Opinii de la clienții magazinului online kparts.ro

Sistemul Feedback este deocamdată inactiv pentru acest magazin. Vă rugăm reveniți.

kparts.ro

Nota: 9,21 / 10 de la 353 de clienți verificați

Notă magazin

9,21 / 10

Ne recomandă

94,62%

de la data înscrierii magazinului în program (06-05-2019)

Ultimele opinii adăugate produselor kparts.ro

Nu există opinii care să satisfacă filtrele selectate!

Ultimele opinii adăugate de clienții kparts.ro

O firma foarte neserioasa,care trimite alte comenzi inafara de ce comanzi !si ramai cu bani pentru transport pe minus .

RATING:

Actualizați site-ul și nu mai duceți lumea in eroare. Pierdere de timp cu această firma.

RATING:

Comunicare 0! Sunat de cel puțin 20 de ori, pe 3 numere diferite,... nimic! Mail. Nimic. Zici că sunteți într-o vacanță continuă! Prima și ultima dată.

RATING:

Răspuns magazin pe 13-04-2022 16:06

Buna ziua, In urma discutiei, am constatat ca nu despre magazinul nostrubera vorba, dumneavoastra dand aceeasi comanda la 3 magazine . Multumim!

Răspuns client pe 14-04-2022 11:40:

Ați constatat prost! Ce-am vorbit la telefon și ce răspundeți dvs!?! Înțeleg marketingul și publicitatea dar ele, ma gândesc ca, ar trebui făcute onest și fără "ciori vopsite"! Altfel nu faceți decât sa-mi reconfirmați impresia inițială: neprofesioniști! Strict despre magazinul dvs. era vorba!!! Am dat o singura comanda la kparts.ro. Am spus ca am sunat la 3 numere de telefon de pe site-ul dvs. și n-am reușit sa va prind pe niciunui dintre ele. NU 3 comenzi pe 3 site-uri diferite cum pretindeți ca ați constatat!!! M-ați contactat și ați justificat prin lipsa temporara de personal. Cum am zis: prima și ultima oara!

Au un număr de telefon blocat pentru apelurile clienților!!

RATING:

Au anulat comanda fara ca macar sa spuna motivul sau cel putin sa anunte ca nu au pe stoc produsul!

RATING:

Promtitune neprofesionaism lasa de dorit

RATING:

X

RATING:

Răspuns magazin pe 12-07-2021 12:30

Buna ziua, Multumim pentru feedback. Din pacate in momentul comenzi, produsul nu se mai afla in stoc furnizor. Ne cerem scuze pentru neplacerile create. O zi buna!

Am facut comanda pe 1.07.2021 si nu am primit-o nici pana azi... nici un telefon, nici un mail...

RATING:

Răspuns magazin pe 08-07-2021 14:59

Buna ziua, Multumim pentru feedback. Azi pleaca produsele catre dumneavoastra. Facem eforturi constante ca pe viitor, timpul de asteptare, sa fie cat mai mic. O zi buna!

Nu am fost contactat

RATING:

Răspuns magazin pe 08-07-2021 14:56

Buna ziua, Multumim pentru feedback. Incercam constant sa ne imbunatatim ca pe viitor sa putem oferi servicii mai bune. O zi buna!

Am făcut o comanda ca după o zi sa primesc un telefon din partea magazinului cum ca prețul a fost publicat greșit pentru acel produs și au refuzat sa îmi trimită comanda .

RATING:

Răspuns magazin pe 06-07-2021 09:46

Buna ziua, Multumim pentru feedback. In primul rand dorim sa ne cerem scuze pentru acest incident. Situatiile in care sunt diferente de pret, sunt rare, dar se intampla. Putem sa va asiguram ca lucram constant la imbunatatirea activitatii noastre pentru ca aceste evenimente sa fie cat ma putine. O zi buna!

Nu am primit produsele

RATING:

Răspuns magazin pe 11-02-2021 10:25

Buna ziua, Multumim pentru feedback. Ne cerem scuze pentru intarziere. In cel mai scurt timp o sa primiti comanda.

Am comandat un set de faruri pentru Seat Altea, m-au sunat și mi-au confirmat comanda, am primit mail în care scria ca în 3 zile lucrătoare ajunge, după 3 zile m-au sunat și mi-au spus ca din păcate nu mai au produsele pe stoc dar rezolva cât de repede, după inca 5 zile i-am sunat eu si i-am întrebat de produsele mele, iar domnii mi-au spus ca nu mai au acel model insa au aceleași produse insa cu 200lei mai scumpe și mi-au închis telefonul , nu recomand nimănui!!!!

RATING:

Răspuns magazin pe 21-01-2021 11:07

Buna ziua, multumim pentru feedback. Am analizat situatia si am ajuns la concluzia ca reprezentantul kparts nu a reusit sa va rezolva solicitarea in timp util din motive care tin de organizarea interna si pentru asta ne cerem scuze. Va asiguram ca acesta a fost un caz izolat si ca de obicei nu se intampla. Am contactat si persoana pentru care ati dat comanda.

Pachetul nu a sosit, după 7 numere de telefon sunate concluzia kparts a dat un număr de AWB și atât, fizic nu a trimis nimic...

RATING:

Răspuns magazin pe 02-10-2020 11:21

Buna ziua, multumim pentru feedback, cu ajutorul dumneavoastra reusim sa ne imbunatatim activitatea. Incercam sa facem totul perfect pentru clientii nostri dar nu intotdeauna reusim. Speram ca acesta situatie nu va facut sa va pierdeti increderea in serviciile si produsele noastre; pentru a ne revansa, va oferim transport gratuit la urmatoarea comanda. ( doar sa specificati cand faceti comanda) O zi frumoasa!

Sistemul de selectie de pe pagina de web se pare ca da gres. Desi am selectat pana la cel mai mic posibil detaliu masina pt care aveam nevoie de piese, am fost sunat sa imi spuna ca de fapt nu se potrivesc cu masina mea si ca daca vreau ceva care sa se potriveasca pretul e cu X lei mai mare. Am acceptat, desi deja nu mai era un pret competitiv, doar pt a fi resunat o zi mai tarziu sa-mi spuna ca de fapt diferenta de pret este SI mai mare!!! Normal, am anulat comanda!!!

RATING:

Răspuns magazin pe 27-05-2020 12:10

Buna ziua, multumim pentru feedback. Opiniile clientilor nostri sunt importante pentru noi pentru ca ne ajuta sa fim mai buni. Intr-adevar, sistemul de selectie nu este intodeuna eficient de aceea solicitam seria VIN, sa fim siguri ca piesele comandate sunt comaptibile. Pentru faptul ca a fost nevoie sa va sunam de 2 ori sa spunem de fiecare data un pret mai mare, ne asumam in totalitate raspunderea, am dat dovada de lipsa de profesionalism si pentru asta ne cerem scuze. Va asiguram ca nu a fost rea vointa, ci neatentie. Speram ca acest incident neplacut nu v-a facut sa va pierdeti increderea in serviciile noastre. O zi frumoasa!

Nu știu cine e de vina dar viziera îndoită rău chiar pe mijloc..... Nu am cum să vă arăt poza...

RATING:

Răspuns magazin pe 22-04-2020 12:52

Buna ziua, Multumim pentru feedback Ne asumam in totalitate raspunderea pentru acest incident. O sa va trimitem in cel mai scurt timp un alt produs, gratuit.

Piese turcești de unică folosință.

RATING:

Răspuns magazin pe 21-04-2020 11:53

Buna ziua, Multumim pentru feedback-ul acordat, parerile dumneavoastra sunt foarte importante pentru noi. Intr-adevar la noi gasiti piese fabricate de toti producatorii din lume, pentru toate necesitatile si toate bugetele. Daca raportul calitate pret nu a fost satisfacator pentru dumneavoastra, va oferim posibilitatea de incerca un alt producator, de o calitate mai inalta. Piesele care nu au fost montate pe masina pot fi returnate. Inca o data, va multumim pentru feedback si speram ca pe viitor sa mai comandati de la noi si alte piese, de o calitate superioara si sa va convingeti de faptul ca dorim sa oferim servicii de calitate.

Am încercat sa cumpărăm o piesa , dar nu am primit-o încă . Comanda fiind făcută pe data de 18 .08 .2019. Sunteți neserioși .

RATING:

Răspuns magazin pe 27-08-2019 12:30

Buna ziua, multumim pentru feedback! Parerile clientilor nostri sunt foarte importante pentru noi si cu ajutorul acestora incercam sa fim din ce in ce mai buni.

Pentru a putea confirma comanda, trebuie sa verificam daca piesa corespunde seriei de caroserie aferente masinii dumneavoastra si sa fiti contactat de catre un operator. Piesa intradevar a fost identificata corect dar nu am reusit sa va contactam, telefonul fiind inchis. Din pacate am fost nevoiti sa anulam comanda din cauza ca aceasta nu a fost confirmata. Ne pare rau pentru acesta neintelegere si speram ca pe viitor sa avem o comunicare mai eficienta. Multumim si speram ca pe viitor sa mai apelati la serviciile noastre pentru a va demonstra ca suntem cat se poate de seriosi! O zi frumoasa!

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.249. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2022