! Fiecare client este sunat de 3 ori inainte sa i se anuleze comanda. Eu am impresia ca nu realizati ca suntem un business care traieste din vanzari. Este in interesul nostru sa expediem cat mai multe comenzi, nu sa le anulam! Stocurile se epuizeaza rapid, produsele nu se rezerva la infinit daca clientul nu raspunde la telefon.

Au trecut 5 zile de când am făcut comanda și încă nu a fost procesata!

RATING:

Răspuns magazin pe 20-04-2023 10:51

Ati plasat comanda pe 15 Aprilie adica de Paste. Cine ar fi putut sa va raspunda in acea minivacanta?? Ati fost sunata dupa Paste, dar nu ati mai dorit comanda. Ne pare rau, dar de Paste nu lucram nici noi nici curierii!!! Un motiv absurd sa dati un feedback negativ!

Bună ziua,este nr de telefon dar nu se răspunde .

RATING:

Răspuns magazin pe 15-04-2023 15:53

Interesul nostru este sa vindem, deci raspundem la toate telefoanele din timpul orelor de program. Sambata si duminica nu se lucreaza, deci nu preluam nici apelurile telefonice. Este pus si un program pe site, ati fi putut sa cititi programul nostru inainte sa lasati un feedback fara rost.

Cand am.fost contactata pt confirmare am.intrebat daca aveti deschidere colet..ati rasp nu.Am intrebat daca e calitate si merita 200 aceasta salopeta..cica daa..chinezesc proasta calitate..multumesc

RATING:

Răspuns magazin pe 21-02-2023 08:38

Firma de curierat GLS nu ofera serviciul de deschidere la livrare: sunati si convingeti-va! Daca salopeta nu se ridica la nivelul asteptarilor dvs puteati sa o returnati pur si simplu. Salopeta Betty nu este fabricata in China, este adusa din Germania si este fabricata de cei de la Koucla, un brand foarte cunoscut in Germania si care vinde doar produse de calitate. De ce nu ati returnat produsul nici pana in ziua de azi daca este o chinezarie de proasta calitate? Chiar nu inteleg de ce ati lasat acest feedback.

Sa-si modernizeze relatia cu clientii Cum sa dai telefon pentru confirmarea comenzii si sa anulezi comanda daca clientul nu a raspuns la telefon? Este prima data ca mi-se intampla asa ceva.

RATING:

Răspuns magazin pe 15-01-2023 21:45

Fiecare magazin online este administrat dupa bunul plac al proprietarului. Noi NU trimitem colete cu ramburs fara confirmare telefonica. Ne-ati refuzat apelurile de 3-4 ori si nu v-ati obosit nici sa raspundeti la mailurile noastre. Vazand 0 interes din partea dvs am presupus ca NU va mai intereseaza sa intrati in posesia coletului sau pur si simplu a fost o alta comanda plasata "la misto" cum se intampla adeseori. Era de ajuns sa raspundeti unui singur apel din partea noastra si ati fi intrat in posesia coletului a doua zi. Era ATAT de simplu ;)

Am comandat o rochiță și a doua zi mi s-a comunicat că nu este pe stoc,în condițiile în care pe site apărea “în stoc”.

RATING:

Răspuns magazin pe 08-01-2023 08:41

Rochita era pe stoc, dar asa cum v-am comunicat telefonic avea un defect din fabrica si nu am putut sa o trimitem. Verificam fiecare produs inainte de a fi trimis. Nu trimitem produse cu defect clientilor.

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024