Opinii de la clienții magazinului online KRBaby

KRBaby

Nota: 9,75 / 10 de la 1.610 de clienți verificați

Notă magazin

9,75 / 10

Ne recomandă

98,45%

de la data înscrierii magazinului în program (19-10-2020)

Ultimele opinii adăugate de clienții KRBaby

Produsul nu este absolut nimic din ceea ce.promite. am luat amprwnta bebelusului, cand s-a uscat s-a estompat complet si in plus s-a si indoit. Complet dezamagita

RATING:

Jucăria deși scria ca e muzicală nu este.

RATING:

Nu am primit comanda, deși au trecut 2 săptămâni de la plasarea ei. Este evident că nici nu o mai doresc în aceste condiții. Mult succes în continuare!

RATING:

Răspuns magazin pe 11-05-2023 12:31

Buna ziua! Din pacate, nu ati finalizat comanda. Inainte de finalizarea ei, trebuia sa parcurgeti "termeni si conditii", apoi sa bifati acceptarea lor. Ulterior comdana intra in sistemul nostru si, implicit, se pregatea si trimitea catre dumneavoastra. O zi minunata!

AM COMANDAT O RAMA FORTO SI AM PRIMIT-O CU UN MARE DEFECT, O LATUTA A RAMEI A FOST SERIOS INDOITA!

RATING:

Răspuns magazin pe 13-12-2021 11:12

Buna ziua! Ne pare rau ca ati primit produsul deteriorat. Va vom contacta in cursul acestei zile pentru solutionarea situatiei! O zi frumoasa!

Nu am primit comanda ....

RATING:

Răspuns magazin pe 08-11-2021 18:33

Buna seara. Comanda dumneavoastra apare livrata. Va vom contacta pentru mai multe detalii. O seara frumoasa!

Produse defecte. Foarte dezamagita

RATING:

Răspuns magazin pe 08-11-2021 18:31

Buna seara. Ne pare rau pentru defectul cutiutei. A fost o problema de productie care nu se putea observa prin ambalaj. Va vom contacta de urgenta pentru solutionarea problemei. O seara minunata!

Am plătit 124 lei pentru o rama foto în care nu pot atașa amprenta bebelușului pentru ca materialul acela este foarte prost, este un fel de slime le care l-ar fi putut face frații ei mai mari din lipici , glicerina și spuma de ras. Nu se întărește, nici nu păstrează amprenta! Foarte dezamăgită sunt!

RATING:

Răspuns magazin pe 15-07-2021 18:06

Buna ziua! Ne pare rau pentru situatia pe care ati intampinat-o. Nu am mai avut probleme de calitate cu acest mulaj, de altfel foarte bine vandut. Produsele Pearhead se vand cu succes in mai multe tari si nu ar putea produce articole de proasta calitate. Vom analiza situatia acestui lot, impreuna cu producatorul. Intre timp, vom reveni in privat, catre dumneavoastra, cu solutionarea situatiei. Multumim!

Produse de calitate, dragute si coincid exact cu pozele de prezentare. Recomand!

RATING:

Răspuns magazin pe 18-12-2020 13:18

Va multumim frumos pentru apreciere si pentru recomandare! Intrucat am observat o nota mica in ceea ce priveste livrarea prin firma de curierat, dorim sa va asiguram ca incercam in permanenta sa imbunatatim calitatea serviciilor de curierat, comunicand in permanenta cu acestia si expunandu-le problemele aparute. In cazul in care va putem ajuta cu alte informatii, va stam cu drag la dispozitie!

This gets displayed only through javascript using an ajax request to get the feedback Id

Versiunea : 2.0.351. Creat in parteneriat cu Nordlogic Software Product Development . Copyright 2019-2024